vlad58 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Carburatorul original de mobra 50 este periculos, eu o patisem. Carcasa care tine sita filtru de aer est atasata de corp cu doua suruburi.In mers unul din suruburi s-a desfacut si a fost aspirat in motor. Cilindru zgariat, piston spart, segmenti praf, asta a fost rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Daca vrem sa fie ca din fabrica...dar cred ca se poate rezolva sa nu maivaspire suruburile prin atasarea unei site intre corp si carcasa filtrului(parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Daca vrem sa fie ca din fabrica...dar cred ca se poate rezolva sa nu maivaspire suruburile prin atasarea unei site intre corp si carcasa filtrului(parerea mea) sau ceva solutie de blocat/asigurat filete... » Post actualizat in 28 Sep 2014 16:44 Am vrut sa scriu protectie pinion spate sau ,,foie" spate,nu stiu cum se zice exact(cand scriu pe telefon nu mai pot modifica-corecta) » Post actualizat in 28 Sep 2014 07:31 Iar am scris aiurea,foaie spate am vrut sa zic » Post actualizat in 28 Sep 2014 08:26 Asa arata carburatorul de Mobra 50 care dintre ele? presupun ca ala din dreapta.... asa am eu si este Mobra 50 din 70 » Post actualizat in 28 Sep 2014 16:46 Sper sa gasesti mai repede dacat am gasi eu,pe mine ma mai intereseaza un carburator primul model,protectie pinion foie si burdufurile se ajung la starea initiala a mobrei 50 uite aici ---> http://www.tocmai.ro/aparatori-lant-mobra-50-noi-17442888.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Ambielaj de Mobra nou din stocuri vechi,am gasit azi la un batran.50lei vrea pe el.Cine e interesat de el,il pun in legatura directa sa si-l negocieze singur,daca se poate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) caut acele nuci din aluminiu de pe ghidonul de la mobra 50, cele cu comutatator de semnalizare » Post actualizat in 02 Oct 2014 10:11cine poate sa imi zica pana in ce an s-a fabricat modelul mobra 50? Editat Octombrie 1, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 caut acele nuci din aluminiu de pe ghidonul de la mobra 50, cele cu comutatator de semnalizare » Post actualizat in 02 Oct 2014 10:11 cine poate sa imi zica pana in ce an s-a fabricat modelul mobra 50? Salut dragilor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici recunosc. Pentru intrebarea ta am si-un raspuns..Dupa aparitia primelor modele 50 Super (cele vopsite bicolor) cu crem pe far si rezervor a incetat fabricatia celor anterioare, cele cu semnalizare.Acest lucru se intampla in 74.Aceste prime modele de 50 S-uri aveau tehnica schimbarii vitezelor mostenita de la modelul precedent.Blocul motorului fiind diferit printr-un surub cu arc intern detasabil.Dar si furca de viteze (model mai reusit spun eu), si-apoi capacul fara acel ac suprapus peste patratul care se fixeaza intre coditele arcului cel gros al furcii.Aceste prime noi modele la inceput erau doar rosii si negre.Dupa 78 s-au folosit si alte culori si au aparut cateva mici schimbari la motorul acestora inclusiv aprinderea.La inceput sa echipat cu Bosch original, mai apoi cu Electroprecizia (copia lui romaneasca) si Ducati, care a conferit motorului luminile ceva mai bune dar oarecum dificultati in reglarea aprinderii cu volnta montata sus.De obicei aceste aprinderi erau ocolite de catre mobristi.Pentru povesti cu mobre ma poti gasi si pe privat. Stima tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Metode de verificare a aprinderii pe "masa"? masurare rezistenta circut/bobine si valorile ideale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Salut dragilor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici recunosc. Pentru intrebarea ta am si-un raspuns..Dupa aparitia primelor modele 50 Super (cele vopsite bicolor) cu crem pe far si rezervor a incetat fabricatia celor anterioare, cele cu semnalizare.Acest lucru se intampla in 74.Aceste prime modele de 50 S-uri aveau tehnica schimbarii vitezelor mostenita de la modelul precedent.Blocul motorului fiind diferit printr-un surub cu arc intern detasabil.Dar si furca de viteze (model mai reusit spun eu), si-apoi capacul fara acel ac suprapus peste patratul care se fixeaza intre coditele arcului cel gros al furcii.Aceste prime noi modele la inceput erau doar rosii si negre.Dupa 78 s-au folosit si alte culori si au aparut cateva mici schimbari la motorul acestora inclusiv aprinderea.La inceput sa echipat cu Bosch original, mai apoi cu Electroprecizia (copia lui romaneasca) si Ducati, care a conferit motorului luminile ceva mai bune dar oarecum dificultati in reglarea aprinderii cu volnta montata sus.De obicei aceste aprinderi erau ocolite de catre mobristi.Pentru povesti cu mobre ma poti gasi si pe privat. Stima tuturor! multumes mult insa m-ai pierdut prin detalii. pe mine ma intereseaza pana in ce anu s-a fabricat mobra cu furca in paralelogram (mobra 50) deoarece am o suspiciune in ceea ce priveste mobra pe care o am cu toate ca are furca de mobra 50 si cam tot ce inseman mobra 50 (furca semnalizari rezervor tripla spate etc.) este fabricata conform celor inscriptionate pe ea si actelor ce le detin in 1975 iar din cate am inteles cam pana in 73-74 s-a fabricat acest model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 ..........s-a fabricat mobra cu furca in paralelogram (mobra 50) Furca de pe Mobra 50 se numeste basculabila nu paralelogram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 corect bucsa de plastic daca esti interesat aine pun ceva poze cu una noua Salut,nu ai reusit sa faci pozele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Salut! Este cineva prin Bucuresti care centreaza roti de Mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 Salutare Mobristi! Revin p aici dupa mult timp. Vreau si eu sa stiu daca mai stie careva de ceva piese noi de Mobra 50S de vanzare deoarece m am apucat de restaurat o a 2-a mobra. Ca idee ma intereseaza in principal un ghidon original (sa fie intreg si drept, fara lovituri etc), burdufurile de pe jambele furcii, o roata in mintile ei si un carburator care sa mearga bine (cu cat mai noi piesele cu atat mai bine). » Post actualizat in 09 Oct 2014 22:43 Salut! Este cineva prin Bucuresti care centreaza roti de Mobra? Eu am dus la Sirius 0723821598 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Salutare Mobristi! Revin p aici dupa mult timp. Vreau si eu sa stiu daca mai stie careva de ceva piese noi de Mobra 50S de vanzare deoarece m am apucat de restaurat o a 2-a mobra. Ca idee ma intereseaza in principal un ghidon original (sa fie intreg si drept, fara lovituri etc), burdufurile de pe jambele furcii, o roata in mintile ei si un carburator care sa mearga bine (cu cat mai noi piesele cu atat mai bine). » Post actualizat in 09 Oct 2014 22:43 Eu am dus la Sirius 0723821598 au eu un ghidon- verifica exact starea si te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 vreau o mobra s50 care sa porneasca nu ma intereseaza cum o face dar sa porneasca nu ma intereseaza starea actelor sau electrica/mecanica ci doar sa porneasca ! contactati-ma DOAR pe PM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Ma voi interesa pentru tine.Dar nu pot promite nimic.Ce planuri ai cu ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Nu vreau iar sa creez impresii de vise ! Pot sa spun doar ca nu vreau sa o restaurez vreau sa fac ceva unic am gasit si spatiu de joaca am gasit si cu ce tot ce imi trebuie este mobra ! Pot sa spun doar cu parere de rau ca nu vreau sa o restaurez imi pare o motoreta pe care daca ti-o modifici iese ceva mult mai frumos ! Spun doar cateva chestii : - SWAP 125 4T : pornire la buton ; aprindere CDI ; 80-90 km/h 1.5/2 L/% putere din ture joase ; sunet de supermoto ( motor usor care sa nu rupa cadru ) - Amortizor spate central - Cadru ranforsat - Jenti latite -Supermoto style ( cu,carene frumos cu aripioara de plastic ) Singurele detalii care imi lipsesc este distanta din poza daca mi-o poate spune cineva in CM : Pot spune ca ati vazut mobre kill-arite si choparite si tiganite la viata voastra insa ce vreau eu sa fac este un proiect complex ! In zilele urmatoare o sa primesc si un MZ de 250 care o sa aiba aceasi soarta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 (editat) Pai daca tot vrei sa faci ceva unic care nu are legatura cu Mobra cred ca nu este topic-ul potrivit... Cat despre "distanta" de mai sus (inginereste ii zice: cota/lungime; distanta este la transporturi) da niste detalii suplimentare (repere de masurat) pentru cota care te intereseaza.... alfel sunt aproximatim 650 mm. » Post actualizat in 11 Oct 2014 15:34 vreau o mobra s50 care sa porneasca nu ma intereseaza cum o face dar sa porneasca nu ma intereseaza starea actelor sau electrica/mecanica ci doar sa porneasca ! contactati-ma DOAR pe PM ! pai cum nevoia sa te intereseze doar sa porneasca indiferent de starea electrica/mecanica? Editat Octombrie 11, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Dragi prieteni. noi am mai vrut sa mirosim iar impreuna fumul aceleasi mobre pe care am exploatato impreuna cu anii.Asa ca duminica asta eu si vechiul ei proprietar am scoso la lumina din nou pentru cateva plimbari in aer liber.Batranul nostru garaj inca mai pastreaza-n el aceasta micuta mobra rosie..ehe ce zile, ce nopti cu ea si-au tot trecut anii..Se pare ca na facut diferenta intre cei doi proprietari..Eu si amicul meu din foto care a fost primul ei proprietar.Doar noi 2 i-am fost.. Asa am dat ceasul inapoi pentru el.Nu a mai calarito de vreo 20 de ani.Au fost momente unice pentru el sa se regaseasca cu vechea sa doamna din tinerete. » Post actualizat in 14 Oct 2014 18:25O zi insorita de toamna tarzie ne-a readus iarasi alaturi de ea, de batranica noastra.A fost una dintre cele iubite pur si simplu.A cunoscut mersul la mare in 2 pers, de-aici din Timisoara la ora 4 dimineata cu luna plina inainte.Dar si Serbia, Novi Sad, Belgrad (pe vremea traficului mic cine mai stie ce insemna asta pe-atunci)..A fost si este incarcata de amintirile altor timpuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 (editat) Buna seara! Proiectul avanseaza : Desi pare putin, pentru fiecare etapa s-au lucrat ore bune, pana s-a ajuns la ceea ce vedeti in poze. Iar aici aveti pornirea motorului dupa reparatia capitala. Editat Octombrie 14, 2014 de Zenklawa Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 astazi m-am jucat cu o mobra nepornita de mult timp insa dupa ceva insistente am convins-o sa porneasca. dupa ceva ture si reglari de carburator si ambreiaj am obervat ca in treapta 1 intra ceva mai greu iar cand vreau sa bag a 2a agata respectiv nu pot sa trec din 1 in 2 decat cu ceva insistente parca ceva tine iar in restul vitezelor intra foarte usor. ce poate sa fie oare ? P.S. inca caur comenzile electrice dreapta pentru o mobra 50 (cele pentru semnalizari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 astazi m-am jucat cu o mobra nepornita de mult timp insa dupa ceva insistente am convins-o sa porneasca. dupa ceva ture si reglari de carburator si ambreiaj am obervat ca in treapta 1 intra ceva mai greu iar cand vreau sa bag a 2a agata respectiv nu pot sa trec din 1 in 2 decat cu ceva insistente parca ceva tine iar in restul vitezelor intra foarte usor. ce poate sa fie oare ? P.S. inca caur comenzile electrice dreapta pentru o mobra 50 (cele pentru semnalizari ) Sa nu fie uzat arborele secundar ca asta are niste gauri cu bile care trebuie sa fie umflate de pana si sa intre in canelurile pinionului,Sa nu fie totusi din ambreiaj care nu decupleaza cum trebuie, Aceeasi problema apare si la schimbarea vitezelor cu motorul oprit, pe cric si invartita roata spate cu mana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Sa nu fie uzat arborele secundar ca asta are niste gauri cu bile care trebuie sa fie umflate de pana si sa intre in canelurile pinionului,Sa nu fie totusi din ambreiaj care nu decupleaza cum trebuie, Aceeasi problema apare si la schimbarea vitezelor cu motorul oprit, pe cric si invartita roata spate cu mana? Daca motorul a stat destul de mult timp este posibil sa ramana discurile de ambreiaj "lipite" si ar fi utila o desfacere, curatare + ulei nou si reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 motorul a stat ceva timp ideea e ca face decat la schimbarea din treapta 1 in 2 si ce am observat nu prea intra in treapta 1 in rest functioneaza impecabil. acestea le face doar can e motorul pornit daca e oprit si dau la roata intra in toate vitezelel normal. inca o chestie cand vreau sa plec de pe loc calc ambreiajul si bag treapta1 motorul parca da sa moara nu cred k debraiaza ambreiajul corect, sa fie oare de acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 (editat) motorul a stat ceva timp ideea e ca face decat la schimbarea din treapta 1 in 2 si ce am observat nu prea intra in treapta 1 in rest functioneaza impecabil. acestea le face doar can e motorul pornit daca e oprit si dau la roata intra in toate vitezelel normal. inca o chestie cand vreau sa plec de pe loc calc ambreiajul si bag treapta1 motorul parca da sa moara nu cred k debraiaza ambreiajul corect, sa fie oare de acolo ? Asta este boala veche la mobra 50, da nu-ti debraiaza corect. Editat Octombrie 18, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Asta este boala veche la mobra 50, da nu-ti debraiaza corect. si la mine face asa, dar cu precadere la rece. solutii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.