Sari la conținut

Cum Se Dau Kilogramele Jos...


GSK
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer, si eu sunt foarte curios de ce atat de multa munca pentru atat de putine kg.Probabil din pasiune.

RS250 e mult mai potrivit pentru curse oricum, pacat de fiabilitate.

 

Bafta in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda RS 250 , nu este mult mai potrivita ci este special construita pt cursa, fiind fabricat de Honda HRC. cei pe care ii vedeti in campionatul mondial, asta daca nu va uitati la steaua - dinamo... (nu la tine ma refer tau)

 

motivul pt care nu-mi iau rs 250 este ca nu ma cheama ion ion tiriac ... sau eu mai stiu cum

rs 125 costa 13.000 euro pret cip (fara taxe, etc) rs 250..mi-a fost jena sa mai intreb..

ok? e un motiv bun? mobra mea valoreaza 1000 de e si chiar si asa mi-e greu sa o intretin asa cum vreau eu.

si evident ca din pasiune. vom vedea la finalul proiectului care sunt rezultatele. pana atunci, nu mai puneti intrebari fara rost. eu pot sa le ignor nu e asta o problema, dar nu e mai simplu pt cei care asculta manele sa imi ignore topicul daca nu ii intereseaza subiectul...

 

"parerea mea"

Paul

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un RS125 costa mai mult decat un R1? :crack:

Cum spuneam si mai sus, succes in "slabire".Intr-adevar e o idee buna ca cei neinteresati sa ignore topicul, deoarece e o idee cam bizara pentru multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tau_xxx: Honda RS125/RS250 sunt motociclete de circuit, neomologabile.

Sunt facute pentru pista(componente scumpe, greutate redusa), spre deosebire de R1 care e o motocicleta de strada care nu are componente de top. :crack:

Editat de Giz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tau_xxx: Honda RS125/RS250 sunt motociclete de circuit, neomologabile.

Sunt facute pentru pista(componente scumpe, greutate redusa), spre deosebire de R1 care e o motocicleta de strada care nu are componente de top. :crack:

Pai asa ar trebui sa faca si "reiserii" nostri ,nu sa-si bata joc de motoare(chiar daca ofera niste acceleratii super in varinta stock) si sa se apuce sa investeasca bani in componente intradevar racing daca tot doresc sa mearga la curse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Un RS125 costa mai mult decat un R1? :crack:

Cum spuneam si mai sus, succes in "slabire".Intr-adevar e o idee buna ca cei neinteresati sa ignore topicul, deoarece e o idee cam bizara pentru multi.

 

 

cred ca un rs 250 (da, tot la honda ma refer) face muci un r1 cel putin pe un amckart, de 125 nu stiu ce sa zic...

 

 

gsk, keep up the good work, troaca mea are 140 de kile din cele (cred) 170 initiale... chiar, cat dreq are un ij normal???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a inceput sa fie din ce in ce mai greu... :crack:

de aseara si pana in acest moment imi bat capul c o problema. cum sa renunt la niste fiare de sub carena de la far. daca renunt la ele, le pot inlocui cu fibra...dar! ce o sa se intample cand o sa cad. si voi cadea asta e clar!

 

pana una alta, pozele din ziua 3:

 

in poza 1 se pate vedea cum arata in acest moment. de la acest stadiu, am cam ramas fara pisele la care pot renunta. pot cel mult sa inlocuiesc: pinioanele cu uele din aliaja usoare, discurile, cu unele mai usoare, etc.

aliajele costa :kick:

 

in 2, fiarele de sub carena la care vreau sa renunt, dar inca nu stiu cum voi face asta...

post-2939-1175337680_thumb.jpg

post-2939-1175337700_thumb.jpg

post-2939-1175337743_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a inceput sa fie din ce in ce mai greu... :kick:

de aseara si pana in acest moment imi bat capul c o problema. cum sa renunt la niste fiare de sub carena de la far. daca renunt la ele, le pot inlocui cu fibra...dar! ce o sa se intample cand o sa cad. si voi cadea asta e clar!

 

pana una alta, pozele din ziua 3:

 

in poza 1 se pate vedea cum arata in acest moment. de la acest stadiu, am cam ramas fara pisele la care pot renunta. pot cel mult sa inlocuiesc: pinioanele cu uele din aliaja usoare, discurile, cu unele mai usoare, etc.

aliajele costa :lol:

 

in 2, fiarele de sub carena la care vreau sa renunt, dar inca nu stiu cum voi face asta...

Mah ,dar tu esti chiar diliu :lol: .Oricum ,felicitari sincere pt consecventa ta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

la manete poti sa renunti la capetele alea rotunde. scapi si de acolo de vreo 50 de grame bune...

 

in plus la far poti sa lasi doar cadrul ala care tine farul si carena, chestia cealalta indoita nu stiu de la ce e dar eu nu o am decat pe aia si tine carena si farul foarte bine! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa nu dai gauri in scarite ca fisurezi materialul. Si stiu eu cine sta pe ele.

S-ar aplica si la manetele de frina ... plus alte imbinari metalice supuse la stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ipman!

ce mai faci? sa stii ca am apucat sa dau gauri in scarite, manete... nu m-am atins de cadru. stai linistit ca daca se rup nu e nici o problema. cumpar altele si cu asta basta. oricum, ma bate gandul sa le fac din fibra. sunt sanse totusi sa nu fie mai usoare...

 

noutati...mi-am luat janta pe 17. a mea era pe 18 si nu gaseam slickuri pt ea. fostei jante i-am luat un cauciuc destul de sportiv, pe care acum il vand (cu tot cu janta)

 

in alta ordine de idei, cumpar slick second, pe 17" latime 150

 

 

detalii aici:

/index.php?showtopic=90644

 

 

 

ipman acum vad!!!! ti-ai luat a 2 -a motocicleta!!! :cheers:))

super tare. vad ca ai ales una si mai nervoasa ca prima.

sa o stapanesti sanatos!

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac bine, multumesc. M-au corupt unii si la enduro, asa ca ... :cheers: multumesc pentru urarile pentru a doua moto ... si a treia, si a patra, si a cincea ...

Eu ma refeream la faptul ca s-ar putea rupe cind esti tu pe scarite, care duce la chestii neplacute. Japonezii sint cunoscuti pentru faptul ca pun strictul necesar de material.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa scapi de kg multe e cazul sa schimbi jantele cu unele mult mult mai usoare pt circuit.Rezervorul din plastic nu ar fi o idee rea.Tobe din carbon si cat mai scurte ....eventual o evacuare pur - racing exact sub motor cu cap din ala palnie.

Succes oricum e un proces in care bagi bani ca la balamuc pentru o motorizare depasita.

Eu iiti tin pumnii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziua 5:

mi-am pus slikurile. mobra arata minunat, dar mai nasol e cu janta de pe spate care are butucul ceva mai lat fata de cea originala. o s-o scot la capat, dar e nevoie de alti bani...:nono:

la roata de pe fata am renuntat la un dic de frana. am castiga astfel minim 1500 gr de la disc, etrier, furtun, lichid, piesa care imi impartea furtunul de pe fata in 2 ... + cablu de kilometraj... cred ca sunt totusi 2 kg per total. nu am mai stat sa cantaresc, o sa fac asta la final.

am mai vazut aceasta modificare si la altii, nu am facut-o chiar asa dupa ureche.

motocicleta este construita pt o sarcina maxima de 330 kg. eu , cu tot cu echipament am 65 sa spunem, vreau s-o aduc la 120 de kg, in concluzie un singur disc pe fata ar trebui sa faca fata cu brio la cele 185 de kg. mai ales ca i-am luat o pompa de frana mai puternica de pe in gixer de 750, iar saptamana viitoare imi vin si placutele si furtunul reising (fata-spate)

post-2939-1177190613_thumb.jpg

post-2939-1177190647_thumb.jpg

post-2939-1177190663_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te admir pentru curajul tau.

 

eu am preferat sa imi cumpar codita din UK , + manete de frana si maneta ambreiaj de competitie, urmeaza sa strang bani si pentru scarite racing reglabile.

 

Bani sa fie ca se pot face multe.

o Honda sau Aprilia RS250 preparate ca lumea eu zic ca bat orice 600SS pe un circuit virajat si cu un pilot tare la bord

 

succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari...poate reusesti sa iy cresti si puterea in acelasi timp..ar mai fi rezervor de carbon,scapi de faruri,...oglinzi nema .etc.un setup pro facut de cineva care se pricepe...si norok..ala nush de unde se poate comanda..daca gasesti..sa zici si pe aici :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...