Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

carburatorul de mobra are consum mai mic dar si randament mai slabutz

-cel de hoinar consum mai mare si randament mai mare! deci hoinar daca nu te uitzi la bani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha..! Am inteles ca cel de hoinar este mai nou... si din ala am avut pe mobra... dar am gasit si cel original...adica cel oval sus...modelul mai vechi...(sper ca nu gresesc cand zic asta....acuma vorbesc din auzite..!)

 

Dar cand l-am curatat si am incercat sa il pun inapoi ..sa il asamblez...pistonasul ala cu cuiul poantou intra in orice pozitie acolo... capacul rotund de sus..cand il infiletam sa rasucea tot ansamblul... nu mi-a prea placut...!

 

Am optat pentru cel oval sus..in care pistonul cu cuiul poantou intra intr-o singura pozitie.... pare mai "sanatos" :)

 

Apropo... Cate tipuri de mobra sunt 50s, hoinar....si mai sunt??? eu am modelul ala cu esapamentul jos...ala e 50???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi sunt cam asa:

-mobra 50(cea cu furca fata nasoala,,parca asa o aveai tu george,,parca)

-mobra 50 s super(probabil modelul pe care il ai tu si il am si eu)

-mobra turist(cu aceea chestie pe rezervor si cu cornele alea ai mari)

-mobra hoinar(5 trepte,alt design,cilindru racit prin simpla viteza a motocicletei,dar cam varzet acest model,nu ma mai apuc sa spun ca imi sar toti in cap :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi sunt cam asa:

-mobra 50(cea cu furca fata nasoala,,parca asa o aveai tu george,,parca)

-mobra 50 s super(probabil modelul pe care il ai tu si il am si eu)

-mobra turist(cu aceea chestie pe rezervor si cu cornele alea ai mari)

-mobra hoinar(5 trepte,alt design,cilindru racit prin simpla viteza a motocicletei,dar cam varzet acest model,nu ma mai apuc sa spun ca imi sar toti in cap :crack:

 

am aflat ulterior ca modelul meu este "mobra 50" chiar primul model... :agree: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ai cuiul uzat , de aia iti curge benzina pe supraplin si peste tot. De aia nu poti sa reglezi nimic

nu poti regla, dar cu supraplinu n-are a face....ma refer cand sta motoru pe loc...daca da pe la supraplin cand mobra sta pe loc, la orice mobra, inseamna ca nu inchide clapeta :crack:

 

cuiul are rolul de a permite benzinei sa iasa de la camera de nivel a plutitorului, spre motor, cand se creeaza compresie...este adevarat, acesta inchide, dar, niciodata cuiul nu inchide de tot, deci mereu e ceva spatiu, pt ca altfel n-ar mai sta mobra la relanti...asa ca proba, poti sta si fara cui cand e motoru oprit, ca nu-ti da benzina afara decat daca nu inchide clapeta de la plutitor :crack:

 

 

 

reglat! am pus carbelitor de MBK si mere super!

da tot ai ramas dator cu o intrebare:

cum merge o broasca testoasa constipata? :crack:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi cand o s-o fac eu pe a mea,ce o sa ma mai injure vecinii :) .Ca la cat zgomot face

nu te mai intelegi cu nimeni :) .Glumesc,dar decat sa aud vaca vecinei mai bine urlu cu

mobra mea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu modelele de mobre au fost 3 sh i anume : Mobra 50 turist (cea cu furca triunghi mai exact cea cu bascula shi pe fata adika primul model de mobra) apoi Mobra 50 Super shi in final Mobra Hoinar asta era cel de'al 3=lea shi ultimul model produs de uzina de la brasov ... din pacate ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! As dori sa fac schimbul de ulei...si nu stiu ce ulei sa folosesc. Am ma citit pe aici pe undeva ca trebuie subtire..sa si debreieze bine.... care este uleiul subtire? Am vazut prin magazine tot felul de uleiuri pt cutie de viteze, acelea sunt bune???

:)

Editat de Nucleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu modelele de mobre au fost 3 sh i anume : Mobra 50 turist (cea cu furca triunghi mai exact cea cu bascula shi pe fata adika primul model de mobra) apoi Mobra 50 Super shi in final Mobra Hoinar asta era cel de'al 3=lea shi ultimul model produs de uzina de la brasov ... din pacate ....

Cea cu bascula pe fata era Mobra 50.Turist era cea cu constructia aproape similara cu a Hoinarului,exceptand motorul,farul,bascula spate si alte cateva maruntisuri si,in plus,avea pe rezervor un suport pentru harta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea cu bascula pe fata era Mobra 50.Turist era cea cu constructia aproape similara cu a Hoinarului,exceptand motorul,farul,bascula spate si alte cateva maruntisuri si,in plus,avea pe rezervor un suport pentru harta.

Sunt curios sa vad cum arata un suport de harta montat pe rezervor...Chiar nu am vazut niciodata...Nici nu credeam ca exista asa ceva ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios sa vad cum arata un suport de harta montat pe rezervor...Chiar nu am vazut niciodata...Nici nu credeam ca exista asa ceva ....

Era un fel de mapa din imitatie de piele,care avea pertea de deasupra dintr-o folie transparenta prin care vedeai harta.

Au fabricat si romanii un enduro-touring,nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un fel de mapa din imitatie de piele,care avea pertea de deasupra dintr-o folie transparenta prin care vedeai harta.

Au fabricat si romanii un enduro-touring,nu? :kali:

 

Interesant , dar tot asvrea o poza pt ca nu imi dau seama cum ar sta acolo pe rezervor si cat de mare e (cam format A4,sau mult mai mic cat sa intre harta pliata) E interesant de vazut...pentru mine cel putin....

 

LA chopperisti in SUA am vazut GPS direct pus pe coarne....dar ne-am descurcat si noi cum am putut... :kali: :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant , dar tot asvrea o poza pt ca nu imi dau seama cum ar sta acolo pe rezervor si cat de mare e (cam format A4,sau mult mai mic cat sa intre harta pliata) E interesant de vazut...pentru mine cel putin....

 

LA chopperisti in SUA am vazut GPS direct pus pe coarne....dar ne-am descurcat si noi cum am putut... :kali: :kali:

Am avut era mica 1/2 A4 si groasa cam de 5 cm cu 2 buzunare si capacul venea din fata in spate .Nu era functionala si era nasol ca intra benzina intre rezervopr si poseta si mirosea ca dracu. era buna sa pui manusi si alte maruntisuri .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...