vlad.apetroi Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Fiecare cu gustul lui. De ce sa te iei de om ca are o mobra si vrea sa o mestereasca? ii schimbi tu suruburile? eu am una completa si nu sunt foarte hotarat ce vreau sa fac cu ea. Mai vine o idee de la el, una de la baiatul cu bobberul, una de la o restaurare completa si poate ma hotarasc si eu. Tot timpul trebuie sa apara cate unul care pune pumnul in gura. Ai facut tu cross din mobra si nu a iesit bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Bro eu n'am nimic cu tine ! Te inteleg si stiu ce zici ! Hai sa treaca timpu sa ma apuc sa incep sa fac ceva si sa vedem cum iese si dupa accept ori ce critica care vine si cu argument ! Nu vreau sa fac un tuning kitsch...vreau sa fac ceva cusotom frumos din pasiune si poate o sa ajute si pe altii in viitor ! Eu nu am cum sa o restaurez nu am rabdare necesara cautarii tuturor pieselor si sa fim seriosi hai sa iti mai explic ceva ( asta e in mentalitatea mea acuum ca gresesc imi cer scuze ) Pentru mine este mult mai interesant sa cauti sa iti expui personalitatea in jucaria ta ( fie ea mobra yamaha sau suzuki ) sa iti lasi amprenta ( o amprenta placuta pentru multi ) in design eventual si in motor ! Este foarte usor ( evident daca ai timp liber ) sa iti pui fundul in masina si sa incepi sa mergi pe la diverse ateliere sau magazii cu piese sau sa cauti pe net oameni posesori sa iei targurile la picior sa iti strangi o mobra intreaga din piese sa ajungi acasa sa o ansambelzi i dai o vopsea si un nichel si ai terminat-o si wow uite , ai facut-o originala ! E usor asa si altfel este cand vrei sa faci ceva sa scapi de aspectul original sa adaptezi ( nu sa carpesti ) piese si sa iasa ceva frumos ca mai apoi sa te intrebe lumea : wow imi poti spune si mie cum ai facut x lucru sau y lucru ? foarte interesant .... etc. Deci raman la ideea mea ! Sincer mi-as fi dorit un CZ Cross ( este visul meu ) insa e foarte greu de gasit sa nu discutam de piese sau minsk 125 sau un Nipru MT16 etc ! Si astea clar ca as fi facut tot posibilu sa le duc in starea lor originala ! Dar mobra nu se merita frate acuma reconditionezi motoru total si nu sti cand urmeaza urmatoarea pereche de segmenti ( sa ma ierte dumnezeu dar sa manance gura mea ceva maro....asa am citit peste tot , toti o lauda ca e pacatoasa acuma astept sa vad ce noroc am eu ca nu am mers cu ea pana acum ( tocmai ce am cumparato ) ! Plus ca sa bag niste bani in ceva care nu ofera prea multe ba mai mult sa plec cand vreau si sa vin cand pot mai bine imi bag un bat in my ass si aia e ! Editat Octombrie 30, 2013 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Nici eu nu am nimic cu tine! Doar ziceam ca multe persoane rad cand vad motoare gen Mad Max ) . Spor sa ai si sa vi cu poze pe forum dupa ce termini de creat bijuteria. Bro eu n'am nimic cu tine ! Te inteleg si stiu ce zici ! Hai sa treaca timpu sa ma apuc sa incep sa fac ceva si sa vedem cum iese si dupa accept ori ce critica care vine si cu argument ! Nu vreau sa fac un tuning kitsch...vreau sa fac ceva cusotom frumos din pasiune si poate o sa ajute si pe altii in viitor ! Eu nu am cum sa o restaurez nu am rabdare necesara cautarii tuturor pieselor si sa fim seriosi hai sa iti mai explic ceva ( asta e in mentalitatea mea acuum ca gresesc imi cer scuze ) Pentru mine este mult mai interesant sa cauti sa iti expui personalitatea in jucaria ta ( fie ea mobra yamaha sau suzuki ) sa iti lasi amprenta ( o amprenta placuta pentru multi ) in design eventual si in motor ! Este foarte usor ( evident daca ai timp liber ) sa iti pui fundul in masina si sa incepi sa mergi pe la diverse ateliere sau magazii cu piese sau sa cauti pe net oameni posesori sa iei targurile la picior sa iti strangi o mobra intreaga din piese sa ajungi acasa sa o ansambelzi i dai o vopsea si un nichel si ai terminat-o si wow uite , ai facut-o originala ! E usor asa si altfel este cand vrei sa faci ceva sa scapi de aspectul original sa adaptezi ( nu sa carpesti ) piese si sa iasa ceva frumos ca mai apoi sa te intrebe lumea : wow imi poti spune si mie cum ai facut x lucru sau y lucru ? foarte interesant .... etc. Deci raman la ideea mea ! Sincer mi-as fi dorit un CZ Cross ( este visul meu ) insa e foarte greu de gasit sa nu discutam de piese sau minsk 125 sau un Nipru MT16 etc ! Si astea clar ca as fi facut tot posibilu sa le duc in starea lor originala ! Dar mobra nu se merita frate acuma reconditionezi motoru total si nu sti cand urmeaza urmatoarea pereche de segmenti ( sa ma ierte dumnezeu dar sa manance gura mea ceva maro....asa am citit peste tot , toti o lauda ca e pacatoasa acuma astept sa vad ce noroc am eu ca nu am mers cu ea pana acum ( tocmai ce am cumparato ) ! Plus ca sa bag niste bani in ceva care nu ofera prea multe ba mai mult sa plec cand vreau si sa vin cand pot mai bine imi bag un bat in my ass si aia e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Cam asta am strans dealungul unui an ( in proiectul meu cu acel mic pui de yamaha ) urmeaza sa punem pe mobra si sa vad rezultatele ! A da... mai am chestii pe acolo pentru ea da nu am avut timp sa le pun pe toate acolo si am vrut totusi sa se inteleaga ceva din ce e pe acolo ca daca le puneam una in alta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Cam asta am strans dealungul unui an ( in proiectul meu cu acel mic pui de yamaha ) urmeaza sa punem pe mobra si sa vad rezultatele ! A da... mai am chestii pe acolo pentru ea da nu am avut timp sa le pun pe toate acolo si am vrut totusi sa se inteleaga ceva din ce e pe acolo ca daca le puneam una in alta.... eu cel putin deabia astept sa vad cum va iesi.Spor la lucru;) Am un cauciuc 3.50/16.Oare este de mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 cauciucurile de mobra sunt pe 17 ! Probabil ca daca tragi putin de el intra ! Ai o pozica cu el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Ai sa te chinui cu cauciuc de alta dimensiune. Gasesti cauciucuri noi pe mutle site-uri http://www.piesescuter.eu/62,en_cauciuc-2.75-17-vee-rubber-cod-g35013.html http://www.motobikeshop.eu/ro/anvelopa-2.75-17-vrm015-46p http://www.racing-planet.ro/cauciuc--2-75--17---camera-typ?keyword=cauciuc&category_id=0 http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.browse&option=com_virtuemart&Itemid=1 si astea numai asa la o simpla aruncare de privire pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Nu am poza dar ma duc sa fac daca te intereseaza.Mai incolo(peste 1ora)o pun cauciucurile de mobra sunt pe 17 ! Probabil ca daca tragi putin de el intra ! Ai o pozica cu el Vreau sa scap de el 25 lei pt cui ii trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Sunt si eu de parerea lui Dude123. Daca as avea o Mobreta as incerca sa o pastrez cat mai originala, ca o bucatica din istoria tehnica a romanilor. Nu o vad pretandu se la modificari care sa vizeze anumite performante, nu e baza de pornire pentru asa ceva. Totusi, bobberul ala arata fantastic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Sunt si eu de parerea lui Dude123. Daca as avea o Mobreta as incerca sa o pastrez cat mai originala, ca o bucatica din istoria tehnica a romanilor. Nu o vad pretandu se la modificari care sa vizeze anumite performante, nu e baza de pornire pentru asa ceva. Totusi, bobberul ala arata fantastic! Mersi, mersi! Mai am mult de munca pana sa arate ca cea din camioneta, dar incet si sigur o sa ajung cam pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Are cineva un piston de Mobra nou ( sau aproape nou )? Prin vara am sunat la fabrica de la Brasov si acolo mai aveau pistoane in magazinul de prezentare la 25 ron dar nu mai am numarul ... Poate stie cineva numarul .... ?! era postat pe undeva pe forum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 De la spitfiredragos ,,In Brasov, str Carpati nr. 60 La fosta fabrica Metron (poarta 2 paca) este un chiosculetz cu tot felul de piese. tel. 0744306504" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Haideti sa va ajut cu ceva mai modern fara prea multe modificari ! Trebuie sa ai o banda izolatoare , n pistol de lipit ( aca nu ai nu e bai ca merge si sa le inozi ! Si putina rabdare + imaginatie sa aranjezi necesarele ok sa nu fie o motoreta dezordonata ! Ce ne trebuie ? Un cdi minarelli sau yamaha , un regulator de tensiune ( de preferat tot cel de la yamaha / minarellli , o bobina ( iarsi tot de la yamaha/minareli ) Montam bobina ( obligatoriu ) pe cadru in apropiere de bujia motorului pentru a ajunge cu fisa cat de cat mai aproape (tineti minte ca electricitatea isi pierde puterea cu cat firul este mai lung) printr-un surub ( la montare se va lipi cu pistolul de lipit sau se va lega un papuc inelar cu 2 cabluri electrice de culoare neagra pe surub ) Un fir negru v-a fi masa ( - ) (la baterie) si celalalt se va lega la CDI ( va explic mai jos ) Montam cdi-ul printr-un surub tot pe cadru in asa maniera incat sa putem ascunde totusi camasa cu fire pe cadru sa fie frumos Mufa cdi-ului cu cele doua fire portocaliu + negru vor fi legate la ( portocaliu ) papucul bobinei si ( negru ) la firlu negru al bobinei ramas in aer ) Celelalte fire de la CDI v-or fi legate la aprinderea mobrei insa aici sunt putin in dubii pentru ca nu stiu care ce fire unde se leaga Mai jos aveti si o mica schema ! Am gasit pe net o schema a unui CDI ( in cauza ) si am traduso astfel incat iese asa : Astept o completare mica ! Va rog si va multumesc ! Urmatoarele intrebari sunt pentru a finaliza lucrarea cu succes sper sa ma ajutati : Cum leg CDI la statorul mobrei ? Dupa treaba asta o sa mai am nevoie de platina ? Duba treaba asta mai trebuie sa reglez ceva ? Editat Octombrie 31, 2013 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Eu doar cu schema electrica la Mobra te pot ajuta, in rest imi prind urechile. Editat Octombrie 31, 2013 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 eu sunt curios cum adaptezi statorul de minarelii pe motorul de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Nu pot sa fac nici o treaba cu aprinderea de la mobra ? Si daca nu merge pana una alta o sa pun cumva toata aprinderea de minareli pe mobra ! Centru trebuie sa il gasesc ca restu... Credeam ca pot sa fac ceva cu aprinderea asta.... Ca vreau 12 v pe mobra... asa arata un stator de minareli si am inteles ca se poate baga usor acolo....si daca nu , il tai pana intra acolo numa sa stiu ca merge ..../index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=694835 Editat Octombrie 31, 2013 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 nustiu cum o sa adaptezi tu aprinderea,aia e cea mai grea parte in rest sa legi trei fire e usor,cred ca mai am eu schema facuta la aprindere de minarelii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 nu ma intereseaza neaparat sa i pun toata aprinderea ( ideea mea e ca pana la urma daca iese frmos tot ce vreau eu sa iasa cu suduri cu ramforsari etc , i bag un motor de AM6 malossi 70 racit pe lichid carburator de 21 modificat cu volanta usurata si arcuri ambreiaj schimbate ) Dar sa iasa mai intai ce vreau eu ca daca pun direct motoru ala pe cadru se rupe in 2 ! Asa ca o sa o plimb cu motoru asat de la metom sa vedem ce stie sa face si dupa o sa devina un adevarat motocross ! Vreau sa exploatez motorul asta la maxim dupa ce o sa am o aprindere ok o sa intru in altele admisie cilindru etc dar sa rezolv asta cu aprinderea sa i pun una sa vad daca merge si daca nu nu ! ( Nu ma intereseaza foarte mult sa scot curent cu ea pentru ca renunt la instalatia electrica nu o sa am nici far nici stop nici semnale ( probabil un claxon ) Vreau sa se concentreze tot pe bujie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halalaie_ovari_norbert Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 burdufurile pentru lant la mobra In timisoara se gaseste in mehala e un mos care mai are ceva piese de mobra acuma nu stiu de unde le ia sau ce face dar am vazut ca are si de lant si de telescoape . mai exista mosul? daca exista, ai vre-un nr de tel sau vre-o modalitate prin care sa-l pot contacta ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 (editat) Daca vrei neaparat o mobra originala continua sa cauti alea insa daca iti doresti pentru protectie poti pune si un burete prins cu doua coliere de plastic sau mai ok cu sarma si pentru o mai buna protectie poti inmuia buretele din cand in cand cu ulei de cutie ! Eu vreau sa vopsesc lantul...poate afecat cu ceva ? Azi vine mobra acasa :> o sa pun poze sper sa nu va cruciti si incep usor usor :> ! Editat Noiembrie 2, 2013 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Daca ma poate lamuri si pe mine citeva. Acum cateva luni m'am apucat sa vopsesc roata la hoinar fiind foarte "uzata", am curatato foarte bine cu smilgherul am sters cu diloant iap apoi am inceput sa o vopsesc(cu sprey).Dupa ceva timp am dat cu degetu iar vopseaua se lua.Cu ce sa dau dupa ce dau cu vopsea pentru jante pentru a rezista mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Un strat de lac. Sau chiar 2. Pune mai multe poze cu Hoinarul, pare a fi fain reconditionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 daca tata nu il mai foloseste m'am gandit sa il scot eu la lumina:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 (editat) Felicitarile mele! La fel si eu, daca tata a lasat de izbeliste cadrul si motorul, m-am apucat sa fac un bobber, daca era intreaga, o restauram. Editat Noiembrie 2, 2013 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.