amimagz Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Pacientul este un SV650.. Totul a inceput cand s-a ars puntea redresoare, asta din cauza bateriei care era veche (nu stiam asta, era abia cumparata motocicleta). Am schimbat puntea cu una noua, luata de la electrex. Prima buba pe care a avut-o (dar nu imediat dupa ce am schimbat puntea, ci din senin) a fost ca se ardea siguranta de 30A o data pe zi... Am dus-o la doctor si am constat ca avea un contact imperfect la mufa de la puntea redresoare.. S-a strans papucul si nu a mai facut glume d-astea Azi m-am trezit ca nu vrea sa porneasca (bateria moarta) dupa ce m-am plimbat cu ea ceva timp prin oras. I-am stins farul dupa care a pornit. Am mers cu faza scurta (si in timpul zilei). Se comporta ca si cand alternatorul nu ar baga destul curent in baterie.. Nu stiu ce consumator as putea sa am asa de puternic pe ea. Semnalele sunt intr-adevar pe LED-uri, dar din cate stiu LED-urile consuma mai putin decat un bec normal Foarte posibil sa gresesc... Foarte adevarat si faptul ca semnalele au fost puse pe releul original de semnalizare.. nu am cumparat unul special pentru LED.. Sa fie oare asta motivul? Chiar nu mai stiu ce sa-i fac... si a inceput sa ma enerveze crunt chestia asta Care stiti cu ce se mananca ingineria asta (ca eu sunt cam paralel.. recunosc) va rog sa ma ajutati si pe mine Multzam!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Daca ti se arde siguranta de 30 de A ai un scurt. O alarma ieftina montata in garaj e un bun suspect pt probleme din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 28, 2007 Autor Share Postat Martie 28, 2007 Alarma nu are pe ea... Si siguranta nu s-a mai ars.. doar ca mi-a facut ieri figura sa nu incarce..... Unii spun ca este normal, mergand tot timpul cu farul aprins, sa nu incarce.. Acum nu stiu ce sa cred. Ma gandesc ca a fost si ea gandita sa incarce tot timpul, indiferent de consumatorii existenti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Cu siguranta incarca cu faza scurta aprinsa, inclusiv la relanti. Din ce am stat cu multimetru pe a mea tensiunea de incarcare scade putin la acceleratii si revine pe perioadele de mers constant sau decelerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 ce baterie ai si de unde. Garantie la ea, ceva? Simptomele astea sunt de : - scurt-circuit / contact imperfect - releu de incarcare prost - baterie proasta - alternator ars (desi nu as crede asta, ptr ca se intampla mai rar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 28, 2007 Autor Share Postat Martie 28, 2007 ce baterie ai si de unde. Garantie la ea, ceva? Simptomele astea sunt de : - scurt-circuit / contact imperfect - releu de incarcare prost - baterie proasta - alternator ars (desi nu as crede asta, ptr ca se intampla mai rar). In momentul de fata nu stiu sa spun ce baterie e... o sa ma uit cand ajung acasa.. Garantie la ea nu am Releul de incarcare am inteles ca ar fi integrat in puntea redresoare care e noua (desi eu stiam ca e legat de stator, dar mi s-a spus ca ala ar fi senzorul de aprindere sau ceva de genul asta).. Alternatorul nu cred ca este ars.. Mai ales ca are momente in care totusi incarca.. Posibil un scurt sau contact imperfect, daca astea sunt toate posibilitatile. Mai nasol e ca, in cazul unui scurt sau a unui contact imperfect, daca acesta apare de la vibratii, e cam greu de depistat.. Cred.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 cauta un fir grosutz topit sau cu izolatia nasolita care atinge de cadru. SIguranta de 30 A nu se arde din intamplare si se cunosc firele supuse la amperaju asta. Cauta repede pana nu belesti altceva la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 Se pare ca am rezolvat... sper cel putin! Am luat azi fiecare fir in parte.. acum am ajuns acasa... Totul e ok.. nici o izolatie bushita, nici un scurt, nimic... Siguranta se pare ca se ardea din cauza unui contact imperfect (de care am pomenit pe la inceput) dar nu mai sunt pb cu asta.. De incarcat incarca, creste si in turatii, totul pare a fi ok... Singura buba pare a fi bateria! Daca o bag pe redresor merge ok, dupa care pica, desi incarca in tot timpul asta... Parca nu ar tine curent.. nu stiu! @sorinpreotescu: se pare ca am atins unul din punctele enumerate de tine O sa incerc sa fac rost de o baterie pentru cateva zile sa vad daca persista pb.. Daca nu, e destul de clar... Tre' sa-mi iau baterie! Sper ca s-a inteles ceva din ce am scris aici.... sunt cam obosit! Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Se pare ca am rezolvat... sper cel putin! Am luat azi fiecare fir in parte.. acum am ajuns acasa... Totul e ok.. nici o izolatie bushita, nici un scurt, nimic... Siguranta se pare ca se ardea din cauza unui contact imperfect (de care am pomenit pe la inceput) dar nu mai sunt pb cu asta.. De incarcat incarca, creste si in turatii, totul pare a fi ok... Singura buba pare a fi bateria! Daca o bag pe redresor merge ok, dupa care pica, desi incarca in tot timpul asta... Parca nu ar tine curent.. nu stiu! @sorinpreotescu: se pare ca am atins unul din punctele enumerate de tine O sa incerc sa fac rost de o baterie pentru cateva zile sa vad daca persista pb.. Daca nu, e destul de clar... Tre' sa-mi iau baterie! Sper ca s-a inteles ceva din ce am scris aici.... sunt cam obosit! Toate cele bune Daca bateria nu mai tine curent iti va afecta puntea si aceasta va trebui schimbata din nou. Am avut aceeasi problema cu tine, o baterie uzata forteaza motorul sa dea mai mult curent decat poate. Schimba naiba bateria, cu 150 RON iei una noua si scapi de griji! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 Daca bateria nu mai tine curent iti va afecta puntea si aceasta va trebui schimbata din nou. Am avut aceeasi problema cu tine, o baterie uzata forteaza motorul sa dea mai mult curent decat poate. Schimba naiba bateria, cu 150 RON iei una noua si scapi de griji! OK! Multzam mult.. o sa merg sa iau baterie! Stiu ca se duce puntea, ca asa s-a dus si prima oara, tot de la baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 exact aceeasi problema am avut si eu la DR si de vina era bateria uzata peste limita admisa, insa DR600 merge foarte bine si fara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 Fratilor.. multzam!!! Chiar mi-era frica sa nu fie ceva mai grav.. Bateria se schimba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 Arunc si eu o intrebare.. tot in topicul asta (nu cred ca are rost sa deschid altul ) Aveti idee de unde as putea sa iau azi o baterie, in conditiile in care la 17:00 ies de la servici? (Pipera) Din ce m-am interesat, ma costa vreo 200 RON o baterie.. Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Nu-ti lua baterie din tzara ca sunt tzinute cu anii pe stoc, o iei mergi doua luni cu ea si te trezesti ca tzi se arde releul si nu stii dece, comanda una similara pe tipul de motocicleta de pe louis de preferintza Delo si nu cu acid ci cu gel, Bafta Mishule.... si schimba draq Sv-ul ala cu un VFR adevarat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 (editat) He he he... o sa vina el si VFR-ul la un moment dat.. Ideea e ca vreau s-o intind maine la Sighisoara, dar nu stiu daca e ok sa las bateria asta care o am acum.. O bag pe redresor si ar trebui sa ma tina.. Iau cu mine eventual niste cabluri si in caz ca raman fara curent, iau si eu de la careva Dar nu stiu cat de ok este... Editat Martie 30, 2007 de amimagz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 Eu am ramas fara curent la a mea in asa hal incat daca puneam frana sau semnalizam se oprea motorul (bineinteles cu farul stins) si din acelasi motiv am si busit-o pe spate (toba, janta) asa ca mai bine iei o baterie imprumut decat sa faci asta.... sincer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 1, 2007 Autor Share Postat Mai 1, 2007 Ridic iar topicul asta pe prima pagina.... Revenind, ultima oara am masurat circuitul sa vad daca incarca sau nu...... si incarca! Intre timp, am luat si baterie, noua, ca tot a fost salonul.. Respectiv Yuasa pe gel de 10Ah.. A mers 3 zile si azi nu a mai vrut sa porneasca.. Avea curent cat sa aprinda farul, semnale, etc, dar nu destul cat sa porneasca motorul..... Din ce am inteles, bateriile pe gel nu trebuie formatate, si dupa 3 zile de plimbare ma gandesc ca ar trebui sa fie full bateria aia.. Sa inteleg ca nu mai incarca?? Deja chiar nu mai vad unde e pb.. Puntea (releul) a fost schimbata, bateria la fel, statorul nu are nimic... Se pricepe cineva la un astfel de troubleshooting? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 mai tu ai probleme grave, dejai ai schimbat atatea baterii. hai sa imi arunc si eu un ochi la ea in weekend. Sigur tre sa fie o buba ascunsa. Da-mi un tel vineri si sa vedem cum ne intalnim : 0723.518.548 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 3, 2007 Autor Share Postat Mai 3, 2007 (editat) mai tu ai probleme grave, dejai ai schimbat atatea baterii. hai sa imi arunc si eu un ochi la ea in weekend. Sigur tre sa fie o buba ascunsa. Da-mi un tel vineri si sa vedem cum ne intalnim : 0723.518.548 Multzam frumos de ajutor In we negresit dau un tel LE: sper sa nu fie asa de grave pb astea.. Ma gandesc sa nu am un consumator (care merge dupa ce iau contactul si tot).. De mentionat ca alarma nu am pe ea, si nici bling-bling-uri gen led-uri, neoane sau alte minuni..... Editat Mai 3, 2007 de amimagz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Mai ai 2 optiuni ambele greu de identificat dar usor de reparat : - un contact imperfect - un scurt-circuit . Pana te intalnesti cu sorin in week-end baga bateria pe redresor ca sa fie incarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 3, 2007 Autor Share Postat Mai 3, 2007 Mai ai 2 optiuni ambele greu de identificat dar usor de reparat : - un contact imperfect - un scurt-circuit . Pana te intalnesti cu sorin in week-end baga bateria pe redresor ca sa fie incarcata. Bateria am pus-o pe redresor acum 2 zile... Si seara cand o 'garez' ii scot borna de - (minus) de la baterie ca sa nu imi mai faca surprize.. Acum ma gandesc, ar putea fi de la claxon? Intreb asta pt ca stand pe loc, claxonul pare a fi ok, dar in mers isi cam pierde "glasul" mai ales daca tre' sa ma proptesc mai mult in el, si cum in Bucuresti este un absolut necesar sa stai spijinit in claxon, am tot observat minunatia, dar nu am prea facut legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.