Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

Eu zic ca ori tu ori mobra aveti nevoie de service. Daca un service iti face o verificare si e totul ok, atunci tu trebuie sa te obisnuiesti cu zgomotele specifice mobrei. Inteleg ca e prima si orice sunet iti atrage atentia dar astfel de intrebari nu-si au rostul aici.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voua la ce temp va sta lichidul de racire la stop? Am schimbat azi uleiul (am pus Repsol 10W-40 fully syntetic) si am constatat ca temp motorului este cu mult mai mare fata de cum eram obisnuit. Cu uleiul vechi (nu stiu ce era, probabil Motul, sau ce se pune in reprezentanta) n-am vazut niciodata sa sara temp de 85*C la relanti sau de ~90*C pe caldurile cele mari, ziua; chiar ma miram ca n-am vazut ventilatorul sa porneasca niciodata.

Cu uleiul asta nou am iesit acum, seara (26 grade afara) si cat o lasam sa mearga la stop crestea temp vazand cu ochii de la 87 (sub 87 n-a mai vrut sa coboare) pana aproape de 100*C, cand pornea ventilatorul si o cobora iar la 89.

 

Treaba asta se trage de la ulei? Nu este ok uleiul, sau ce poate cauza comportamentul asta?

Sunt curios maine, pe caldura, cum o sa fie.

Link to comment
Share on other sites

Lichidul de racire a fost verificat? Uleiul schimbat ar trebui sa produca un efect invers, fiind proaspat, lubrifiaza mai bine decat cel uzat si astfel nu se incinge motorul atat de tare. Dar nu-s mecanic! Daca vrei niste cifre, si a mea sta in plaja de temperaturi observata de tine, am Motul 7100 10W-40 in ea.

Link to comment
Share on other sites

Gama de temperaturi in care sta motocicleta ta este normala zic eu. Teoretic, motorul Otto are temperatura de functionare undeva la 82-87 de grade.A mea se comporta exact la fel :in oras 30-35 de grade variaza intre 83-98 de grade.Pe autostrada ieri Mamaia-Bucuresti, temperatura exterioara in jur de 30 de grade, temperatura la bord era undeva la 83 de grade.

Daca tot fabulam pe teme diverse, constatare personala : indiferent ce as face nu scot consum mai mic de 5.5. Plecat joi la Constanta, autostrada 130-150 cu reprize de depasiri

160-170 - consum 5.5

Link to comment
Share on other sites

Am verificat doar nivelul lichidului de racire si este ok. Astazi cand am venit la munca parca nu s-a mai incalzit asa tare, aseara am mers ceva mai turat cu ea, poate din cauza asta :D

 

Cat despre consum, o data mi-a iesit 6.5 si o data 5.7, la ambele plinuri mers 80% in Bucuresti si f putin pe-afara. Doar extern n-am apucat sa-l fac inca.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Cei mai cu experenta, cam la cati km a fost nevoie de service la furca?Am facut un drum la mare in WE si cand am ajuns la Cta, imi baltea uleiul pe jamba dreapta.Am dus-o la doctor ieri :(

Mentionez ca bestia are cam 29kkm.

 

V

Link to comment
Share on other sites

@Zimbrutza - si dupa servisare ai simtit vreo diferenta? Nu inteleg cu ce-ar influenta uleiul faptul ca se lasa in cap pe franare (asa face si-a mea); cred ca mai degraba arcurile au efect acolo, nu?

Link to comment
Share on other sites

SUPER diferenta, nu diferenta

cu totul si cu totul alta stabilitate pe franare, inainte era chiar inspaimantator, periculos.

nu m-am interesat ce ulei, ce vascozitate, dar daca esti interesat, iti pot trimite pe PM nr mecanicului care mi-a facut operatiunea.

e alta motocicleta acum, serios vorbesc

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ieri am luat mobra de la doctor si am dat o tura scurta prin oras...declar cu mana pe inima: e altceva pe franare si (sa-r putea sa fie doar imaginatia mea) parca e mai sigura pe curbe (ce curbe poti lua prin Bucuresti).

 

Anyway, doctorul (Cartus) mi-a recomandat niste arcuri progresive si cred ca ii voi urma sfatul.

Link to comment
Share on other sites

Dap, chiar se simte diferenta. Arcuri progresive = ce am montat eu. Se simte si mai mult diferenta :) @zimbruta, suspensia spate tot schimbat cu hyperpro, mi se pare ca a dus pe la 1000 lei tot (fata + spate + ulei + montaj)

Edited by Legnakrad.
Link to comment
Share on other sites

La suspensia spate ai schimbat doar arcurile? stiu ca un amortizor Hyperpro (nou) e vreo 300 si ceva de lire pe ebay.co.uk. Ca ma mir cum ai ajuns doar la 1000 de lei cu totul...

Edited by Zimbrutza
Link to comment
Share on other sites

oare ce este acel burete din compartimentul filtrului de aer de la motor?

 

daca nu ma insel,sper sa ma corectati cei care stiu mai bine, este pentru a retine eventualul condens care s-ar forma in air-box.???

revin cu o rugaminte mai veche: un owner's manual, va rog frumos

ia legatura cu userul vasss.are manualul dar doar in limbile italiana,spaniola si germana.iti trimit un PM cu nr de telefon.

Link to comment
Share on other sites

Salut, daca ma puteti ajuta si pe mine ...

Mi-ar trebui si mie aripa de fata si cateva maruntisuri pentru al meu...are cineva vreo idee de unde as putea sa le cumpar..?? mersi mult astept raspuns :)

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsr600-din-2007-534485.html

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...