Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

dau la schimb:

-ambielaj mobra,hoinar

-carcasa cutie viteze hoinar

-toate piesele din cutia de viteze

-radiator cilindru+chiuloasa mobra

-volanta mobra,hoinar

-tambur frana complet

-telescoape spate mobra

-cadru mobra

-saua mobra(stare fosrte buna)

-carburator mobra

pentru:

-cilindru hoinar+segmenti+piston(preferabil "noi")

-platou hoinar

 

si o rugaminte.....cine imi poate spune unde gasesc segmenti pt piston cu diametrul d 40,97 sau piston si segmenti la cota de 40,5...

 

pt detalii la id:david_ionut18

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vinde cineva vreo mobra.........dar sa fie in aproiere de Ploiesti...(dak se poate)

 

Nu vreau neaparat acte..dar sa fie motorul in stare buna.....

 

yo vreau mobra pentru modificare(sau stricare ... depinde dak reusesc :) )

 

Dak aveti Mobra de vanzare sau cunoasteti pe cineva cu mobra si o vine va rog luati legatura cu mine cat de repede posibil.....(dak se poate...niciodata nu e pre tarziu :kiss: )

 

ID: stefy_x91

razvan_onix

 

Multumesc anticipat.......si bafta in continuare :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde cineva vreo mobra.........dar sa fie in aproiere de Ploiesti...(dak se poate)

 

Nu vreau neaparat acte..dar sa fie motorul in stare buna.....

 

yo vreau mobra pentru modificare(sau stricare ... depinde dak reusesc :) )

 

Dak aveti Mobra de vanzare sau cunoasteti pe cineva cu mobra si o vine va rog luati legatura cu mine cat de repede posibil.....(dak se poate...niciodata nu e pre tarziu :kiss: )

 

ID: stefy_x91

razvan_onix

 

Multumesc anticipat.......si bafta in continuare :wink:

hmmmm,,,,,,,,,daca vrei,doar daca vrei,am eu un hoinar,este in stare foarte buna!!!pret 300 ron,cilindrul cota 0,are compresie buna!!si dau si ceva piese!!a

 

a,,dar mai am inca un cadru cu tot ce trebe pe el(sea,rezervor,roti,coarne,furca spate,furca fata,lantul,pinionul de la roata,aripa spate,pedalele pe care pui picioarele)si vreau sa ii iau mansoane de hoinar,,de unde gasesc?vreau sa il completez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hoinarul meu da semne de oboseala,,,nu in cutie!ci la ambielaj,tacane ca dracu :huh: :huh: !captul axului cu pana unde vine prinsa pedala numai am caneluri asa ca am sudat-o :ok: dar sudura in argon!!si da,nu o sa mai dau jos pedala ,pt ca,,,am aprindere nou-nouta :cheers: ,dar,,posibil ca sa nu fie ambielajul,sper!!sa nu fie,ci doar segmentii sa tacane in canalele pistonului!!sa auzim de bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut caprarilor.Cine are nevoie de niste piese de mobra 50 super:pinioane,tren cu bile,ax pana,sector pornire,clicheti,ambreiaj cu discuri,telescoape fata 50super si hoinar,coarne fara comenzi,magnetouri etc.Mai usor ma gasiti la tel.0722255057.Hai primavara.

 

 

 

ce stoc ai????ma rog,,,am peze pentru a mea,,,(noi noutze)dar daca ma mai intreaba cineva sa ii spun de tn!!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut caprarilor.Cine are nevoie de niste piese de mobra 50 super:pinioane,tren cu bile,ax pana,sector pornire,clicheti,ambreiaj cu discuri,telescoape fata 50super si hoinar,coarne fara comenzi,magnetouri etc.Mai usor ma gasiti la tel.0722255057.Hai primavara.

Salut telescoapele sunt in stare buna???? cat ceri p ele?

pune dak poti si u o poza...... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut old biker,,,dar cauciucurile alea de le pui pe furca fata le ai??ca imi intra praf garla p'acolo.

 

ce i s-a putut intampla alalteieri unui preten de-al meu care avea tot o moto,da CULMEA DRACULUI!!!el avea pe moto lui o chiulasa uzata,care avea filetul de la bujie facut varza(desi el stia asta c pierdea compresie pe acolo da dadea inainte )!!de dimineata,am venit la el cu a mea sa il iau sa mergem la pescui, a pornit-o ,,a pornit frumos,am lasat-o sa se incalzeasca,mergem pana la a mea si dupa aproximativ o juma de minut am venit inapoi.O incaleca,,o tureaza odata mai tare si se aude o pocnitura de asurzeai!,ma uit la ea si vad ca numai avea bujia! numai avea filet deloc chiulasa!am ramas cu gura cascata!si nici nu gaseam bujia!era infipta in rezervor!imediat dupa aceea m-am dus la a mea am dat capacul de la ventilator si ventilatorul(ca disperatu')si am inceput sa rotesc usor de volanta(ca sa vad daca am probleme cu chiulasa)si nu,,,nu aveam era impecabila la propriu!am dat bujia jos am curatat-o si m-am uitat cu lupa la filet!am pus-o inapoi si gata!CONCLUZIE!AVETI MARE MARE GRIJE LA MONTAREA BUJIEI! eu acuma vreau sa sparlesc o bujie de avion de la un motor de AN2 din crtea uzinii de avione craiova!

salutari numai bine!!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva i s-a intamplat si unui prieten ,dar la un MZ ES 250. El nu stransese bujia complet in chiulasa si norocul a fost ca s-a oprit intre cadru si rezervor. Altfel,cred ca trecea prin rezervor sau ricosa in noi la ce turatie ii daduse.De fapt, el tureaza motoarele pana le sparge.I s-a intamplat de 2 ori sa il ia cu remorca din drum........

 

Auzi, si bujia de avion cu ce e mai speciala decat una normala SINTEROM? Unde sunt diferentele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva i s-a intamplat si unui prieten ,dar la un MZ ES 250. El nu stransese bujia complet in chiulasa si norocul a fost ca s-a oprit intre cadru si rezervor. Altfel,cred ca trecea prin rezervor sau ricosa in noi la ce turatie ii daduse.De fapt, el tureaza motoarele pana le sparge.I s-a intamplat de 2 ori sa il ia cu remorca din drum........

 

Auzi, si bujia de avion cu ce e mai speciala decat una normala SINTEROM? Unde sunt diferentele?

 

chiar nu ai vazut una pana acuma? :burnout: pai este asa:filet scurt,electrozi nu sunt la fel adica perpendiculari sunt doar 2 bete paralele,CEVA MAI LUNGA si mai groasa, si cam atat.si poate functiona la temperatiru f mari!

 

numai bine!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu ai vazut una pana acuma? :burnout: pai este asa:filet scurt,electrozi nu sunt la fel adica perpendiculari sunt doar 2 bete paralele,CEVA MAI LUNGA si mai groasa, si cam atat.si poate functiona la temperatiru f mari!

 

numai bine!

 

Pai si daca e filetul mai scurt nu mareste camera de ardere si creste consumul si scade puterea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si daca e filetul mai scurt nu mareste camera de ardere si creste consumul si scade puterea ?

 

Good point! dar nu ai inteles.......ea este mai lunga cu vreo 2 cm..DECAT FILETUL ESTE MAI SCURT! nu are filet toata partea de jos..nuah cum sa iti explic la fix! :cheers:

deci.....partea dinspre piulita in jos este la fel de lunga ,,,doar filetul de pe ea este mai scurt nu este facut cu filiala toata teava aia sau ce este!aa nu este filetata pana jos!are un spatiude vreo 0,9-1 cm fara filet!

a doua chestie:o problema cu hoinarul..nu stiu de ce nu mai porneste la pedala :cheers: numai inpinsa si cam vreo 4-5 m inpinsa!sa fie din platina??inca nu am desfacut-o ca numai am imbusuri(le-am pierdut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles....la fix. Pana la urma nu are rost sa fie filetata toata bujia.

 

Cred ca la Hoianrul tau platina e de vina. Pe mine m-a mancat undeva sa o desfac la MZ ca sa o curat (ca sunt si destept) si dupa ce am pus-o la loc nu mai pornea. De ce ? Pentru ca ramasese pilitura de smirghel pe ea (nu am mai sters-o cu pasla)....Poate la tine e oxidata si cand o impingi, viteza fiind mai mare poate sa conduca mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles....la fix. Pana la urma nu are rost sa fie filetata toata bujia.

 

Cred ca la Hoianrul tau platina e de vina. Pe mine m-a mancat undeva sa o desfac la MZ ca sa o curat (ca sunt si destept) si dupa ce am pus-o la loc nu mai pornea. De ce ? Pentru ca ramasese pilitura de smirghel pe ea (nu am mai sters-o cu pasla)....Poate la tine e oxidata si cand o impingi, viteza fiind mai mare poate sa conduca mai bine

La Hoinar are sens sa fie filetat pana jos ca chiulasa este din aluminiu si este slaba . exista posibilitatea sa nu porneasca si din cauza magnetilor slabi. Eu nu i-am avut buni de noi si aranjam platina sa aiba contact pe toata suprafata. Este un lucru stiut nu desfaceti motoarele pana ce merg este pacat.

Cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu se pricepe la mecanica , mai bine sa nu se bage . Cei ce vor fi nevoiti sa repare dupa un nepriceput , isi vor blestema zilele ( si deobicei piesele nu se mai pot repara ). Un motor va fi demontat de cate ori este necesar pentru inlocuirea pieselor ce si-au facut numarul de kilometri si trebuie schimbate cu altele noi , sau pentru reglaje inerente . Asamblat corect ( dupa cartea lui ) , va porni la prima pedala . Am mai zis-o : NU VERIFICI ACASA , REPARI PE DRUM !!! Sa faci 25.000Km cu o MOBRA ( de obicei incarcata ) , fara probleme , e ceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...