Sari la conținut

Problema


adip
 Share

Postări Recomandate

se dau urmatoarele date.

bateria de la moto s-a dus...cumparat alta noua, formatata si pusa la incarcat.

verificat releu , constat ca nu incarca suficient. schimbat releu , incarca bine acum, pus si bateria cea noua .

 

mers o zi ok.

a doua zi pornit mobra la prima cheie. mers 5 min ..oprit... dau sa pornesc iar , nu mai merge. bateria moarta... o imping , porneste...fac 160 km cu vreo 5 opriri, pornit de fiecare data la cheie...deci a incarcat ( asta se intampla ieri)..

 

azi , pornesc iar mobra la cheie...mers prin oras..oprit de vreo 3-4 ori....pornit la cheie....intr-un final am ajuns sa pornesc iar impins ( nema baterie, desi in mers se vede ca incarca)

 

ce ouale mele are????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..măsoară curent consumat în repaus (ampermetru înseriat)..în mod normal consum minim, dacă ai alarmă, altfel trebuie să fie 0...dacă îți apare consum,, de obicei poate fi regulator-redresor, cu diodă străpunsă, consumă curent prin generator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai alarma ?poate consuma prea mult

 

 

mda ..se pare ca pana la urma si releul asta schimbat e cu probleme...

la relanti nu incarca...abia dupa 5000 ture incepe sa incarce...

 

apropo..cumpar releu,are cineva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ..se pare ca pana la urma si releul asta schimbat e cu probleme...

la relanti nu incarca...abia dupa 5000 ture incepe sa incarce...

 

apropo..cumpar releu,are cineva??

 

 

revin cu noutati .

 

am schimbat al 3-lea releu si se pare ca tot numai in ture incarca, la relenti , pauza...sta la 11.5-12 .

 

singurul care imi vine in cap ca ar fi cu probleme este alternatorul....

 

isi mai da cineva cu parerea?? ca sa nu dau jos alternatorul degeaba:(

 

deci simptomele sunt urmatoarele: in oras , dupa 3-4 porniri s-a terminat, nu mai porneste decat impinsa.

Afara, unde ii dau mai mult in ture, incarca fara probleme...

 

deja m-a exasperat, sunt la al 3-lea releu.

 

hai, sariti cu sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este foarte posibil sa ai un fir intrerupt pe circuitul de la bobinele alternatorului pana la releu ( asta inseamna fir rupt, contact imperfect, mufe oxidate/coclite). Si este foarte probabil dat fiind comportarea pe care o descrii tu. Asta inseamna ca doar o faza a alternatorului este productiva, si intr-adevar->tensiune mai mica + amperaj mai mic => bateria se consuma incet dar sigur.

Daca ai nevoie de o mana de ajutor la locul faptei, te pot ajuta eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag ca musca in lapte, necunoscand instalatia si spec-urile de la GSXR, dar la CBR este specificat in manual ca de la 5500RPM este garantata incarcarea. Motivul este ca pana acolo, curentul generat nu ajunge si pt. functionare, si pentru incarcare. Doar peste acest prag are destul curent pt. ca surplusul sa-l bage in baterie..

Este totusi dubios ca mananca mult mai mult decat produce in ture mici... Ar trebui sa verifici cele 3 faze ale alternatorului care intra in releu (3 fire galbene) sa fi sigur ca merg toate.

Editat de WildPuppy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ma bag ca musca in lapte, necunoscand instalatia si spec-urile de la GSXR, dar la CBR este specificat in manual ca de la 5500RPM este garantata incarcarea. Motivul este ca pana acolo, curentul generat nu ajunge si pt. functionare, si pentru incarcare. Doar peste acest prag are destul curent pt. ca surplusul sa-l bage in baterie..

Este totusi dubios ca mananca mult mai mult decat produce in ture mici... Ar trebui sa verifici cele 3 faze ale alternatorului care intra in releu (3 fire galbene) sa fi sigur ca merg toate.

 

 

am masurat si pe un alt gsxr..

la relanti incarca 13.8-14...inclusiv cu farurile aprinse...

o sa verific si firele alea 3 de excitatie sau ce naiba or fi.

 

multam.

 

este foarte posibil sa ai un fir intrerupt pe circuitul de la bobinele alternatorului pana la releu ( asta inseamna fir rupt, contact imperfect, mufe oxidate/coclite). Si este foarte probabil dat fiind comportarea pe care o descrii tu. Asta inseamna ca doar o faza a alternatorului este productiva, si intr-adevar->tensiune mai mica + amperaj mai mic => bateria se consuma incet dar sigur.

Daca ai nevoie de o mana de ajutor la locul faptei, te pot ajuta eu.

 

 

ok..multam, o sa iau la mana firele alea sa vad ce si cum

daca nu ma descurc sau nu ii dau de cap, te contactez

 

multam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cele trei fire care duc de la statorul alternatorului la punte/releu. Masoara rezistenta intre ele, 2 cate 2, rezistenta trebuie sa fie egala intre oricare 2 fire si sa fie mica de cativa ohmi sau mai putin. Poti sa mai verifici si rezistenta intre fiecare fir si masa, trebuie sa fie infinita. Daca nu iese cum trebuie la masuratori alternatorul are o buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cele trei fire care duc de la statorul alternatorului la punte/releu. Masoara rezistenta intre ele, 2 cate 2, rezistenta trebuie sa fie egala intre oricare 2 fire si sa fie mica de cativa ohmi sau mai putin. Poti sa mai verifici si rezistenta intre fiecare fir si masa, trebuie sa fie infinita. Daca nu iese cum trebuie la masuratori alternatorul are o buba.

 

 

aha..am perceput

nu prea le am eu cu electrica dar sper sa ma descurc;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o problema asemanatoare, si am schimbat bobina aia de la alternator, una din faze era dusa si nu incarca suficient decat in ture, deci probabil de la asta-i si la tine.

 

Acum am o intrebare.. La ce-i trebuie 3 faze si nu-i ajunge 1 sau 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca daca redresezi un curent trifazat o sa iasa cu mai putine "gilme" decit unul monofazat.

adica daca ai un curent monofazat e o sinusoida care are niste cocoase pe + si niste cocoase pe -. Daca mai pui inca 2 defazate cu 120 grade o sa ai 3 cocoase pe +si 3 cocoase pe -, adica un factor de umplere mult mai bun adica un randament mai bun al alternatorului. Altfel, p acelasi curent generat de alternator, la unul cu 1 faza ar iesi muuult mai mare.

Probabil ca nu ai inteles nimic dar macar am incercat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cele trei fire care duc de la statorul alternatorului la punte/releu. Masoara rezistenta intre ele, 2 cate 2, rezistenta trebuie sa fie egala intre oricare 2 fire si sa fie mica de cativa ohmi sau mai putin. Poti sa mai verifici si rezistenta intre fiecare fir si masa, trebuie sa fie infinita. Daca nu iese cum trebuie la masuratori alternatorul are o buba.

 

 

masurat intre doua fire..oricare doua...rezistenta e egala si anume: 0,03

 

in schimb rezistenta intre fiecare fir si masa nu e infinita, este 0,09.

 

asta ce ar insemna??

 

mai nou..se pare ca in 3 zile mi-a golit bateria de acid...deci se pare ca in ture multe incarca prea mult...Sa fiu al naibii daca mai inteleg ceva.

Ma apuc sa dau jos alternatorul??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masurat intre doua fire..oricare doua...rezistenta e egala si anume: 0,03

 

in schimb rezistenta intre fiecare fir si masa nu e infinita, este 0,09.

 

asta ce ar insemna??

 

mai nou..se pare ca in 3 zile mi-a golit bateria de acid...deci se pare ca in ture multe incarca prea mult...Sa fiu al naibii daca mai inteleg ceva.

Ma apuc sa dau jos alternatorul??

 

 

 

am uitat sa-ti spun ceva, sper ca te-ai descurcat: cele trei fire ale alternatorului trebuie sa fi fost masurate cu mufa in care intra neconectata (adica sa nu fie bagata in puntea regulatoare).

daca ai facut asa si totusi ti-a dat rezistenta fata de masa, e destul de grav, si inainte de a da alternatorul jos, ar trebui sa mai masoare cineva cu experienta, ca nu cumva sa fie vorba de un defect ascuns, si nu neaparat alternatorul ars. sau se poate ca alternatorul sa fie ars din alta cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa-ti spun ceva, sper ca te-ai descurcat: cele trei fire ale alternatorului trebuie sa fi fost masurate cu mufa in care intra neconectata (adica sa nu fie bagata in puntea regulatoare).

daca ai facut asa si totusi ti-a dat rezistenta fata de masa, e destul de grav, si inainte de a da alternatorul jos, ar trebui sa mai masoare cineva cu experienta, ca nu cumva sa fie vorba de un defect ascuns, si nu neaparat alternatorul ars. sau se poate ca alternatorul sa fie ars din alta cauza.

 

 

eee...nu am facut asa:(

o sa masor iar sa vedem ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee...nu am facut asa:(

o sa masor iar sa vedem ce si cum.

 

 

se pare ca am descoperit problema.

 

am dat azi statorul jos si are 2 infasuratori negre complet ( probabil arse).

 

acum trebuie sa imi gasesc un stator rapid :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...