Adrian M Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Dupa atatea zile shi nopti de pauza am mai pornito shi eu inca odata dorul so aud nu ma lasa...pacat ca o scot din garaj din ce in ce mai rar salutari shi numai bine Sper sa vad cat mai multi mobristi pe drum mam saturat sa fiu tot eu singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 (editat) ioska,,,,este in stare de vopsire,azi arata si mai rau ca e data cu chit,dupa aia(maine) ii trag o vopsea metalizata sa arate frumos,WOW arata f bine mobra ta adi!!! auziti,,,ce yiceti de urmatoarea combinatie: -cutie de viteze de hoinar -cadru hoinar -cilindru de mobra si eventual ajustate capotajele de racire? am un cadru de honar cu tot ce trebe pe el si un motor de mobra si inca unul de hoinar si nu stiu ce sa fac cu ele.......astept pareri Numai Bine!!!SI PASTE FERICITTTTT!!!! la toti cu mobre si hoinare! Editat Aprilie 25, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Dupa atatea zile shi nopti de pauza am mai pornito shi eu inca odata dorul so aud nu ma lasa...pacat ca o scot din garaj din ce in ce mai rar salutari shi numai bine Sper sa vad cat mai multi mobristi pe drum mam saturat sa fiu tot eu singur Iti sugerez sa-i faci niste poze mai ca lumea pt. ca pare foarte faina masinaria si e pacat ca nu o putem vedea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 MOBRA VOPSITAA!! arata fain frumos,si azi,,plec cu ea de pasti la munte! si cu acel prieten foarte bun al meu,la paltinis!o sa fac si poze si filmulete!ma scuzati dar ptr 4 oameni cat costa o cazare la o cabana ? Si ca este primul meu treseu mai lung pe care il fac cu mobra m gandes sa imi iau cateva bujii si niste spite care mai vine ? abia astept!dar totusi as vrea sa fim mai multi! deocamdata am strans 2 mobre si un hoinar. Numai bine si PASTE FERICIT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Paste fericit tuturor cavalerilor mobristi(indiferent de model )numai bine si sarbatori cat mai reusite si grija cum va ciocniti ouale !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 Paste Fericit saaveti parte de cat mai mult soare si un sezon cu cat mai putine(nici unu) incidente neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Maaaama ce bine imi merge mobra cu carburatorul de Hoinar In primul rand mi a redus consumul pentru ca cel vechi era uzat si curgea din toate incheieturile....am fost azi cu ea la vreo 8 km de sat am zis ca poate urc si eu pe deal cu ea pentru prima data....de unde ca era noroi si imi fugea poponeata in toate directiile in panta si m am facut de noroi din cap pana in picioare Iote si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Maaaama ce bine imi merge mobra cu carburatorul de Hoinar In primul rand mi a redus consumul pentru ca cel vechi era uzat si curgea din toate incheieturile....am fost azi cu ea la vreo 8 km de sat am zis ca poate urc si eu pe deal cu ea pentru prima data....de unde ca era noroi si imi fugea poponeata in toate directiile in panta si m am facut de noroi din cap pana in picioare Iote si o poza Pai cu rotile ei normale nu ai nici o sansa pe noroi sau iarba uda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 salve!!! am fost de paste la paltinis! prea tare cu mo9bra dar faza nasoala a fost cand am ramas fara gazoal!!! am cam impins la ea !numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Eu nu fac plimbari prin noroi decat pe sosea shi atuncia seara in general dupa ce apune soarele.. nb!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 vad ca mobrele trec printr-o perioada foarte frumoasa si merge de rup pamantul!! dupa spusele pritenilor nosti de pe acest topic!dar acum ma infrunt cu o problema mai grava! ambreajul! ramane cuplat!as dori sa imi spuneti si mie absolut tot ce se poate spune despre acest ambreaj!care este ordinea placilor? cat de tare se starng suruburile ca eu am cam uitat! va rog !! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Ambreiajul ramane blocat doar daca nu ai nimerit corect in viteza la montarea cutiei , iar suruburile ambreajului se strang cu simt pana la refuz (atentie ca e sensibil filetul) eu am patito...exista 4 sigurante care trebuiesc sa fie la locul lor grija mare shi la ele iar placile se monteaza in mod normal una d metal una de azbest nimik mai simplu numai bine!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 SO luam pe rand...deci: am demontat cutia am schimbat prin ea alea alea si as am puso la loc cand sa montez ambreajul nu am mai pus acele placi de textolit ci am pus unele de plastic! si atuncea patina dar debrea!!!foarte bine! l-am desfacut din nou si am pus vechile mele placi de textolit! dar acum ramane cuplat! debreaza deabiaaa..heheeee la capatul cursei tijei! si nu il mai pot regla ptr ca nu stiu de ce! cum am facut eu: prima placa am puso de fier (otel nu stiu ce este) acea cu suruburile pe ea si am continuat asa dupa asta am pus una de textolit si tot asa pana am ajuns la ultima ,am pus acele semiluni si am pus si ultima placa de fier,pus saiba si piuluta starnse acele mici piulite la simtul lui nesimtitu' adica la maxim si am pus capacul ''METROM'' pornit motorul ambreaj deloc! acel surub de la tije l-am strans la maxim!si debrea ceva ceva daca apasam pe chestia aia pe care se pune cablul de la ambreaj la maxim!si asta va intreb sa schimb placile de textolit?? sau este gresita montarea?cu placile de plastic mergea dar patina! si nu prea stiu ce am gresit la montare....va rog sa ma ajutati!numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 salutare tuturor..... www.karttm.piczo.com cine are chef sa arunge o privire suntem si noi cu mobre si hoinare dar numa motoarele numa bine si asfalt uscat si cat mai mult soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Uitati'o sh pe a mea Tot aceasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 (editat) Salut! Am o mobra....care nu a mai fost pornita de ceva vreme...acum cand o pornesc se tureaza in gol foarte tare...aproape la maxim... mi-e si firca sa o las pornita...! Am curatat carburatorul cu benzina...e luna si bec...! dar fara rezultat...! am invartit de suruburile alea de la carb..asa de capul meu ..dar nimic...se tura de paca voia sa sara pistonul afara ! Relantiul este foarte ridicat..adica se simte ca sta turata si invartinde de suruburile alea pe acolo am reusit sa il mai cobor putin dar nu suficient...cand o aceleram...se tura si nu mai scadea turatia..ramanea asa... Imi poate spune cineva care ar putea fi cauza....? Apropo sunt incepator in ale motoarelor...dar am mai experimentat pe masini nu sunt chiar afon! Dar nu imi explic ce nu ii convine...??? Multumesc... Editat Mai 3, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Salut! Am o mobra....care nu a mai fost pornita de ceva vreme...acum cand o pornesc se tureaza in gol foarte tare...aproape la maxim... mi-e si firca sa o las pornita...! Am curatat carburatorul cu benzina...e luna si bec...! dar fara rezultat...! am invartit de suruburile alea de la carb..asa de capul meu ..dar nimic...se tura de paca voia sa sara pistonul afara ! Relantiul este foarte ridicat..adica se simte ca sta turata si invartinde de suruburile alea pe acolo am reusit sa il mai cobor putin dar nu suficient...cand o aceleram...se tura si nu mai scadea turatia..ramanea asa... Imi poate spune cineva care ar putea fi cauza....? Apropo sunt incepator in ale motoarelor...dar am mai experimentat pe masini nu sunt chiar afon! Dar nu imi explic ce nu ii convine...??? Multumesc... ...pai poate trebuie sa invarti ceva 'p-acolo asa' , de capul altuia , ca de capul tau se pare ca nu e nici o sansa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Pai a fost o masura disperata, cand am vazut ca nu mai am ce sa ii fac.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Pai a fost o masura disperata, cand am vazut ca nu mai am ce sa ii fac.... Vezi k trage aer fals 100/% si unde e mai sigur la semeringul de la ambelaj ( la unu din ele) mai ales k spui k a stat cam mult pe dreapta.Ala sa fie cel mai nasol semeringul dar mai cauta alte cauze de aer fals poate sa il ia de te miri pe unde.....spor la treaba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) faza cu aerul fals am patito si eu pe la simeringul de la aprindere...ala se uzeaza cel mai rapid.....am izolat si reizolat carterul si galeria de admisie fara nici un rezultat pana cand nu mai pornea si incepuse sa mi dea benzina pe la magnetou...atunci am descoperit problema....am schimbat ambele simeringuri si acum merge brici...mai baga un ochi si la imbinarea cutiei de viteze de la carter sa nu fie putin dusa garnitura de la cutie ca atunci poti pune si mama garniturilor de carter...daca e sa fie sa traga p acolo baga putin silicon rezistent termic... Mihai...vezi la ambreaj sa nu fie clapeta ce apasa pe tamburus prea uzata (ca in cazul meu) vezi ca tamburusul ala sa aibe o saiba subtirica iar daca ai clapeta uzata mai pune o saiba subtirica pe tamburus...eu asa am facut la mine si merge brici pt ca inainte aveam surubul ala de reglare strans la maxim, cablu strans la maxim si tot nu debraia cum trebuie....Bafta si asfalt uscat! Editat Mai 4, 2008 de ionescu_george_bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Vezi ca motorul se tureaza in gol fara sarcina shi fara sa fie accelerat de cineva in primul rand din cauza cuiului pontor care sa uzat shi trebe grabnic schimbat garantez eu ca dupaia iti va merge ok shi vei reusii sai reglezi un relanti ideal numai bine!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Dupa atatea zile shi nopti de pauza am mai pornito shi eu inca odata dorul so aud nu ma lasa...pacat ca o scot din garaj din ce in ce mai rar salutari shi numai bine Sper sa vad cat mai multi mobristi pe drum mam saturat sa fiu tot eu singur Mobra ta arata foarte bine. Perfect chiar. Imi place. De mers cum merge? Tot precum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 adi tu zici sibarul,eu nu prea,la mine se tura singura cand mai uitam benzina inchisa dupa ce porneam motorul nu stiu din ce cauza.si cu carburatorul nu este de joaca! dar cablul de acceleretie este bun?sa nu ramana intepenit pe undeva.mult noroc! George,care este treaba,la mine cred ca sunt uzate placile de textolit,ca sunt cam inguste,imi debreaza ceva ceva la capat de cursa,si toate sunt facute ca la carte!astept sa imi trimit si mie un rand de placi!dau si de baut! Vezi ca motorul se tureaza in gol fara sarcina shi fara sa fie accelerat de cineva in primul rand din cauza cuiului pontor care sa uzat shi trebe grabnic schimbat garantez eu ca dupaia iti va merge ok shi vei reusii sai reglezi un relanti ideal numai bine!!!! ADI, si daca sa uzat cuiul inseamna ca o si ineaca daca lasi benzina pornita nu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Tio ineaca pt ca plutitoru carburatorului nu este reglat asa cum trebuie benzina picura des strop cu strop pe la sita de aer a carburatorului iar la pornire motorul merge inecat ba chiar sa tureaza.Dar se poate sati fie uzat shi cuiul pontor.Trebe studiat cu rabdare shi atentie intreba cineva de mobra mea cum merge!?...sa stiti ca nu merge rau!! iar Mihai daca vrei sfaturi mai multe iti dau id meu personal Nu's eu ala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.