Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scrie in cartea ei tehnica faptul ca in momentul in care pleaca din fabrica,motocicleta este reglata la suspensii pentru o persoana de 68 kg.

Eu de exemplu am 1.90 si 105 kg,iar cand intram in curbe imi plonja fata foarte mult.Intr-o zi i-am reglat suspensia corespunzator greutatii mele (pretensionarea arcurilor si reglajele amortizoarelor pe revenire) si parca este alta motocicleta,intru super tare cu ea pe viraje si nu misca.

Bineinteles ca un Ohlins complet ar face treaba dar....e criza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm. Si mie imi juca spatele pe curbe. Am luat o cheie, am intarit amortizorul si acum e vis. Abia astept vara.

In aprile imi scot si eu jucarioara de la iernat, dar cum o scot o bag si intr-o revizie completa. Schimbat kit de lant, placute frana, ulei si filtru de ulei, filtru de aer, simeringuri, uleiul din furca, lichidul de frana, lichidul de racire, cauciucul spate...este grele dar merita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Un nou posesor de Z a aterizat printre voi :cheers: .

 

Tin sa mentionez ca l-am luat acum 3 zile, ca vin de pe SS si sunt innebunit dupa el. Permis moto de 4 ani , moto anterioare CBR600f si ultimii doi ani un R1 din '00.

 

Acum 3 zile mi s-a oferit un schimb f. convenabil pt mine si am dat R1 in schimbul lui "Zet cel mic" :lol: . Am vrut sa ma ridic la un an mai nou (2005)

 

Vreau sa spun ca sunt super incantat de el, de sunetul/manevrabilitatea,comoditatea lui....incantat de TOT! :friends:

 

Am si eu cateva intrebari ... venind dupa 2 ani de R1 ... nu ma deranjeaza ca este mai linistit decat acesta...dar am impresia ca la frane mai puternice, balanseaza foarte mult fata...este doar o senzatie sau chiar are suspensiile foarte moi?(eu am 70 kg - 1.80)

 

Alta chestie care am observat-o, este ca are spatele foarte foarte usor. La intrarea pe viraj si frana de motor puternica, danseaza spatele, dar este f controlabil... Fiind obisnuit cu R1, am senzatia ca pe curbe risc sa imi fuga spatele foarte usor ..si ezit sa ma aplec cu el f mult...Ce parere aveti?

 

Poate cineva sa imi spuna cum se regleaza suspensiile fata? La R1 erau 3 reglaje/telescop ...la Zet nu vad nimic de unde as putea regla.. :-??

 

Alte intrebare...cam care este consumul ei? Urban/Extra-urban?

 

O alta intrebare - la relanti sesizes un sunet ascutit, continuu - electric - gen pompa injectie sau pomba benzina...nu stiu exact ce ar putea fi... - este normal? asa se aud toate, este sunetul de injectie sau...?

 

O alta intrebare ar fi cam cat m-ar costa un bugspoiler, capacul monopost si protectiile de radiator?

 

Atasez si cateva poze cu albinuta :)

 

Numai bine!

 

se pare ca nu pot atasa poze in mom acesta, voi pune mai pe seara cred...numai bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Un nou posesor de Z a aterizat printre voi :cheers: .

 

Tin sa mentionez ca l-am luat acum 3 zile, ca vin de pe SS si sunt innebunit dupa el. Permis moto de 4 ani , moto anterioare CBR600f si ultimii doi ani un R1 din '00.

 

Acum 3 zile mi s-a oferit un schimb f. convenabil pt mine si am dat R1 in schimbul lui "Zet cel mic" :lol: . Am vrut sa ma ridic la un an mai nou (2005)

 

Vreau sa spun ca sunt super incantat de el, de sunetul/manevrabilitatea,comoditatea lui....incantat de TOT! :friends:

 

Am si eu cateva intrebari ... venind dupa 2 ani de R1 ... nu ma deranjeaza ca este mai linistit decat acesta...dar am impresia ca la frane mai puternice, balanseaza foarte mult fata...este doar o senzatie sau chiar are suspensiile foarte moi?(eu am 70 kg - 1.80)

 

Alta chestie care am observat-o, este ca are spatele foarte foarte usor. La intrarea pe viraj si frana de motor puternica, danseaza spatele, dar este f controlabil... Fiind obisnuit cu R1, am senzatia ca pe curbe risc sa imi fuga spatele foarte usor ..si ezit sa ma aplec cu el f mult...Ce parere aveti?

 

Poate cineva sa imi spuna cum se regleaza suspensiile fata? La R1 erau 3 reglaje/telescop ...la Zet nu vad nimic de unde as putea regla.. :-??

 

Alte intrebare...cam care este consumul ei? Urban/Extra-urban?

 

O alta intrebare - la relanti sesizes un sunet ascutit, continuu - electric - gen pompa injectie sau pomba benzina...nu stiu exact ce ar putea fi... - este normal? asa se aud toate, este sunetul de injectie sau...?

 

O alta intrebare ar fi cam cat m-ar costa un bugspoiler, capacul monopost si protectiile de radiator?

 

Atasez si cateva poze cu albinuta :)

 

Numai bine!

 

se pare ca nu pot atasa poze in mom acesta, voi pune mai pe seara cred...numai bine..

 

 

Bravo, felicitarile noastre. Ai ales un motor foarte ok

 

Hai sa vedem:

 

Suspensiile sunt reglabile. Daca citesti cateva posturi mai sus o sa vezi ca va trebui sa le intaresti putin sa capeti stabilitate maxima. Foarte multe detalii despre reglarea lor nu pot sa iti dau eu, ca la mine sunt ok si nu am umblat.

 

Consumul in bucuresti, mie imi mananca cam 7-8, dar si un Mivv Gp care adauga ceva la consum, dar mers sportiv.

In afara ia cam un 5-6, iar in functie de stilul de mers

 

Acel sunet ascutit vine de la injectoare. In primul rand il vei auzi cand vei pune contactul, atunci isi face CPU-ul toate setarile, etc si dupa aia se va un sunet mai ascutit din cauza injectoarelor.

 

Carenele aftermarket ce pot sa iti zic: Un bugspoiler te duce undeva intre 100 si 200 euro, protectiile pt radiator nu sunt protectii, sunt doar niste aripioare care stau bine:D alea costa cam 50 euro. Iar un capac monopost te va duce tot undeva in jur de 60-70 de euro. Iti sugerez ebay-ul pentru toate astea.

 

Inca odata bine ai venit si sa il stapanesti sanatos, fara incidente. Vei vedea ca este o diferenta destul de mare fata de un SS, mai ales bruta aia de R1. Pozitie muuuuuuuult mai confortabila, manevrabilitate sporita, perfect pentru un oras si pentru plimbari in afara. Este supr rezistent atat timp cat ai si tu grija de el (revizii la zi). Eu il am de 2 ani pe al meu si nu l-as da, decat sa imi iau fratiorul de 1000 din 2007, dar cale lunga pana acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus xenon.Va recomand cu caldura sa faceti asta.Este o diferenta imensa intre halogen si xenon. Vezi mult mult mai bine,distanta la care bate farul este mai mare si un lucru foarte important cei din trafic te vad mult mai repede. Consumul de curent am inteles ca este undeva sub jumate fata de un bec halogen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, felicitarile noastre. Ai ales un motor foarte ok

 

Hai sa vedem:

 

Suspensiile sunt reglabile. Daca citesti cateva posturi mai sus o sa vezi ca va trebui sa le intaresti putin sa capeti stabilitate maxima. Foarte multe detalii despre reglarea lor nu pot sa iti dau eu, ca la mine sunt ok si nu am umblat.

 

Consumul in bucuresti, mie imi mananca cam 7-8, dar si un Mivv Gp care adauga ceva la consum, dar mers sportiv.

In afara ia cam un 5-6, iar in functie de stilul de mers

 

Acel sunet ascutit vine de la injectoare. In primul rand il vei auzi cand vei pune contactul, atunci isi face CPU-ul toate setarile, etc si dupa aia se va un sunet mai ascutit din cauza injectoarelor.

 

Carenele aftermarket ce pot sa iti zic: Un bugspoiler te duce undeva intre 100 si 200 euro, protectiile pt radiator nu sunt protectii, sunt doar niste aripioare care stau bine:D alea costa cam 50 euro. Iar un capac monopost te va duce tot undeva in jur de 60-70 de euro. Iti sugerez ebay-ul pentru toate astea.

 

Inca odata bine ai venit si sa il stapanesti sanatos, fara incidente. Vei vedea ca este o diferenta destul de mare fata de un SS, mai ales bruta aia de R1. Pozitie muuuuuuuult mai confortabila, manevrabilitate sporita, perfect pentru un oras si pentru plimbari in afara. Este supr rezistent atat timp cat ai si tu grija de el (revizii la zi). Eu il am de 2 ani pe al meu si nu l-as da, decat sa imi iau fratiorul de 1000 din 2007, dar cale lunga pana acolo

Multzam mult. Am luat manualul si voi seta suspensia fata.

 

Am fost astazi la o plimbare lunga...siii...vissss :friends:. Chiar nu se compara pozitia cu cea de pe R1, iar vreau sa spun ca si pt pasager, daca nu mergi sportiv, pozitia este geniala, relax' continuu. Am mers in jur de 80 de km astazi pe drumul spre Alexandria, plimbare de placere, foarte linistit...si a fost belea..:cheers: ... Am ajuns sa imi schimb impresia si sa realizez faptul ca nu se merita un super-sport decat daca ai mania circuitului...atat...

 

Pun si cateva poze cu albinuta, ultima oara nu am putut...

 

P.S. Geniala toba asta Akrapovici ... :X :X

 

Asfalt uscat

post-15523-1237132211_thumb.jpg

post-15523-1237132299_thumb.jpg

post-15523-1237132322_thumb.jpg

post-15523-1237132357_thumb.jpg

post-15523-1237132399_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam mult. Am luat manualul si voi seta suspensia fata.

 

Am fost astazi la o plimbare lunga...siii...vissss :rolleyes:. Chiar nu se compara pozitia cu cea de pe R1, iar vreau sa spun ca si pt pasager, daca nu mergi sportiv, pozitia este geniala, relax' continuu. Am mers in jur de 80 de km astazi pe drumul spre Alexandria, plimbare de placere, foarte linistit...si a fost belea..:moto: ... Am ajuns sa imi schimb impresia si sa realizez faptul ca nu se merita un super-sport decat daca ai mania circuitului...atat...

 

Pun si cateva poze cu albinuta, ultima oara nu am putut...

 

P.S. Geniala toba asta Akrapovici ... :X :X

 

Asfalt uscat

pffff...o bijuterie. Sa o stapanesti sanatos man si fara incidente, dar pune mana si poarta si tu niste manusi ca te alergam :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:kiss:))) aveam aveam....eram la poza :bow: , se vad manusile printr-o poza pe sa daca nu ma crezi... :haha:

oups...scuze...am fost eu mai chior :rolleyes: Atunci nu te mai alergam, te lasam sa te bucuri de moto :moto:

 

Acum ca tot ne inmultim, ce ziceti? Poate ne intalnim si noi odata astia cu z-urile de 750, de 1000, modele noi si mai putin noi? E cineva pt asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel si eu...racit praf. Din cate am auzit eu, vremea asta nenorocita va tine pana la sfarsitului lui Martie, inceputul lui Aprilie. Eu in aprilie am decis ca imi scot jucarie de la hibernat. Oricum ramane sa ne auzim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu bagati o anduranta pana la Timisoara, sa vi se abureasca viziera. :kiss:

=))))))) nu mai cobi atat :rolleyes: Desi am putea sa facem in vara un traseu undeva pana la jumatatea drumului pt un weekend si sa vii si matale, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am scos-o de mult de la hibernat :rolleyes: cred ca asta e si motivul racelii grave.. :kiss:(

 

Oricum, sper sa treaca vremea rea, ca in perioada 28-29 Martie sau 4-5 aprilie (adica peste 2-3 weekenduri) am programata o plimbare spre ploiesti si de acolo spre munte...brasov - chei - ...etc.. Daca se baga vreun doritor, cu cea mai mare placere :moto:

 

A si apropo...in vara - daca se mai tine Moto GP- ul in Ungaria sau Cehia, v-ati baga careva?

Editat de liviu_pyt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am mai avut rabdare si am iesit luna asta de mai multe ori cand era frig si regret acum.Am genunchiul drept varza,ma doare de mor, cu toate ca am avut pantaloni de motor foarte grosi cu mesada.

Eu ma gandeam sa merg la Serres pentru ca este foarte aproape (600 km) si am auzit ca e super frumos acolo.

A fost Vlad (coxanelu) si s-a dat acolo.

Ia uitati-va ce se poate face cu un Z daca sti sa te dai.

post-40928-1237366013_thumb.jpg

post-40928-1237366031_thumb.jpg

Editat de LLV Racing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult. Aveam nevoie sa imi fac revizia de 24.000 km si incercam sa ma uit sa vad ce trebuie sa schimb la ea. Bujii, ulei, filtru de ulei, lichidul de frana si eu ma gandeam sa mai schimb si lichidul de racire, filtru de aer. Se merita?

 

Placutele de frana si cauciucurile le pun cand o scot din hibernare, luna viitoare, ca le am deja cumparate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, neastamparatilor !

 

Sunt constient ca sunt prea in varsta pentru acest motor

dar, din cand in cand, imi permit si eu cate un capriciu...

 

Formula "Kawa Z750 ABS" este in opinia mea:

 

O motocicleta puternica, performanta si in special distractiva...

In mana unui rider hotarat acest motor umileste multe marci de prestigiu...

 

Eu ma voi intoarce la cuirasatele mele asa ca:

cine imi va face o oferta de nerefuzat, il poate avea.

Distractie frumoasa !

 

post-882-1238419159_thumb.jpg post-882-1238419177_thumb.jpg

post-882-1238419122_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...