LaurBalaur Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Salutare! As vrea sa schimb si eu cauciucurie....ceva sugesti? Dunlop Sportsmart2 daca mergi mai sportiv... sau Michelin Pilot Road 4 daca mergi mai linistit/touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi2868 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 cam asa arata si al meu z-2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzaboldan Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Fain specimen cristi2868. Sa il stapanesti sanatos si fara incidente neplacute Interesant negru asta mat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 cam asa arata si al meu z-2009 » Post actualizat in 25 Jun 2014 07:19 Superb!!! » Post actualizat in 25 Jun 2014 07:21 Dunlop Sportsmart2 daca mergi mai sportiv... sau Michelin Pilot Road 4 daca mergi mai linistit/touring. » Post actualizat in 25 Jun 2014 07:28 De PP3 ce zici? Nu merg foarte sportiv dar mai am momente de gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 » Post actualizat in 25 Jun 2014 07:28 De PP3 ce zici? Nu merg foarte sportiv dar mai am momente de gen E ok si PP3 daca mergi normal. Orice cauciuc NOU e bun, cu conditia sa file din categoria/clasa care iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi2868 Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 ms mitzaboldan, e cam aiurea cu spașatul ca trebuie uscat repede altefel se usuca cu pete )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 E ok si PP3 daca mergi normal. Orice cauciuc NOU e bun, cu conditia sa file din categoria/clasa care iti trebuie. » Post actualizat in 25 Jun 2014 12:00 Am mai citit de Bridgestone s20 evo... Stii ceva de el? » Post actualizat in 25 Jun 2014 12:01 Si legat de o recomandare de parbriz daca ma poate ajuta cineva...ma orientasem spre un MRA dar nu stiu nimic despre el » Post actualizat in 25 Jun 2014 12:10 Trage cam ca orice Zet, destul cat sa o puna in miscare pana la 6000 rpm, porma se dezlantuie herghelia. Depinde in ce stare este, daca este in stare buna, necazuta si problma clasica cu garnitura de ulei reparata atunci zic ca merita banii. » Post actualizat in 25 Jun 2014 12:10 Am si eu problema asta cu garnitura...cum se rezolva? » Post actualizat in 25 Jun 2014 16:55 cam asa arata si al meu z-2009 » Post actualizat in 25 Jun 2014 16:56 Cat te-a costat sa vopsesti Z-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi2868 Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 asa am cumparat,cred ca este din fabrica negru matma uitam pe internet si am vazut ca si pe aceasta culoare sunt modele » Post actualizat in 25 Jun 2014 21:10 asa o mica sedinta » Post actualizat in 25 Jun 2014 22:07 radiatorul la z 750 are vreun buson ??eu am dat o aripioara jos si nu am vazut niciunde,sunt acele 3 sigurante de plastic la radiatorul de lichid langa saua din spate cum le pot da jos fara sa le rup ?? am tras de ele dar nu prea tare ideei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 » Post actualizat in 25 Jun 2014 12:00 Am mai citit de Bridgestone s20 evo... Stii ceva de el? » Post actualizat in 25 Jun 2014 12:01 Si legat de o recomandare de parbriz daca ma poate ajuta cineva...ma orientasem spre un MRA dar nu stiu nimic despre el » Post actualizat in 25 Jun 2014 12:10 Si S20 sunt cauciucuri ok , bunicele . Iar la parbrize, MRA, PUIG, Barracuda sunt producatori de renume, unele modele mai eficiente, altele asa mai de design. Oricum de la 130-150km/h in sus te va bate vantul bine cu tot cu parbriz pe ZET, e totusi un naked . https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-z-750-abs/zr750l-m/1869?brand=&price=&rubric_id=4&main_category_id=450&sort=price_asc&page=1&wgr=260#article_list ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 L-am comandat pe cel de la MRA la 99,95.... Sper sa protejeze macar putin...o sa vad maine cand vine... Legat de cauciucuri cred ca obsa merg pe MPR4 ... Multumesc mult pt sfaturi » Post actualizat in 26 Jun 2014 17:56 Si S20 sunt cauciucuri ok , bunicele . Iar la parbrize, MRA, PUIG, Barracuda sunt producatori de renume, unele modele mai eficiente, altele asa mai de design. Oricum de la 130-150km/h in sus te va bate vantul bine cu tot cu parbriz pe ZET, e totusi un naked . https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/kawasaki-z-750-abs/zr750l-m/1869?brand=&price=&rubric_id=4&main_category_id=450&sort=price_asc&page=1&wgr=260#article_list ; Stii vre-un loc de unde as putea sa iau Mpr4 la preturi bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Stii vre-un loc de unde as putea sa iau Mpr4 la preturi bune? E 1170 RON setul la anvelopemoto.eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Multumesc! » Post actualizat in 28 Jun 2014 11:59 Am montat prabriz MRA, arata foarte bine si-si face si treaba...recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Iunie 28, 2014 Share Postat Iunie 28, 2014 » Post actualizat in 25 Jun 2014 22:07 radiatorul la z 750 are vreun buson ??eu am dat o aripioara jos si nu am vazut niciunde, sunt acele 3 sigurante de plastic la radiatorul de lichid langa saua din spate cum le pot da jos fara sa le rup ?? am tras de ele dar nu prea tare ideei ? Da, vasul de expansiune este pe partea dreapta a coditei si are buson de completare. Rivet-urile de la carena coditei se scot asa: apesi pinul de blocare din centrul rivet-ului in interior numai putin (nu de tot) apoi extragi rivet-ul. La montaj impingi pinul de blocare in exterior, aliniezi gaurile, bagi rivet-ul si impingi usor pinul de blocaj pana se aliniaza suprafata pinului cu cea a rivet-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Cam cat costa operatiunea de schimbare a garnituri la ulei cu tot cu garnitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Garnitura noua era cam 200 ron din ce vazusem, dar alta varianta mai buna este sa se foloseasca mastic special, in felul asta nu mai cedeaza niciodata si pretul ajunge pe la 100-150 ron . Eu am garnitura crapata de vreo doi ani si nu pierde ulei doar niste mici picaturi, transpira mai mult, intr-un sezon nu am fost nevoit sa fac completari niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_fechete1988 Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Salut, ma bate gandul sa vand Z-ul.. an 2009daca stiti doritori sa ma anuntati, inca nu l-am postat pe nici un site pt ca nu sunt 100% ca vreau sa il dau si nici nu am chef de telefoane de genul: iti dau 3000 de euro pe el banu jos sau alte negocieri. 14600 km, din care 700 facut de mine anul asta. Pret 3700 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Garnitura noua era cam 200 ron din ce vazusem, dar alta varianta mai buna este sa se foloseasca mastic special, in felul asta nu mai cedeaza niciodata si pretul ajunge pe la 100-150 ron . Eu am garnitura crapata de vreo doi ani si nu pierde ulei doar niste mici picaturi, transpira mai mult, intr-un sezon nu am fost nevoit sa fac completari niciodata. » Post actualizat in 03 Jul 2014 15:18 Se poate pune in lic de garnitura doar mastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Motocicleta nastrusnica isi cauta proprietar darz!! Kawasaki Z750- 2004 cu urmatoarele imbunatatiri: -arcuri furca progresive + ulei furca -sezonul 2014 - ulei motor + filtru -sezonul 2014 - antigel- sezonul 2014 - placute frana fata carbone lorraine sbk5 - sezonul 2014 - cauciucuri Michelin Pilot Road 4 - dot 2014 - capac monopost -sezonul 2014 - manete frana+ambreiaj-sezonul 2014 - oglinzi-sezonul 2014 - alarma SPY 5000M, cu pager si senzor de perimetru-sezonul 2014 - crashbar-uri - PowerCommander 3 - filtru de aer sport - semnalizari led; Motocicleta merge BATZ! Pret 3100 Euro- Negociabil! Se poate vedea la GARAJ in Piata Victoriei si dam garantie la lucrarile efectuate in sezonul 2014- . Telefon: 0741068048 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Te rog spune-mi si mie cum se comporta cauciucurile MPR 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiesto Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Salut, O idee de pret cat ar costa o segmentare? Motorasul meu incepe sa dea rateuri si e posibil sa am nevoie de o segmentare completa sau schimbarea garniturii de chiuloasa. Nu stiu inca care este problema ca vad ca mai tine putin (macar pana in iarna). Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 salut. cati km are motocicleta? cine ti-a zis ca ai nevoie de segmentare? vad ca esti din bucuresti. mergi la un mecanic capabil, tng sau cesar. mai mult ca sigur nu e necesar segmentarea motorului. rateurile sunt din alte cauze (senzori defecti, bujii, bobine, etc) da mai multe detalii despre problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiesto Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Salut Dark, Motocicleta are cam 50k. Am dus-o la un mecanic si mi-a zis ca 2 bobine de inductie sunt pe duca (asta odata). Mi-a mai zis ca e posibil sa am garnitura de chiuloasa dusa si ea. Problema a aparut duminica. Am fost pe AMC (un circuit de karting din Buc) si in timp ce ma lasam (indiferent de parte) auzeam un fel de troncanit (troscait). Care disparea daca eram drept (ciudat). Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 in primul rand schimba mecanicul pe urma poti trece la diferite schimbari pe la motor. la km aia (reali sau nu) nu ar trebui segmentarea mororului. faza cu troncaniutul mi se pare ciudata, sigur nu ti se balangane vreo ceva pe sub sa pe acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tiesto Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 O sa ma uit si sub sa. O sa-l duc in iarna la Cezar si il las acolo sa investigheze. Astazi am venit cu el la munca si s-a comportat OK. Btw, un set de manete (nu cele default) unde gasesc si eu? Ceva mai fancy asa ... la 200 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZYB Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Schimba mecanicul, daca era necesara segmentarea ai fi avut probleme la pornire si se vedea clar la un test de compresie, dupa cum descrii problema e foarte posibil sa ai un surub slab care zdrangane ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.