Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

 

 

 

Arhiva fabricii nu mai detine nici o referinta la motoretele Mobra, schite, pliante, desene, documentatie ,.... totul a fost distrus acum cativa ani pentru ca nu o sa mai aiba nevoe de ele.

Asta mi-au spus si mie canda i-am rugat sa-mi dea informatii despre bicicleta Victoria.

Editat de bachus_21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma.nu aveti careva un carburator de mobra complet?un pensionar are nevoie de ceva piese si sta cam rau cu banii...aveti careva asa ceva?il platesc eu..da-ti pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut fratilor, va urmaresc de 2 ani dar nu am avut probleme si nici sfaturi pana de curand cand scumpa mea mobra a ramas intepenita in viteza a 3 sau 4 nu stiu ca nu vrea sa mai iasa de acolo, am desfacut motorul si nimic nu este rupt sau foarte uzat din punctul meu de vedere dar dupace il montez la loc si incerc sa schimb vitezele se blocheaza din nnou.un sfat sau o parere din partea celor care au o idee este binevenit, va multumesc anticipat

post-61727-0-34670200-1388739844_thumb.jpg

Editat de bogdan1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut fratilor, va urmaresc de 2 ani dar nu am avut probleme si nici sfaturi pana de curand cand scumpa mea mobra a ramas intepenita in viteza a 3 sau 4 nu stiu ca nu vrea sa mai iasa de acolo, am desfacut motorul si nimic nu este rupt sau foarte uzat din punctul meu de vedere dar dupace il montez la loc si incerc sa schimb vitezele se blocheaza din nnou.un sfat sau o parere din partea celor care au o idee este binevenit, va multumesc anticipat

aici pot fi mai multe probleme uite nr meu de tel si daca vrei ne auzim 0749090220

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut fratilor, va urmaresc de 2 ani dar nu am avut probleme si nici sfaturi pana de curand cand scumpa mea mobra a ramas intepenita in viteza a 3 sau 4 nu stiu ca nu vrea sa mai iasa de acolo, am desfacut motorul si nimic nu este rupt sau foarte uzat din punctul meu de vedere dar dupace il montez la loc si incerc sa schimb vitezele se blocheaza din nnou.un sfat sau o parere din partea celor care au o idee este binevenit, va multumesc anticipat

Bun gasit tovarase.

O sa iti scriu cateva lucruri elementare ce merita ca tu sa le bagi in seama.

Problema ta poate avea originea naturii sale din mai multe parti si-anume:

 

1: Verifica daca pedala de pornire, respectiv schimbatorul de viteze are o pozitie normala (dreapta) si daca atunci cand apesi in jos sau tragi in sus arcul furcii de viteze i-si face treaba.

2: Esti sigur ca nimeni na dereglat excentricele de reglare a cutiei de viteze ? (asta poate impiedica buna functionare a furcii de viteze)

3: Furca de viteze daca n-a fost montata corect cutia nu va functiona niciodata corespunzator.Exista doua modele de furci de viteza.Modelul vechi, cu clestii mobili acestia fiind cuplati de un arc ce la celalalt model, modelul nou a fost amplasat independent fata de furca de viteza care a avut clestii ficsi.Se numeste mustata acel arculet care, daca se rupe, (de regula tine undeva la 10 000) de km iar o poata fi o cauza.Verifica ca nu cumva sa lipseasca tocmai acel arc.

 

Bafta!

 

Si nu in ultimul rand un an nou fericit tuturor mobristilor nostrii :) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare! a montat cineva un pinion la roata spate mai mare decat cel original! vreau sa pregatesc un hoinar pentu escapade montane si am la indemana o foaie de jawa 250 care se adapteaza destul de usor pe butucul de hoinar! necazu e ca are 56 de dinti si cred ca e cam mare, iar cu trapta 1 o sa ma depaseasca si un melc! ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! a montat cineva un pinion la roata spate mai mare decat cel original! vreau sa pregatesc un hoinar pentu escapade montane si am la indemana o foaie de jawa 250 care se adapteaza destul de usor pe butucul de hoinar! necazu e ca are 56 de dinti si cred ca e cam mare, iar cu trapta 1 o sa ma depaseasca si un melc! ce parere aveti?

Pai foaia originala cati dinti are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva din ce material as putea sa fac fluierul de la cutia de viteza la hoinar?Am tot intrebat prin stanga-dreapta si nu am gasit,nici la metrom in Brasov,eu sunt din Brasov.

Gasesc un tutorial cv sau un topic in legatura cu cnv care si-a pus pe hoinar aprindere electronica de scuter sau cv de genu,vreau sa renunt la magnetou. :-L ,momentan mi s-a rupt magnetou exact din sudura de la prinderea pe ax...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprindere de Minsk pe mobra ? ar fi o investitie de timp si bani.

Bani in sensul ca acea aprindere de Minsk ar fi de gasit la un pret mai costisitor fata de aprinderea clasica de mobra intr-o stare foarte buna...

Timp pt. ca vei fi nevoit sa gandesti si sa te strofoci cu flanse, adaptari, etc.

O aprindere de mobra cu bobinaje, platina si reglaje in regula isi va face treaba neintrerupt si fara indoieli.

Eu am meru cu aprindere de mobra (modelul clasicsi original) ani la rand fara sa i-mi creeze probleme partea aprinderii.Sfatul meu pentru tine este sa gasesti de cumparat pe la baietii de pe forum o aprindere de mobra completa intr-o stare buna si sa o pui sus cu reglajele de rigoare corespunzatoare.Alegerea e a ta!



Un prieten motociclist cauta un carburator de mobra complect, sa aibe si socul.Il poate ajuta cineva cu asa ceva ?

Daca da va roaga sa il sunati la numarul 0755911601 - EMA pentru a discuta.

 

O seara placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, intereseaza pe cineva un ambreiaj complet de Mobra cu pinionul aferent si doua axe pedalier noi noute? Tel 0749614491

Va salut, se poate niste preturi pt ele ?

 

Am renuntat la piesele de mai sus pt ca am gasit un motor intreg, deci poate intereseaza pe cineva....

 

Sunt nevoit sa renunt la proiectul Mobra, m-am hotarat sa-l mai aman, voi continua cu IJ 56, deocamdata in faza de curatare de rugina. E bine ca am toate piesele, am gasit in sfarsit o pereche de burdufuri pt lant aproape noi, ramane doar vopsirea si asamblarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-65218-0-64838600-1392321091_thumb.jpgMi-am luat Mobra 5 Super.



Porneste, nu are acte, are un burduf crapat, nu are robinetul de benzina si cheia pt cutiile laterale. In rest e OK. Mi ar fi placut sa stiu macar aul de fabricatie. Pe placuta de pe cadru are o serie ce incepe cu 77......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...