Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

problema ii alta...:|...mai am ceva pana termin sesiunea si pe cand ajung acasa ma voi ocupa de problema inscrieri:))daca pot zice asa...iar daca nu voi avea nici o solutie cu inscrierea:( poate ma voi desparti de mobra:|

A mea e inscrisa la primarie de cand au aparut numerele galbene; pe vremea aia mi-au inscris-o pe baza talonului vechi;

In prezent am reconditinat-o, i-am facut asigurare, detin permis A,B, am sunat la politie - nu trebuie ITP daca a fost inscrisa inainte de legea cu RAR-ul ( de cand se merge cu ele la RAR e diferita situatia .. trebuie ITP, etc... )

Sfatul meu e sa gasesti una gata inscrisa la primarie si sa-i pui cadrul aceleia la tine si ii faci asigurare; sau sa bati pe cadrul tau codul din talonul motoretei pe care o cumperi ( bineinteles, tot Mobra sa fie si culoarea ei sa fie ca in talon ) ... BAFTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A mea e inscrisa la primarie de cand au aparut numerele galbene; pe vremea aia mi-au inscris-o pe baza talonului vechi;

In prezent am reconditinat-o, i-am facut asigurare, detin permis A,B, am sunat la politie - nu trebuie ITP daca a fost inscrisa inainte de legea cu RAR-ul ( de cand se merge cu ele la RAR e diferita situatia .. trebuie ITP, etc... )

Sfatul meu e sa gasesti una gata inscrisa la primarie si sa-i pui cadrul aceleia la tine si ii faci asigurare; sau sa bati pe cadrul tau codul din talonul motoretei pe care o cumperi ( bineinteles, tot Mobra sa fie si culoarea ei sa fie ca in talon ) ... BAFTA!

 

Interesant ce spui tu legat de itp , ca nu trebuie daca a fost inregistrat inainte de legea noua! eu nu stiu insa unde scrie asta, chiar m-ar ajuta! Stiu doar ca og6/2012 modifica OG 81 si spune ca si vehiculele inregistrate sunt supuse itp, fara mentionat ca nu se aplica celor inregistrate inainte de prezenta lege!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca si talonul arata altfel de cand e noua lege... "Talonul" meu consta intr-o hartie pe care-i scrisa seria, CNP-ul, numele meu, adresa mea si jos - semnatura primarului :) Toti asa circula la mine in oras si nu am auzit pe nimeni ( cel putin din cei care le au inscrise de mai demult ) sa faca ITP...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu o am inscrisa de 4 ani la primarie am platit asigurari la ia si nu sa luat nimeni de mine

 

Probabil ca si talonul arata altfel de cand e noua lege... "Talonul" meu consta intr-o hartie pe care-i scrisa seria, CNP-ul, numele meu, adresa mea si jos - semnatura primarului :) Toti asa circula la mine in oras si nu am auzit pe nimeni ( cel putin din cei care le au inscrise de mai demult ) sa faca ITP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu o problema la mobra mea, poate ma ajuta cu un sfat cineva mai experimentat. Pedala de la schimbatorul de viteze nu este in pozitia in care ar trebui sa stea, adica daca o pun in pozitia in care ar sta la nivel orizontal (normal) cand actionez demarorul cupleaza de jos, iar daca o pun ca sa pot sa pornesc motorul (la vertical) nu mai revine la pozitia ei fireasca. Cineva mi-a aratat cele 4 suruburi de pe partea opusa acelui ax, de sub capacul de langa ambreiaj. Se poate regla axul pedalei din acelea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acele 4 suruburi regleaza schimbarea vitezelor (nu au de-a face cu pozitia pedalei).

Probabil furca de viteze a fost montata gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adi vitezomanu

 

Multumesc! Bine ca mi-ai zis sa nu ma bag in reglaje... Momentan o las asa si o tin cu surubul de la peda scos pana o sa am dispozitia sa ii crap motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu o problema la mobra mea, poate ma ajuta cu un sfat cineva mai experimentat. Pedala de la schimbatorul de viteze nu este in pozitia in care ar trebui sa stea, adica daca o pun in pozitia in care ar sta la nivel orizontal (normal) cand actionez demarorul cupleaza de jos, iar daca o pun ca sa pot sa pornesc motorul (la vertical) nu mai revine la pozitia ei fireasca. Cineva mi-a aratat cele 4 suruburi de pe partea opusa acelui ax, de sub capacul de langa ambreiaj. Se poate regla axul pedalei din acelea?

Ar putea fi arcul gros din cv , sau arcul inpingator al axului , ori vreo unul este rupt, ori,cum spunea Adi , a fost montata cv gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta cu platoul metalic de la stopul spate. Acel soclu in care se prind firele si in care se fixeaza becurile. nu ma intereseaza tot stopul ci doar aceasta componenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu o problema la mobra mea, poate ma ajuta cu un sfat cineva mai experimentat. Pedala de la schimbatorul de viteze nu este in pozitia in care ar trebui sa stea, adica daca o pun in pozitia in care ar sta la nivel orizontal (normal) cand actionez demarorul cupleaza de jos, iar daca o pun ca sa pot sa pornesc motorul (la vertical) nu mai revine la pozitia ei fireasca. Cineva mi-a aratat cele 4 suruburi de pe partea opusa acelui ax, de sub capacul de langa ambreiaj. Se poate regla axul pedalei din acelea?

in capul axului pedalei din interiorul motorului(partea ambreajului)are o piesa cu un interior zimtat si cu un pinten acea piesa trebe reglata pe zimti axului ca in momentul in care lasi pedala in pozitie normala de schimbat vitezele acel pinten sa cupleze cu piesa urmatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in capul axului pedalei din interiorul motorului(partea ambreajului)are o piesa cu un interior zimtat si cu un pinten acea piesa trebe reglata pe zimti axului ca in momentul in care lasi pedala in pozitie normala de schimbat vitezele acel pinten sa cupleze cu piesa urmatoare

 

 

Ar putea fi arcul gros din cv , sau arcul inpingator al axului , ori vreo unul este rupt, ori,cum spunea Adi , a fost montata cv gresit.

 

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu! Si mie mi-ar trebui!

Inca mai sper ca voi gasii undeva unul original.Am incercat sa evit pana acum retapitarea astuia dar daca nu voi avea de ales am sa-l fac la comanda respectand designul original cu chedarul rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...