ranga Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 pe mine unul ma intereseaza topicul. Continua te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Da jos ce e inutil, schimba ce e greu cu ceva mai usor, fa'o svaitzer. TOPIC CLOSED! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 ma uitat sa-ti spun paul ca imi cumpar, de fapt cred ca a si venit, tre sa trec pe la posta, o pompa de frana de R1 de-abia astept sa vad cum se comporta fata de zbarciul asta de pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 tu doar nu crezi ca o las pe aia veche ... sau ca nu schimb furtunele? astea urma sa fac saptamana viitoare, sau peste 2 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 pana la urma ce ai rezolvat cu cronometru, ca asa ai spus, ca inlocuiesti kilometrajul cu unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Sincer, si eu sunt foarte curios de ce atat de multa munca pentru atat de putine kg.Probabil din pasiune. RS250 e mult mai potrivit pentru curse oricum, pacat de fiabilitate. Bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 (editat) Honda RS 250 , nu este mult mai potrivita ci este special construita pt cursa, fiind fabricat de Honda HRC. cei pe care ii vedeti in campionatul mondial, asta daca nu va uitati la steaua - dinamo... (nu la tine ma refer tau) motivul pt care nu-mi iau rs 250 este ca nu ma cheama ion ion tiriac ... sau eu mai stiu cum rs 125 costa 13.000 euro pret cip (fara taxe, etc) rs 250..mi-a fost jena sa mai intreb.. ok? e un motiv bun? mobra mea valoreaza 1000 de e si chiar si asa mi-e greu sa o intretin asa cum vreau eu. si evident ca din pasiune. vom vedea la finalul proiectului care sunt rezultatele. pana atunci, nu mai puneti intrebari fara rost. eu pot sa le ignor nu e asta o problema, dar nu e mai simplu pt cei care asculta manele sa imi ignore topicul daca nu ii intereseaza subiectul... "parerea mea" Paul Editat Martie 30, 2007 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Un RS125 costa mai mult decat un R1? Cum spuneam si mai sus, succes in "slabire".Intr-adevar e o idee buna ca cei neinteresati sa ignore topicul, deoarece e o idee cam bizara pentru multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giz Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 (editat) @tau_xxx: Honda RS125/RS250 sunt motociclete de circuit, neomologabile. Sunt facute pentru pista(componente scumpe, greutate redusa), spre deosebire de R1 care e o motocicleta de strada care nu are componente de top. Editat Martie 30, 2007 de Giz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 @tau_xxx: Honda RS125/RS250 sunt motociclete de circuit, neomologabile. Sunt facute pentru pista(componente scumpe, greutate redusa), spre deosebire de R1 care e o motocicleta de strada care nu are componente de top. Pai asa ar trebui sa faca si "reiserii" nostri ,nu sa-si bata joc de motoare(chiar daca ofera niste acceleratii super in varinta stock) si sa se apuce sa investeasca bani in componente intradevar racing daca tot doresc sa mearga la curse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Un RS125 costa mai mult decat un R1? Cum spuneam si mai sus, succes in "slabire".Intr-adevar e o idee buna ca cei neinteresati sa ignore topicul, deoarece e o idee cam bizara pentru multi. cred ca un rs 250 (da, tot la honda ma refer) face muci un r1 cel putin pe un amckart, de 125 nu stiu ce sa zic... gsk, keep up the good work, troaca mea are 140 de kile din cele (cred) 170 initiale... chiar, cat dreq are un ij normal??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 @GSK : la cate kile ai ajuns? ai facut un testdrive sa vezi um se comporta acuma? bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 31, 2007 Autor Share Postat Martie 31, 2007 pistoanele trebuie comandate din uk. asta e motivul pt care am asa mult timp pt ea. mai cantaresc totul maine seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 31, 2007 Autor Share Postat Martie 31, 2007 a inceput sa fie din ce in ce mai greu... de aseara si pana in acest moment imi bat capul c o problema. cum sa renunt la niste fiare de sub carena de la far. daca renunt la ele, le pot inlocui cu fibra...dar! ce o sa se intample cand o sa cad. si voi cadea asta e clar! pana una alta, pozele din ziua 3: in poza 1 se pate vedea cum arata in acest moment. de la acest stadiu, am cam ramas fara pisele la care pot renunta. pot cel mult sa inlocuiesc: pinioanele cu uele din aliaja usoare, discurile, cu unele mai usoare, etc. aliajele costa in 2, fiarele de sub carena la care vreau sa renunt, dar inca nu stiu cum voi face asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 a inceput sa fie din ce in ce mai greu... de aseara si pana in acest moment imi bat capul c o problema. cum sa renunt la niste fiare de sub carena de la far. daca renunt la ele, le pot inlocui cu fibra...dar! ce o sa se intample cand o sa cad. si voi cadea asta e clar! pana una alta, pozele din ziua 3: in poza 1 se pate vedea cum arata in acest moment. de la acest stadiu, am cam ramas fara pisele la care pot renunta. pot cel mult sa inlocuiesc: pinioanele cu uele din aliaja usoare, discurile, cu unele mai usoare, etc. aliajele costa in 2, fiarele de sub carena la care vreau sa renunt, dar inca nu stiu cum voi face asta... Mah ,dar tu esti chiar diliu .Oricum ,felicitari sincere pt consecventa ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Martie 31, 2007 Autor Share Postat Martie 31, 2007 (editat) ziua 4 a inceput. primii pasi: (facuti de fapt de un prieten de-al meu) Editat Martie 31, 2007 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 la manete poti sa renunti la capetele alea rotunde. scapi si de acolo de vreo 50 de grame bune... in plus la far poti sa lasi doar cadrul ala care tine farul si carena, chestia cealalta indoita nu stiu de la ce e dar eu nu o am decat pe aia si tine carena si farul foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Incearca sa nu dai gauri in scarite ca fisurezi materialul. Si stiu eu cine sta pe ele. S-ar aplica si la manetele de frina ... plus alte imbinari metalice supuse la stres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 6, 2007 Autor Share Postat Aprilie 6, 2007 (editat) salut ipman! ce mai faci? sa stii ca am apucat sa dau gauri in scarite, manete... nu m-am atins de cadru. stai linistit ca daca se rup nu e nici o problema. cumpar altele si cu asta basta. oricum, ma bate gandul sa le fac din fibra. sunt sanse totusi sa nu fie mai usoare... noutati...mi-am luat janta pe 17. a mea era pe 18 si nu gaseam slickuri pt ea. fostei jante i-am luat un cauciuc destul de sportiv, pe care acum il vand (cu tot cu janta) in alta ordine de idei, cumpar slick second, pe 17" latime 150 detalii aici: /index.php?showtopic=90644 ipman acum vad!!!! ti-ai luat a 2 -a motocicleta!!! )) super tare. vad ca ai ales una si mai nervoasa ca prima. sa o stapanesti sanatos! Editat Aprilie 6, 2007 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Fac bine, multumesc. M-au corupt unii si la enduro, asa ca ... multumesc pentru urarile pentru a doua moto ... si a treia, si a patra, si a cincea ... Eu ma refeream la faptul ca s-ar putea rupe cind esti tu pe scarite, care duce la chestii neplacute. Japonezii sint cunoscuti pentru faptul ca pun strictul necesar de material. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Daca vrei sa scapi de kg multe e cazul sa schimbi jantele cu unele mult mult mai usoare pt circuit.Rezervorul din plastic nu ar fi o idee rea.Tobe din carbon si cat mai scurte ....eventual o evacuare pur - racing exact sub motor cu cap din ala palnie. Succes oricum e un proces in care bagi bani ca la balamuc pentru o motorizare depasita. Eu iiti tin pumnii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 21, 2007 Autor Share Postat Aprilie 21, 2007 ziua 5: mi-am pus slikurile. mobra arata minunat, dar mai nasol e cu janta de pe spate care are butucul ceva mai lat fata de cea originala. o s-o scot la capat, dar e nevoie de alti bani... la roata de pe fata am renuntat la un dic de frana. am castiga astfel minim 1500 gr de la disc, etrier, furtun, lichid, piesa care imi impartea furtunul de pe fata in 2 ... + cablu de kilometraj... cred ca sunt totusi 2 kg per total. nu am mai stat sa cantaresc, o sa fac asta la final. am mai vazut aceasta modificare si la altii, nu am facut-o chiar asa dupa ureche. motocicleta este construita pt o sarcina maxima de 330 kg. eu , cu tot cu echipament am 65 sa spunem, vreau s-o aduc la 120 de kg, in concluzie un singur disc pe fata ar trebui sa faca fata cu brio la cele 185 de kg. mai ales ca i-am luat o pompa de frana mai puternica de pe in gixer de 750, iar saptamana viitoare imi vin si placutele si furtunul reising (fata-spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 te admir pentru curajul tau. eu am preferat sa imi cumpar codita din UK , + manete de frana si maneta ambreiaj de competitie, urmeaza sa strang bani si pentru scarite racing reglabile. Bani sa fie ca se pot face multe. o Honda sau Aprilia RS250 preparate ca lumea eu zic ca bat orice 600SS pe un circuit virajat si cu un pilot tare la bord succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 23, 2007 Autor Share Postat Aprilie 23, 2007 multumesc pt incurajari! daca te bagi la curse cu mtotcicleta ta (HONDA RVF400R), vom concura la aceeasi clasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 felicitari...poate reusesti sa iy cresti si puterea in acelasi timp..ar mai fi rezervor de carbon,scapi de faruri,...oglinzi nema .etc.un setup pro facut de cineva care se pricepe...si norok..ala nush de unde se poate comanda..daca gasesti..sa zici si pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.