Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

De unde iti iei ? Ca tocmai ce mi-am luat si eu prima cazatura (de pe loc) si mi s-a rupt maneta de ambreaj..

 

Salut! manetele noastre stock de frana/ambreiaj sunt de 14 cm sau de 17 cm? k as dori sa imi comand dar nu stiu exact dimensiunea si decat sa mai merg pana in garaj, prefer sa intreb :D. ms anticipat!



In primul rand scuze pentru dublu post! Ontopic:

 

Astazi mi-am luat prima tranta. Din fericire pentru mine fara incidente (am cazut ca balalaul de pe loc). Din pacate pt baiatu' meu mici zgarieturi si o maneta de ambreaj rupta. Ma poate ajuta cineva cu un link catre un magazin de unde as putea cumpara aceasta maneta si cu o persoana de contact unde as putea sa-mi polishez si colorez iarasi carenele julite?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da il stiu pe mexy. Baiat de treaba. Am nevoie doar de maneta de ambreaj nu de ambele. Am gasit un pe site la 50 RON dar trebuie sa verific inainte sa dau comanda sa vad daca e OK. Multumesc Cosmin.

 

Ar mai fi cu reparatul carenelor ... e putin bulita chiar langa faruri acolo si in spate unde e scrisul "z750". Vreo idee?

 

 

salut.

iti recomand userul mexykanu pt manete. eu am dat 130 de lei pe ele, dar dureaza ceva pana vin.

arata bine si cred ca iesi mai ieftin decat o maneta oem (la bandit am dat 90 de lei pe cea de frana)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am reusit sa scot aproape de tot niste zgarieturi cu polish pt zgarieturi cumparat de la magazin de piese auto. nu e ca nou da se cunoaste diferenta.

daca te hotarasti sa cumperi polish, spune-i ca vrei mediu, nu chiar abraziv. te chinui umpic mai mult, dar esti sigur ca nu ii iei lacul/vopseaua de tot. iti recomand sa incerci mai intai pe o portiune a motocicletei unde nu e chiar la vedere.

acum depinde cat de adanci is zgarieturile. o poza m-ar lamuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa pun diseara cateva poze :)

 

eu am reusit sa scot aproape de tot niste zgarieturi cu polish pt zgarieturi cumparat de la magazin de piese auto. nu e ca nou da se cunoaste diferenta.

daca te hotarasti sa cumperi polish, spune-i ca vrei mediu, nu chiar abraziv. te chinui umpic mai mult, dar esti sigur ca nu ii iei lacul/vopseaua de tot. iti recomand sa incerci mai intai pe o portiune a motocicletei unde nu e chiar la vedere.

acum depinde cat de adanci is zgarieturile. o poza m-ar lamuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu un link catre un magazin de unde as putea cumpara aceasta maneta si cu o persoana de contact unde as putea sa-mi polishez si colorez iarasi carenele julite?

 

Multumesc anticipat.

 

In caz ca nu ai gasit maneta de ambreiaj inca : http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/kawasaki/750/z-750-s/2007/?paging-picture-table=100#good_detail=maneta-de-ambreiaj-10248

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si poze. Se pare ca s-a si rupt putin acolo...

 

2ag6k9x.jpg

 

2ykcsgk.jpg

 

2gtrc77.jpg

 

 

eu am reusit sa scot aproape de tot niste zgarieturi cu polish pt zgarieturi cumparat de la magazin de piese auto. nu e ca nou da se cunoaste diferenta.

daca te hotarasti sa cumperi polish, spune-i ca vrei mediu, nu chiar abraziv. te chinui umpic mai mult, dar esti sigur ca nu ii iei lacul/vopseaua de tot. iti recomand sa incerci mai intai pe o portiune a motocicletei unde nu e chiar la vedere.

acum depinde cat de adanci is zgarieturile. o poza m-ar lamuri

Editat de Tiesto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu... asta este. Le duc sa le fac noi. A fost greseala mea ca am cazut ca balalaul :)

 

nici o sansa cu polish.

trebuie dusa la vopsit :(

 

capacul de la motor nu are mai nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tiesto, mergi la un mecanic sa iti verifice putin mobra

8% e cam mare consumul.

eu pot merge linistit si cu a 2-a si cu a 3-a cu 50- 60 km pe ora. si am in jur de 3000-3500 rpm

nu stiu de ce ti s-a parut ca nu trage bine de jos... eu personal am facut intoarceri la 180 de grade cu viteza ff mica si cu a 2-a sau a 3-a (lene sa schimb viteza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca nu trage bine. Tocmai asta e ideea. Cand merg incet (20-30 km pe ora) mi se pare ca merge subturata si incepe si vibreaza sub mine. Trebuie sa tin mereu mana pe ambreaj ca sa nu mai faca urat. Nu am zis ca nu trage sau nu se misca sau orice altceva. Asta ma deranjeaza si d-asta am zis ca se comporta ciudat (pentru mine, utilizator de rand amarat la prima mobra). Consumul nu cred ca este 8%. Sunt mai mult ca sigur ca am exagerat dar probabil este undeva la 6 maxim 7 in oras.

 

@tiesto, mergi la un mecanic sa iti verifice putin mobra

8% e cam mare consumul.

eu pot merge linistit si cu a 2-a si cu a 3-a cu 50- 60 km pe ora. si am in jur de 3000-3500 rpm

nu stiu de ce ti s-a parut ca nu trage bine de jos... eu personal am facut intoarceri la 180 de grade cu viteza ff mica si cu a 2-a sau a 3-a (lene sa schimb viteza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol. Sper sa-l rezolvi cat mai repede.

 

asa mi s-a parut in celalalt topic al tau.

totusi ar trebui sa poti merge linistit si cu 20-30 km la ora.

am sa verific zilele astea, deocamdata am motorul desfacut :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata super, am vazut una lafel anul trecut tot all black cu un mic parbriz MRA, proprietarul mi-a spus ca face diferenta dupa 110 pana la 160-170 si arata mult mai bine, chiar a supersport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai mari probleme din punctul asta de vedere le-am avut de la benzina f proasta ...sau mai bine zis de la apa din benzina. S-au rezolvat singure dupa ce s-a consumat "mizeria". Daca este vorba de motocicleta din poza de profil atunci observ ca ai toba sport. Iar combinatia de toba sport / filtru sport fara power commander poate sa faca aceasta plaja de turatii 2000-3000 (care oricum este foarte mica pt. un mers normal si sanatos al motorului) inutilizabila sau foarte putin utilizabila. Oricum ai dat foarte putine detalii pt. a primi o explicatie la obiect. Cel mai bine este sa expui problema mai amanuntit pe sectiunea service sau sa mergi la un mecanic.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina sau toba care doar a fost taiata. A mea a avut putin sughit pana am consumat primul plin lasat de toamna trecuta, ma gandesc ca se facuse benzina aia cam apa :). Oricum cel mai bine vezi la relanti, daca este constant si ramane la 1000 dupa ce se incalzeste poate sa fie altceva nu carburantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...