BoGd! Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 (editat) Fara sa ma injure nimeni as dori sa stiu daca are cineva piese de mobra de donat sau la preturi mici. Am inceput sa reconditionez o mobra si nu prea am piese si nici bani ptr k am doar 15 ani si sunt un bun mecanic.Miar trebui un ambelaj shi un cauciuc mai urgent k sa pot sa ma plimb cu ea Editat Martie 21, 2008 de BoGd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 hero meeeee.......iar am facut-o!!! IAR AM REGLAT-O LA MAMA EI sunt mandru de realizare ptr ca imi place la nebunie cand reusesc sa o duc la bun sfarsit! -eu.....ma declar ff multumit de mobra si,,,,de ce nu......mobra este preferata mea! dar deabia acuma am realizat cum se regleaza una.....niste reglaje FF fine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 hero meeeee.......iar am facut-o!!! IAR AM REGLAT-O LA MAMA EI sunt mandru de realizare ptr ca imi place la nebunie cand reusesc sa o duc la bun sfarsit! -eu.....ma declar ff multumit de mobra si,,,,de ce nu......mobra este preferata mea! dar deabia acuma am realizat cum se regleaza una.....niste reglaje FF fine! Poate ne spui si noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 (editat) hmmmm...nush poate cred ca nu o sa intelegti am mai desurubat circa 3-4 rotatii piulita aia de la maner caci care era problema: -numai itra in viteza la plecarea de pe loc adica nu se debreia si ma smucea de tot si daca o mai si acceleram chiar numai debreia deloc da acum merge brici! AAA si l-am vazut pe unu cu un hoinar de mi-au picat ochii din cap trecea pe str. gheorge chitu prea tare arata! si mai am o intrebare:alt carburator la mobra se potriveste??? --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 15:45 -------------uita-ti uamenilor aci mandria mea --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 15:46 -------------P.S:ala din imagine e tata Editat Martie 24, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Salut! Am si eu nevoie de 2 chestii: 1. Manual de Mobra. 2. Are cineva idee de aprindere electronica pe mobra? A pus cineva? Are sens sa pun? Daca da, de care? Unde se poate gasi? Cam la ce pret? Multzam. Parerea mea este sa o lasi pe magnetoul bosh pe care il are acum pe ea pt ca rglat si pus la punct bine si avans si platina nu are cum sa te lase..si pornirea este la ultimul dinte de jos,daca ai nevoie de piese din motorul de mobra contacteaza ma ca am vreo 2 saci cu .. --- Mesaj completat în 26 Mar 2008 04:31 ------------- uitati cum am facut eu spre exemplu: -cand am luat-o am luat-o gat noua(la propriu) am mers vvreo 2-3000 de km si s-a uzat ceva ceva..........asa ca am desfacut-o de am schimbat tot din ea! ba chiar unele piese nu sunt de mobra,,,,sunt facute la strung(cateva )si am mers fara nici un joc pana acum!circa 3-4000 de km si cutia este ca noua ,intra in viteze f bine,nu agata!eu cand o desfac nu o desfac pt un disc sau pt altceva!cand o desfac schimb absolut tot ce este uzat! <small>--- Mesaj completat în 17 Mar 2008 13:18 -------------</small><br/>aaa....agustine.....ce zici am un preten cu un mz cam vechi de 250 cc,,,,arata destul de bine pe om il cunosc f bine si vrea sa il readuca la viata potzi sa ma lamuresti si pe mine ca cum este mz-ul ala ???am auzit ca nu ae magnetou,,,si e mai ciudat! nici el nu stie nimic ptr ca acum a luat-o de la bunicasu' eu am avut si inca mai am un mz de 250 es ca al tau dar modificat de mine la 300 de cm si vreau sa iti spun ca i-am modificat aprinderea si l-am trecut pe un magnetou bosh de mobra si merge forta.pune i un magnetou de mobra chair daca deschide platina invers..merge blana..e mai urat ca nu ai locas de pana si trebuie sa ii faci sau sa bati volanta bine si cand este cald si cand este rece motorul.daca intradevar vrei sa il aduci la viata alezeazai cilindru,punei piston de trabant cu segmenti de dacia 1300 si chiuloasa de 175 si pe urma iti spun ca ramai mirat de cate lanturi iti rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 in legatura cu mz-ul este f bine acum!am gasit un cunoscator pt mz-uri in comuna si ni la facut brici! - Mobra nu stiu ce am facut ,cum am facut ca acum imi porneste f bine(chiar la prima pedala dar data f usor) si trage f bine ,,cred ca s-au rodat cilindrul,segmenti si pistonul ca este chiar nou motorul! am facut 10 km cu ea continuu la blana azi si a mers prea tare! m-am dus cu ea pana in oras(la Bailesti)si la stop la-m luat pe unu cu o dacie super nova la plecare,se uitau toti uameni la mine si se mirau de ce sunet si cum poate merge mobra mea,da va zisc pana cand sa o fac sa mearga asa am si albit!fata de jupiter,planeta ,zundapp e chiar cea mai a dracu' motoreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 in legatura cu mz-ul este f bine acum!am gasit un cunoscator pt mz-uri in comuna si ni la facut brici! - Mobra nu stiu ce am facut ,cum am facut ca acum imi porneste f bine(chiar la prima pedala dar data f usor) si trage f bine ,,cred ca s-au rodat cilindrul,segmenti si pistonul ca este chiar nou motorul! am facut 10 km cu ea continuu la blana azi si a mers prea tare! m-am dus cu ea pana in oras(la Bailesti)si la stop la-m luat pe unu cu o dacie super nova la plecare,se uitau toti uameni la mine si se mirau de ce sunet si cum poate merge mobra mea,da va zisc pana cand sa o fac sa mearga asa am si albit!fata de jupiter,planeta ,zundapp e chiar cea mai a dracu' motoreta! 10 Km la blana cred ca este reteta recomandata de fabricant pt. rodaj( multi rad de Mobra dar la asa ceva numai Mobra rezista). Daca ai albit nu-i mare prb( la mine nu-i ce sa albeasca) ca daca -i dai la blana degraba va scoate atata fum negru ca nu o sa mai ai par alb. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 nu mobra mea nu scoate fum negru deloc ii fac amestecul la mama lui!sa va mai spun ceva,incredibil dar adevarat: -ieri a fost cu mobra si cu mz-ul pretenului meu si inca unul cu o capra din asta mica,,malagutti moped,si mergem la un tur mai lung (de la craiova pana la calafat si innapoi)nu prea stiu cum dar la plecare si la schimbarea vitezelor mobra este mai rapida decat mz-ul de 250! si in plus nu prea stiu cum da a mea cand actionez manerul de ambreaj ,debreaza complet ,nu are nici o tendinta sa plece de pe loc ! da la mz-u apesi bagi 1 si deabia pleaca.io treceam pe langa el no problem si el ca baba mergea numai cu 60-65,cica mai mult nu avea cum ca numai avea control(desi nu cred)a 5-a el a4-a eu,el 70 eu 80-85 aproape blana.. la intoarcere deabia a pornit mz-ul ,a mea la prima pedala si mergem ce mergem si ajungem la podari,acolo l-am vazut pe ala cu hoinarul rosu(da arata beton) ne iese in fata ,,eu (sa ma dau mare) o iau la blana si trec pe langa el in stil mare si ala cu replica se enervozeaza si el dupa mine eu blana el nush da cred ca era blana,eu ma ducem ok el pe dreacu nici nu se tinea de mine ajung in craiova ,la intersectie scot sticla cu apa beau o gura si se opreste moto ala cu hoinarul,abia ma ajunsese(intersectia romanesti)si dau si dai si dai la pedale da deloc,nema benzol,si asa am impins-o eu vreo 1-2 km pan' acas,si m-am si facut de ras cu in fata aluia, dar vreau revansa acuma ma gasdesc sa imi pun la punct si ij-ul un planeta 3 cam calarit,sa vad ce ii mai fac,,,pana la urmatorul post -Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 nu mobra mea nu scoate fum negru deloc ii fac amestecul la mama lui!sa va mai spun ceva,incredibil dar adevarat: -ieri a fost cu mobra si cu mz-ul pretenului meu si inca unul cu o capra din asta mica,,malagutti moped,si mergem la un tur mai lung (de la craiova pana la calafat si innapoi)nu prea stiu cum dar la plecare si la schimbarea vitezelor mobra este mai rapida decat mz-ul de 250! si in plus nu prea stiu cum da a mea cand actionez manerul de ambreaj ,debreaza complet ,nu are nici o tendinta sa plece de pe loc ! da la mz-u apesi bagi 1 si deabia pleaca.io treceam pe langa el no problem si el ca baba mergea numai cu 60-65,cica mai mult nu avea cum ca numai avea control(desi nu cred)a 5-a el a4-a eu,el 70 eu 80-85 aproape blana.. la intoarcere deabia a pornit mz-ul ,a mea la prima pedala si mergem ce mergem si ajungem la podari,acolo l-am vazut pe ala cu hoinarul rosu(da arata beton) ne iese in fata ,,eu (sa ma dau mare) o iau la blana si trec pe langa el in stil mare si ala cu replica se enervozeaza si el dupa mine eu blana el nush da cred ca era blana,eu ma ducem ok el pe dreacu nici nu se tinea de mine ajung in craiova ,la intersectie scot sticla cu apa beau o gura si se opreste moto ala cu hoinarul,abia ma ajunsese(intersectia romanesti)si dau si dai si dai la pedale da deloc,nema benzol,si asa am impins-o eu vreo 1-2 km pan' acas,si m-am si facut de ras cu in fata aluia, dar vreau revansa acuma ma gasdesc sa imi pun la punct si ij-ul un planeta 3 cam calarit,sa vad ce ii mai fac,,,pana la urmatorul post -Numai bine! Felicitari ! Daca merge asa de bine iti fac rost de un ataj? cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 nu mobra mea nu scoate fum negru deloc ii fac amestecul la mama lui!sa va mai spun ceva,incredibil dar adevarat: -ieri a fost cu mobra si cu mz-ul pretenului meu si inca unul cu o capra din asta mica,,malagutti moped,si mergem la un tur mai lung (de la craiova pana la calafat si innapoi)nu prea stiu cum dar la plecare si la schimbarea vitezelor mobra este mai rapida decat mz-ul de 250! si in plus nu prea stiu cum da a mea cand actionez manerul de ambreaj ,debreaza complet ,nu are nici o tendinta sa plece de pe loc ! da la mz-u apesi bagi 1 si deabia pleaca.io treceam pe langa el no problem si el ca baba mergea numai cu 60-65,cica mai mult nu avea cum ca numai avea control(desi nu cred)a 5-a el a4-a eu,el 70 eu 80-85 aproape blana.. la intoarcere deabia a pornit mz-ul ,a mea la prima pedala si mergem ce mergem si ajungem la podari,acolo l-am vazut pe ala cu hoinarul rosu(da arata beton) ne iese in fata ,,eu (sa ma dau mare) o iau la blana si trec pe langa el in stil mare si ala cu replica se enervozeaza si el dupa mine eu blana el nush da cred ca era blana,eu ma ducem ok el pe dreacu nici nu se tinea de mine ajung in craiova ,la intersectie scot sticla cu apa beau o gura si se opreste moto ala cu hoinarul,abia ma ajunsese(intersectia romanesti)si dau si dai si dai la pedale da deloc,nema benzol,si asa am impins-o eu vreo 1-2 km pan' acas,si m-am si facut de ras cu in fata aluia, dar vreau revansa acuma ma gasdesc sa imi pun la punct si ij-ul un planeta 3 cam calarit,sa vad ce ii mai fac,,,pana la urmatorul post -Numai bine! asa mergea si a mea pana sa inceapa belelele....sper ca dupa ce il montez sambata acu (sper sa am timp) sa mearga iar la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 nu mobra mea nu scoate fum negru deloc ii fac amestecul la mama lui!sa va mai spun ceva,incredibil dar adevarat: -ieri a fost cu mobra si cu mz-ul pretenului meu si inca unul cu o capra din asta mica,,malagutti moped,si mergem la un tur mai lung (de la craiova pana la calafat si innapoi)nu prea stiu cum dar la plecare si la schimbarea vitezelor mobra este mai rapida decat mz-ul de 250! si in plus nu prea stiu cum da a mea cand actionez manerul de ambreaj ,debreaza complet ,nu are nici o tendinta sa plece de pe loc ! da la mz-u apesi bagi 1 si deabia pleaca.io treceam pe langa el no problem si el ca baba mergea numai cu 60-65,cica mai mult nu avea cum ca numai avea control(desi nu cred)a 5-a el a4-a eu,el 70 eu 80-85 aproape blana.. la intoarcere deabia a pornit mz-ul ,a mea la prima pedala si mergem ce mergem si ajungem la podari,acolo l-am vazut pe ala cu hoinarul rosu(da arata beton) ne iese in fata ,,eu (sa ma dau mare) o iau la blana si trec pe langa el in stil mare si ala cu replica se enervozeaza si el dupa mine eu blana el nush da cred ca era blana,eu ma ducem ok el pe dreacu nici nu se tinea de mine ajung in craiova ,la intersectie scot sticla cu apa beau o gura si se opreste moto ala cu hoinarul,abia ma ajunsese(intersectia romanesti)si dau si dai si dai la pedale da deloc,nema benzol,si asa am impins-o eu vreo 1-2 km pan' acas,si m-am si facut de ras cu in fata aluia, dar vreau revansa acuma ma gasdesc sa imi pun la punct si ij-ul un planeta 3 cam calarit,sa vad ce ii mai fac,,,pana la urmatorul post -Numai bine! Fira-ar al naibii de MZ ETZ la care nu ai control la 65 km/h. Ce motocicleta e mah aia ? Nici nu porneste la prima pedala..... Cum adica in viteza a 5-a si nu prindea mai mult de 65? De fapt , 65 km/h nu e pt viteza a 5-a. E pt a 4-a.........Nu stiu ce MZ a avut prietenul tau ,ca al meu si cu cutia desfacuta si tot lasa in urma Mobra.Clar ,fara discutii. Vorbesc foarte serios. Si am si stabilitate si control. Dimpotriva, eu cu Mobra nu as baga 80-85,desi din cate stiu, doar Hoinarul abia prinde viteza asta pe drum drept (in cazul in care nu ai Mobra modificata (parca tu o ai)) .Nu cred ca m-as simti in siguranta cu Mobra mergand cu 85. Frane de unde? Stabilitate de unde? Trece tirul pe langa tine iti sifoneaza tinuta de drum........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 atas la mobra??? ... BAI a mea e modificata si-n culcare si-n sculare ,s-o ia dracu' ca daca nu mergea cum merge acum o mancam,e modificat totul pin ea,tata saracul ce mai msterea la ea,cand aveam eu vreo 6-7 ani,inca mai tin minte(urmeaza inca o poveste dar cam trista)clasa 1,,tata venea de la servici in pauza de masa (intre 12-1:30) si se intorcea inapoi,de fiecare data eu o luam si ma plimbam cu ea pana pleca,de la 6 ani in fiecare zi,tata nu stiu ce ii facea ,ce ii spunea ,ca la el cum ii dadeai o pedala pornea,si o desfacea o sg data ,iarna,da mergea cu ea(sofia,budapesta,bulgaria etc...)in fiecare an iesea cu ea la plimbare (in alte tari) cu mn sau cu mama,asta pana intr-o zi,vine acas si vine unchiumeo la mine si imi spune ca tata era sa moara pe alta motoreta,3 zile in coma la spital,i-a intrat cornul de la moto in bazin si era sa il sparga ,in final,deabia dupa un an a putut sa merga pe ea,(acum 4 ani) ei bine de atunci propietarul motoretei a pus benzol pe ea si i-a dat foc la proppriu! iar eu pe a mea am inceput sa merg,cu ajtorul lui tata,dar la mine nu facea ce facea la el,(tat o modificase si el:pinioanele de atac,cred plus 2-3 dinti si multe alte modificari,a fost pilot si a lucrat la uzina de avioane craiova)cutia mea acum nu e ca una de mobra,nici nu stiu ce cutie este ,credeti-ma,nici nu stiu cum arata inauntru,tata din ce mi-a zis(toata istoria ei)am inteles:nu te baga ca nu e simplu!!!si nici acuma nu am nici un joc in ea,bine nici nu am facut multi km cu ea vreo 1-2000,motorul e facut de mn el cu ea inainte prindea pe autostrada 85-90 sg pe ea,si tat inainte avea doar 78 kg,si asa am ajuns sa merg eu pe mobra,mobra bunicului meu(76' a cumparat-o de acolo tata pana in 2003,iar exact atunci tata a modificat0o si a apucat sa faca vreo,1-200 de km cu si s-a intamplat ,de acolo m-am apucat eu,mi-a mai restaurat inca odata cutia si de acolo a mea FOST)asta este povestea mobrei mele ,nici odata nu l-a lasat pe tata in drum,sa va reamintesc,am doar 15 ani,implinesc in apriie 16,.. augustine,ala era ES nu ETZ,si era de 175 scuzati-ma de greseala, aa intrebare: ai nevoie de A1 la mobra ????si ce caburator s-ar mai potrivi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Cand ai scris de viteza a 5-a am crezut ca te refereai la un ETZ. Probabil ai vrut sa faci aluzie la Hoinar.....Oricum,nici pt ES 175 nu e permis abia sa prinda 65 km/h.......... Eu stiu ca iti trebuie A1. Sper ca nu te costa o gramada de bani pe care sa ii mai dai inca odata atunci cand o sa obtii categoria A. Am vazut aici la camin un tiganus care avea o Mobra (arata tiganesc,normal) si avea pe ea numar de scuter. Depinde in ce oras stai si pe cine poti sa fraieresti. Daca o inscrii la tzara undeva cred ca poti foarte usor sa ii fraieresti pe aia de la primarie. Pe acte scrie ca ar 49 cc,deci poti sa ii iei cu vrajala avand in vedere ca e probabil sa fie afoni la capitolul motociclete........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 mi am montat azi motorul si trage de rupe .. merge mult mai bine ca inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 mi am montat azi motorul si trage de rupe .. merge mult mai bine ca inainte Certaret motor.Pune si restul si da-i bice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 mi am montat azi motorul si trage de rupe .. merge mult mai bine ca inainte rupe ce? ...merge mult mai bine ca inainte...cand nu mergea deloc? UP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 mi am montat azi motorul si trage de rupe .. merge mult mai bine ca inainte O sa se si rupa daca o turezi fara ulei si racire Cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 tare ,cu a mea am belit-o,mi-a scapat ciocanul peste axu de la ambielaj,am dat jos volanta ca sa curat platina si m-am dus sa iau ciocanul sa bat nejte cuie sa fac un raft ca sa imi pon pesele pe el,si m-am impiedicat si fixx acolo s-a dus ciocanul,avea axu joc de 1-2 cm,si se auzea inuntru de parca era o punga cu pietre,am scos uleiul si vedeam bilele de la rulmenti acolo,imi venea sa dau cu ea de toti pomi,a si cine imi poate spunce ce cota au rulmentii de la ambielaj>???6204 sau 6205?? A SI mai am nevoie de discurile de ambielaj,ca deja nu imi mai debreaza,cine are un PM sau ceva va rog ca numai gasesc --- Mesaj completat în 31 Mar 2008 13:17 -------------salutare,am gasit pesele la un om,,,,da cred ca e cam mult cat cere,,,,,,toate noi)ambielaj,rulmentii(aaa sunt 6203)carburator,ferodouri si discuri de ambreaj--- 140 ron,,,,ce ziceti>???sa iau ,sa nu iau,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 <small>--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 13:17 -------------</small><br/>salutare,am gasit pesele la un om,,,,da cred ca e cam mult cat cere,,,,,,toate noi)ambielaj,rulmentii(aaa sunt 6203)carburator,ferodouri si discuri de ambreaj--- 140 ron,,,,ce ziceti>???sa iau ,sa nu iau,,,,,,, Glumesti?Un ambielaj nou e 100 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 (editat) Mai fir-ar al naibii ca parca mobrele astea nu tin deloc....ba scapa ciocanul pe ele,ba se caleaza motorul, ba nu debreiaza,ba probleme cu magnetoul si luminile..............Ba trebuie sa desfaci de o mie de ori volanta ca sa cureti platina.............. Lovil-ar moartea de ciocan (baros de 10 kile) cum a scapat ca eu cand eram mic ma chinuiam ca prostu cu barosu sa sparg rulmentii ca sa iau bilele......Trebuia sa imi iau intai Mobra si se spargeau mai usor )) Si din fericire, aud ca se gasesc piese noi de Mobra.............sa gasesti ambielaj nou cred ca e vis..... Eu as pune rulmenti FAG sau SKF, cota 6203 costa 14 lei/buc. Cred ca merita sa fii sigur de ei si sa nu innebunesti desfacand de mii de ori motorul. Cand am schimbat ambielajul la Voshod nu stiam cotele rulmentilor si i-am cerut lui Gaspar unul pt ambielaj si m-am dus cu ala la magazin si am cumparat FAG..........Buna treaba.......... Apropo de rulmenti buni si 'nebuni'. Acum mi-am adus aminte. Cand eram mai mic si avea tata o Dacie, i-a adus un prieten niste rulmenti de roti fata. Dupa ceva timp s-a hotarat sa schimbe pivotii,bucsile si...rulmentii (ca tot umbla). I-a pus pe cei de la prieten. Dupa 2000 km au inceput rotile sa huruie.Initial credeam ca s-a stricat un etrier si freaca placutele pe disc.........Am fost la mecanic si era clar : rulmentii pusi nu erau pt autoturisme,erau rulmenti industriali ,care puteau fi folositi la motoare electrice,pompe etc, ceva care nu ii solicita foarte mult.....Cei speciali (facuti atunci la Alexandria) aveau inscriptionat AUTO.Asadar, consider ca rulmentii de la ambielaj trebuie sa fie de foarte buna calitate avand in vedere ca sunt supusi unor forte importante.........Nu trebuie mers pe principiul :"merge si asa" Editat Martie 31, 2008 de augustin87r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 HAI mai augustin, merge sa pui rulmenti industriali si la ambielaj... NUMA CA O SA-I SCHIMBI DUPA CE PORNESTI MOTORUL serios , acuma, VOI N-ATI AUZIT DE SKF?! si de obicei la motor , se monteaza NUMAI PIESE FOARTE BUNE...la 2 timpi , in special rulmentii de ambielaj... sa nu mai zic de "acele" de sus de la biela pe care ruleaza boltul pistonului... sau daca ai bucsa..ASTA E! si MOBRA e de fapt motor japonez, sub patent, hai fie... ca daca era "made in japan" nu mai vedeai decat rulmenti KOYO prin ea BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 (editat) bon......am luat piesele,da mi-e lene sa le montez,bine fara rulmentii de ambielaj,,,,o sa ma duc la SKF,am mai gasit unii la 6 lei bucata.cica sunt buni pentru electromotoare,,,arata bine ,sunt tot made in rumanii da nu prea stiu daca tin. Editat Aprilie 1, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 am mai gasit unii la 6 lei bucata.cica sunt buni pentru electromotoare,,,arata bine ,sunt tot made in rumanii da nu prea stiu daca tin. Ti-ai facut si un carucior de butelie si aia de 6 lei vrei sa ii pui la carucior?........Or fi Made in Romania,dar daca sunt pt electromotoare,nu te tin....... Sper ca nu sunt Made in Romania iali iali ialia iaaaaa , unde nu conteaza daca esti oltean sau tigan........De fapt, ori oltean,ori ardealean, ori tigan tot aia e, avem o cultura comuna,in special cu astia mai colorati.. ASa ca speram ca rulmentii pe care o sa ii pui tu la carucior nu sunt facuti in provincia iali iali iali iaaaa si sunt facuti la Alexandria sau Barlad ,adica in regiunile Muntenia sau Moldova....... Pentru ambielaj nu numai 'io' zic sa pui rulmenti de calitate Off-topic : ce ma enerveaza coinacu ala al lu Pulica Cercel.....SI mai mult i-as omori pe romanii care asculta asta.......Am auzit mel in camin de mi s-a acrit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Ti-ai facut si un carucior de butelie si aia de 6 lei vrei sa ii pui la carucior?........Or fi Made in Romania,dar daca sunt pt electromotoare,nu te tin....... Sper ca nu sunt Made in Romania iali iali ialia iaaaaa , unde nu conteaza daca esti oltean sau tigan........De fapt, ori oltean,ori ardealean, ori tigan tot aia e, avem o cultura comuna,in special cu astia mai colorati.. ASa ca speram ca rulmentii pe care o sa ii pui tu la carucior nu sunt facuti in provincia iali iali iali iaaaa si sunt facuti la Alexandria sau Barlad ,adica in regiunile Muntenia sau Moldova....... Pentru ambielaj nu numai 'io' zic sa pui rulmenti de calitate Off-topic : ce ma enerveaza coinacu ala al lu Pulica Cercel.....SI mai mult i-as omori pe romanii care asculta asta.......Am auzit mel in camin de mi s-a acrit ...nu sant pentru electromotoare, sant pentru combine , batoze , rachete, masini de spalat si ce se mai taraie prin romania... Producatorii de rulmenti seriosi , au si o clasa speciala de rulmenti dezvoltata pentru masini electrice.Sant rulmenti cu toleranta interna mai mica decat clasa C3 sau C2 , sortati cu rigurozitate, si care in principiu trebuie sa aiba un timp de viatza , fara intretinere , comparabil cu motorul electric sau masina electrica unde sant montati(adica foarte mare...pentru ca nu poti sa-ti permiti sa desfaci in la fiecare 6 luni un motor de 2 tone si 500KVA ca sa-i druculi rulmentii, si apoi sa-l realiniezi la loc!...mai dragilor! sau sa opresti o linie de productie ca sa faci schimbul de rulmenti pe la motorase...).De asemenea , in cazul masinior electrice , rulmentii trebuie sa indeplineasa norme severe de zgomot si vibratii, rezonatza, asa nu mai vorbiti prostii cu rulmenti de motoare electrice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Da,corect....Intr-adevar: nu iti poti permite sa opresti activitatea intr-o fabrica din cauza unor rulmenti care dau chix repede..... Ehhh, pana la urma fiecare pune ce stie ca e mai bun. Asculta mai multe pareri si selecteaza.....Totusi, la motoare nu exista efectul Placebo. Te culci tu linistit , crezand ca ai pus piesa buna,dar in motor nu se desfasoara un efect Placebo care sa repare piesele si sa le faca aproape noi........Eventual motociclistul iese mai repede din depresie ( eu am iesit foarte repede.Mi-a trecut imediat ce am dat prima tura si am constatat ce frumos lucreaza cutia)..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.