Adrian M Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Adi Rider, motoreta neagra este doar pt. expunere si nu circul cu ea totodata e sora acesteia cu care am strabatut in lung si-n lat. . Acum am radiato din circulatie dar drumurile cu ea raman o amintire frumoasa impreuna cu aceasta motoreta. Iar motorul fiind din aluminiu l-am lustruit cu pasla de bumbac la slaif. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Daca a desfacut cineva bascula spate si imi poate da si mie niste detalii as fi foarte recunoscator. Cred ca am gasit acea siguranta de care scrie in manual, se vede ceva in partea dreapta pe teava unde intra axul, chiar langa cablul de frana, aceia e siguranta? Si cum se scoate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Adi Rider, motoreta neagra este doar pt. expunere si nu circul cu ea totodata e sora acesteia cu care am strabatut in lung si-n lat. . Acum am radiato din circulatie dar drumurile cu ea raman o amintire frumoasa impreuna cu aceasta motoreta. Iar motorul fiind din aluminiu l-am lustruit cu pasla de bumbac la slaif. frumoasa motoreta, cred ca asta si cu cea neagra sunt cele mai frumoase pe care le-am vazut, .... e pacat ca ai radiat-o din circulatie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 vand piese de hoinar noi: set aripi fata+spate 120 ron set cabluri 35 ron pompa 30 ron cuplaj roata spate 30 ron preturi negociabile aripi 90 cabluri 30 pompa 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 (editat) iau eu pompa Editat Noiembrie 16, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Salut,am mai gasit prin garaj un ambreiaj complet:oala,discurile,pinionul rulat pe aceiasi oala cu tot cu placa de presiune,doua axe noi in vaselina, de schimbator vit, o pedala si inca vreo cateva maruntisuri. Daca intereseaza pe cineva sa le ia toate, dati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Daca a desfacut cineva bascula spate si imi poate da si mie niste detalii as fi foarte recunoscator. Cred ca am gasit acea siguranta de care scrie in manual, se vede ceva in partea dreapta pe teava unde intra axul, chiar langa cablul de frana, aceia e siguranta? Si cum se scoate? ax-ul la bascula de mobra nu are siguranta ( sau nu am intalnit eu ) iti trebuie 2 chei fixe de 19 . Sunt pe axe,dar sunt foarte aproape de "sunci",aprox.1-2mm,nu am cum baga o presa obisnuita acolo. Ii departezi cu o dalta lata , fara lovituri prea puternice - sa nu descentrezi ambielajul - pana intra gheara de la presa , rulmentii cei noi ii vei monta pe cartere eventual si simeringuri noi , spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 (editat) Multam fain "foxxbiker",ieri am vopsit cadrul,iar azi am cumparat rulmenti si semeringurile,trebe sa ma apuc de montat,dar ma cam sperie cutia de viteze. Editat Noiembrie 16, 2012 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Iar motorul fiind din aluminiu l-am lustruit cu pasla de bumbac la slaif. Adica motorul acela nu este cromat? doar lustruit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Buna ziua,am descoperit de ce Mobra mea a fost "pensionata"inainte de vreme,are uzura mare pe axul pana,care intra in fluier,iar piesei aceasteia de pe axul schimbatorului ii lipseste o bucata. Are cineva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Buna ziua,am descoperit de ce Mobra mea a fost "pensionata"inainte de vreme,are uzura mare pe axul pana,care intra in fluier Cred ca am asa ceva. Sper sa imi amintesc sa caut maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 dj_19_dsc Da motorul ie doar lustruit, insa unui prieten care la facut totodata cu mine nu a rezistat luciul si ulterior sa deteriorat din cauza expunerii la apa si intemperii.Eu insa nu obijnuiam sa circul cu mobra prin ploaie de fel.Imi amintesc cand ma prins de cateva ori ploaia dar acasa am sters repede apa cum fac mereu. (eu recomand si un strat de lac peste suprafata lustruita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Salut cine ma poate ajuta cu configuratia firelor pentru aprindere mobra model ducati. Cu Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Danikon nu iti recomand sa folosesti o astfel de aprindere (cunoscatori stiu de ce) Cauta o aprindere Bosch cu tot cu magnetou pe masura.si o sa fie totul mult mai simplu inclusiv in reglarea avansului si pornirea motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 din pacate mobra super are in dotare astfel de aprindere Astept pe cineva sa ma ajute cu configuratia firelor Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 din pacate mobra super are in dotare astfel de aprindere Astept pe cineva sa ma ajute cu configuratia firelor Multumesc Uite aici schema din manual ,sper sa te ajute . Am si eu o intrebare, ce trebuie sa stiu cand imi cumpar segmenti? Uite ce am gasit: am impins-o pana acasa 2 km, e stricata aprinderea.Pret 5 litrii de tuica . E o Mobra Hoinar (ma rog cadru,faru...) cu ceva piese de la S50 (motoru de exemplu) .Rezervoru e de mobra? eu zic ca nu. Mai am de mers la omu ala dupa un munte de piese. Momentan am 3 Mobre: S50,Turist si Hoinar. Cred ca o sa ma apuc de una dintre ele respectiv de cea Turist si sa o fac perfecta cu piese din celelalte 2. Asta e planu'.Ce parere aveti? Cu segmentii cine imi explica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Segmentii nu trebuie sa aiba deschizatura mai mare de 0,25 mm.cum afli ce deschizatura au?simplu : scoti segmentii de pe piston cu grija mare sa nu ii rupi (segmentii fiind confectionati din fonta perlitica se rup foarte usor) apoi ii introduci in cilindru pana la mijlocul cilindrului si masori deschidere lor cu o lera de 0,25 mm.daca deschiderea ii mai mare de 0,25 mm atunci inseamna ca atunci acei segmenti si au trait viata si iti va trebui alti segmenti.vezi si de cilindru sa nu fie zgariat si de piston la fel.daca ai intrebari referitoare in privinta cilindrului sau a pistonului nu ezita sa intrebi. Segmentii nu trebuie sa aiba deschizatura mai mare de 0,25 mm.cum afli ce deschizatura au?simplu : scoti segmentii de pe piston cu grija mare sa nu ii rupi (segmentii fiind confectionati din fonta perlitica se rup foarte usor) apoi ii introduci in cilindru pana la mijlocul cilindrului si masori deschidere lor cu o lera de 0,25 mm.daca deschiderea ii mai mare de 0,25 mm atunci inseamna ca atunci acei segmenti si au trait viata si iti va trebui alti segmenti.vezi si de cilindru sa nu fie zgariat si de piston la fel.daca ai intrebari referitoare in privinta cilindrului sau a pistonului nu ezita sa intrebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Are cineva de vanzare? Asta ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Nu aveti cumva si piesa aceia din poza pusa de mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Nu aveti cumva si piesa aceia din poza pusa de mine? S-ar putea, Pana am vazut-o cu putin timp in urma, de aceea stiam cam unde e. Pentru selector trebuie sa caut. Nu aveti cumva si piesa aceia din poza pusa de mine? Cum a putut sa ajunga in halul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Exact "oala"care este rupta la mine ,nu o vad in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Pai sunt doua modele,unul cu oala si racul din doua bucati si modelul mai nou de 50S cu rac dintr-o bucata si arc subtirel de pozitionare suprapus pe arcul acela gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Mie doar "saiba",asta imi trebuie. Mie doar "saiba",asta imi trebuie. Azi am inceput montatul pieselor pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Frumos vopsita. Spor la treaba in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Pai sunt doua modele,unul cu oala si racul din doua bucati si modelul mai nou de 50S cu rac dintr-o bucata si arc subtirel de pozitionare suprapus pe arcul acela gros. modelul de la mobra 50 s ( fara "oala" ) este mai bun , nu mai "rateaza" treptele de viteza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.