Doctoru Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Frumoasa! Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 burduf poti folosi unul de la caseta de directie de dacie 1310 robinet o sa gaseti aici pe forum,cu cheia e mai complicat. felicitari de achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_robka Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Cineva a cautat aici manual pentru Carpati. Se poate gasi online ca imagini pe adresa: http://mobra.ro/index.php?p=galerii&p_title=Manual+Carpati++-+1963&p_type=detalii&galid=18 Se poate face si download in format PDF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Salutare! Vreau sa ii fac revizia la Mobra mea 50 Super. Imi poate spune cineva cotele exacte sau alternative ale rulmentilor si semeringurilor si cate bucati am nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 rulmenti ambielaj 2 buc seria 6303 simeringuri ambielaj 2 buc seria 17x47x8 atat mi-aduc aminte momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 rulmenti ambielaj 2 buc seria 6303 simeringuri ambielaj 2 buc seria 17x47x8 atat mi-aduc aminte momentan Doar cate 2 din fiecare? Aveam impresia ca semeringuri sunt mai multe. Mersi de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Salut. Astia sunt doar la ambielaj. Mai sunt si rulmenti si simeringuri dar nu le mai stiu seria, poate maine am timp sa ma uit la un carter vechi. Mai sunt 2 perechi la roti nu bag mana in foc ,ca ar fi 6204. Verific tot maine daca intre timp nu afli. O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Salut. Astia sunt doar la ambielaj. Mai sunt si rulmenti si simeringuri dar nu le mai stiu seria, poate maine am timp sa ma uit la un carter vechi. Mai sunt 2 perechi la roti nu bag mana in foc ,ca ar fi 6204. Verific tot maine daca intre timp nu afli. O seara buna. Salut. Ai ceva noutati pentru mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Salut. Veste rea: carterul nu mai are rulmenti pe el. Veste buna: rulmentii rotilor au seria 6201. Cei de la ghidon nu stiu ce serie sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Deci 2 rulmenti si 2 semeringuri imi trebe, atat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Doar la ambielaj sunt 2 rulmenti si 2 simeringuri. Eu nu-i mai am in carter pe ceilalti probabil ca au luat calea fierului vechi. Mai este unul in care intra oala de ambreiaj si unul la pinionul de la lant. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Va salut , prieteni pe doua roti! De curand am intrat in posesia unei bijuterii din '79, Mobra 50S. De la bun inceput, am descoperit ca am o problema cu carburatorul. Astfel ii rog pe cei ce au disponibil un carburoator pentru asaceva, sa-mi lase un pm. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILI-BILLY Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Va salut motoristi de pretutindeni ,sunt nou pe acest forum dar am citit toate paginele si sunt uimit de toate informatiile si parerile tuturor, si ma apucat dorul de a face o tura cu mobrita .detin o mobra defabricatie 1975 si vereau sa o pun in functiune din pactate nu sunt in tara dar verau sa incerc sa procur piesele de pe aici si daca e cineva cre ma poste ajusta cu ceva date despre cote de piese de care am nevoie ma intereseza cotele pistonului de mobra cota 0 (dimensiuni diametru,diametru bolt,inaltime totala distinta bolt fusta si distanta bolt piña sus) si dimensiunile volantei bosh (exterior si ax) dimensiunile aprinderi bosh (rotundul de aluminio care se prinde in cárter) va multumesc anticipat....... foto cu dimensiuni piston de care am nevoie foto cu dimensiuni piston de care am nevoie MULTI cauta aprinderi electrónica am aicci un desen bafta Ce diametru are stutul unde se prinde carburatorul sau carburatorul unde se prinde de stut ca in foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusyale Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Parerea mea pentru a nu gresi este sa poti primi -cumpara un piston (uzat)complet (pist /segm/bolt/sig/rola cu ace)La fel si o platina veche.Ai ceva sansesa gasesti Eu cred ca te complici.Vino in tara,mergi la un service moto dai cilindrul la ei la alezat ,iti fac piston cu segm...iar aprinderea electronica a ta...Spui ca ai citit forumul .Cind citesti de n-ori ca noi o data pe an schimbam platina o reglam si dupa un an mai umblam...........ambielajul ar fi binevenit (respectind cursa ,diametre ..etc) Ia un stut de carb Minarelli pe care platesti 12-15 euro si te pomenesti ca tine carb inclinat si trebuie sa mergi pe o roata sa fie drept.Vino in tara si te vei descurca ,ca noi toti dealtfel. Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILI-BILLY Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Ms de raspuns ,idea mea e nu sa schimb stutul ,sa gasesc un carburator care sa se potriveasca pe stutul de la mobra fara alte modificari .si mai vin cu o intrebare ce filet aré robinetul de benzina pt. Mobra 14/125 12/125sau 10/100 si daca vin in tara imi este mai Greu sa umblu dupa piese si timpul meu e scurt si de aici pot lúa piston c,carburator ,volanta ,aprinderea robinetul benzina dar nu stiu cotele si dimensiuni .va salut Ambielaj am gasit in tara la brasov astept raspunsul sa confirm plata. Eu platina no o schimb ii schimb Doar pastilele si calciiul daca e uzat am pastile pe surub de foarte buna calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusyale Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Esti fericit daca iti poti lua ambielaj nou.Gitul carburatorului are 23mm pe minus(22,85) dar o fi uzura iar carburatorul are o bucsa din plastic in care intra gitul.Pistonul are fi-40 mm, iar lungime totala 52 , boltul fi 12 .segmentii grosime 1,6mm ,intre segmenti(pe piston) 3,8 mm.In rest nu pot masura pentru ca ar trebui sa demontez.Cine poate il rog sa completeze. Editat Martie 6, 2014 de mariusyale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILI-BILLY Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Ms. Man ,carburatorul fara bucsa de plástic cit masora la interior .am gasit piston de honda dio dar aré segmentul de sus mai subtire si e de forma FL frezat lateral si CEI de mobra sunt FI frezat interior (vezi foto) sunt buni.merg segmentii FL la mobra .si pistonului de honda dio mai aré un inel pentru ce e(inel de sub segmentii din foto) .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusyale Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 (editat) segmentii sunt de forma FI ....la mobra originala....... dar tu daca iei piston de honda.segmentii pot fi oricum dar sa nu agate in admisie sau evacuare .Acum vezi de ce spuneam de un piston uzat pe care il ai in mana si il compari cu x modele de x forme.Distantele intre capetele segmentilor variaza in functie de brand .Asa cum ai spus de ambielaj cauta sa gasestisi restul pieselor pe site-uri RO pe care atunci cind vii doar le montezi si nu la adaptezi(n- ai timp).De carburator daca intrebi ca fara bucsa de plastic ..,..esti nebun .. si eu ca am raspuns....Te salut si daca mai ai intrebari posteaza-le. Vedem cine are curaj sa arate desen de piston de mobra sau de carbelitor . Tot pe aici pe forum am mai citit de piston de honda dio pus pe mobra dar nu stiu ce e cu inelul 3 .Intreaba acolo de unde il cumperi care este rolul inelului. Carburatorul fara bucsa de plastic ar trage aer fals, colierul stringe carburatorul pe bucsa in care este intrat gitul.Cota care te intereseaza este 23mm(fi-ul gitului).Dupa-amiaza voi posta o fotografie cu un carburator japonez adaptat la mobra. Editat Martie 8, 2014 de mariusyale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pirania Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Am si eu o intrebare, are cineva kit de honda dyo pe mobra?, cum se comporta, mai bine mai rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 De ce crezi ca trebuie sa se comporte mai bine sau mai rau si nu la fel, din moment ce nu modifici nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Si eu am nevoie si am gasit pe acest site...http://www.piese-scutere.net/products/KIT-PISTON-HONDA-DIO%7B47%7DBALI-50CC.html Acum nu vreau sa il i'au si sa ma uit la el:))) A mai pus cineva pe hoinar si merge fara sa modifici ceva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusyale Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Robinetul de benzina are filetul M 16 x 1 Bucsa are la capatul de prindere spre rezervor filet normal (sensul acelor de ceasornic pt stringere) iar la celalalt capat deci spre robinet FILET PE STINGA ambele M 16 x 1 .Platoul aprinderii Bosch care vine pe carter masoara 90 mm. Inca nu am aflat nimic de pistonul de honda dio montat pe mobra dar atentie ca sint pe cote iar eu am masurat 40 mm fi-ul pistonului.Pistonul de honda are cotele :39 -39,5 -40 -41 -41,5 -42 .Asteptam sa posteze cineva care a montat la mobra. Poate influenta negativ sau pozitiv gaurile din piston care vin in dreptul canalelor de baleaj sau in dreptul evacuarii in functie de model .Vom vedea .Si acum urc 3 foto cu un carburator Mikuni pt 125 cmc modificat pentru 80 cmc adaptat pe git de hoinar prin anii 1985 cu care am distrus multe motoare care consuma 5 -6 l / 100 km......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILI-BILLY Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Mii de multumiri man, sa inteleg ca diametrul robinetuli de benzina e de 16mm cu filet 1mm Editat Martie 9, 2014 de FILI-BILLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusyale Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Filetul este Metric 16 cu pas de 1mm Deci robinetul de benzina pe care il cumperi sa aibe o bucsa (pt prinderea pe rezervor) M 16 x 1 filet normal adica se infileteaza de rezervor ca orice surub normal adica in sensul acelor de ceasornic . Filetul este Metric 16 cu pas de 1mm Deci robinetul de benzina pe care il cumperi sa aibe o bucsa (pt prinderea pe rezervor) M 16 x 1 filet normal adica se infileteaza de rezervor ca orice surub normal adica in sensul acelor de ceasornic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILI-BILLY Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Ok cind am intrebat de diametrul de carburator fara bucsa de plástic am intrebat pt.ca sunt carburatoare pe garnitura si io vroiam sa iau bucsa de plástic de la un carb. De mobra si sa o pun pe un alt carburator ceva de genu.....foto carb.cu garnitura Asta carburator am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.