AUTOMOBILIA Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Rotile imi trebuie la cea neagra, e luata la o licitatie de la o institutie acum vreo 10 ani , cand au auzit ca a ajuns la unul din afara gastii lor au schimbat rotile (au multe spite lipsa - mai repara/centreaza cineva roti), saua si un amortizor, motocicleta e nou nouta , are cativa zeci de km .... La 50 am reusit sa-i gasesc stopul original, mai am nevoie de un buson de rezervor, trebuie facuta bucati, e destul de muncita are vreo 20.000 pe bord, insa porneste, a fost la un pasa sa fie topita, e primita de la un prieten. Carpati-ul are vreo 800 km , pt el caut caut claxon si o protectie de lant, am reusit acum vreo 4-5 ani sa recromez toate piesele, asteapta si ea putina atentie din pacate neavand nici carnet n-am avut prea mare elan, dar la primavara sper sa ma misc in sfarsit, e pacat de ele de cand stau degeaba. Editat Noiembrie 4, 2009 de AUTOMOBILIA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Salut.Eu centrez roti.Dar de unde esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Salut.Eu centrez roti.Dar de unde esti Dar tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) Am facut niste poze la magnetou si cum e montat pe motorEste prins cu cele 3 suruburi incercuite cu rosu Intrebarea mea: Este montat bine? Nu ar trebui ca platina sa fie cam in dreptul sagetii rosii? Va rog sa ma ajutati.....ca e pacat de ea Mai pun o poza ca sa vedeti cati km are (reali) Salut! Statorul din poza este montat bine,acela este DUCATTI ELETTROTECHINCA!(scanteie la pornire mai proasta,dar lumini de nota 10).Statorul BOSCH are ruptorul unde este pusa sageata aia(la bosch ai pornire buna dar lumini ciu-ciu). Indicatii: -Avans 1mm inaintea P.M.S(punctului mort superior),distanta intre contactele ruptorului de 0,3mm.Daca le reglezi corespunzator,si daca nu ai probleme la altele(carbu sa fie bun,sa nu traga aer fals...compresia sa existe..) mobra va trage frumos din ture joase.Daca vrei sa ai forta la turatie mare,ii dai avans 3mm Sper ca ti-am fost de folos! Numai bine! Editat Noiembrie 6, 2009 de Mihai_J4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Eu sunt din judetul Timis. Si vin si eu cu o intrebare pt voi si anume ce parere aveti despre taierea unei oglinzi cu diamant normal pt sticla de geam.Merge ... eu am auzit ca oglinda este foarte casanta si s'ar crapa.Am 2 oglinzi crapate si sant nevoit sa schimb.Astept pareri multumesc A si o poza cu locul in cauza. Mesaj completat O piesa pt toti pasionatii de mobre din vremuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 ce parere aveti despre taierea unei oglinzi cu diamant normal pt sticla de geam.Merge ... eu am auzit ca oglinda este foarte casanta si s'ar crapa. E ca si la orice sticla.Dupa ce ii desenezi conturul,o decupezi din mai multe taieturi,sa te apropii de forma.Acum vine partea mai periculoasa:slefuirea.O faci manual,cu o piatra de polizor,dar in apa pentru a nu rupe marginile. Rabdare si perseverenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radugal Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Salut!Statorul din poza este montat bine,acela este DUCATTI ELETTROTECHINCA!(scanteie la pornire mai proasta,dar lumini de nota 10).Statorul BOSCH are ruptorul unde este pusa sageata aia(la bosch ai pornire buna dar lumini ciu-ciu). Indicatii: -Avans 1mm inaintea P.M.S(punctului mort superior),distanta intre contactele ruptorului de 0,3mm.Daca le reglezi corespunzator,si daca nu ai probleme la altele(carbu sa fie bun,sa nu traga aer fals...compresia sa existe..) mobra va trage frumos din ture joase.Daca vrei sa ai forta la turatie mare,ii dai avans 3mm Sper ca ti-am fost de folos! Numai bine! Mersi pt informatii Da cum se regleaza avansul la 1mm inaintea PMS? Eu am reglat cum scrie in cartea de Mobra (vezi mai jos pozele) si nu vrea sa porneasca Carbul ii bun, aer fals nu cred ca trage, scanteie da buna da nu o da cand trebe Acuma compresia nu cred ca ii proasta...... cum se testeaza? (am auzit ca ar fi ceva ceas ce se monteaza in locul bujiei...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Iei o bujie veche, spargi tot portelanul , in soclul ei faci un filet cu pas de 1 mm , si un surub care sa mearga pe acel pas . Montezi in locul bujiei , atingi cu pistonul surubul si il reglezi astfel pana cind motorul se poate roti atingand surubul , rotesti motorul in sens invers rotiri si insurubezi o tura , rotesti motorul in sensul lui de rotire pana atinge surubul ; acolo e punctul de deschidere al platinei (reglata anterior ca deschidere 0,4-0.5mm) . Faci semne pe volanta si carter (ele ar trebui se fie din fabrica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 cineva e interesat de stopul de hoinar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Da amice tiam trimis pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelu voshod Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 sal! un prieten are un hoinar si nu intra decat in treapta 1 restul canci! care ar putea fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 sal! un prieten are un hoinar si nu intra decat in treapta 1 restul canci! care ar putea fi problema? Probabil sunt rupti dintii selectorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 sal! un prieten are un hoinar si nu intra decat in treapta 1 restul canci! care ar putea fi problema? Da jos caspacelul din dreapta motorului ai 2 arcuri probabil nu sunt la loc Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 sal! un prieten are un hoinar si nu intra decat in treapta 1 restul canci! care ar putea fi problema? Sau reglajele de la axul pedalei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 va salut! ma anunt si eu in clubul mobristilor! de curand am achizitionat magnifica motocicleta! are talon nou, carte de identitate, si nevoie de reparatii, ca orice mobra! o sa revin cu o lista de piese de care am nevoie, dar de moment, sunt departe de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 salut.as avea si eu nevoie de un bec pentru mobra.nu stiu ce are al meu,dar nu-mi merge faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 salut.as avea si eu nevoie de un bec pentru mobra.nu stiu ce are al meu,dar nu-mi merge faza lunga. Pune de 12 V ca lumineaza mai bine Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Pune de 12 V ca lumineaza mai bineNumai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Magnetoul genereaza tensiuni mari ( peste 20V la Mobra) Insa la capitoul amperaj sta mai rau. Daca doblez tensiunea becului pt. aceeasi putere amperajul va fi jumatate deci caderea de tensiune mai mica deci lumina mai alba. Am incercat si practic la magnetou Ducati pornirea era mult mai buna daca aveam lumina aprinsa ( asta nu stiu de ce) de fapt toata mobra este un miracol Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Magnetoul genereaza tensiuni mari ( peste 20V la Mobra) Insa la capitoul amperaj sta mai rau. Daca doblez tensiunea becului pt. aceeasi putere amperajul va fi jumatate deci caderea de tensiune mai mica deci lumina mai alba.Am incercat si practic la magnetou Ducati pornirea era mult mai buna daca aveam lumina aprinsa ( asta nu stiu de ce) de fapt toata mobra este un miracol Numai bine Ma mir,dar nu contest.Trebuie sa incerc,cu toate ca a mea are lumina foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 as vrea sa stiu si eu, daca ma poate cineva lamurii, care sunt pozitiile contactului? defapt ce inseamna fiecare pozitie? m-am chinuit ceva vreme sa imping la mobra pana am ghicit una din ele! dar totusi nu imi dau seama ce inseamna fiecare! va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 as vrea sa stiu si eu, daca ma poate cineva lamurii, care sunt pozitiile contactului?defapt ce inseamna fiecare pozitie? m-am chinuit ceva vreme sa imping la mobra pana am ghicit una din ele! dar totusi nu imi dau seama ce inseamna fiecare! va multumesc! Daca bine-mi amintesc butonul in stanga oprit una in dreapta are scanteie si urmatoarea lumini pozitie dar intrerupatoarele la majoritatea sunt blocate pe pozitia din stanga adica mai mullt sta decat merge Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Daca bine-mi amintesc butonul in stanga oprit una in dreapta are scanteie si urmatoarea lumini pozitie dar intrerupatoarele la majoritatea sunt blocate pe pozitia din stanga adica mai mullt sta decat merge Numai bine inseamna ca al meu contact functioneaza, dar nu cum trebuie, fiindca am pornit mobra in pozitia in care este in poza, iar cand am incercat sa il dau in jos, asa cum spune dl. mircea simson, s-a oprit! si in carte la fel spunea, dar am zis sa mai intreb, poate... poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 uite schema electrica la mobra 50s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Maine o sa fac o lista cu piese,pe care o sa le donez. In principiu am un cadru de Hoinar(care mi`a fost dat de Ioska pe aceasta cale ii multumesc si sper sa nu se supere ca nu am mai reusit sa fac nimic cu el ) cam atat tin minte trebuie sa vad piese.Santate maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.