bachus_21 Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 (editat) Arhiva fabricii nu mai detine nici o referinta la motoretele Mobra, schite, pliante, desene, documentatie ,.... totul a fost distrus acum cativa ani pentru ca nu o sa mai aiba nevoe de ele. Asta mi-au spus si mie canda i-am rugat sa-mi dea informatii despre bicicleta Victoria. Editat Decembrie 26, 2013 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 ma.nu aveti careva un carburator de mobra complet?un pensionar are nevoie de ceva piese si sta cam rau cu banii...aveti careva asa ceva?il platesc eu..da-ti pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan1 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Va salut fratilor, va urmaresc de 2 ani dar nu am avut probleme si nici sfaturi pana de curand cand scumpa mea mobra a ramas intepenita in viteza a 3 sau 4 nu stiu ca nu vrea sa mai iasa de acolo, am desfacut motorul si nimic nu este rupt sau foarte uzat din punctul meu de vedere dar dupace il montez la loc si incerc sa schimb vitezele se blocheaza din nnou.un sfat sau o parere din partea celor care au o idee este binevenit, va multumesc anticipat Editat Ianuarie 3, 2014 de bogdan1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 De vanzare Mobra 50 , model cu furca basculanta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--mobra-50-din-1973-551752.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Va salut fratilor, va urmaresc de 2 ani dar nu am avut probleme si nici sfaturi pana de curand cand scumpa mea mobra a ramas intepenita in viteza a 3 sau 4 nu stiu ca nu vrea sa mai iasa de acolo, am desfacut motorul si nimic nu este rupt sau foarte uzat din punctul meu de vedere dar dupace il montez la loc si incerc sa schimb vitezele se blocheaza din nnou.un sfat sau o parere din partea celor care au o idee este binevenit, va multumesc anticipat aici pot fi mai multe probleme uite nr meu de tel si daca vrei ne auzim 0749090220 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Va salut fratilor, va urmaresc de 2 ani dar nu am avut probleme si nici sfaturi pana de curand cand scumpa mea mobra a ramas intepenita in viteza a 3 sau 4 nu stiu ca nu vrea sa mai iasa de acolo, am desfacut motorul si nimic nu este rupt sau foarte uzat din punctul meu de vedere dar dupace il montez la loc si incerc sa schimb vitezele se blocheaza din nnou.un sfat sau o parere din partea celor care au o idee este binevenit, va multumesc anticipat Bun gasit tovarase. O sa iti scriu cateva lucruri elementare ce merita ca tu sa le bagi in seama. Problema ta poate avea originea naturii sale din mai multe parti si-anume: 1: Verifica daca pedala de pornire, respectiv schimbatorul de viteze are o pozitie normala (dreapta) si daca atunci cand apesi in jos sau tragi in sus arcul furcii de viteze i-si face treaba. 2: Esti sigur ca nimeni na dereglat excentricele de reglare a cutiei de viteze ? (asta poate impiedica buna functionare a furcii de viteze) 3: Furca de viteze daca n-a fost montata corect cutia nu va functiona niciodata corespunzator.Exista doua modele de furci de viteza.Modelul vechi, cu clestii mobili acestia fiind cuplati de un arc ce la celalalt model, modelul nou a fost amplasat independent fata de furca de viteza care a avut clestii ficsi.Se numeste mustata acel arculet care, daca se rupe, (de regula tine undeva la 10 000) de km iar o poata fi o cauza.Verifica ca nu cumva sa lipseasca tocmai acel arc. Bafta! Si nu in ultimul rand un an nou fericit tuturor mobristilor nostrii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Vanduta De vanzare Mobra 50 , model cu furca basculanta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--mobra-50-din-1973-551752.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian24 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 salutare! a montat cineva un pinion la roata spate mai mare decat cel original! vreau sa pregatesc un hoinar pentu escapade montane si am la indemana o foaie de jawa 250 care se adapteaza destul de usor pe butucul de hoinar! necazu e ca are 56 de dinti si cred ca e cam mare, iar cu trapta 1 o sa ma depaseasca si un melc! ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 salutare! a montat cineva un pinion la roata spate mai mare decat cel original! vreau sa pregatesc un hoinar pentu escapade montane si am la indemana o foaie de jawa 250 care se adapteaza destul de usor pe butucul de hoinar! necazu e ca are 56 de dinti si cred ca e cam mare, iar cu trapta 1 o sa ma depaseasca si un melc! ce parere aveti? Pai foaia originala cati dinti are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian24 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 36 daca nu ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Cam mare diferenţa, treapta 1 devine inutilă şi va fi nevoie de un lanţ mai lat cu 1mm şi mai lung cu cel puţin 5 perechi de zale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian24 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 lant am nu e problema... treaba e ca s-ar putea sa atinga lantul de carcasa de la motor de pe partea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 lant am nu e problema... treaba e ca s-ar putea sa atinga lantul de carcasa de la motor de pe partea stanga Atinge sigur , iti trebuie un capac taiat ( care protejeaza doar aprinderea ) cum se folosea la motocros pe vremuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian24 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 o sa caut o foaie mai mica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_cristi_ Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 o sa caut o foaie mai mica... incearca de first bike activ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pieseapriliasr Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Stie careva din ce material as putea sa fac fluierul de la cutia de viteza la hoinar?Am tot intrebat prin stanga-dreapta si nu am gasit,nici la metrom in Brasov,eu sunt din Brasov. Gasesc un tutorial cv sau un topic in legatura cu cnv care si-a pus pe hoinar aprindere electronica de scuter sau cv de genu,vreau sa renunt la magnetou. ,momentan mi s-a rupt magnetou exact din sudura de la prinderea pe ax... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 o sa caut o foaie mai mica... Sau un pinion mai mic.de 10 sau 11 dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian24 Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 ok, mersi! mai am o intrebare... aprindere de minsk a pus cineva pe mobra??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Aprindere de Minsk pe mobra ? ar fi o investitie de timp si bani. Bani in sensul ca acea aprindere de Minsk ar fi de gasit la un pret mai costisitor fata de aprinderea clasica de mobra intr-o stare foarte buna... Timp pt. ca vei fi nevoit sa gandesti si sa te strofoci cu flanse, adaptari, etc. O aprindere de mobra cu bobinaje, platina si reglaje in regula isi va face treaba neintrerupt si fara indoieli. Eu am meru cu aprindere de mobra (modelul clasicsi original) ani la rand fara sa i-mi creeze probleme partea aprinderii.Sfatul meu pentru tine este sa gasesti de cumparat pe la baietii de pe forum o aprindere de mobra completa intr-o stare buna si sa o pui sus cu reglajele de rigoare corespunzatoare.Alegerea e a ta! Un prieten motociclist cauta un carburator de mobra complect, sa aibe si socul.Il poate ajuta cineva cu asa ceva ? Daca da va roaga sa il sunati la numarul 0755911601 - EMA pentru a discuta. O seara placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian24 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 ok, mersi pentu sfat, aprindera am in stare buna doar ca trebuie sa-mi confectionez un comparator si sa aflu cum se regleaza .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 In caz ca te ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian24 Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 multumesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Salut, intereseaza pe cineva un ambreiaj complet de Mobra cu pinionul aferent si doua axe pedalier noi noute? Tel 0749614491 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Salut, intereseaza pe cineva un ambreiaj complet de Mobra cu pinionul aferent si doua axe pedalier noi noute? Tel 0749614491 Va salut, se poate niste preturi pt ele ? Am renuntat la piesele de mai sus pt ca am gasit un motor intreg, deci poate intereseaza pe cineva.... Sunt nevoit sa renunt la proiectul Mobra, m-am hotarat sa-l mai aman, voi continua cu IJ 56, deocamdata in faza de curatare de rugina. E bine ca am toate piesele, am gasit in sfarsit o pereche de burdufuri pt lant aproape noi, ramane doar vopsirea si asamblarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Mi-am luat Mobra 5 Super. Porneste, nu are acte, are un burduf crapat, nu are robinetul de benzina si cheia pt cutiile laterale. In rest e OK. Mi ar fi placut sa stiu macar aul de fabricatie. Pe placuta de pe cadru are o serie ce incepe cu 77...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.