Sari la conținut

Ktm Adventure


Postări Recomandate

Ma tot bate mai nou gandul sa imi iau un KTM Adventure Black ...

nou ca de ... de 9 ani tot pe seconduri merg.

post-6052-1175494902_thumb.jpg

 

Acum astept de la posesori pareri .... :kick:

Ma intereseaza in special fiabilitate, consum si comporatment coclauri/asfalt.

Nu ma supar nici daca un Dealer isi da cu parerea ..... mai a les a lui EGLY ... alias Szilveszter.

Dar va rog inca o data cu argumente ... ca pareri de pe net am vazut gramada.

 

Si inca ceva ... daca stie careva cum pot sa il iau in Leasing sau ceva asemanator ... si nu de ala cu

dobanda 20% pe an. :D

Nu m-a facut tata milionar ... in RONi ... :crack:

 

Multam fain anticipat. :lol: :lol: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult decat ai citit tu pe net nu stiu ce se poate spune. Din punctul meu de vedere este un motor extraordinar. Imi place atat dpdv al fisei tehnice cat si dpdv optic.

 

Io am pe desktop urmatoarea imagine...

 

 

 

Si mie imi place cum arata ... si cei 98 CP sunt suficienti pt. Romania.

Eu vreau sa stiu cum sta cu intretinerea, consumul si fiabilitatea.... :crack:

Ca banii ... m-io da eu de 3 ori peste cap

 

Eu am pe Desktop ....

post-6052-1175507492_thumb.jpg Editat de sadik69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place cum arata ... si cei 98 CP sunt suficienti pt. Romania.

Eu vreau sa stiu cum sta cu intretinerea, consumul si fiabilitatea.... :crack:

Ca banii ... m-io da eu de 3 ori peste cap

 

Sper ca acest link sa va ajute. Mi se pare un forum mult mai serios, cu pareri mult mai avizate.

Enjoy!

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=62878

 

Romania, s-ar putea Sebi, sa ti se pare mult prea mica dupa ce ti-l vei lua. Va fi ca un o mica groapa de nisip de joaca a copiilor de tzatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

portocaliu arata a KTM, negru sau argintiu nu prea...

oricum un toring enduro cat de cat usor de 1000 cc si 100 cp nu prea ai ce sa alegi: varadero imensa cu multe carene care se crapa, bmw 1200 gs superb dar scump si problema motorului boxer la impactul cu solul, v strom 1000 e de strasse, caponord tot pe acolo, yamaha nu, kawa nu, cagiva slabut... tigger-ul de 900 e si ala mare si greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 14.000km facuti pe un 950 si nu pot sa iti zic decat ca e o motoreta de care nu te plictisesti, indiferent cata benzina sau cat ulei iti consuma.

 

pusesem anuntz ca o vand dar sincer nu cred ca as gasi alt touring sa o inlocuiasca, in we asta am facut 500km fara sa ma opresc decat la vama si sa bag benzina. Pur si simplu nu imi venea sa rup ritmul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest in nici un fel acele satisfactii ! Repet ... imi place foarte mult, respectiva ! Am vrut doar ,,sa punctez" un aspect, in ceea ce tine de 2V-ul de la KTM !

Nu ma intelege gresit, daca as avea ,,gloante", as cumpara maine un LC8 Adventure nou, in fata multor ,,grei" ca Varadero, GS1200 Adv, Tiger sau ... mai stiu eu ce !

 

Bafta si sanatate ! :(

 

 

DAP ... astea fiind spuse.... :cheers:

Multumesc tuturor pt. buna-vointa, si pe unii din ei probabil ii voi dezamagi.

In genere cand am gasit ceva despre Adventure numai de bine.

Dar asta e teoria, si cum ne invata mama natura ...

Teoria e una , dar practica ne omoara. :moto:

 

 

Am vorbit cu ceva dealeri de KTM, pretul final e undeva la 12400 EU !!!! :D

Cat o masina in carne si oase (nu ma refer desigur la Logan...)

Asta in sine nu ar fi cea mai mare problema.

Desi pe sit-ul oficial KTM apare ca motorul are 2 ani garantie ... in relitate

nu ti se da decat unul ... care mie mi se pare jenant de putin, avand in vedere

ca dai o caruta de bani, si e totusi un V2 mare, care cel putin la

jappo nu are moarte cu unu cu doua. :D

Daca atata incredere au in motocicleta lor ... poa' sa si-o tina !!! :peace:

Eu nu dau o caruta de bani si peste un an stau cu morcovul in poponeata ca pateste ceva....

si piesele de schimb sunt aberant de scumpe.

 

Avand in vedere ca preturile la jappo au scazut binisor ...

Un Suzuki DL 650 imi face cu ochiul *6800 EU.

Stiu ca pe enduro nu poate cat poate Adventure, dar cu restul de 5000 EU pot

sa imi iau un hard ... tot Jappo.

Am avut un mic soc cand am vazut cat au scazut preturile, si as fi prost sa

nu profit. :bounce:

 

 

Intervalul de service la Yamaha XJ 600 e de 12000 km, sau 6 luni.

O singura data am schimbat uleiul la 8000 km. (in rest la 6000), si nicidata

nu am completat uleiul ...

La DR-ul meu la 5000 km. completez cel mult un litru ulei.

P.S. La unii se poate la altii nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Desi pe sit-ul oficial KTM apare ca motorul are 2 ani garantie ... in relitate

nu ti se da decat unul ... care mie mi se pare jenant de putin, avand in vedere

ca dai o caruta de bani, si e totusi un V2 mare, care cel putin la

jappo nu are moarte cu unu cu doua. :cheers:

 

iti garantez eu ca sunt 2 ani si in realitate (intreaba un dealer serios). si in 1 an si 17000km nu am avut nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceea ce-am experimentat eu, KTM-ul ofera doar performante......nu si anduranta. Daca vrei o motocicleta la care sa nu schimbi piese prea des, in mod cert nu ti-ai gasit un partener in KTM.

KTM-ul iti da senzatii dar iti cere la schimb banutii dati pe piese........poate minore........dar un om obisnuit cu japoneze sau BMW-uri poate fi putin "dezamagit". Nu spun ca nu merita dar...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm si eu treaba cu 2 ani.

 

Si eu am vazut pe situl oficial ca sunt 2 ani.

Dar, unii dealeri (nu dau nume) nu ofera decat un an.

absurd ... cred ca nu vor sa isi vanda marfa. Tipic romanesc.

 

Da, chiar nu vreau sa schimb piese.

Si ma gandesc la o iesire din tara spre o alta mai indepartata, si chiar nu am nevoie de probleme.

 

Eu de 4 ani umblu pe Jappo, si am schimbat doar kit de lant.

Dar, nu sunt in masura sa ma pronunt legat de fiabilitatea KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

1. Din experienta mea LC8-UL NU CONSUMA ULEI ! !

Din zecile de motoare de acest tip care vin la noi in service nici unul nu a avut lipsa de ulei

Singurele "lipsuri" le-au avut la sistemul de racire la citeva motoare care "au fiert apa" in Enduro Extrem. (cei mai cusajosi pot sa incerce si asta)

 

2. KTM 990 Adventure are 2 ani garantie care se poate extinde la 3 ani pentru anumite cazuri. (service facut in ateliere de specialitate si mai ales aceste serviceuri sa fie inregistrate in baza de date al KTM (dealernet)

Noi avem si acum in service un motor de 2 ani jumatate la care clientul nu trebuie sa plateasca reparatiile. (Aici vorbesc de reparatii nu de intretinere!)

Trebuie sa stiti ca nu dealerul da garantia ci KTM ! In momentul livrarii motocicletei perioada de garantie apare automat pe nota de livrare. Dealerul nu o poate modifica sub nici o forma

 

3. Parerea mea despre acest motor v-o pot spune mai in detaliu dupa 28 Mai, cind ne intoarcem de la o tura de 10 zile prin Spania si Portugalia

 

Citeva lucruri insa le pot spune de pe acum.

-Motorul pe injectie este mult mai bun decit cel "vechi" (950-ul) Eu personal am fost destul de sceptic cu privire la motoarele pe injectie dar trebuie sa recunosc ca sunt MULT mai bune.

-Cu fiabilitatea injectoarelor pina acum nu am avut NICI O PROBLEMA

-ABS-ul (care este inclus in pret) functioneaza foarte bune. Am avut o singura problema la un motor la care a fost schimbat in garantie. (Butonul sistemul ABS a ramas blocat in modul "deculat").

-Saua cu gel este extrem de comoda la modelele 2007-2007

-Manevrabilitatea (mai ales pe serpentine) nu are rivali

-Accesorile "de fabrica" pentru cei care pleaca in ture foarte lungi (2-10 000 km) sunt aproale nelimitate.

 

Salut Zsolt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Asteptam, cu mult interes, impresiile dumneavoastra, in urma turei de 10 zile prin Spania Portugalia ! V-as fi foarte recunoscator, mai ales ca urmatoarea motocicleta va fi una noua, ca de 15 ani ma dau numai cu ,,second"-uri, si acea motoreta noua va fi, ..... bineanteles ...........KTM 990 Adventure ABS !

 

Asa sa ma bata Dumnezeu ! ... Amin ! :)

 

Cu deosebit respect ! :scratch:

 

@petrica

 

 

Subscriu... desi indiferent ce va spune, tot 990adv o sa imi iau! :)

Editat de newprofiler1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Exista vreo posibilitate sa apara si pe Adventure 640 ABS?

 

Deocamdata se pregateste schimbarea lui cu blocul de 690 (de fapt 650 cmc). Ala n-o sa ma vibreze asa. Dupa aceea se va pune prbl. ABS. Fiindca va fi mai stradal. Actualmente nu se justifica. Putinii cumparatori care mai opteaza ptr aceasta motocicleta o iau din cauza calitatilor in offroad. Cele mai bune din categorie. Fara ABS pretul e cel mai mare din categorie, daramite cu ABS. Ptr. offroad ABS-ul tre decuplat...si asta scumpeste si complica lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu... desi indiferent ce va spune, tot 990adv o sa imi iau! :wave:

 

 

Fata de un Varadero de ex e la fel de scumpa. Tine pe jumate - in timp si km, costa dublu intretinerea , dar e mult mai potrivit pentru drumurile noastre, inclusiv in oras, pe curbe stranse, pe gropi, obstacole diverse noaptea etc. Motorul actual e mai matur decat cele de acum 2-3 ani si fiind testat pe variantele de strada (SuperDuke, SuperMoto) a devenit pare-se mai fiabil. E si (zic eu) cel mai frumos trail. Pacat ca e asa cocotzata.....Tre sa ai peste 180 cm sau macar experienta de endurist de rally ca Zsolt ca sa n-o scapi macar odata....

Editat de univet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata de un Varadero de ex e la fel de scumpa. Tine pe jumate - in timp si km, costa dublu intretinerea , dar e mult mai potrivit pentru drumurile noastre, inclusiv in oras, pe curbe stranse, pe gropi, obstacole diverse noaptea etc. Motorul actual e mai matur decat cele de acum 2-3 ani si fiind testat pe variantele de strada (SuperDuke, SuperMoto) a devenit pare-se mai fiabil. E si (zic eu) cel mai frumos trail. Pacat ca e asa cocotzata.....Tre sa ai peste 180 cm sau macar experienta de endurist de rally ca Zsolt ca sa n-o scapi macar odata....

 

Confirm .. oarecum !

Am facut ture relativ dificile pt astea doua (Varadero / KTM950) si cu ambele m-am simtit la fel de rau datorita masivitatii si greutatii. Desi m-as fi asteptat la un plus pt 950 Adv in teren, adevarul (meu) este fix invers. Desi are garda mai sus, roti spitate si mai mari (18/21"), alura mai endurista, etc, probabil are centrul de greutate mai sus, saua mai aspra, nu stiu, nu-mi explic de ce m-am simtit mai bine pe Varadero (in aceleasi conditii de drum forestier). Cu Varadero risti sa atingi cu baia de ulei pamantul la gropi mari, dar parca ai stabilitate mai buna (si culmea, e si mai grea). Datorita greutatii, ambele devin motociclete de strazi proaste, nimic in plus ... In teren sunt la fel de varza, pe bune! Dar dintre ele eu personal am avut un feeling mai pozitiv pt Varadero - toarce mai frumos, cuplu parca mai bun (asa se simte), aveam pasager, 3 cutii pline si foarte grele + geanta de rezervor .. si nu simtea diferenta !!! Cat despre fiabilitate, nu vreau sa supar pe cineva, dar parerea mea e ca astea 2 nu intra in aceeasi clasa de fiabilitate, deci comparatiile sunt fortate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta dintre Varadero si LC8 apare cand dai cu ele de pamant... La KTM se rupe oglinda iar la Honda carena. Mai e si o diferenta de vreo 40 kg cand incerci sa le ridici de jos; KTM-ul are multe plastice, Honda mai mult metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta dintre Varadero si LC8 apare cand dai cu ele de pamant... La KTM se rupe oglinda iar la Honda carena. Mai e si o diferenta de vreo 40 kg cand incerci sa le ridici de jos; KTM-ul are multe plastice, Honda mai mult metal.

 

Unele lucruri se pot remedia, altele nu.

Am pus bare de protectie GIVI pt carene fata, in spate am oricum cadrul pt cutii. Am scapat-o de 2 ori: o data de pe loc, o data la un urcus prea dificil pt ea (a alunecat inapoi cam 5-6 metri la vale). Rezultatul: am zgariat cutia spate, bara de protectie dreapta, capatul ghidonului si aparatoarea (cand am scapat de pe loc). Nu a patit absolut nimic pe deal (pamantul moale), nici urma de crapat carena sau ceva similar !

E adevarat, am ridicat greu de jos de fiecare data (tine de tehnica, nu neaparat de forta)!

Nu cred ca plasticul carenelor difera, ktm vs honda, imi pare identic, destul de casant la ambele (daca compari cu plasticele de pe enduroaice pursange). Fara protectii risti la ambele la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...