hainuinimic Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 dau la schimb: -ambielaj mobra,hoinar -carcasa cutie viteze hoinar -toate piesele din cutia de viteze -radiator cilindru+chiuloasa mobra -volanta mobra,hoinar -tambur frana complet -telescoape spate mobra -cadru mobra -saua mobra(stare fosrte buna) -carburator mobra pentru: -cilindru hoinar+segmenti+piston(preferabil "noi") -platou hoinar si o rugaminte.....cine imi poate spune unde gasesc segmenti pt piston cu diametrul d 40,97 sau piston si segmenti la cota de 40,5... pt detalii la id:david_ionut18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Ai o poza cu hoinarul tau? Iti place mai mult decat Mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefy_x91 Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Vinde cineva vreo mobra.........dar sa fie in aproiere de Ploiesti...(dak se poate) Nu vreau neaparat acte..dar sa fie motorul in stare buna..... yo vreau mobra pentru modificare(sau stricare ... depinde dak reusesc ) Dak aveti Mobra de vanzare sau cunoasteti pe cineva cu mobra si o vine va rog luati legatura cu mine cat de repede posibil.....(dak se poate...niciodata nu e pre tarziu ) ID: stefy_x91 razvan_onix Multumesc anticipat.......si bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Vinde cineva vreo mobra.........dar sa fie in aproiere de Ploiesti...(dak se poate) Nu vreau neaparat acte..dar sa fie motorul in stare buna..... yo vreau mobra pentru modificare(sau stricare ... depinde dak reusesc ) Dak aveti Mobra de vanzare sau cunoasteti pe cineva cu mobra si o vine va rog luati legatura cu mine cat de repede posibil.....(dak se poate...niciodata nu e pre tarziu ) ID: stefy_x91 razvan_onix Multumesc anticipat.......si bafta in continuare hmmmm,,,,,,,,,daca vrei,doar daca vrei,am eu un hoinar,este in stare foarte buna!!!pret 300 ron,cilindrul cota 0,are compresie buna!!si dau si ceva piese!!a a,,dar mai am inca un cadru cu tot ce trebe pe el(sea,rezervor,roti,coarne,furca spate,furca fata,lantul,pinionul de la roata,aripa spate,pedalele pe care pui picioarele)si vreau sa ii iau mansoane de hoinar,,de unde gasesc?vreau sa il completez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Dar un hoinar de pe langa Timisoara are cineva?eu caut de mult unul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 hoinarul meu da semne de oboseala,,,nu in cutie!ci la ambielaj,tacane ca dracu !captul axului cu pana unde vine prinsa pedala numai am caneluri asa ca am sudat-o dar sudura in argon!!si da,nu o sa mai dau jos pedala ,pt ca,,,am aprindere nou-nouta ,dar,,posibil ca sa nu fie ambielajul,sper!!sa nu fie,ci doar segmentii sa tacane in canalele pistonului!!sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 pana la urma are careva niste semeringuri si o chiuloasa? macar semeringuri platesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 am toata cartea tehnica a mobrei scanata. pentru doritori id-ul saviem_231 sta la dispozitie! evident, moca! go mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roby_nitr0 Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 balut bay va rog ajutatima si pe mine cu un stop spate mobra 50 super complet ....................... itp-ul ofer orice bani bere tot c vreti.................................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Dar un hoinar de pe langa Timisoara are cineva?eu caut de mult unul!!! Stiu eu unul din Timisoara,stare impecabila. Asta e id-ul de messenger > jupiter4cuatas Nyuli Iosif il cheama pe proprietar, e foarte de treaba.........Sper sa il mai aiba...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Salut caprarilor.Cine are nevoie de niste piese de mobra 50 super:pinioane,tren cu bile,ax pana,sector pornire,clicheti,ambreiaj cu discuri,telescoape fata 50super si hoinar,coarne fara comenzi,magnetouri etc.Mai usor ma gasiti la tel.0722255057.Hai primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 (editat) Salut caprarilor.Cine are nevoie de niste piese de mobra 50 super:pinioane,tren cu bile,ax pana,sector pornire,clicheti,ambreiaj cu discuri,telescoape fata 50super si hoinar,coarne fara comenzi,magnetouri etc.Mai usor ma gasiti la tel.0722255057.Hai primavara. ce stoc ai????ma rog,,,am peze pentru a mea,,,(noi noutze)dar daca ma mai intreaba cineva sa ii spun de tn!! Editat Februarie 27, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Am gasit si un certificat de inmatriculare pt cei care isi fac motoru din bucati,e tip vechi, dar se poate schimba cu nou la inmatricularea de catre un alt proprietar.Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roby_nitr0 Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Salut caprarilor.Cine are nevoie de niste piese de mobra 50 super:pinioane,tren cu bile,ax pana,sector pornire,clicheti,ambreiaj cu discuri,telescoape fata 50super si hoinar,coarne fara comenzi,magnetouri etc.Mai usor ma gasiti la tel.0722255057.Hai primavara. Salut telescoapele sunt in stare buna???? cat ceri p ele? pune dak poti si u o poza...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 vreau si eu arcul din cutia de viteza.......ala care aduce pedala inapoi dupa pornire! multumesc! platesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 Da' cu Denis ce facurati bre, ca nu-l mai vazui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Martie 1, 2008 Share Postat Martie 1, 2008 nici pe messenger nu l am mai vazut nush ce s a intamplat cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 (editat) salut old biker,,,dar cauciucurile alea de le pui pe furca fata le ai??ca imi intra praf garla p'acolo. ce i s-a putut intampla alalteieri unui preten de-al meu care avea tot o moto,da CULMEA DRACULUI!!!el avea pe moto lui o chiulasa uzata,care avea filetul de la bujie facut varza(desi el stia asta c pierdea compresie pe acolo da dadea inainte )!!de dimineata,am venit la el cu a mea sa il iau sa mergem la pescui, a pornit-o ,,a pornit frumos,am lasat-o sa se incalzeasca,mergem pana la a mea si dupa aproximativ o juma de minut am venit inapoi.O incaleca,,o tureaza odata mai tare si se aude o pocnitura de asurzeai!,ma uit la ea si vad ca numai avea bujia! numai avea filet deloc chiulasa!am ramas cu gura cascata!si nici nu gaseam bujia!era infipta in rezervor!imediat dupa aceea m-am dus la a mea am dat capacul de la ventilator si ventilatorul(ca disperatu')si am inceput sa rotesc usor de volanta(ca sa vad daca am probleme cu chiulasa)si nu,,,nu aveam era impecabila la propriu!am dat bujia jos am curatat-o si m-am uitat cu lupa la filet!am pus-o inapoi si gata!CONCLUZIE!AVETI MARE MARE GRIJE LA MONTAREA BUJIEI! eu acuma vreau sa sparlesc o bujie de avion de la un motor de AN2 din crtea uzinii de avione craiova! salutari numai bine!! Editat Martie 2, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Asa ceva i s-a intamplat si unui prieten ,dar la un MZ ES 250. El nu stransese bujia complet in chiulasa si norocul a fost ca s-a oprit intre cadru si rezervor. Altfel,cred ca trecea prin rezervor sau ricosa in noi la ce turatie ii daduse.De fapt, el tureaza motoarele pana le sparge.I s-a intamplat de 2 ori sa il ia cu remorca din drum........ Auzi, si bujia de avion cu ce e mai speciala decat una normala SINTEROM? Unde sunt diferentele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 (editat) Asa ceva i s-a intamplat si unui prieten ,dar la un MZ ES 250. El nu stransese bujia complet in chiulasa si norocul a fost ca s-a oprit intre cadru si rezervor. Altfel,cred ca trecea prin rezervor sau ricosa in noi la ce turatie ii daduse.De fapt, el tureaza motoarele pana le sparge.I s-a intamplat de 2 ori sa il ia cu remorca din drum........ Auzi, si bujia de avion cu ce e mai speciala decat una normala SINTEROM? Unde sunt diferentele? chiar nu ai vazut una pana acuma? pai este asa:filet scurt,electrozi nu sunt la fel adica perpendiculari sunt doar 2 bete paralele,CEVA MAI LUNGA si mai groasa, si cam atat.si poate functiona la temperatiru f mari! numai bine! Editat Martie 3, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 chiar nu ai vazut una pana acuma? pai este asa:filet scurt,electrozi nu sunt la fel adica perpendiculari sunt doar 2 bete paralele,CEVA MAI LUNGA si mai groasa, si cam atat.si poate functiona la temperatiru f mari! numai bine! Pai si daca e filetul mai scurt nu mareste camera de ardere si creste consumul si scade puterea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Pai si daca e filetul mai scurt nu mareste camera de ardere si creste consumul si scade puterea ? Good point! dar nu ai inteles.......ea este mai lunga cu vreo 2 cm..DECAT FILETUL ESTE MAI SCURT! nu are filet toata partea de jos..nuah cum sa iti explic la fix! deci.....partea dinspre piulita in jos este la fel de lunga ,,,doar filetul de pe ea este mai scurt nu este facut cu filiala toata teava aia sau ce este!aa nu este filetata pana jos!are un spatiude vreo 0,9-1 cm fara filet! a doua chestie:o problema cu hoinarul..nu stiu de ce nu mai porneste la pedala numai inpinsa si cam vreo 4-5 m inpinsa!sa fie din platina??inca nu am desfacut-o ca numai am imbusuri(le-am pierdut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Am inteles....la fix. Pana la urma nu are rost sa fie filetata toata bujia. Cred ca la Hoianrul tau platina e de vina. Pe mine m-a mancat undeva sa o desfac la MZ ca sa o curat (ca sunt si destept) si dupa ce am pus-o la loc nu mai pornea. De ce ? Pentru ca ramasese pilitura de smirghel pe ea (nu am mai sters-o cu pasla)....Poate la tine e oxidata si cand o impingi, viteza fiind mai mare poate sa conduca mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Am inteles....la fix. Pana la urma nu are rost sa fie filetata toata bujia. Cred ca la Hoianrul tau platina e de vina. Pe mine m-a mancat undeva sa o desfac la MZ ca sa o curat (ca sunt si destept) si dupa ce am pus-o la loc nu mai pornea. De ce ? Pentru ca ramasese pilitura de smirghel pe ea (nu am mai sters-o cu pasla)....Poate la tine e oxidata si cand o impingi, viteza fiind mai mare poate sa conduca mai bine La Hoinar are sens sa fie filetat pana jos ca chiulasa este din aluminiu si este slaba . exista posibilitatea sa nu porneasca si din cauza magnetilor slabi. Eu nu i-am avut buni de noi si aranjam platina sa aiba contact pe toata suprafata. Este un lucru stiut nu desfaceti motoarele pana ce merg este pacat. Cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Cine nu se pricepe la mecanica , mai bine sa nu se bage . Cei ce vor fi nevoiti sa repare dupa un nepriceput , isi vor blestema zilele ( si deobicei piesele nu se mai pot repara ). Un motor va fi demontat de cate ori este necesar pentru inlocuirea pieselor ce si-au facut numarul de kilometri si trebuie schimbate cu altele noi , sau pentru reglaje inerente . Asamblat corect ( dupa cartea lui ) , va porni la prima pedala . Am mai zis-o : NU VERIFICI ACASA , REPARI PE DRUM !!! Sa faci 25.000Km cu o MOBRA ( de obicei incarcata ) , fara probleme , e ceva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.