Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vrem sa fie ca din fabrica...dar cred ca se poate rezolva sa nu maivaspire suruburile prin atasarea unei site intre corp si carcasa filtrului(parerea mea)

sau ceva solutie de blocat/asigurat filete...

» Post actualizat in 28 Sep 2014 16:44

Am vrut sa scriu protectie pinion spate sau ,,foie" spate,nu stiu cum se zice exact(cand scriu pe telefon nu mai pot modifica-corecta)

» Post actualizat in 28 Sep 2014 07:31

Iar am scris aiurea,foaie spate am vrut sa zic

» Post actualizat in 28 Sep 2014 08:26

Asa arata carburatorul de Mobra 50

care dintre ele? presupun ca ala din dreapta.... asa am eu si este Mobra 50 din 70

» Post actualizat in 28 Sep 2014 16:46

Sper sa gasesti mai repede dacat am gasi eu,pe mine ma mai intereseaza un carburator primul model,protectie pinion foie si burdufurile se ajung la starea initiala a mobrei 50

uite aici ---> http://www.tocmai.ro/aparatori-lant-mobra-50-noi-17442888.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut acele nuci din aluminiu de pe ghidonul de la mobra 50, cele cu comutatator de semnalizare


» Post actualizat in 02 Oct 2014 10:11

cine poate sa imi zica pana in ce an s-a fabricat modelul mobra 50?

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut acele nuci din aluminiu de pe ghidonul de la mobra 50, cele cu comutatator de semnalizare

» Post actualizat in 02 Oct 2014 10:11

cine poate sa imi zica pana in ce an s-a fabricat modelul mobra 50?

Salut dragilor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici recunosc.

 

Pentru intrebarea ta am si-un raspuns..Dupa aparitia primelor modele 50 Super (cele vopsite bicolor) cu crem pe far si rezervor a incetat fabricatia celor anterioare, cele cu semnalizare.Acest lucru se intampla in 74.Aceste prime modele de 50 S-uri aveau tehnica schimbarii vitezelor mostenita de la modelul precedent.Blocul motorului fiind diferit printr-un surub cu arc intern detasabil.Dar si furca de viteze (model mai reusit spun eu), si-apoi capacul fara acel ac suprapus peste patratul care se fixeaza intre coditele arcului cel gros al furcii.Aceste prime noi modele la inceput erau doar rosii si negre.Dupa 78 s-au folosit si alte culori si au aparut cateva mici schimbari la motorul acestora inclusiv aprinderea.La inceput sa echipat cu Bosch original, mai apoi cu Electroprecizia (copia lui romaneasca) si Ducati, care a conferit motorului luminile ceva mai bune dar oarecum dificultati in reglarea aprinderii cu volnta montata sus.De obicei aceste aprinderi erau ocolite de catre mobristi.Pentru povesti cu mobre ma poti gasi si pe privat.

 

Stima tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragilor.A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici recunosc.

 

Pentru intrebarea ta am si-un raspuns..Dupa aparitia primelor modele 50 Super (cele vopsite bicolor) cu crem pe far si rezervor a incetat fabricatia celor anterioare, cele cu semnalizare.Acest lucru se intampla in 74.Aceste prime modele de 50 S-uri aveau tehnica schimbarii vitezelor mostenita de la modelul precedent.Blocul motorului fiind diferit printr-un surub cu arc intern detasabil.Dar si furca de viteze (model mai reusit spun eu), si-apoi capacul fara acel ac suprapus peste patratul care se fixeaza intre coditele arcului cel gros al furcii.Aceste prime noi modele la inceput erau doar rosii si negre.Dupa 78 s-au folosit si alte culori si au aparut cateva mici schimbari la motorul acestora inclusiv aprinderea.La inceput sa echipat cu Bosch original, mai apoi cu Electroprecizia (copia lui romaneasca) si Ducati, care a conferit motorului luminile ceva mai bune dar oarecum dificultati in reglarea aprinderii cu volnta montata sus.De obicei aceste aprinderi erau ocolite de catre mobristi.Pentru povesti cu mobre ma poti gasi si pe privat.

 

Stima tuturor!

multumes mult insa m-ai pierdut prin detalii. pe mine ma intereseaza pana in ce anu s-a fabricat mobra cu furca in paralelogram (mobra 50) deoarece am o suspiciune in ceea ce priveste mobra pe care o am cu toate ca are furca de mobra 50 si cam tot ce inseman mobra 50 (furca semnalizari rezervor tripla spate etc.) este fabricata conform celor inscriptionate pe ea si actelor ce le detin in 1975 iar din cate am inteles cam pana in 73-74 s-a fabricat acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mobristi! Revin p aici dupa mult timp. Vreau si eu sa stiu daca mai stie careva de ceva piese noi de Mobra 50S de vanzare deoarece m am apucat de restaurat o a 2-a mobra. Ca idee ma intereseaza in principal un ghidon original (sa fie intreg si drept, fara lovituri etc), burdufurile de pe jambele furcii, o roata in mintile ei si un carburator care sa mearga bine (cu cat mai noi piesele cu atat mai bine).


» Post actualizat in 09 Oct 2014 22:43

Salut!

Este cineva prin Bucuresti care centreaza roti de Mobra?

Eu am dus la Sirius 0723821598

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mobristi! Revin p aici dupa mult timp. Vreau si eu sa stiu daca mai stie careva de ceva piese noi de Mobra 50S de vanzare deoarece m am apucat de restaurat o a 2-a mobra. Ca idee ma intereseaza in principal un ghidon original (sa fie intreg si drept, fara lovituri etc), burdufurile de pe jambele furcii, o roata in mintile ei si un carburator care sa mearga bine (cu cat mai noi piesele cu atat mai bine).

» Post actualizat in 09 Oct 2014 22:43

Eu am dus la Sirius 0723821598

au eu un ghidon- verifica exact starea si te anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau iar sa creez impresii de vise ! Pot sa spun doar ca nu vreau sa o restaurez vreau sa fac ceva unic am gasit si spatiu de joaca am gasit si cu ce tot ce imi trebuie este mobra ! Pot sa spun doar cu parere de rau ca nu vreau sa o restaurez imi pare o motoreta pe care daca ti-o modifici iese ceva mult mai frumos ! Spun doar cateva chestii :

 

- SWAP 125 4T : pornire la buton ; aprindere CDI ; 80-90 km/h 1.5/2 L/% putere din ture joase ; sunet de supermoto :D ( motor usor care sa nu rupa cadru )

- Amortizor spate central

- Cadru ranforsat

- Jenti latite

-Supermoto style ( cu,carene frumos cu aripioara de plastic )

 

Singurele detalii care imi lipsesc este distanta din poza daca mi-o poate spune cineva in CM :

 

post-47565-0-05588800-1412968269_thumb.jpg

Pot spune ca ati vazut mobre kill-arite si choparite si tiganite la viata voastra insa ce vreau eu sa fac este un proiect complex ! In zilele urmatoare o sa primesc si un MZ de 250 care o sa aiba aceasi soarta !

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca tot vrei sa faci ceva unic care nu are legatura cu Mobra cred ca nu este topic-ul potrivit...

 

Cat despre "distanta" de mai sus (inginereste ii zice: cota/lungime; distanta este la transporturi) da niste detalii suplimentare (repere de masurat) pentru cota care te intereseaza.... alfel sunt aproximatim 650 mm.


» Post actualizat in 11 Oct 2014 15:34


vreau o mobra s50 care sa porneasca nu ma intereseaza cum o face dar sa porneasca nu ma intereseaza starea actelor sau electrica/mecanica ci doar sa porneasca ! contactati-ma DOAR pe PM !

pai cum nevoia sa te intereseze doar sa porneasca indiferent de starea electrica/mecanica?

:offtopic:

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni. noi am mai vrut sa mirosim iar impreuna fumul aceleasi mobre pe care am exploatato impreuna cu anii.Asa ca duminica asta eu si vechiul ei proprietar am scoso la lumina din nou pentru cateva plimbari in aer liber.Batranul nostru garaj inca mai pastreaza-n el aceasta micuta mobra rosie..ehe ce zile, ce nopti cu ea si-au tot trecut anii..Se pare ca na facut diferenta intre cei doi proprietari..Eu si amicul meu din foto care a fost primul ei proprietar.Doar noi 2 i-am fost..

Asa am dat ceasul inapoi pentru el.Nu a mai calarito de vreo 20 de ani.Au fost momente unice pentru el sa se regaseasca cu vechea sa doamna din tinerete.


» Post actualizat in 14 Oct 2014 18:25

O zi insorita de toamna tarzie ne-a readus iarasi alaturi de ea, de batranica noastra.A fost una dintre cele iubite pur si simplu.A cunoscut mersul la mare in 2 pers, de-aici din Timisoara la ora 4 dimineata cu luna plina inainte.Dar si Serbia, Novi Sad, Belgrad (pe vremea traficului mic cine mai stie ce insemna asta pe-atunci)..A fost si este incarcata de amintirile altor timpuri.

post-27109-0-13535400-1413307841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Buna seara!

 

Proiectul avanseaza :

 

 

 

 

 

Desi pare putin, pentru fiecare etapa s-au lucrat ore bune, pana s-a ajuns la ceea ce vedeti in poze.

 

Iar aici aveti pornirea motorului dupa reparatia capitala.

Editat de Zenklawa Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi m-am jucat cu o mobra nepornita de mult timp insa dupa ceva insistente am convins-o sa porneasca. dupa ceva ture si reglari de carburator si ambreiaj am obervat ca in treapta 1 intra ceva mai greu iar cand vreau sa bag a 2a agata respectiv nu pot sa trec din 1 in 2 decat cu ceva insistente parca ceva tine iar in restul vitezelor intra foarte usor. ce poate sa fie oare ?

P.S. inca caur comenzile electrice dreapta pentru o mobra 50 (cele pentru semnalizari )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi m-am jucat cu o mobra nepornita de mult timp insa dupa ceva insistente am convins-o sa porneasca. dupa ceva ture si reglari de carburator si ambreiaj am obervat ca in treapta 1 intra ceva mai greu iar cand vreau sa bag a 2a agata respectiv nu pot sa trec din 1 in 2 decat cu ceva insistente parca ceva tine iar in restul vitezelor intra foarte usor. ce poate sa fie oare ?

P.S. inca caur comenzile electrice dreapta pentru o mobra 50 (cele pentru semnalizari )

Sa nu fie uzat arborele secundar ca asta are niste gauri cu bile care trebuie sa fie umflate de pana si sa intre in canelurile pinionului,Sa nu fie totusi din ambreiaj care nu decupleaza cum trebuie, Aceeasi problema apare si la schimbarea vitezelor cu motorul oprit, pe cric si invartita roata spate cu mana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fie uzat arborele secundar ca asta are niste gauri cu bile care trebuie sa fie umflate de pana si sa intre in canelurile pinionului,Sa nu fie totusi din ambreiaj care nu decupleaza cum trebuie, Aceeasi problema apare si la schimbarea vitezelor cu motorul oprit, pe cric si invartita roata spate cu mana?

 

Daca motorul a stat destul de mult timp este posibil sa ramana discurile de ambreiaj "lipite" si ar fi utila o desfacere, curatare + ulei nou si reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul a stat ceva timp ideea e ca face decat la schimbarea din treapta 1 in 2 si ce am observat nu prea intra in treapta 1 in rest functioneaza impecabil. acestea le face doar can e motorul pornit daca e oprit si dau la roata intra in toate vitezelel normal. inca o chestie cand vreau sa plec de pe loc calc ambreiajul si bag treapta1 motorul parca da sa moara nu cred k debraiaza ambreiajul corect, sa fie oare de acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul a stat ceva timp ideea e ca face decat la schimbarea din treapta 1 in 2 si ce am observat nu prea intra in treapta 1 in rest functioneaza impecabil. acestea le face doar can e motorul pornit daca e oprit si dau la roata intra in toate vitezelel normal. inca o chestie cand vreau sa plec de pe loc calc ambreiajul si bag treapta1 motorul parca da sa moara nu cred k debraiaza ambreiajul corect, sa fie oare de acolo ?

Asta este boala veche la mobra 50, da nu-ti debraiaza corect.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...