Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Rotile imi trebuie la cea neagra, e luata la o licitatie de la o institutie acum vreo 10 ani , cand au auzit ca a ajuns la unul din afara gastii lor au schimbat rotile (au multe spite lipsa - mai repara/centreaza cineva roti), saua si un amortizor, motocicleta e nou nouta , are cativa zeci de km ....

 

La 50 am reusit sa-i gasesc stopul original, mai am nevoie de un buson de rezervor, trebuie facuta bucati, e destul de muncita are vreo 20.000 pe bord, insa porneste, a fost la un pasa sa fie topita, e primita de la un prieten.

 

Carpati-ul are vreo 800 km , pt el caut caut claxon si o protectie de lant, am reusit acum vreo 4-5 ani sa recromez toate piesele, asteapta si ea putina atentie din pacate neavand nici carnet n-am avut prea mare elan, dar la primavara sper sa ma misc in sfarsit, e pacat de ele de cand stau degeaba.

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut niste poze la magnetou si cum e montat pe motor

Este prins cu cele 3 suruburi incercuite cu rosu

Intrebarea mea: Este montat bine? Nu ar trebui ca platina sa fie cam in dreptul sagetii rosii?

Va rog sa ma ajutati.....ca e pacat de ea

Mai pun o poza ca sa vedeti cati km are (reali) :)

 

Salut!

Statorul din poza este montat bine,acela este DUCATTI ELETTROTECHINCA!(scanteie la pornire mai proasta,dar lumini de nota 10).Statorul BOSCH are ruptorul unde este pusa sageata aia(la bosch ai pornire buna dar lumini ciu-ciu).

Indicatii:

-Avans 1mm inaintea P.M.S(punctului mort superior),distanta intre contactele ruptorului de 0,3mm.Daca le reglezi corespunzator,si daca nu ai probleme la altele(carbu sa fie bun,sa nu traga aer fals...compresia sa existe..) mobra va trage frumos din ture joase.Daca vrei sa ai forta la turatie mare,ii dai avans 3mm :P

Sper ca ti-am fost de folos!

 

Numai bine!

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt din judetul Timis.

Si vin si eu cu o intrebare pt voi si anume ce parere aveti despre taierea unei oglinzi cu diamant normal pt sticla de geam.Merge ... eu am auzit ca oglinda este foarte casanta si s'ar crapa.Am 2 oglinzi crapate si sant nevoit sa schimb.Astept pareri multumesc :)

A si o poza cu locul in cauza.

Mesaj completat

 

O piesa pt toti pasionatii de mobre din vremuri bune.

post-27109-1257609044_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti despre taierea unei oglinzi cu diamant normal pt sticla de geam.Merge ... eu am auzit ca oglinda este foarte casanta si s'ar crapa.

E ca si la orice sticla.Dupa ce ii desenezi conturul,o decupezi din mai multe taieturi,sa te apropii de forma.Acum vine partea mai periculoasa:slefuirea.O faci manual,cu o piatra de polizor,dar in apa pentru a nu rupe marginile.

Rabdare si perseverenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Statorul din poza este montat bine,acela este DUCATTI ELETTROTECHINCA!(scanteie la pornire mai proasta,dar lumini de nota 10).Statorul BOSCH are ruptorul unde este pusa sageata aia(la bosch ai pornire buna dar lumini ciu-ciu).

Indicatii:

-Avans 1mm inaintea P.M.S(punctului mort superior),distanta intre contactele ruptorului de 0,3mm.Daca le reglezi corespunzator,si daca nu ai probleme la altele(carbu sa fie bun,sa nu traga aer fals...compresia sa existe..) mobra va trage frumos din ture joase.Daca vrei sa ai forta la turatie mare,ii dai avans 3mm :)

Sper ca ti-am fost de folos!

 

Numai bine!

 

Mersi pt informatii

Da cum se regleaza avansul la 1mm inaintea PMS?

Eu am reglat cum scrie in cartea de Mobra (vezi mai jos pozele) si nu vrea sa porneasca

Carbul ii bun, aer fals nu cred ca trage, scanteie da buna da nu o da cand trebe

Acuma compresia nu cred ca ii proasta...... cum se testeaza? (am auzit ca ar fi ceva ceas ce se monteaza in locul bujiei...)

post-48717-1257688790_thumb.jpg

post-48717-1257688799_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei o bujie veche, spargi tot portelanul , in soclul ei faci un filet cu pas de 1 mm , si un surub care sa mearga pe acel pas . Montezi in locul bujiei , atingi cu pistonul surubul si il reglezi astfel pana cind motorul se poate roti atingand surubul , rotesti motorul in sens invers rotiri si insurubezi o tura , rotesti motorul in sensul lui de rotire pana atinge surubul ; acolo e punctul de deschidere al platinei (reglata anterior ca deschidere 0,4-0.5mm) . Faci semne pe volanta si carter (ele ar trebui se fie din fabrica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

va salut!

 

ma anunt si eu in clubul mobristilor!

de curand am achizitionat magnifica motocicleta!

are talon nou, carte de identitate, si nevoie de reparatii, ca orice mobra!

 

o sa revin cu o lista de piese de care am nevoie, dar de moment, sunt departe de ea!

post-43670-1259663263_thumb.jpg

post-43670-1259663318_thumb.jpg

post-43670-1259663345_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Magnetoul genereaza tensiuni mari ( peste 20V la Mobra) Insa la capitoul amperaj sta mai rau. Daca doblez tensiunea becului pt. aceeasi putere amperajul va fi jumatate deci caderea de tensiune mai mica deci lumina mai alba.

Am incercat si practic la magnetou Ducati pornirea era mult mai buna daca aveam lumina aprinsa ( asta nu stiu de ce) de fapt toata mobra este un miracol

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Magnetoul genereaza tensiuni mari ( peste 20V la Mobra) Insa la capitoul amperaj sta mai rau. Daca doblez tensiunea becului pt. aceeasi putere amperajul va fi jumatate deci caderea de tensiune mai mica deci lumina mai alba.

Am incercat si practic la magnetou Ducati pornirea era mult mai buna daca aveam lumina aprinsa ( asta nu stiu de ce) de fapt toata mobra este un miracol

Numai bine

Ma mir,dar nu contest.Trebuie sa incerc,cu toate ca a mea are lumina foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa stiu si eu, daca ma poate cineva lamurii, care sunt pozitiile contactului?

defapt ce inseamna fiecare pozitie?

 

m-am chinuit ceva vreme sa imping la mobra pana am ghicit una din ele! dar totusi nu imi dau seama ce inseamna fiecare!

 

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa stiu si eu, daca ma poate cineva lamurii, care sunt pozitiile contactului?

defapt ce inseamna fiecare pozitie?

 

m-am chinuit ceva vreme sa imping la mobra pana am ghicit una din ele! dar totusi nu imi dau seama ce inseamna fiecare!

 

va multumesc!

Daca bine-mi amintesc butonul in stanga oprit una in dreapta are scanteie si urmatoarea lumini pozitie dar intrerupatoarele la majoritatea sunt blocate pe pozitia din stanga adica mai mullt sta decat merge :)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bine-mi amintesc butonul in stanga oprit una in dreapta are scanteie si urmatoarea lumini pozitie dar intrerupatoarele la majoritatea sunt blocate pe pozitia din stanga adica mai mullt sta decat merge :)

Numai bine

 

inseamna ca al meu contact functioneaza, dar nu cum trebuie, fiindca am pornit mobra in pozitia in care este in poza, iar cand am incercat sa il dau in jos, asa cum spune dl. mircea simson, s-a oprit!

 

si in carte la fel spunea, dar am zis sa mai intreb, poate... poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine o sa fac o lista cu piese,pe care o sa le donez.

In principiu am un cadru de Hoinar(care mi`a fost dat de Ioska pe aceasta cale ii multumesc si sper sa nu se supere ca nu am mai reusit sa fac nimic cu el :moron: ) cam atat tin minte trebuie sa vad piese.Santate maxima :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...