Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

cam asa arata si al meu z-2009

» Post actualizat in 25 Jun 2014 07:19

Superb!!!

» Post actualizat in 25 Jun 2014 07:21

 

Dunlop Sportsmart2 daca mergi mai sportiv... sau Michelin Pilot Road 4 daca mergi mai linistit/touring.

» Post actualizat in 25 Jun 2014 07:28

De PP3 ce zici? Nu merg foarte sportiv dar mai am momente de gen :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Jun 2014 07:28

De PP3 ce zici? Nu merg foarte sportiv dar mai am momente de gen :)

 

E ok si PP3 daca mergi normal. Orice cauciuc NOU e bun, cu conditia sa file din categoria/clasa care iti trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E ok si PP3 daca mergi normal. Orice cauciuc NOU e bun, cu conditia sa file din categoria/clasa care iti trebuie.

» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:00

Am mai citit de Bridgestone s20 evo... Stii ceva de el?

» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:01

Si legat de o recomandare de parbriz daca ma poate ajuta cineva...ma orientasem spre un MRA dar nu stiu nimic despre el

» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:10

 

Trage cam ca orice Zet, destul cat sa o puna in miscare pana la 6000 rpm, porma se dezlantuie herghelia. Depinde in ce stare este, daca este in stare buna, necazuta si problma clasica cu garnitura de ulei reparata atunci zic ca merita banii.

» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:10

Am si eu problema asta cu garnitura...cum se rezolva?

» Post actualizat in 25 Jun 2014 16:55

 

cam asa arata si al meu z-2009

» Post actualizat in 25 Jun 2014 16:56

Cat te-a costat sa vopsesti Z-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am cumparat,cred ca este din fabrica negru matma uitam pe internet si am vazut ca si pe aceasta culoare sunt modele

» Post actualizat in 25 Jun 2014 21:10

asa o mica sedinta :D

» Post actualizat in 25 Jun 2014 22:07

radiatorul la z 750 are vreun buson ??eu am dat o aripioara jos si nu am vazut niciunde,sunt acele 3 sigurante de plastic la radiatorul de lichid langa saua din spate cum le pot da jos fara sa le rup ?? am tras de ele dar nu prea tare ideei ?

post-71896-0-23849600-1403729838_thumb.jpg

post-71896-0-80504400-1403729843_thumb.jpg

post-71896-0-57083500-1403729874_thumb.jpg

post-71896-0-44415200-1403729878_thumb.jpg

post-71896-0-99127600-1403729884_thumb.jpg

post-71896-0-47362700-1403729920_thumb.jpg

post-71896-0-66628300-1403729932_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:00

Am mai citit de Bridgestone s20 evo... Stii ceva de el?

» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:01

Si legat de o recomandare de parbriz daca ma poate ajuta cineva...ma orientasem spre un MRA dar nu stiu nimic despre el

» Post actualizat in 25 Jun 2014 12:10

 

Si S20 sunt cauciucuri ok , bunicele . Iar la parbrize, MRA, PUIG, Barracuda sunt producatori de renume, unele modele mai eficiente, altele asa mai de design. Oricum de la 130-150km/h in sus te va bate vantul bine cu tot cu parbriz pe ZET, e totusi un naked .

https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-z-750-abs/zr750l-m/1869?brand=&price=&rubric_id=4&main_category_id=450&sort=price_asc&page=1&wgr=260#article_list ;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am comandat pe cel de la MRA la 99,95.... Sper sa protejeze macar putin...o sa vad maine cand vine... Legat de cauciucuri cred ca obsa merg pe MPR4 ... Multumesc mult pt sfaturi

» Post actualizat in 26 Jun 2014 17:56

 

Si S20 sunt cauciucuri ok , bunicele . Iar la parbrize, MRA, PUIG, Barracuda sunt producatori de renume, unele modele mai eficiente, altele asa mai de design. Oricum de la 130-150km/h in sus te va bate vantul bine cu tot cu parbriz pe ZET, e totusi un naked .

https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-z-750-abs/zr750l-m/1869?brand=&price=&rubric_id=4&main_category_id=450&sort=price_asc&page=1&wgr=260#article_list ;

 

Stii vre-un loc de unde as putea sa iau Mpr4 la preturi bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Jun 2014 22:07

radiatorul la z 750 are vreun buson ??eu am dat o aripioara jos si nu am vazut niciunde, sunt acele 3 sigurante de plastic la radiatorul de lichid langa saua din spate cum le pot da jos fara sa le rup ?? am tras de ele dar nu prea tare ideei ?

Da, vasul de expansiune este pe partea dreapta a coditei si are buson de completare. Rivet-urile de la carena coditei se scot asa: apesi pinul de blocare din centrul rivet-ului in interior numai putin (nu de tot) apoi extragi rivet-ul. La montaj impingi pinul de blocare in exterior, aliniezi gaurile, bagi rivet-ul si impingi usor pinul de blocaj pana se aliniaza suprafata pinului cu cea a rivet-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura noua era cam 200 ron din ce vazusem, dar alta varianta mai buna este sa se foloseasca mastic special, in felul asta nu mai cedeaza niciodata si pretul ajunge pe la 100-150 ron . Eu am garnitura crapata de vreo doi ani si nu pierde ulei doar niste mici picaturi, transpira mai mult, intr-un sezon nu am fost nevoit sa fac completari niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma bate gandul sa vand Z-ul.. an 2009daca stiti doritori sa ma anuntati, inca nu l-am postat pe nici un site pt ca nu sunt 100% ca vreau sa il dau si nici nu am chef de telefoane de genul: iti dau 3000 de euro pe el banu jos sau alte negocieri. 14600 km, din care 700 facut de mine anul asta. Pret 3700 euro.

post-46559-0-06493200-1404249131_thumb.jpg

post-46559-0-69772600-1404249196_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Garnitura noua era cam 200 ron din ce vazusem, dar alta varianta mai buna este sa se foloseasca mastic special, in felul asta nu mai cedeaza niciodata si pretul ajunge pe la 100-150 ron . Eu am garnitura crapata de vreo doi ani si nu pierde ulei doar niste mici picaturi, transpira mai mult, intr-un sezon nu am fost nevoit sa fac completari niciodata.

» Post actualizat in 03 Jul 2014 15:18

Se poate pune in lic de garnitura doar mastic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage
Motocicleta nastrusnica isi cauta proprietar darz!!


Kawasaki Z750- 2004 cu urmatoarele imbunatatiri:


-arcuri furca progresive + ulei furca -sezonul 2014

- ulei motor + filtru -sezonul 2014

- antigel- sezonul 2014

- placute frana fata carbone lorraine sbk5 - sezonul 2014

- cauciucuri Michelin Pilot Road 4 - dot 2014

- capac monopost -sezonul 2014

- manete frana+ambreiaj-sezonul 2014

- oglinzi-sezonul 2014

- alarma SPY 5000M, cu pager si senzor de perimetru-sezonul 2014

- crashbar-uri

- PowerCommander 3

- filtru de aer sport

- semnalizari led;



Motocicleta merge BATZ!

Pret 3100 Euro- Negociabil!

Se poate vedea la GARAJ in Piata Victoriei si dam garantie la lucrarile efectuate in sezonul 2014- .


Telefon: 0741068048

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

O idee de pret cat ar costa o segmentare? Motorasul meu incepe sa dea rateuri si e posibil sa am nevoie de o segmentare completa sau schimbarea garniturii de chiuloasa. Nu stiu inca care este problema ca vad ca mai tine putin (macar pana in iarna).

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

cati km are motocicleta?

 

cine ti-a zis ca ai nevoie de segmentare?

 

vad ca esti din bucuresti. mergi la un mecanic capabil, tng sau cesar.

mai mult ca sigur nu e necesar segmentarea motorului. rateurile sunt din alte cauze (senzori defecti, bujii, bobine, etc)

 

da mai multe detalii despre problema ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dark,

 

Motocicleta are cam 50k. Am dus-o la un mecanic si mi-a zis ca 2 bobine de inductie sunt pe duca (asta odata). Mi-a mai zis ca e posibil sa am garnitura de chiuloasa dusa si ea.

 

Problema a aparut duminica. Am fost pe AMC (un circuit de karting din Buc) si in timp ce ma lasam (indiferent de parte) auzeam un fel de troncanit (troscait). Care disparea daca eram drept (ciudat).

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand schimba mecanicul :D

 

pe urma poti trece la diferite schimbari pe la motor.

 

la km aia (reali sau nu) nu ar trebui segmentarea mororului.

 

faza cu troncaniutul mi se pare ciudata, sigur nu ti se balangane vreo ceva pe sub sa pe acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ma uit si sub sa. O sa-l duc in iarna la Cezar si il las acolo sa investigheze. Astazi am venit cu el la munca si s-a comportat OK.

 

Btw, un set de manete (nu cele default) unde gasesc si eu? Ceva mai fancy asa ... la 200 RON

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba mecanicul, daca era necesara segmentarea ai fi avut probleme la pornire si se vedea clar la un test de compresie, dupa cum descrii problema e foarte posibil sa ai un surub slab care zdrangane ceva pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...