klux Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Eu zic ca ori tu ori mobra aveti nevoie de service. Daca un service iti face o verificare si e totul ok, atunci tu trebuie sa te obisnuiesti cu zgomotele specifice mobrei. Inteleg ca e prima si orice sunet iti atrage atentia dar astfel de intrebari nu-si au rostul aici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYM Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Voua la ce temp va sta lichidul de racire la stop? Am schimbat azi uleiul (am pus Repsol 10W-40 fully syntetic) si am constatat ca temp motorului este cu mult mai mare fata de cum eram obisnuit. Cu uleiul vechi (nu stiu ce era, probabil Motul, sau ce se pune in reprezentanta) n-am vazut niciodata sa sara temp de 85*C la relanti sau de ~90*C pe caldurile cele mari, ziua; chiar ma miram ca n-am vazut ventilatorul sa porneasca niciodata. Cu uleiul asta nou am iesit acum, seara (26 grade afara) si cat o lasam sa mearga la stop crestea temp vazand cu ochii de la 87 (sub 87 n-a mai vrut sa coboare) pana aproape de 100*C, cand pornea ventilatorul si o cobora iar la 89. Treaba asta se trage de la ulei? Nu este ok uleiul, sau ce poate cauza comportamentul asta? Sunt curios maine, pe caldura, cum o sa fie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Lichidul de racire a fost verificat? Uleiul schimbat ar trebui sa produca un efect invers, fiind proaspat, lubrifiaza mai bine decat cel uzat si astfel nu se incinge motorul atat de tare. Dar nu-s mecanic! Daca vrei niste cifre, si a mea sta in plaja de temperaturi observata de tine, am Motul 7100 10W-40 in ea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valhalla Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Gama de temperaturi in care sta motocicleta ta este normala zic eu. Teoretic, motorul Otto are temperatura de functionare undeva la 82-87 de grade.A mea se comporta exact la fel :in oras 30-35 de grade variaza intre 83-98 de grade.Pe autostrada ieri Mamaia-Bucuresti, temperatura exterioara in jur de 30 de grade, temperatura la bord era undeva la 83 de grade. Daca tot fabulam pe teme diverse, constatare personala : indiferent ce as face nu scot consum mai mic de 5.5. Plecat joi la Constanta, autostrada 130-150 cu reprize de depasiri 160-170 - consum 5.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYM Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 (edited) Am verificat doar nivelul lichidului de racire si este ok. Astazi cand am venit la munca parca nu s-a mai incalzit asa tare, aseara am mers ceva mai turat cu ea, poate din cauza asta Cat despre consum, o data mi-a iesit 6.5 si o data 5.7, la ambele plinuri mers 80% in Bucuresti si f putin pe-afara. Doar extern n-am apucat sa-l fac inca. Edited August 13, 2013 by LYM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valhalla Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Salut, Cei mai cu experenta, cam la cati km a fost nevoie de service la furca?Am facut un drum la mare in WE si cand am ajuns la Cta, imi baltea uleiul pe jamba dreapta.Am dus-o la doctor ieri Mentionez ca bestia are cam 29kkm. V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zimbrutza Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 eu am facut la 14 mii de km service-ul. Nu-mi curgea ulei pe jambe dar se ducea in cap rau de tot pe franare. nu am schimbat arcuri, doar semeringuri+ulei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYM Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 @Zimbrutza - si dupa servisare ai simtit vreo diferenta? Nu inteleg cu ce-ar influenta uleiul faptul ca se lasa in cap pe franare (asa face si-a mea); cred ca mai degraba arcurile au efect acolo, nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zimbrutza Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 SUPER diferenta, nu diferenta cu totul si cu totul alta stabilitate pe franare, inainte era chiar inspaimantator, periculos. nu m-am interesat ce ulei, ce vascozitate, dar daca esti interesat, iti pot trimite pe PM nr mecanicului care mi-a facut operatiunea. e alta motocicleta acum, serios vorbesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valhalla Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Mda...vom vedea daca este vreo diferenta.Se pare ca e gata si a mea.Merg sa o iau dupa-amiaza.Si la mine se comprima destul de mult furca pe franare mai violenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legnakrad. Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Eu montasem spre sfarsit arcuri hyperpro, diferenta Imensa la suspensii + se inaltase si mobra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zimbrutza Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 La suspensia spate i-ai facut ceva? un amortizor aftermarket e prea scump pentru mine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
valhalla Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 Salut, Ieri am luat mobra de la doctor si am dat o tura scurta prin oras...declar cu mana pe inima: e altceva pe franare si (sa-r putea sa fie doar imaginatia mea) parca e mai sigura pe curbe (ce curbe poti lua prin Bucuresti). Anyway, doctorul (Cartus) mi-a recomandat niste arcuri progresive si cred ca ii voi urma sfatul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legnakrad. Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) Dap, chiar se simte diferenta. Arcuri progresive = ce am montat eu. Se simte si mai mult diferenta @zimbruta, suspensia spate tot schimbat cu hyperpro, mi se pare ca a dus pe la 1000 lei tot (fata + spate + ulei + montaj) Edited August 14, 2013 by Legnakrad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zimbrutza Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 (edited) La suspensia spate ai schimbat doar arcurile? stiu ca un amortizor Hyperpro (nou) e vreo 300 si ceva de lire pe ebay.co.uk. Ca ma mir cum ai ajuns doar la 1000 de lei cu totul... Edited August 14, 2013 by Zimbrutza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cj44sec Posted August 14, 2013 Share Posted August 14, 2013 oare ce este acel burete din compartimentul filtrului de aer de la motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marduky Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 revin cu o rugaminte mai veche: un owner's manual, va rog frumos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legnakrad. Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 nu avem in format electronic cauta si tu pe net, oricum la ce iti trebuie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocca Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 oare ce este acel burete din compartimentul filtrului de aer de la motor? daca nu ma insel,sper sa ma corectati cei care stiu mai bine, este pentru a retine eventualul condens care s-ar forma in air-box.??? revin cu o rugaminte mai veche: un owner's manual, va rog frumos ia legatura cu userul vasss.are manualul dar doar in limbile italiana,spaniola si germana.iti trimit un PM cu nr de telefon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legnakrad. Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 http://goo.gl/maps/aCG7T care va tenteaza, we asta, dormit sambata la hd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black_prince Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Salut, daca ma puteti ajuta si pe mine ... Mi-ar trebui si mie aripa de fata si cateva maruntisuri pentru al meu...are cineva vreo idee de unde as putea sa le cumpar..?? mersi mult astept raspuns Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocca Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Salut, daca ma puteti ajuta si pe mine ... Mi-ar trebui si mie aripa de fata si cateva maruntisuri pentru al meu...are cineva vreo idee de unde as putea sa le cumpar..?? mersi mult astept raspuns http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsr600-din-2007-534485.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 (edited) Cred ca n-ai observat ca aripa fata e rupta din prinderi la epava aia. Edited August 21, 2013 by klux Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FDR Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Salutare, Am si eu o problema cu indicatorul pentru treapta de viteza.Cateodata incurca treapata 1 cu 2 si 2 cu 3. A mai avut cineva problema asta ? Ceva idei de la ce poate fi ? (GSR-2006) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Face asta in mers sau cand te-ai oprit cumva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.