Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Dupa atatea zile shi nopti de pauza am mai pornito shi eu inca odata :D dorul so aud nu ma lasa...pacat ca o scot din garaj din ce in ce mai rar :whip: salutari shi numai bine ;)

 

Sper sa vad cat mai multi mobristi pe drum mam saturat sa fiu tot eu singur ;)

post-27109-1209069772_thumb.jpg

post-27109-1209069788_thumb.jpg

post-27109-1209069848_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ioska,,,,este in stare de vopsire,azi arata si mai rau ca e data cu chit,dupa aia(maine) ii trag o vopsea metalizata sa arate frumos,WOW arata f bine mobra ta adi!!!

 

auziti,,,ce yiceti de urmatoarea combinatie:

-cutie de viteze de hoinar

-cadru hoinar

-cilindru de mobra

si eventual ajustate capotajele de racire? am un cadru de honar cu tot ce trebe pe el si un motor de mobra si inca unul de hoinar si nu stiu ce sa fac cu ele.......astept pareri

Numai Bine!!!SI PASTE FERICITTTTT!!!! la toti cu mobre si hoinare!

Editat de Mihai_Mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa atatea zile shi nopti de pauza am mai pornito shi eu inca odata :) dorul so aud nu ma lasa...pacat ca o scot din garaj din ce in ce mai rar :moto: salutari shi numai bine :lol:

 

Sper sa vad cat mai multi mobristi pe drum mam saturat sa fiu tot eu singur :blbl:

 

 

Iti sugerez sa-i faci niste poze mai ca lumea pt. ca pare foarte faina masinaria si e pacat ca nu o :moto: putem vedea bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOBRA VOPSITAA!! arata fain frumos,si azi,,plec cu ea de pasti la munte! si cu acel prieten foarte bun al meu,la paltinis!o sa fac si poze si filmulete!ma scuzati dar ptr 4 oameni cat costa o cazare la o cabana ?

Si ca este primul meu treseu mai lung pe care il fac cu mobra m gandes sa imi iau cateva bujii si niste spite

care mai vine ? :)

abia astept!dar totusi as vrea sa fim mai multi!

deocamdata am strans 2 mobre si un hoinar.

Numai bine si PASTE FERICIT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maaaama ce bine imi merge mobra cu carburatorul de Hoinar :) In primul rand mi a redus consumul pentru ca cel vechi era uzat si curgea din toate incheieturile....am fost azi cu ea la vreo 8 km de sat am zis ca poate urc si eu pe deal cu ea pentru prima data....de unde ca era noroi si imi fugea poponeata in toate directiile in panta si m am facut de noroi din cap pana in picioare :moto: Iote si o poza

post-20898-1209496757_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maaaama ce bine imi merge mobra cu carburatorul de Hoinar :) In primul rand mi a redus consumul pentru ca cel vechi era uzat si curgea din toate incheieturile....am fost azi cu ea la vreo 8 km de sat am zis ca poate urc si eu pe deal cu ea pentru prima data....de unde ca era noroi si imi fugea poponeata in toate directiile in panta si m am facut de noroi din cap pana in picioare :moto: Iote si o poza

Pai cu rotile ei normale nu ai nici o sansa pe noroi sau iarba uda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca mobrele trec printr-o perioada foarte frumoasa si merge de rup pamantul!! dupa spusele pritenilor nosti de pe acest topic!dar acum ma infrunt cu o problema mai grava!

ambreajul! ramane cuplat!as dori sa imi spuneti si mie absolut tot ce se poate spune despre acest ambreaj!care este ordinea placilor? cat de tare se starng suruburile ca eu am cam uitat!

va rog !! numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul ramane blocat doar daca nu ai nimerit corect in viteza la montarea cutiei , iar suruburile ambreajului se strang cu simt pana la refuz (atentie ca e sensibil filetul) eu am patito...exista 4 sigurante care trebuiesc sa fie la locul lor grija mare shi la ele iar placile se monteaza in mod normal una d metal una de azbest nimik mai simplu :rusinica: numai bine!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SO luam pe rand...deci:

am demontat cutia am schimbat prin ea alea alea si as am puso la loc

cand sa montez ambreajul nu am mai pus acele placi de textolit ci am pus unele de plastic! si atuncea patina dar debrea!!!foarte bine! l-am desfacut din nou si am pus vechile mele placi de textolit! dar acum ramane cuplat! debreaza deabiaaa..heheeee la capatul cursei tijei! si nu il mai pot regla ptr ca nu stiu de ce!

cum am facut eu:

prima placa am puso de fier (otel nu stiu ce este) acea cu suruburile pe ea

si am continuat asa dupa asta am pus una de textolit si tot asa pana am ajuns la ultima ,am pus acele semiluni si am pus si ultima placa de fier,pus saiba si piuluta starnse acele mici piulite la simtul lui nesimtitu' :rusinica: adica la maxim si am pus capacul ''METROM'' pornit motorul ambreaj deloc! acel surub de la tije l-am strans la maxim!si debrea ceva ceva daca apasam pe chestia aia pe care se pune cablul de la ambreaj la maxim!si asta va intreb sa schimb placile de textolit?? sau este gresita montarea?cu placile de plastic mergea dar patina! :rolleyes: si nu prea stiu ce am gresit la montare....va rog sa ma ajutati!numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o mobra....care nu a mai fost pornita de ceva vreme...acum cand o pornesc se tureaza in gol foarte tare...aproape la maxim... mi-e si firca sa o las pornita...! Am curatat carburatorul cu benzina...e luna si bec...! dar fara rezultat...! am invartit de suruburile alea de la carb..asa de capul meu ..dar nimic...se tura de paca voia sa sara pistonul afara ! Relantiul este foarte ridicat..adica se simte ca sta turata si invartinde de suruburile alea pe acolo am reusit sa il mai cobor putin dar nu suficient...cand o aceleram...se tura si nu mai scadea turatia..ramanea asa... :rusinica:

 

Imi poate spune cineva care ar putea fi cauza....? Apropo sunt incepator in ale motoarelor...dar am mai experimentat pe masini nu sunt chiar afon! :blbl: Dar nu imi explic ce nu ii convine...??? :rolleyes:

 

Multumesc...

Editat de Nucleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o mobra....care nu a mai fost pornita de ceva vreme...acum cand o pornesc se tureaza in gol foarte tare...aproape la maxim... mi-e si firca sa o las pornita...! Am curatat carburatorul cu benzina...e luna si bec...! dar fara rezultat...! am invartit de suruburile alea de la carb..asa de capul meu ..dar nimic...se tura de paca voia sa sara pistonul afara ! Relantiul este foarte ridicat..adica se simte ca sta turata si invartinde de suruburile alea pe acolo am reusit sa il mai cobor putin dar nu suficient...cand o aceleram...se tura si nu mai scadea turatia..ramanea asa... :rusinica:

 

Imi poate spune cineva care ar putea fi cauza....? Apropo sunt incepator in ale motoarelor...dar am mai experimentat pe masini nu sunt chiar afon! :blbl: Dar nu imi explic ce nu ii convine...??? :rolleyes:

 

Multumesc...

...pai poate trebuie sa invarti ceva 'p-acolo asa' , de capul altuia , ca de capul tau se pare ca nu e nici o sansa.... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai a fost o masura disperata, cand am vazut ca nu mai am ce sa ii fac.... :rusinica: :rolleyes:

Vezi k trage aer fals 100/% si unde e mai sigur la semeringul de la ambelaj ( la unu din ele) mai ales k spui k a stat cam mult pe dreapta.Ala sa fie cel mai nasol semeringul dar mai cauta alte cauze de aer fals poate sa il ia de te miri pe unde.....spor la treaba!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu aerul fals am patito si eu pe la simeringul de la aprindere...ala se uzeaza cel mai rapid.....am izolat si reizolat carterul si galeria de admisie fara nici un rezultat pana cand nu mai pornea si incepuse sa mi dea benzina pe la magnetou...atunci am descoperit problema....am schimbat ambele simeringuri si acum merge brici...mai baga un ochi si la imbinarea cutiei de viteze de la carter sa nu fie putin dusa garnitura de la cutie ca atunci poti pune si mama garniturilor de carter...daca e sa fie sa traga p acolo baga putin silicon rezistent termic...

Mihai...vezi la ambreaj sa nu fie clapeta ce apasa pe tamburus prea uzata (ca in cazul meu) vezi ca tamburusul ala sa aibe o saiba subtirica iar daca ai clapeta uzata mai pune o saiba subtirica pe tamburus...eu asa am facut la mine si merge brici pt ca inainte aveam surubul ala de reglare strans la maxim, cablu strans la maxim si tot nu debraia cum trebuie....Bafta si asfalt uscat!

Editat de ionescu_george_bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca motorul se tureaza in gol fara sarcina shi fara sa fie accelerat de cineva in primul rand din cauza cuiului pontor care sa uzat shi trebe grabnic schimbat garantez eu ca dupaia iti va merge ok shi vei reusii sai reglezi un relanti ideal :rusinica: numai bine!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa atatea zile shi nopti de pauza am mai pornito shi eu inca odata :rusinica: dorul so aud nu ma lasa...pacat ca o scot din garaj din ce in ce mai rar :rolleyes: salutari shi numai bine :kiss:

 

Sper sa vad cat mai multi mobristi pe drum mam saturat sa fiu tot eu singur :blbl:

 

 

Mobra ta arata foarte bine. Perfect chiar. Imi place.

 

De mers cum merge? Tot precum arata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi tu zici sibarul,eu nu prea,la mine se tura singura cand mai uitam benzina inchisa dupa ce porneam motorul nu stiu din ce cauza.si cu carburatorul nu este de joaca! dar cablul de acceleretie este bun?sa nu ramana intepenit pe undeva.mult noroc!

George,care este treaba,la mine cred ca sunt uzate placile de textolit,ca sunt cam inguste,imi debreaza ceva ceva la capat de cursa,si toate sunt facute ca la carte!astept sa imi trimit si mie un rand de placi!dau si de baut! :rusinica:

 

Vezi ca motorul se tureaza in gol fara sarcina shi fara sa fie accelerat de cineva in primul rand din cauza cuiului pontor care sa uzat shi trebe grabnic schimbat garantez eu ca dupaia iti va merge ok shi vei reusii sai reglezi un relanti ideal :rolleyes: numai bine!!!!

ADI, si daca sa uzat cuiul inseamna ca o si ineaca daca lasi benzina pornita nu???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tio ineaca pt ca plutitoru carburatorului nu este reglat asa cum trebuie :rolleyes: benzina picura des strop cu strop pe la sita de aer a carburatorului :blbl: iar la pornire motorul merge inecat ba chiar sa tureaza.Dar se poate sati fie uzat shi cuiul pontor.Trebe studiat cu rabdare shi atentie :) intreba cineva de mobra mea cum merge!?...sa stiti ca nu merge rau!! :kiss: iar Mihai daca vrei sfaturi mai multe iti dau id meu personal :rusinica:

 

 

Nu's eu ala ...

post-27109-1209924176_thumb.jpg

post-27109-1209925556_thumb.jpg

post-27109-1209925893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...