Mike06 Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 salutare!! am probleme de ceva vreme cu carburatorul de mobra.......numai pot regla relantiul....merge ca o broasca testoasa constipata,porneste decat impinsa,motorul da rateuri FARA NUMAR!!,si curge benzina pe la fltrul de aer si pompa de amorsare IN RAURI!!! asa ca poate sa imi spuna si mie cineva unde anume se uzeaza carburatorul?de ce numai inchide cuiul poantou?am incercat de 45638273937373..... ori sa il reglez si nimic.......tot asa....l+am dat jos,lam curatat si tot asa...trebe alt carbelitor? astept raspunsuri!numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 salutare!!am probleme de ceva vreme cu carburatorul de mobra.......numai pot regla relantiul....merge ca o broasca testoasa constipata,porneste decat impinsa,motorul da rateuri FARA NUMAR!!,si curge benzina pe la fltrul de aer si pompa de amorsare IN RAURI!!! asa ca poate sa imi spuna si mie cineva unde anume se uzeaza carburatorul?de ce numai inchide cuiul poantou?am incercat de 45638273937373..... ori sa il reglez si nimic.......tot asa....l+am dat jos,lam curatat si tot asa...trebe alt carbelitor? astept raspunsuri!numai bine! Hei, salut ! Verifica plutitorul si cuiul poantou. Plutitorul s-ar putea sa fie spart sau sa aiba vreun por undeva pe lipitura cositorita si intra benzina in el. Consecinta este ca nivelul benzinei in camera este ridicat si iti iese prin "prea plin" si pe langa filtrul de aer. Este posibil ca si cuiul poantou sa fie uzat, sau sa ai un gunoi prin el si sa nu inchida bine, consecintele sunt aceleasi. Demonteaza carburatorul si ia-l pe indelete la intrebari ca spune el tot... S-ar putea sa mai am eu un plutitor nou de Mobra, nu stiu exact, trebe sa caut prin atelier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 salut vlad!!!care sunt problemele: -de ce numai pot regla relantiul? -de ce mi-se ineaca?prea repede? -cuiul este complet uzat,,,,suflu pe furtul si apas pe cui si nimic,, - sii ii atent si tu........cum o pornesc dimineata ,dau drumul la benzina un pic si o opresc,ii dau o pedalasi o ia din prima!mere bine 2-3 secunde si dupa aia SUFLETUL ca deabia se tureaza,,,si in final se opreste!rateuri puternice si.....ma rog,,,,,credeti ca este nevoie de alt cerburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 pai daca ai cuiul uzat , de aia iti curge benzina pe supraplin si peste tot. De aia nu poti sa reglezi nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Mai omule, nu ai cum sa faci vreun reglaj la carburator pana ce, mai intai, nu ai un nivel constant si corect in camera de nivel constant a carburatorului. Asta presupune : 1. plutitorul in stare buna 2. cuiul poantou in stare buna 3. reglaj corect al nivelului in camera de nivel constant care, la carburatorul de Mobra, il obtii prin indoirea cu mare grija a coditei de tabla care face legatura intre plutitor si cui poantou. Dupa ce rezolvi chestia asta, deci ai nivel constant corect, iti pozitionezi acul de reglaj al carburatorului. Pentru mersul vara, daca imi mai aduc aminte, poti sa pui siguranta la a doua crestatura de sus a acului. Dupa asta iti montezi carburatorul pe Mobra, o pornesti si indiferent de cum merge, o tii putin accelerata 1-2 minute ca sa se incalzeasca si apoi te apuci de reglaje. Insurubezi mai intai surubul de relanti astfel incat motorul sa-ti stea pornit, la o turatie oarecare, de regula mare. Apoi cauti o pozitie pentru surubul de aer, astfel incat motorul sa-ti mearga rotund si regulat. In final desurubezi surubul de relanti pana la turatia optima de relanti. Ai grija si la etansarea carburatorului pe coloana de admisie, sa nu-ti traga aer fals pe undeva. In situatia ta, e clar ca ai carburatorul innecat si nu ai cum sa-l reglezi in nici un fel asa. Cauta-ti plutitor si cui poantou, sau un carburator OK. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 salutare!!am probleme de ceva vreme cu carburatorul de mobra.......numai pot regla relantiul....merge ca o broasca testoasa constipata,porneste decat impinsa,motorul da rateuri FARA NUMAR!!,si curge benzina pe la fltrul de aer si pompa de amorsare IN RAURI!!! asa ca poate sa imi spuna si mie cineva unde anume se uzeaza carburatorul?de ce numai inchide cuiul poantou?am incercat de 45638273937373..... ori sa il reglez si nimic.......tot asa....l+am dat jos,lam curatat si tot asa...trebe alt carbelitor? astept raspunsuri!numai bine! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> salut....sunt mai multe faze ... 1- cuiul ponton uzat 2 reglarea nivelului gresita 3 plutitoru are o fisura si intra benzina in el .. remediaza aceste chestii si porma sa mai vedem ce are ....esti din Buc....??? dacaDA te pot ajuta cu un reglaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Salut!Am si eu nevoie de 2 chestii: 1. Manual de Mobra. 2. Are cineva idee de aprindere electronica pe mobra? A pus cineva? Are sens sa pun? Daca da, de care? Unde se poate gasi? Cam la ce pret? Multzam. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>. NU ...aprindere electronica ...in primul rand nu ai baterie de pornire ..porneste prin dinam .. regleza-ti aprinderea bine si nu ai probleme...o poti pornii si cu mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>. NU ...aprindere electronica ...in primul rand nu ai baterie de pornire ..porneste prin dinam .. regleza-ti aprinderea bine si nu ai probleme...o poti pornii si cu mana ...adica magnetou, dinamul este altceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 dar in piese nu o dai??? m+ar interesa carburatorul si cablurile de acceleratie si ambreaj! daca o dai in piese iau si eu cate ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Sorry,dar daca le descompletez nu stiu daca mai dau ceva dupa aia si cred ca la pretul asta se gaseste cineva sa le ia intregi si sa faca ce vrea el cu ele.Posibil sa scoata mai multi bani din dezmembrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) Salut! Am citit pe aici pe undeva despre cineva care intreba de o aprindere electronica de drujba...adaptata pe mobra! A incercat cineva sa faca schema de aprindere din revista tehnium??? Editat Iunie 15, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midenis76 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 AM PORNIT O MOBRA!!! Cred ca avea mai mult ulei decat benzina in rezervor .La cealalta s-a rupt arcul de revenire a pedalei la cat am incercat sa o pornesc,dar am de rezerva altul. Nimeni interesat ?Negociabil!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 As fi luat eu una din ele insa e prea departe pt mine BT ul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 AM PORNIT O MOBRA!!! Cred ca avea mai mult ulei decat benzina in rezervor .La cealalta s-a rupt arculde revenire a pedalei la cat am incercat sa o pornesc,dar am de rezerva altul. Nimeni interesat ?Negociabil!!!!!! si eu de cand caut un arc...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 si eu de cand caut un arc...... dupa ce termin cu bacul si toate cele iti trimit eu unul ca le am la tara si nu mai dau p acolo pan nu termin cu toate...ca am eu arcuri pt pedala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 atasez 2 filmuletze scurte cu mobrentina mea(prima) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 atasez 2 filmuletze scurte cu mobrentina mea(prima) Pune-le intai pe youtube sau pe 220.ro si apoi da-ne si noua un link... atasez 2 filmuletze scurte cu mobrentina mea(prima) Pune-le intai pe youtube sau pe 220.ro si apoi da-ne si noua un link... Si ziceai ceva si de niste poze cu noua Mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 cum si ce am facut....: -am luat alt cui care inchidea -plutitorul nu era deloc fisurat deci era bun -am reglat plutitorul cum trebe -si relantiul l-am reglat din cablu, caci cuiul de dozare este parca sa zic pilit in anumite parti. motorul de mers merge rotund,dar la rece da rateuri bune!numai am ce-i face,,,trebe carburator nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 dce nu se incarca???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) cum si ce am facut....:-am luat alt cui care inchidea -plutitorul nu era deloc fisurat deci era bun -am reglat plutitorul cum trebe -si relantiul l-am reglat din cablu, caci cuiul de dozare este parca sa zic pilit in anumite parti. motorul de mers merge rotund,dar la rece da rateuri bune!numai am ce-i face,,,trebe carburator nou! cand plutitorul este sus....nu mai tra sa intre benzina din rezervor..ca altfel se ineaca...! Iar rateurile..sunt de la avansul prea mic....! (cel putin la masina asa ii..daca ai avans mic....trozneste in carburator..daca il ai prea mare..face ca masina de cusut!) eu zic sa reglezi avansul putin mai mare..! De acolo-s rateurile...! Editat Iunie 18, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 nu poti sa upload-ezi filme aici Fa cum ti-am zis eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 iote asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Salut! Stie cineva care este diferenta intre carburatoarele de mobra mai vechi si cele mai noi..adica cele cu capac oval acolo unde vine prins cablul ....si cel cu capac rotund.... Editat Iunie 19, 2008 de Nucleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) Salut! Stie cineva care este diferenta intre carburatoarele de mobra mai vechi si cele mai noi..adica cele cu capac oval acolo unde vine prins cablul ....si cel cu capac rotund.... are surubul de la aer invers al mai vechi...partea cu filtru de aer nu e conica....hmm...partea de jos e prinsa in surub nu in clama....si nu mai stiu... uite o poza cu toate 3 carb de mobre hoinar (pe motor pus) 50s si 50 la cel de 50 am si un desen in cartea de construit kart cu el....sa caut si bag... Editat Iunie 19, 2008 de ionescu_george_bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 are surubul de la aer invers al mai vechi...partea cu filtru de aer nu e conica....hmm...partea de jos e prinsa in surub nu in clama....si nu mai stiu... uite o poza cu toate 3 carb de mobre hoinar (pe motor pus) 50s si 50 la cel de 50 am si un desen in cartea de construit kart cu el....sa caut si bag... aha ....! si ca performanta??? este vre-o diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.