_tony_ Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Salut!Am si eu nevoie de 2 chestii: 1. Manual de Mobra. 2. Are cineva idee de aprindere electronica pe mobra? A pus cineva? Are sens sa pun? Daca da, de care? Unde se poate gasi? Cam la ce pret? Multzam. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>. NU ...aprindere electronica ...in primul rand nu ai baterie de pornire ..porneste prin dinam .. regleza-ti aprinderea bine si nu ai probleme...o poti pornii si cu mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>. NU ...aprindere electronica ...in primul rand nu ai baterie de pornire ..porneste prin dinam .. regleza-ti aprinderea bine si nu ai probleme...o poti pornii si cu mana ...adica magnetou, dinamul este altceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 dar in piese nu o dai??? m+ar interesa carburatorul si cablurile de acceleratie si ambreaj! daca o dai in piese iau si eu cate ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Sorry,dar daca le descompletez nu stiu daca mai dau ceva dupa aia si cred ca la pretul asta se gaseste cineva sa le ia intregi si sa faca ce vrea el cu ele.Posibil sa scoata mai multi bani din dezmembrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) Salut! Am citit pe aici pe undeva despre cineva care intreba de o aprindere electronica de drujba...adaptata pe mobra! A incercat cineva sa faca schema de aprindere din revista tehnium??? Editat Iunie 15, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 AM PORNIT O MOBRA!!! Cred ca avea mai mult ulei decat benzina in rezervor .La cealalta s-a rupt arcul de revenire a pedalei la cat am incercat sa o pornesc,dar am de rezerva altul. Nimeni interesat ?Negociabil!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 As fi luat eu una din ele insa e prea departe pt mine BT ul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 AM PORNIT O MOBRA!!! Cred ca avea mai mult ulei decat benzina in rezervor .La cealalta s-a rupt arculde revenire a pedalei la cat am incercat sa o pornesc,dar am de rezerva altul. Nimeni interesat ?Negociabil!!!!!! si eu de cand caut un arc...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 si eu de cand caut un arc...... dupa ce termin cu bacul si toate cele iti trimit eu unul ca le am la tara si nu mai dau p acolo pan nu termin cu toate...ca am eu arcuri pt pedala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 atasez 2 filmuletze scurte cu mobrentina mea(prima) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 atasez 2 filmuletze scurte cu mobrentina mea(prima) Pune-le intai pe youtube sau pe 220.ro si apoi da-ne si noua un link... atasez 2 filmuletze scurte cu mobrentina mea(prima) Pune-le intai pe youtube sau pe 220.ro si apoi da-ne si noua un link... Si ziceai ceva si de niste poze cu noua Mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 cum si ce am facut....: -am luat alt cui care inchidea -plutitorul nu era deloc fisurat deci era bun -am reglat plutitorul cum trebe -si relantiul l-am reglat din cablu, caci cuiul de dozare este parca sa zic pilit in anumite parti. motorul de mers merge rotund,dar la rece da rateuri bune!numai am ce-i face,,,trebe carburator nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 dce nu se incarca???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) cum si ce am facut....:-am luat alt cui care inchidea -plutitorul nu era deloc fisurat deci era bun -am reglat plutitorul cum trebe -si relantiul l-am reglat din cablu, caci cuiul de dozare este parca sa zic pilit in anumite parti. motorul de mers merge rotund,dar la rece da rateuri bune!numai am ce-i face,,,trebe carburator nou! cand plutitorul este sus....nu mai tra sa intre benzina din rezervor..ca altfel se ineaca...! Iar rateurile..sunt de la avansul prea mic....! (cel putin la masina asa ii..daca ai avans mic....trozneste in carburator..daca il ai prea mare..face ca masina de cusut!) eu zic sa reglezi avansul putin mai mare..! De acolo-s rateurile...! Editat Iunie 18, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 nu poti sa upload-ezi filme aici Fa cum ti-am zis eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 iote asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Salut! Stie cineva care este diferenta intre carburatoarele de mobra mai vechi si cele mai noi..adica cele cu capac oval acolo unde vine prins cablul ....si cel cu capac rotund.... Editat Iunie 19, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Salut! Stie cineva care este diferenta intre carburatoarele de mobra mai vechi si cele mai noi..adica cele cu capac oval acolo unde vine prins cablul ....si cel cu capac rotund.... are surubul de la aer invers al mai vechi...partea cu filtru de aer nu e conica....hmm...partea de jos e prinsa in surub nu in clama....si nu mai stiu... uite o poza cu toate 3 carb de mobre hoinar (pe motor pus) 50s si 50 la cel de 50 am si un desen in cartea de construit kart cu el....sa caut si bag... Editat Iunie 19, 2008 de ionescu_george_bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 are surubul de la aer invers al mai vechi...partea cu filtru de aer nu e conica....hmm...partea de jos e prinsa in surub nu in clama....si nu mai stiu... uite o poza cu toate 3 carb de mobre hoinar (pe motor pus) 50s si 50 la cel de 50 am si un desen in cartea de construit kart cu el....sa caut si bag... aha ....! si ca performanta??? este vre-o diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 carburatorul de mobra are consum mai mic dar si randament mai slabutz -cel de hoinar consum mai mare si randament mai mare! deci hoinar daca nu te uitzi la bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 aha ....! si ca performanta??? este vre-o diferenta? cel de 50 am mers putin cu el...si e cam nasol...e mai slab motorul iar cuiul care tine plutitorul este tinut de paharelul de jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Aha..! Am inteles ca cel de hoinar este mai nou... si din ala am avut pe mobra... dar am gasit si cel original...adica cel oval sus...modelul mai vechi...(sper ca nu gresesc cand zic asta....acuma vorbesc din auzite..!) Dar cand l-am curatat si am incercat sa il pun inapoi ..sa il asamblez...pistonasul ala cu cuiul poantou intra in orice pozitie acolo... capacul rotund de sus..cand il infiletam sa rasucea tot ansamblul... nu mi-a prea placut...! Am optat pentru cel oval sus..in care pistonul cu cuiul poantou intra intr-o singura pozitie.... pare mai "sanatos" Apropo... Cate tipuri de mobra sunt 50s, hoinar....si mai sunt??? eu am modelul ala cu esapamentul jos...ala e 50??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 poi sunt cam asa: -mobra 50(cea cu furca fata nasoala,,parca asa o aveai tu george,,parca) -mobra 50 s super(probabil modelul pe care il ai tu si il am si eu) -mobra turist(cu aceea chestie pe rezervor si cu cornele alea ai mari) -mobra hoinar(5 trepte,alt design,cilindru racit prin simpla viteza a motocicletei,dar cam varzet acest model,nu ma mai apuc sa spun ca imi sar toti in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 reglat! am pus carbelitor de MBK si mere super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 reglat! am pus carbelitor de MBK si mere super! Ce e MBK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.