Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Asa ceva i s-a intamplat si unui prieten ,dar la un MZ ES 250. El nu stransese bujia complet in chiulasa si norocul a fost ca s-a oprit intre cadru si rezervor. Altfel,cred ca trecea prin rezervor sau ricosa in noi la ce turatie ii daduse.De fapt, el tureaza motoarele pana le sparge.I s-a intamplat de 2 ori sa il ia cu remorca din drum........

 

Auzi, si bujia de avion cu ce e mai speciala decat una normala SINTEROM? Unde sunt diferentele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa ceva i s-a intamplat si unui prieten ,dar la un MZ ES 250. El nu stransese bujia complet in chiulasa si norocul a fost ca s-a oprit intre cadru si rezervor. Altfel,cred ca trecea prin rezervor sau ricosa in noi la ce turatie ii daduse.De fapt, el tureaza motoarele pana le sparge.I s-a intamplat de 2 ori sa il ia cu remorca din drum........

 

Auzi, si bujia de avion cu ce e mai speciala decat una normala SINTEROM? Unde sunt diferentele?

 

chiar nu ai vazut una pana acuma? :burnout: pai este asa:filet scurt,electrozi nu sunt la fel adica perpendiculari sunt doar 2 bete paralele,CEVA MAI LUNGA si mai groasa, si cam atat.si poate functiona la temperatiru f mari!

 

numai bine!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu ai vazut una pana acuma? :burnout: pai este asa:filet scurt,electrozi nu sunt la fel adica perpendiculari sunt doar 2 bete paralele,CEVA MAI LUNGA si mai groasa, si cam atat.si poate functiona la temperatiru f mari!

 

numai bine!

 

Pai si daca e filetul mai scurt nu mareste camera de ardere si creste consumul si scade puterea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si daca e filetul mai scurt nu mareste camera de ardere si creste consumul si scade puterea ?

 

Good point! dar nu ai inteles.......ea este mai lunga cu vreo 2 cm..DECAT FILETUL ESTE MAI SCURT! nu are filet toata partea de jos..nuah cum sa iti explic la fix! :cheers:

deci.....partea dinspre piulita in jos este la fel de lunga ,,,doar filetul de pe ea este mai scurt nu este facut cu filiala toata teava aia sau ce este!aa nu este filetata pana jos!are un spatiude vreo 0,9-1 cm fara filet!

a doua chestie:o problema cu hoinarul..nu stiu de ce nu mai porneste la pedala :cheers: numai inpinsa si cam vreo 4-5 m inpinsa!sa fie din platina??inca nu am desfacut-o ca numai am imbusuri(le-am pierdut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles....la fix. Pana la urma nu are rost sa fie filetata toata bujia.

 

Cred ca la Hoianrul tau platina e de vina. Pe mine m-a mancat undeva sa o desfac la MZ ca sa o curat (ca sunt si destept) si dupa ce am pus-o la loc nu mai pornea. De ce ? Pentru ca ramasese pilitura de smirghel pe ea (nu am mai sters-o cu pasla)....Poate la tine e oxidata si cand o impingi, viteza fiind mai mare poate sa conduca mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles....la fix. Pana la urma nu are rost sa fie filetata toata bujia.

 

Cred ca la Hoianrul tau platina e de vina. Pe mine m-a mancat undeva sa o desfac la MZ ca sa o curat (ca sunt si destept) si dupa ce am pus-o la loc nu mai pornea. De ce ? Pentru ca ramasese pilitura de smirghel pe ea (nu am mai sters-o cu pasla)....Poate la tine e oxidata si cand o impingi, viteza fiind mai mare poate sa conduca mai bine

La Hoinar are sens sa fie filetat pana jos ca chiulasa este din aluminiu si este slaba . exista posibilitatea sa nu porneasca si din cauza magnetilor slabi. Eu nu i-am avut buni de noi si aranjam platina sa aiba contact pe toata suprafata. Este un lucru stiut nu desfaceti motoarele pana ce merg este pacat.

Cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu se pricepe la mecanica , mai bine sa nu se bage . Cei ce vor fi nevoiti sa repare dupa un nepriceput , isi vor blestema zilele ( si deobicei piesele nu se mai pot repara ). Un motor va fi demontat de cate ori este necesar pentru inlocuirea pieselor ce si-au facut numarul de kilometri si trebuie schimbate cu altele noi , sau pentru reglaje inerente . Asamblat corect ( dupa cartea lui ) , va porni la prima pedala . Am mai zis-o : NU VERIFICI ACASA , REPARI PE DRUM !!! Sa faci 25.000Km cu o MOBRA ( de obicei incarcata ) , fara probleme , e ceva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERE HOINARUL!! :cheers: la fix ai avut dreptate augustin! PLATINA OXIDATA da...dar mai este ceva,la relanti mergea!oricum am pus platina noua sa nuai am grij siii am pus-o fara sa mai dau jos statorul! am bosh pe ea!putin chin da merge!

 

 

LIVIULE!!! mobra este facuta sa tina 2 persoane,sau greutatea maxima admisa de 225 d kg nu?pai atunci daca nu merge bina cu 225kg NU ESTE IN REGULA! dupa mine.pe a mea am facut-o sa prinda 100,bine doar cu mine,sau poate sare si de suta!

in mod normal,orice motor trb sa porneasca la pedala usor daca este bine reglat si repet nu ar mai trebui sa facem reglaje dupa ureche!este cartea technica scanata pe la pag 14 parca.......printati-vo si cititi-o!pot sa zic ca sunt FOarte multumit de mobrita mea!bine nu am mers decat 5-6 km cu ea (fiind proaspat modificata,si ce modificari!!)SI MERGE exceptional! abia astept sa fac turul romaniei cu ea!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile in care faci in medie 4.000Km/an , trebuie ca o data pe an sa verifici platina ( chiar daca ai aprindere electronica ) . Cu roata de 350/16 ( ca sa tina la drum de munte cu bagaje si dama ) nu te vad sa mai prinzi nici 70Km/h . Eu atata stiu , nu alerga sa rupa pamintul , dar mergea fara probleme ! Succes in continuare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca poti,sa pui si niste poze,cu ambele si cu Mobra si cu Hoinarul

 

am poze cacalau pe telefon :cheers: da numai am cablul de date :cheers: :wave:

GATA IMI CUMPAR ALTUL ACUM!!

liviule,,,doar 4 mii de km?? :D pai eu cu a mea faceam pe putin vreo,,,2500 de km doar vara cu hoinarul si nu,,,nu ma lasat niciodata!toata valea si tot dealul ale ei erau,,,,bine ca si cu hoinaru ala,,aveam cateva certuri pe saptamana(segmentii schimbati pe fiecare saptamana,si dai si freacal)pe unde ma cautai acolo eram!

 

--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 15:18 -------------

am poze cacalau pe telefon :D da numai am cablul de date :D :D

GATA IMI CUMPAR ALTUL ACUM!!

liviule,,,doar 4 mii de km?? :angryfire: pai eu cu a mea faceam pe putin vreo,,,2500 de km doar vara cu hoinarul si nu,,,nu ma lasat niciodata!toata valea si tot dealul ale ei erau,,,,bine ca si cu hoinaru ala,,aveam cateva certuri pe saptamana(segmentii schimbati pe fiecare saptamana,si dai si freacal)pe unde ma cautai acolo eram!

 

ce carburator se mai potriveste pt mobra?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am poze cacalau pe telefon :cheers: da numai am cablul de date :cheers: :wave:

GATA IMI CUMPAR ALTUL ACUM!!

liviule,,,doar 4 mii de km?? :D pai eu cu a mea faceam pe putin vreo,,,2500 de km doar vara cu hoinarul si nu,,,nu ma lasat niciodata!toata valea si tot dealul ale ei erau,,,,bine ca si cu hoinaru ala,,aveam cateva certuri pe saptamana(segmentii schimbati pe fiecare saptamana,si dai si freacal)pe unde ma cautai acolo eram!

 

<small>--- Mesaj completat în 06 Mar 2008 15:18 -------------</small><br/>

 

ce carburator se mai potriveste pt mobra?????

N-ai avut probleme dar saptamanal schimbai segmentii din ce-i faceai din cupru? Segmentii facuti la strungar tineau minim 2000 Km. Glumest 100 Km/ h cu Mobra? Mai mult de 75 n-a mers de noua. Cu roata de 375 omori motorul si creste mult consumul.

Cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citisem acum 1 saptamana sau 2 undeva cu un tip care si;a pus aprindere de drujba pe ea si era foarte multumit ii schimbase evacuarea si ii mai facuse cateva chestii din cate am inteles si mai castigase 7-8 cai la ea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citisem acum 1 saptamana sau 2 undeva cu un tip care si;a pus aprindere de drujba pe ea si era foarte multumit ii schimbase evacuarea si ii mai facuse cateva chestii din cate am inteles si mai castigase 7-8 cai la ea :cheers:

poate 2, mai mult din aprindere n-ai cum.

din mobra poti scoate maxim 12cp, cu modificari grele:

-gradele din cilindru

-orientari(marginile transferelor)

-toba(da ,ajuta, da in principiu daca ai cilindru lucrat)

-aprindere electronica!

la karturi chinuim astfel de motoare, lucram 2 luni pe ele si tin cu noroc o cursa.

nu merita renuntat la fiabilitate pentru asa ceva!

am umblat cu mobra in cei 2 ani pana la mz in jur de 8000km, cu acelasi kit motor(piston si segmenti de honda dyo, fix cat originalele da alta calitate) si in rest totul original!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baietasi.....nu stiti ce MODIFICARI am facut adica acestea:

-cilndru alezat la 5 zecimi

-kit honda dyo

-largite admisia evacuarea camerele de transfer

-marirea rapotrtului de compresie

-toba modificata(practic este o teava acum)

-cutie noua

-ambielaj cu patina modificata(nici nu stiu ce i-a facut strungarul)

-bujie de avion

-roata de 375

-pinioane schimbate(de la motor si de la roata)

-lant schimbat si modificat

-APRINDERE(nici nu mai zic ca ma capiat)

si alte maruntaie......

prind suta (am si specificat) NUMAI EU PE EA !!! SI AM DOAR 15 ANI SI 57 de kg!! ce naiba...acuma ce ziceti :cheers:

foarte mandru sunt de ea....m-a dus toata vara cu un singur set!

si in legatura cu hoinarul (care este un (cuvant urat)) char asa era schimbam segmentii odata pe saptamana

da mai era ceva manca si,,,,,20-30 de litri de diluant !luam asa

rezervorul plin si 2 canistre de 20 de litri si tot nu imi ajungea intr-o saptamana///..... si il cunosteam pe un vopsitor din satul alaturat si mergeam la el sa iau diluant :wave:

si a mancat saracutu,,,,cred ca o cisterna de diluant!

si cu mobra odata modificata numai ai treaba :D mai ales modificari serioase!si in plus,,,nu treuie sa o tii blana tot timpul! max. 70-75 km/h in medie asa modificata ,ca sa o ai mai mult(1-2 ani sa numai umbli la ea)

am vazut multi oameni ca se planageau:

M-a gasit dracu regland arcurile alea!! da ma da si u nu am umblat la ele niciodata si nici la hoinar de fapt nu desfaceam cutia deloc!

si revin cu intrebarea se potriveste alt carburator pt mobra??

aaaaa si proect.......

-la hoinarul meu vreau sa i pun cilindru de mobra (cu camerele de transfer largite)si capacele din partea stanga de la mobra ( sa vad daca se potrivesc,si daca nu ii fac eu prindere)iii pun ventilator pe volanta gata am cutie de hoinar si motor de mobra+racire de mobra :cheers: ooo 5 viteze,,,super

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citisem acum 1 saptamana sau 2 undeva cu un tip care si;a pus aprindere de drujba pe ea si era foarte multumit ii schimbase evacuarea si ii mai facuse cateva chestii din cate am inteles si mai castigase 7-8 cai la ea :cheers:

 

Aprindere de Drujba unde?

Pe Hoinar nici intr-un caz nu are loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate 2, mai mult din aprindere n-ai cum.

din mobra poti scoate maxim 12cp, cu modificari grele:

-gradele din cilindru

-orientari(marginile transferelor)

-toba(da ,ajuta, da in principiu daca ai cilindru lucrat)

-aprindere electronica!

la karturi chinuim astfel de motoare, lucram 2 luni pe ele si tin cu noroc o cursa.

nu merita renuntat la fiabilitate pentru asa ceva!

am umblat cu mobra in cei 2 ani pana la mz in jur de 8000km, cu acelasi kit motor(piston si segmenti de honda dyo, fix cat originalele da alta calitate) si in rest totul original!

Sant de acord cu tine , dupa experiente multiple si incercari....am ajuns la concluzia finala k sa te tina motoru si sa alege pe sosea lasa-l asa cum o fost si vei fi multumit de ea si nu te v-a lasa niciodata la greu si bine inteles intretinerea de rigoare necesara.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor belea mare cu ambielaju' :cheers: e o paranteza si imi fura la curent de nu-i adevarat.E stramb si nu prea mere indreptat,dak aveti careva pe aksa unu bun platesc oricat numai dati-mi unu bun k in Tm nu am gasit in nici o piata!!!Id de mess hells_boy_cristi

Apreciez orice ajutor.

 

 

 

 

 

P.S:telescoape pe spate????se potrivesc de la vreun alt motor??? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor belea mare cu ambielaju' :D e o paranteza si imi fura la curent de nu-i adevarat.E stramb si nu prea mere indreptat,dak aveti careva pe aksa unu bun platesc oricat numai dati-mi unu bun k in Tm nu am gasit in nici o piata!!!Id de mess hells_boy_cristi

Apreciez orice ajutor.

P.S:telescoape pe spate????se potrivesc de la vreun alt motor??? :D

Are un vecin de Jawa 250 bune dar cere 400 000 pe ele( sper ca nu le-a dat).

Spune daca-ti trebe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un vecin de Jawa 250 bune dar cere 400 000 pe ele( sper ca nu le-a dat).

Spune daca-ti trebe!

ceau te poti interesa te rog de telescoapele alea ca am vb cu pleata si le ia sigur numa ca el nu are net si nah nu poate scire :D

si cine ma poate ajuta si pe mine cu cartea tehnica de la hoinar va rog :D

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautand prin curtea de fiare a REMAT, am gasit Mobra asta. I-am facut doar o poza si am lasat-o ingropata in fiare.......Cred ca se mai puteau recupera una alta de pe ea,eu am vrut sa ii desfac scarita din stanga ca sa o pun la MZ-ul meu,dat se uita dusmanos magazionerul si oricum nu mi-ar fi dat cheie sa desfac......Imi cam pare rau sa vad o motoreta aruncata,dar deh.......De luat oricum nu aveam in ce sa o iau + ca abia m-au lasat aia sa iau 50 cm de platbanda.........

post-9285-1205256751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceau te poti interesa te rog de telescoapele alea ca am vb cu pleata si le ia sigur numa ca el nu are net si nah nu poate scire :D

si cine ma poate ajuta si pe mine cu cartea tehnica de la hoinar va rog :D

numa bine

Trec saptamana asta si daca le are le iau .

Cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...