Redresor Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ioska,,,,este in stare de vopsire,azi arata si mai rau ca e data cu chit,dupa aia(maine) ii trag o vopsea metalizata sa arate frumos,WOW arata f bine mobra ta adi!!! auziti,,,ce yiceti de urmatoarea combinatie: -cutie de viteze de hoinar -cadru hoinar -cilindru de mobra si eventual ajustate capotajele de racire? am un cadru de honar cu tot ce trebe pe el si un motor de mobra si inca unul de hoinar si nu stiu ce sa fac cu ele.......astept pareri Numai Bine!!!SI PASTE FERICITTTTT!!!! la toti cu mobre si hoinare! Pai merge cilindrul de mobra pe carterul de Hoinar? Si daca nu, poti sa ajustezi bine turbina astfel incat sa ai racire mai buna decat are Hoinarul cu aripioarele lui mari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) aha ok ...va multumesc tuturor pt sfaturi.... o sa inlocuiesc cuiul... desi nu prea parea uzat....! cablul l-am verificat si am pus unul nou..de frana nu de aceleratie...i-am pilit capetele si a intrat si la carb... deci nu agata.....am mai intrebat pe cineva de problema asta care a mai avut x mobre...si a zis ceva de un semering....! poate am noroc sa fie doar atat.. Editat Mai 4, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Semeringul daca e uzat scoate fum abundent pe esapament asa cum scrie shi in manual...dar in manual nu scrie shi lucrul ca consuma uleiul daca sa uzat semeringul.Totusi nu styam ca turatia motorului poate fi shi din cauza aia ... eu zik in primul rand schimba cuiul pontor dar ai mare grij sa nu pui altu shi mai uzat comparale numai bine !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 ioska,,,,este in stare de vopsire,azi arata si mai rau ca e data cu chit,dupa aia(maine) ii trag o vopsea metalizata sa arate frumos,WOW arata f bine mobra ta adi!!! auziti,,,ce yiceti de urmatoarea combinatie: -cutie de viteze de hoinar -cadru hoinar -cilindru de mobra si eventual ajustate capotajele de racire? am un cadru de honar cu tot ce trebe pe el si un motor de mobra si inca unul de hoinar si nu stiu ce sa fac cu ele.......astept pareri Numai Bine!!!SI PASTE FERICITTTTT!!!! la toti cu mobre si hoinare! Nu inteleg ce vrei sa faci sa pastrezi tot blocul motor de Hoinarbine dar de ce sa-i pui cilindru de Mobra si sa te chinuiesti cu racirea care nu o poti face . Daca pui racire nu-ti mai trebe cutie cu 59 viteza a 5 a o vei folosi numai pe deal in jos si cu vantul din spate) viteze Hoinarul castiga un CP chiar prin eliminare turbinei de racire care este singurul lucru bun pe Mobra. Distractie placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Cum adica? Viteza a 5-a nu era gandita bine? Nu folosea la drum intins? Nu avea motorul putere pt pinionul respectiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 pai ...hmmm.....nu stiu cat de mult fum ar trebui sa scoata...dar daca il las 10 secunde turat in halul in care se tureaza.....mi-am umplut curtea de fum....! fum....cam face...dar nici nu stiu cat ar trebui sa faca de fapt........! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 aha ok ...va multumesc tuturor pt sfaturi.... o sa inlocuiesc cuiul... desi nu prea parea uzat....! cablul l-am verificat si am pus unul nou..de frana nu de aceleratie...i-am pilit capetele si a intrat si la carb... deci nu agata.....am mai intrebat pe cineva de problema asta care a mai avut x mobre...si a zis ceva de un semering....! poate am noroc sa fie doar atat.. parerea mea este ca e de la simeringul din dreptul aprinderii....cel putin asa am patit eu......dimensiunile lui daca vrei sa cauti sunt 17x47x8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Verificai maine shi nivelul de ulei...sar putea sa fi surprins ca consuma shi ulei atunci e klar ca semeringul!!!! orikum scoate fum shi fiind ca e rece motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Verificai maine shi nivelul de ulei...sar putea sa fi surprins ca consuma shi ulei atunci e klar ca semeringul!!!! mananca ulei numai daca e de la simeringul de la pinionul ce vine pe oala....de obicei la mobre (am auzit de la un mosh care are mobra din 74) simeringul ce se uzeaza mai repede e cel din dreptul aprinderii care nu are nici o gara cu uleiul din cutie si poate fi schimbat si fara a desface integral motorul ci numai aprinderea (asa am facut la mine intr o masura disperata de a ma da cu ea dupa o iarna de stat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Cum adica? Viteza a 5-a nu era gandita bine? Nu folosea la drum intins? Nu avea motorul putere pt pinionul respectiv? ...azi m-am dat cu un hoinar care avea 27 de km la bord...casat de la armata, in vaselina tot, de nu te puteai atinge de el ca tot te ungeai...Nu am reusit sa-i dau a 2-a!Murea! ......de proba m-am dat si cu hionarul mosului cu care am venit sa pornim ciorsul asta nou....Nu am reusit sa-i dau a 2-a!Murea! Turat in draci intr-a 1-a , apoi a 2-a ...pauza...si el mergea cu a 5-a! ....am luat utilajul meu cu atas , si am suit hoinaristi in el, si le-am aratat ca de la 30km/h eu nu mai trebuie sa retrogradez dintr-a 4-a indiferent ca-i deal sau vale...povesti la greu...dupa 300 de vodka au recunoscut , ca daca rateaza o viteza la urcare , nu mai pot misca decat cu 1-a...atunci m-am lamurit... 3 litri la suta cu hoinarul, si 4,5 cu nipru , prefer varianta a doua...restul sant povesti , vise si sperante... Editat Mai 4, 2008 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) Cum naiba? Nu pot sa cred ca nu merg....Or fi fost dereglate amandoua.....Totusi mi-as dori si eu un Hoinar casat. ....sau mai bine..........Mai bine imi bag mintile in cap ca si asa am bagat bani destui in MZ... Editat Mai 4, 2008 de augustin87r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Cum naiba? Nu pot sa cred ca nu merg....Or fi fost dereglate amandoua.....Totusi mi-as dori si eu un Hoinar casat. ....sau mai bine..........Mai bine imi bag mintile in cap ca si asa am bagat bani destui in MZ... nu merg mosule! ...trebuie sa ai 50 de kile, si un profil aerodinamic, vantul sa nu sufle din fatza, sa fi o zi cu soare plina de optimism , si binenteles fara nici un fel de deal sau damb in fatza...si atunci cu o atitunine pozitiva , poti avea sperantza ca o sa-i dai a 4-a...cu multa rabdare si degete fine,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 3 litri la suta cu hoinarul, si 4,5 cu nipru , prefer varianta a doua...restul sant povesti , vise si sperante... Mai,care sperante ? mobrele prin 90 lejer si intrec MZ-urile ........Eu asa am auzit aici si nu numai aici Eu cu MZ-ul merg in medie cu 80/h ca imi mananca benzina multa si daca ii dau o repriza de 90 ma potolesc repede ca e destul de turat la viteza aia ........ Ei,dar povestile cu Mobra sunt destul de putine...........a aparut generatia de scuteristi si mopedisti care merg toti cu cel putin 80km/h (absolut toti, nu conteaza ca la bord maximul e 60 sau in cazul celor cu pedale care nu au kilometraj:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) 90/h am pus si eu la a mea vitezometrul si abia ajungea la 60 daca as insista pe reglaje si alte alea mai mult de 75 - 80 nu cred ca as lua si asa forjat rau Editat Mai 4, 2008 de ionescu_george_bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Cum adica? Viteza a 5-a nu era gandita bine? Nu folosea la drum intins? Nu avea motorul putere pt pinionul respectiv? Nu zic ca nu este bine gandita insa a fost conceputa fara racire fortata Pentru Hoinar) care consuma cam 1CP deci Mobra nu are nevoie de a Va Daca mai tinem cont ca nici in zilele bune nu avea 4 CP ce sa mai zicem dupa 30 de ani Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 70 km/h in kap mers drept in drept cu un scuter de 49 cm3 in 4 timpi...70 fratilor asta e adevarul mai mult de 70 doar modificat shi atuncia tremura toata shi (vorba lu augustin te saturi repede) mai bine mergi fara graba cu viteza de croaziera la drum intins in viteza a 3-a ... poi nu? Mobretele merg bine shi acuma dc sa nu mearga depinde de uzura pieselor din ele fiecare Shi am urcat shi eu pante lungi cu ea noi fiind 2 pe ea (eu shi prietena mea) shi nu a dat semne de neputinta...Chiar e ideala parerea mea e ca e bun Parerea mea e ca un hoinar arata penal rau pe langa o mobra (am spus parerea mea) dumneavoastra puteti crede ce vreti Va rog faceti o mica comparatie asa doar ca aspect vizual ala era tot al meu defapt era a lu taicamiu odaaata demult =)) bn ca neam scapat de el ca numa necazuri ne facea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Frumos Hoinarul, i-ai pus si coburi vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Shi mobra Mergea cu el tata la pescuit pe canale shi pe coclauri des il urmam eu fiind cu mobra shi sa cam saturat sai fac cu mana in depasiri de aia la vandut...a zis ca isi ia ceva mai mare sami faca el mie cu mana dar vad ca shia loat pe dreq =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 mah nu stiu ce criticati voi asa mult hoinarul ca nu merge dar eu trec cu hoinarul pe langa mobra si se duce bine adevarat ca in linie dreapta mobra se tine dupa mine dar nu trece de mine numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 auziti,,,imi spun parerea doar: hoinarul,facut mult mai tarziu decat mobra,mai nou,o tehnologie noua,o generatie noua ,dupa mobra,s-a facut de ras in fata mobrei 50 s! eu de a mea sunt foarte multumit sincer! am lasat in urma fiecare honar pe care l-am intalnit!ma rog cam modificata(mai mult...) deci cum se regleaza plutitorul???? numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 este o diferenta intre o mobra modificata si un hoinar net normal ca vei trece pe langa ca din cate stiu eu cele 5 viteze de la hoinar se compenseaza cu cele 4 de la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Da?...oare la fel ca mobra? poi hoinarul ar trebui sa se duca mai tare fiind ca este de turatie mai mare ca mobra ca d'aia are o viteza in plus.dar la vand nu merge intr'a 5-a...ce zici bogdane?tu ai cart cu motor de hoinar dar nu iei vantul in piept aja tare ca shi daca ai fi pe motocicleta shi poate d aia fuge mai nervos stiu niste hoinare d vanzare da nu's decis s l iau sa nu le iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 hoinarul???neeeeee,,,,,,,,cilindrul de hoinar are camerele de transfer mai largi,pentru ca are 5 viteze,sa aiba forta,dar de unde?a 5 nu se mai tureaza deloc!eu cu un hoinar nou nu am putut merge cu a 5-a in blana!eu am si eu un hoinar,in stare de functionare,da am calat motorul de vreo 4-5 ori mergand numai cu 1-2 pe coclauri,incingandu-se,la dunare,2 pe ea,il segmentm 1 data pe saptamana!stici cum era inainte,chestia aia cu nr impare si pare aveau cand una cand alta aveau voie sa mearga duminica,eu,cand mergeam sa imi iau benzina,tata avand mobra dar nu mergea cu ea ca nu avea voie(probleme de sanatate) luam ptr aandoua certificatele benzina(22 de litri)asta in fiecare saptamana si inca o canistra de 20l, in schimbul canistrei ii dadeam pompagiului 10 kg de peste,si tot nu imi ajungea,,,,,,,si,,,pana la un moment dat am dat de un preten care aducea diluant,si luam de la el de ma spargeam!da nu asa,20-25 litri pe saptamana,si ai,,,amesteca cu benzina diluantul si cu spirt(dar in proportie mai putina)si de multe ori bagam diluant simplu si mai mult ulei,si...de nu a mancat hoinarul ala,,,,,,,o cisterna de diluant .si segmentat pe fiecare saptamana si ce nu umblam prin el in fiecare zi(avea aprinderea facuta de tata,avansul era fix,prindeai statorul in suruburi si nu mai aveai cum sa il mai reglezi,si ala era avansul,fix!mi-a sarit odata bujia prin chiuloasa si s-a nifipt in rezervor.si ma pus sa il imping vreo 5 km. una peste alta ma cam dus,cu chiu cu vai,si dai si vezi schimba si repara si sudeaza si regleaza dar m-a dus verile calduroases,cand calam motorul de il spargeam,inca mai am o cutie de cilindri dusi......... dar turatia este diferita! se tureaza mai mult honarul! acum revin cu intrebarea:cum se regleaza plutitorul ????ca mi-o inneca! si imi curge benzina prin filtrul de aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Cel mai simplu sa reglezi carburatorul este in felul urmator : sufli cu gura pe furtunu de benzina shi cu mana inchizi cu plutitorul ca sa fixezi pozitia apoi cu surubelnita fortezi usor prinderea plutitorului de carburator ca so fixezi asa dupa cum inchide plutitoru bafta e f simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 hoinarul???neeeeee,,,,,,,,cilindrul de hoinar are camerele de transfer mai largi,pentru ca are 5 viteze,sa aiba forta,dar de unde?a 5 nu se mai tureaza deloc!eu cu un hoinar nou nu am putut merge cu a 5-a in blana!eu am si eu un hoinar,in stare de functionare,da am calat motorul de vreo 4-5 ori mergand numai cu 1-2 pe coclauri,incingandu-se,la dunare,2 pe ea,il segmentm 1 data pe saptamana!stici cum era inainte,chestia aia cu nr impare si pare aveau cand una cand alta aveau voie sa mearga duminica,eu,cand mergeam sa imi iau benzina,tata avand mobra dar nu mergea cu ea ca nu avea voie(probleme de sanatate) luam ptr aandoua certificatele benzina(22 de litri)asta in fiecare saptamana si inca o canistra de 20l, in schimbul canistrei ii dadeam pompagiului 10 kg de peste,si tot nu imi ajungea,,,,,,,si,,,pana la un moment dat am dat de un preten care aducea diluant,si luam de la el de ma spargeam!da nu asa,20-25 litri pe saptamana,si ai,,,amesteca cu benzina diluantul si cu spirt(dar in proportie mai putina)si de multe ori bagam diluant simplu si mai mult ulei,si...de nu a mancat hoinarul ala,,,,,,,o cisterna de diluant .si segmentat pe fiecare saptamana si ce nu umblam prin el in fiecare zi(avea aprinderea facuta de tata,avansul era fix,prindeai statorul in suruburi si nu mai aveai cum sa il mai reglezi,si ala era avansul,fix!mi-a sarit odata bujia prin chiuloasa si s-a nifipt in rezervor.si ma pus sa il imping vreo 5 km.una peste alta ma cam dus,cu chiu cu vai,si dai si vezi schimba si repara si sudeaza si regleaza dar m-a dus verile calduroases,cand calam motorul de il spargeam,inca mai am o cutie de cilindri dusi......... dar turatia este diferita! se tureaza mai mult honarul! acum revin cu intrebarea:cum se regleaza plutitorul ????ca mi-o inneca! si imi curge benzina prin filtrul de aer! Pai daca bagi diluat in ea cum sa se tureze? Cum sa tina motorul? Cred ca e normal sa iti faca numai probleme si sa il segmentezi in fiecare saptamana. Pai uite de unde vin vorbele despre Hoinar.... Poate daca ar baga posesorii de japoneze diluant in ele s-ar duce imediat....Zici ca distrugeai cilindrii....aia sunt foart scumpi...trebuie avuta mare grija de ei... Diferente de putere sunt si intre benzina de 95 si cea de 100. La aceeasi turatie, cu benzina de 95 merg cu 70 km/h si cu cea de 100 merg cu 75-76 km/h....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.