Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare Mobristi! Revin p aici dupa mult timp. Vreau si eu sa stiu daca mai stie careva de ceva piese noi de Mobra 50S de vanzare deoarece m am apucat de restaurat o a 2-a mobra. Ca idee ma intereseaza in principal un ghidon original (sa fie intreg si drept, fara lovituri etc), burdufurile de pe jambele furcii, o roata in mintile ei si un carburator care sa mearga bine (cu cat mai noi piesele cu atat mai bine).


» Post actualizat in 09 Oct 2014 22:43

Salut!

Este cineva prin Bucuresti care centreaza roti de Mobra?

Eu am dus la Sirius 0723821598

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mobristi! Revin p aici dupa mult timp. Vreau si eu sa stiu daca mai stie careva de ceva piese noi de Mobra 50S de vanzare deoarece m am apucat de restaurat o a 2-a mobra. Ca idee ma intereseaza in principal un ghidon original (sa fie intreg si drept, fara lovituri etc), burdufurile de pe jambele furcii, o roata in mintile ei si un carburator care sa mearga bine (cu cat mai noi piesele cu atat mai bine).

» Post actualizat in 09 Oct 2014 22:43

Eu am dus la Sirius 0723821598

au eu un ghidon- verifica exact starea si te anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau iar sa creez impresii de vise ! Pot sa spun doar ca nu vreau sa o restaurez vreau sa fac ceva unic am gasit si spatiu de joaca am gasit si cu ce tot ce imi trebuie este mobra ! Pot sa spun doar cu parere de rau ca nu vreau sa o restaurez imi pare o motoreta pe care daca ti-o modifici iese ceva mult mai frumos ! Spun doar cateva chestii :

 

- SWAP 125 4T : pornire la buton ; aprindere CDI ; 80-90 km/h 1.5/2 L/% putere din ture joase ; sunet de supermoto :D ( motor usor care sa nu rupa cadru )

- Amortizor spate central

- Cadru ranforsat

- Jenti latite

-Supermoto style ( cu,carene frumos cu aripioara de plastic )

 

Singurele detalii care imi lipsesc este distanta din poza daca mi-o poate spune cineva in CM :

 

post-47565-0-05588800-1412968269_thumb.jpg

Pot spune ca ati vazut mobre kill-arite si choparite si tiganite la viata voastra insa ce vreau eu sa fac este un proiect complex ! In zilele urmatoare o sa primesc si un MZ de 250 care o sa aiba aceasi soarta !

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca tot vrei sa faci ceva unic care nu are legatura cu Mobra cred ca nu este topic-ul potrivit...

 

Cat despre "distanta" de mai sus (inginereste ii zice: cota/lungime; distanta este la transporturi) da niste detalii suplimentare (repere de masurat) pentru cota care te intereseaza.... alfel sunt aproximatim 650 mm.


» Post actualizat in 11 Oct 2014 15:34


vreau o mobra s50 care sa porneasca nu ma intereseaza cum o face dar sa porneasca nu ma intereseaza starea actelor sau electrica/mecanica ci doar sa porneasca ! contactati-ma DOAR pe PM !

pai cum nevoia sa te intereseze doar sa porneasca indiferent de starea electrica/mecanica?

:offtopic:

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni. noi am mai vrut sa mirosim iar impreuna fumul aceleasi mobre pe care am exploatato impreuna cu anii.Asa ca duminica asta eu si vechiul ei proprietar am scoso la lumina din nou pentru cateva plimbari in aer liber.Batranul nostru garaj inca mai pastreaza-n el aceasta micuta mobra rosie..ehe ce zile, ce nopti cu ea si-au tot trecut anii..Se pare ca na facut diferenta intre cei doi proprietari..Eu si amicul meu din foto care a fost primul ei proprietar.Doar noi 2 i-am fost..

Asa am dat ceasul inapoi pentru el.Nu a mai calarito de vreo 20 de ani.Au fost momente unice pentru el sa se regaseasca cu vechea sa doamna din tinerete.


» Post actualizat in 14 Oct 2014 18:25

O zi insorita de toamna tarzie ne-a readus iarasi alaturi de ea, de batranica noastra.A fost una dintre cele iubite pur si simplu.A cunoscut mersul la mare in 2 pers, de-aici din Timisoara la ora 4 dimineata cu luna plina inainte.Dar si Serbia, Novi Sad, Belgrad (pe vremea traficului mic cine mai stie ce insemna asta pe-atunci)..A fost si este incarcata de amintirile altor timpuri.

post-27109-0-13535400-1413307841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Buna seara!

 

Proiectul avanseaza :

 

 

 

 

 

Desi pare putin, pentru fiecare etapa s-au lucrat ore bune, pana s-a ajuns la ceea ce vedeti in poze.

 

Iar aici aveti pornirea motorului dupa reparatia capitala.

Editat de Zenklawa Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi m-am jucat cu o mobra nepornita de mult timp insa dupa ceva insistente am convins-o sa porneasca. dupa ceva ture si reglari de carburator si ambreiaj am obervat ca in treapta 1 intra ceva mai greu iar cand vreau sa bag a 2a agata respectiv nu pot sa trec din 1 in 2 decat cu ceva insistente parca ceva tine iar in restul vitezelor intra foarte usor. ce poate sa fie oare ?

P.S. inca caur comenzile electrice dreapta pentru o mobra 50 (cele pentru semnalizari )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi m-am jucat cu o mobra nepornita de mult timp insa dupa ceva insistente am convins-o sa porneasca. dupa ceva ture si reglari de carburator si ambreiaj am obervat ca in treapta 1 intra ceva mai greu iar cand vreau sa bag a 2a agata respectiv nu pot sa trec din 1 in 2 decat cu ceva insistente parca ceva tine iar in restul vitezelor intra foarte usor. ce poate sa fie oare ?

P.S. inca caur comenzile electrice dreapta pentru o mobra 50 (cele pentru semnalizari )

Sa nu fie uzat arborele secundar ca asta are niste gauri cu bile care trebuie sa fie umflate de pana si sa intre in canelurile pinionului,Sa nu fie totusi din ambreiaj care nu decupleaza cum trebuie, Aceeasi problema apare si la schimbarea vitezelor cu motorul oprit, pe cric si invartita roata spate cu mana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fie uzat arborele secundar ca asta are niste gauri cu bile care trebuie sa fie umflate de pana si sa intre in canelurile pinionului,Sa nu fie totusi din ambreiaj care nu decupleaza cum trebuie, Aceeasi problema apare si la schimbarea vitezelor cu motorul oprit, pe cric si invartita roata spate cu mana?

 

Daca motorul a stat destul de mult timp este posibil sa ramana discurile de ambreiaj "lipite" si ar fi utila o desfacere, curatare + ulei nou si reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul a stat ceva timp ideea e ca face decat la schimbarea din treapta 1 in 2 si ce am observat nu prea intra in treapta 1 in rest functioneaza impecabil. acestea le face doar can e motorul pornit daca e oprit si dau la roata intra in toate vitezelel normal. inca o chestie cand vreau sa plec de pe loc calc ambreiajul si bag treapta1 motorul parca da sa moara nu cred k debraiaza ambreiajul corect, sa fie oare de acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul a stat ceva timp ideea e ca face decat la schimbarea din treapta 1 in 2 si ce am observat nu prea intra in treapta 1 in rest functioneaza impecabil. acestea le face doar can e motorul pornit daca e oprit si dau la roata intra in toate vitezelel normal. inca o chestie cand vreau sa plec de pe loc calc ambreiajul si bag treapta1 motorul parca da sa moara nu cred k debraiaza ambreiajul corect, sa fie oare de acolo ?

Asta este boala veche la mobra 50, da nu-ti debraiaza corect.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mobrele de competitii se adaugau niste saibe sub arcurile de la ambreiaj , debreierea era mai eficace .

Ma indoiesc,saibe sub arcuri nu-ti mareste cursa de debraiere ci face cuplarea mai ferma.

 

si la mine face asa, dar cu precadere la rece.

 

solutii?

Eu 5 ani cat am avut mobra m-am multumit cu ea asa.Dificultati la plecarea de pe loc la rece si punctul mort daca nu era in miscare.

Presupuneam ca acum cu uleiurile astea noi problema ar fi rezolvata dar vad ca nu e.

Totusi era un mobrist care cand baga in a 1 a nu avea nicio problema( mie imi si tindea sa plece), banuiesc ca fiind la Masini Unelte isi confectionase alt ax de actionare a ambreiajului cu o cursa mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am mers cu mobra vreo cateva zile se pare ca s-a dat pe brazda. nu prea mai face figuri cu agatatul iar cu plecatul de pe loc e pe drumul cel bun si asta. deci tind sa cred k problema era faptul ca a stat mult timp. dupa ce am reusit sa o pornesc am schimbat uleiul in cutie,(am dat drumul la cel ce era si am pus imediat altul fara a spala cumva cutia) insa ce m-a impresionat era faprul ca uleiul ce era in ea era curat de ziceai ca atunci il pusesem. acum mai am o intrebare: incerc sa refac luminile si am constata ca oglina farului e compromisa ( nu mai are strat reflectorizant) si ma gandesc daca pot cumva sa o reconditionez cu ceva sprei cu vopsea ce imita nichelul. A incercat cineva asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...