Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Puterea motorului o maresti prin majorarea admisiei si evacuarii din camasa, dupa ce o depresezi... iti trebuie insa un frezor bun pentru ca este totusi ceva de lucru, eu am facut asa ceva si sa stii ca se cunoaste dar trebuie sa modific si carburatorul pentru ca nu mai face fata, merge cu a III-a pana la 60 km/h si cand i-o dau pe a patra scade turatia motorului, pt ca nu are benzina...

Incearca insa alta chestie care la mine s-a simtit: demonteaza acea "pipeta" care vine de carburator la galerie; in partea dinspre carburator daca bagi degetul vei simti ca este un prag, pe care il iei la pila; o montezi laloc si vezi care cum se comporta; eu am observat ca s-a imbunatatit considerabil demarajul, in a II-a si aIII-a si chiar viteza... :crack:

Inceraca....

Salutari cu faru

Sa vad ce rezolv cu carburatorul si iti povestesc eu dupa aceea ce sa ii faci

Norok :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu v-as recomanda pentru mobra montarea unui sistem de avans variabil, in trepte, nu neaparat automat comandat de turatzie. In principiu ar fi suficient de montat inca o platina, cu un alt unghi de avans. Deci o platina va avea avans mai mic (pentru turatzii mai mici) iar cealalta avans mai mare (pentru turatzii mai mari). Comutarea de pe o platina pe cealalta se face printr-un comutator simplu, normal, manual, in functzie de turatzie, eventual doar la drum lung. Metoda asta se practica pe vremuri la inceput la motoarele in 4 timpi, pana sa apara avansul cetrifugal/vacuumatic etc. etc.... S-ar putea sa existe si o alta metoda de a simula acest tip de avans variabil, doar cu piese electronice si o singura platina (cu avans mare), circuitul electronic trebuind sa introduca o intarziere (fixa) in inchiderea circuitului. Asta ar insemna pe de alta parte si "aprindere tranzistorizata", lucru foarte bun pentru protectzia platinii si imbunatatzirea scanteii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult pt raspunsuri. dar pana atunci am o problema data draku....m'am uitat eu pe la carburator si am observat ca lipseste ceva....hmmmm ce oare???? cand ma uit in schema de la domnu alecs(sa traiasca 100 de ani pe motoru lui) am vazut ca micu' meu carburator nuNU ARE CUIU PONTO!!!! ajutor...platesc..am nevoie de el ca altfel...nu porneste motoreta??? sau macar facetzi o poza la el sa vad cum arata si il fac la strung daca altfel nu se poate. amfost la agazine si nu au asa ceva...:crack:( va rog eu ajutatzi'ma cu asta ca pe urma o sa fac niste foto la moto mea si... o sa va arat la ce ma dus capu sa fac :crack: ciao..... nu uitatzi de mine va rog eu !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ei bine...se pare ca aici lumea a uitat sa mai vorbeasca. eu unu pot sa zic ca am terminat cu baku ceea ce inseamna ca dea cuma pot sa ma apuc linistit de motreta mea. am facut rost de o sacosa de piese pe 250 de mii...si acuma nu mai trebuie decat sa ma duc sa o repar sau mai bine zis sa o reconditzionez:p abia astep[t sa ii aud motoru cum toarce :) dupa care o sa fac cateva fotografii...o galerie foto ca sa moara dusmanii de ciuda :eek: dar....asa....pt mine ca...tot m'am rugat in fiecare mesaj sa imi datzi cate ceva.... de un cauciuc de mobra care ma poate rezolva? sper ca nu e prea mult :P ciao si...mai deschidetzi si voi un subiect ...de exemplu...de ce se blocheaza ambreiaju?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!!Am intalnit si zilele trecute problema cu ambreiajul.....eu foloseam niste ulei super jegos,am impresia ca era ulei ars...cand motorul de pe mobra era montat pe kart imi mergea corect ambreiajul....apoi pe mobra mi s-a rupt cablul si de atunci ambreiajul nu imi mai decupla...apoi l-am mai strans din surubul lateral...si am dat doua ture de poligon si am facut explozie pe spate...si azi am desfacut ambreiajul...si l-am pus la loc..am refacut punctuletele de pe placile de tabla si am schimbat si un disc de textolit(cred) si sunt de parere ca ambreiajul nu mai decupleaza din cauza acelor discuri de textolit care fiind uzate nu mai au niste umflaturi,astfel crescand mult suprafata de contact intre placi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o intrebare:momentan pe fata folosesc in locul camerei niste furtune bagate unul intr-altul(eu am 17 ani si mergand putinel ajung intr-un poligon auto si apoi ies pe camp,da unde pot ocoli pe drumuri de camp "imensul" oras Caracal)e chiar nasol cu furtunele mele?eu sunt relativ multumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As avea si eu o intrebare:momentan pe fata folosesc in locul camerei niste furtune bagate unul intr-altul(eu am 17 ani si mergand putinel ajung intr-un poligon auto si apoi ies pe camp,da unde pot ocoli pe drumuri de camp "imensul" oras Caracal)e chiar nasol cu furtunele mele?eu sunt relativ multumit

238197[/snapback]

:) :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar e marfa faza cu furnururile:)) :P stii ceva? odata ce vezi ca merge si nu ai rpobleme...e ok. oricum...la greutatea ta...dar cand o sa fii mai mare :lol: o sa trebuiasca sa te gandesti si la camera. stii... e oleaka mai sigura :) :drink:. insa cu ambreiaju...inseamna ca e dusa placa sau placile alea ...hmmm nu e bine norok ca nu am eu problema asta (cred :eek: ) ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iuliane, nu stiu daca mai sunt, dar in Buzau la Auto-moto-velo acum 2 luni aveau cauciaoce de Mobra la pretul de 500.000 bucata.

Ma interesez si te anunt dar nu promit(pt ca nu stiu daca mai au aia).

Numa' bine

Salutari cu faru'

P.S. Am uitat sa va spun ca sezonul acesta cu Mobrasaki am facut 10.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schumy....nu stiu nici eu ce are...sincer nu am apucat sa o pornesc inca. ..am fost super ocupat cu baku si cu inscrierea la facultate(si inca mai sunt :) ) dar...am presupus ca e devina bobina..am schimbat'o...carburatoru..l'am schimbat(adika vorba vine ca...am cumparat inca 2 si sper sa fac unu bun :eek: ) apoi....am zis ca nu am aprinderea buna....am schimbat pipa si bujia. si tot asa...pana saptamana viitoare cand o sa ma duc si o sa monntez o platina noua :P ar fi culmea sa fie aste vinovata :drink:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alecs...NO COMMENT!!! daca o sa apuc sa fac si eu macar 2000 de km far apermis si fara sa ma prinda politzia.....ar fi super.. daca nu am avut bani de permis???? ce sa fac? si iarna nu se mai da:((( dar poate o sa am norok..oricum...am b'ul :)(daca ma prinde...raman si fara asta) dar nu e asa ca viatza e mai frumoasa cand risti???!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mihaiachi: Eu cu amandoua mobrele, din '91 de cand o am pe prima, am mers f'o 10.000 "

Am alergat-o vara asta si sa stii ca sunt multumit de cum s-a purtat, "incet dar sigur" am ajuns de fiecare data unde mi-am propus fie ca a fost Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Sibiu, Sighisoara, Medias sau in Moldova la Focsani, Panciu, Soveja etc. m-a dus si m-a adus de unde am vrut si indiferent ce ar zice unii sau altii m-am atasat de motorul asta pentru ca am investit in el nu numai bani dar in special PASIUNE si pot spune ca am avut cu el satisfactii.

Iuliane in ceea ce te priveste eu zic sa nu te grabesti, sa o pui la punct asa cum trebuie pana la primavara si sa nu te urci pe ea fara permis. Chestiile alea cu viata este mai frumoasa cand risti nu ar trebui sa le folosesti astfel. Conducerea unui vehicul fara permis de conducere este infractiune si nu ti-ar prinde deloc bine un dosar penal din cauza unei Mobre!!!!!!!!!!!!

Trebuie sa intelegi asta!!!!

 

Salutari cu faru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca o sa pot eu sa rezista fara sa ma plimb macar 10 min prin frumosu oras iasi...mai ales seara...in rest...cred ca o sa ma duc prin poligon si oleaka pe maidane sa o probez putzin.. ia fitzi atentzi ce idee i'a venit astazi ce se poate intampla daca as baga keroten in mobra? normal ca o sa fie combinat cu benzina...m'am gandit sa fac o incercare dar....vreau sa stiu si eu la ce riscuri ma expun. ce atzi zice de o retzie de 0,25ml la 3-4 l de benzina. :) sper sa nu vad scris de prea multe ori fapta ca "esti nebun". ciao :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca kerosenul se aprinde prin compresie si sa-ar putea sa iti faca aprinderea inaintea benzinei...nu stiu exact ce ar insemna asta... . Radeti voi de mine cu furtunele mele dar mobra am luat-o de la un om caruia i-am dat o bicicleta Ucraina de-a lu bunicumeu..asa ca de unde atatea pretentii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...