dobreanu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Pai da...dar unde naiba le mai gasesc... ma duc azi pe la mymoto sa vad ce gasesc echivalent pentru motor de 8000 ture. Editat Martie 29, 2013 de dobreanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Pune bujie de Sinterom. Nu bujii de 50 lei , ca no sa mearga bine. De gasit se mai gaseste si se mai fabrica la Sinterom. 1 bujie costa undeva la 4-5 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 eu am gasit bujie sinterom la magazinul de piese auto, am dat 7 lei pe bucata. Acum sincer nu stiu daca are acele caracteristici/cod cum ati spus voi mai sus! Cer e ca nu mai aveau alt tip de sinterom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobreanu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Mda..am fost si la mymoto cotroceni. Probabil i-am deranjat din vreo laba sau ceva ca se comportau ca si cum nu ar fi auzit niciodata de bujii sinterom de mobra(desi au una expusa acolo). O sa mai caut magazine auto, unde as gasi bujii Sinterom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Are cineva o sa de Mobra 50 in stare foarte buna? De vanzare, binenteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Da.N-am vazut semnul de intrebare.Si pe mine ma intereseaza o Mini Mobra si o Mobra primul model. Editat Martie 29, 2013 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Eu Mobra o am, tot primul model (an 1971), dar saua a fost bricolata ireversibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Eu Mobra o am, tot primul model (an 1971), dar saua a fost bricolata ireversibil. Pune si tu poze cu mobra si cu saua... suntem curiosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_unu Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Ce cablu de acceleratie as putea "improviza" ? Nu gasesc unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Ce cablu de acceleratie as putea "improviza" ? Nu gasesc unul. Il poti face usor dintr-un cablu de frana de bicicleta , un aparat de lipit si putin cositor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Salut! Sunt nou pe aici dar urmaresc forumul de foarte mult timp. Am si eu o Mobra S50 in curs de restaurare si am o mica nelamurire legata de pinionul de la motor, cel care angreneaza lantul. Este normal sa aiba aprox 3 mm joc inainte si inapoi? am observat ca atunci cand bag in viteza 1 vine mai in fata iar cand ridic pedala se duce mai in spate. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Nu este normal. verifica rulmentul care este dupa pinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simson4 Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 dezmembrez mobra 1000 km preturi mici 0729205010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Am identificat problema. Este o bucsa sau un rulment, nu imi dau seama inca, il am in poza. Intrebarea este cum se schimba acest rulment sau bucsa? Trebuie desfacut motorul de tot sau se poate pe la ambreaj? Ms! Ps: Azi am reusit sa o asamblez. Pun 2 poze! Ca sa fiu mai clar am pus poza cu o sageata rosie. Acolo am joc in toate directiile sus jos stanga dreapta inainte inapoi. Suze pentru dublu post nu stiu sa editez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 acel ax schimba vitezele. e normal sa aiba joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Este exact cum spune Cristi, insa uzura lui se manifesta prin ''saritul din viteze''. Daca ti se intampla asta atunci va trebuie sa-l rectifici/schimbi, daca nu ai nici o problema iti recomand sa nu-i faci nimic. Am identificat problema. Este o bucsa sau un rulment, nu imi dau seama inca, il am in poza. Intrebarea este cum se schimba acest rulment sau bucsa? Trebuie desfacut motorul de tot sau se poate pe la ambreaj? Ms! Ps: Azi am reusit sa o asamblez. Pun 2 poze! Ca sa fiu mai clar am pus poza cu o sageata rosie. Acolo am joc in toate directiile sus jos stanga dreapta inainte inapoi. Suze pentru dublu post nu stiu sa editez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Nu sare din viteza. Am reusit sa pun capacul de la ambreiaj calumea azi si merge binisor de inceput. Trebuie sa mai jonglez din cablu pt ca tinde sa plece bagata in viteza si cu ambreiajul apasat. Ps: nu inteleg de ce are joc atunci pe partea cealalta la pinion, rulmentul l-am verificat si pare ok. Ps2: in ce trebuie sa se opreasca piciorul? pt ca atinge de lant cand este ridicat. Editat Martie 31, 2013 de shadow_deen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 O sa-ti pun niste poze de cum arata pinionul ala din partea cu vitezelte. In principiu arborele care se termina cu pinionul de lant este fixat in cele 2 carcase ale cutiei cu un rulment si un semering. Daca nu ar fi fost bine montat pinioanele nu erau aliniate si se bloca. PS2: Iti revine pedadala cand pornesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Da, daca nu o tin cu piciorul sare si poate intra chiar si in viteza. Ps: Apropo de pinioane aliniate, cateodata caraie cand apas pedala sa bag viteza 1 si ambreiajul apasat. Trebuie sa apas brusc si mai tare sa intre. Cu motorul oprit pe loc merge bine. Ma gandesc ca daca pinionul mic pe care vine lantul se deplaseaza inainte si inapoi 3mm sa zic se decaleaza si pinioanele cutiei si de aici caraitul. Editat Martie 31, 2013 de shadow_deen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Nu sare din viteza. Am reusit sa pun capacul de la ambreiaj calumea azi si merge binisor de inceput. Trebuie sa mai jonglez din cablu pt ca tinde sa plece bagata in viteza si cu ambreiajul apasat. Ps: nu inteleg de ce are joc atunci pe partea cealalta la pinion, rulmentul l-am verificat si pare ok. Ps2: in ce trebuie sa se opreasca piciorul? pt ca atinge de lant cand este ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Rulmentul din partea cu pinionul vine pana in buza marcata in poza? Ar trebui sa tina axul presat spre partea cu ambreiajul? Se poate scoate rulmentul pe la pinion? fara sa demontez motorul in 2? Daca da, cum? Editat Martie 31, 2013 de shadow_deen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marina8282 Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Exact. Nu se poate fara sa desfaci cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) Rulmentul acela de la pinion are un capac cu patru surubele. Inauntru are un arculet din cate am vazut. Cumva arculetul ala trebuie sa tina rulmentul presat inauntru sau care este rolul lui? O sa incerc sa mai preses rulmentul poate este iesit inafara. Altfel nu imi explic. Ps: la ce trebuie sa fiu atent cand desfac motorul in 2? Sunt ceva arculete de pus la loc mai dificil cum este la ambreiaj? Sau ceva mai special? Ps2: Ma duc chiar acum sa incerc sa mai presez rulmentul Ps3: Daca tot desfac motorul in 2 ce mai este de schimbat pe acolo de regula? Multumesc pentru ajutor! O sa mai am nevoie. Editat Martie 31, 2013 de shadow_deen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_unu Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Ce ulei folositi pentru mobre si ce cantitate /1l benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadow_deen Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Am observat ca: atunci cand dau de pedala schimbator de viteze in spre viteza intai, axul cu pinionul vine spre exterior cu 2mm. Atunci cand dau spre viteza 2 in sus, pinionul este tras spre motor. Daca tin fortat pinionul in pozitia care eu cred ca e normala, adica spre motor, nu intra in nici o viteza. Ma gandesc sa nu fie un distantier ceva intre ultimul pinion din motor si rulmentul dinspre pinion. Deja raman fara idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.