Dan Popescu Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Regulamentele particulare si la moto si la auto au fost postate pe www.rallyraid.ro/forum si pe www.trofeulcapitalei.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Aprilie 8, 2007 Autor Share Postat Aprilie 8, 2007 schemele si dimensiunile balizelor satelit intrati pe http://www.rallyraid.ro/forum/viewtopic.php?t=159 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Aprilie 12, 2007 Autor Share Postat Aprilie 12, 2007 fisele de inscriere auto si moto pot fi descarcate http://www.trofeulcapitalei.ro/scm/meniu/inscrieri.mbs acesta este link-ul de unde luati formularele de inscriere a fost infiintat un cont bancar special numai pentru aceste competitii sportive. Folositi-l cu incredere. Se numeste Campionatul National de Rally Raid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Aprilie 16, 2007 Autor Share Postat Aprilie 16, 2007 baliza satelit a fost montata si testata pe drumul pana la mangalia si inapoi a functionat perfect deci premiera europeana, de a avea o etapa de campionat national cu urmarire online va functiona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 1 Campionatul National de Raliuri Tot Teren Etapa 1, sezon 2007 28 -30 aprilie, Bucuresti-Mangalia Primul raid romanesc care beneficiaza de sisteme de monitorizare asemanatoare celor de la Dakar. MTH Tehnosport si Clubul Transcarpatic, organizeaza in perioada 28 -30 aprilie cea de a doua editie a rally-raid-ului numit, Trofeul Capitalei. Editia din acest sezon aduce o premiera nationala. Datorita parteneriatului cu UTi, Trofeul Capitalei beneficiaza de sistemul de monitorizare GPS, KTrack. Mai cunoscut sub denumirea “Iritrack”, sistemul s-a dovedit extrem de util in ultimile trei editii ale Dakar-ului (cel mai dificil rally-raid din lume), iar acum vine in Romania pentru a ajuta la dezvoltarea rally-raid-ului. Practic, datorita acestui sistem orice fan al motorsportului poate privi de acasa desfasurarea unui raid. Cu ajutorul monitorizari, pe o pagina web exista in permanenta date despre poziaia fiecarui concurent. Numit KTrack de cei de la UTi, sistemul de monitorizare GPS vine atat in ajutorul sportivilor cat si al organizatorilor: Avantajele utilizarii KTrack - Localizare precisă Âşi timp câÂştigat în intervenția pentru urgențele medicale Âşi tehnice, - Îmbunătățirea arbitrajului prin verificarea exactă a traseului parcurs de concurenți Âşi a regimului de viteză pe porțiuni ale traseelor; - Planificarea mai bună a organizării logistice: puncte de prim ajutor, puncte de presă - Este disponibilă o hartă detaliată a traseului Succesul acestui sistem este de necontestat si atunci cand vine vorba de informarea publicului larg depsre evolutia concurentilor. Disponibil atat pentru masina cat si pentru motocicleta, KTrack este puntea de legatura intre fani si piloti. La trofeul capitalei, veti putea urmari evolutia echipajelor de la auto si a pilotilor de la moto accesand www.trofeulcapitalei.ro. Debutul oficial al lui KTrack in competitiile romanesti se va inregistra samata 28 aprilie, cand la Romexpo se va da startul in Trofeul Capitalei, primul rally-raid din sezonul 2007. Evenimentul va incepe la ora 11:00 exact in locul unde se va desfasura Salonul de Motociclete Accesorii si Echipamente, concurentii urmand sa ajunga la finalul primei zile in Mangalia. Parcurs Trofeul Capitalei UTi Etapa 1 - 28 aprilie 2007 Legatura: Romexpo – iesire Bucuresti Proba Speciala: Bucuresti - intrare Fetesti Legatura: iesire Fetesti - pod Dunare Cernavoda Proba Speciala: pod Dunare Cernavoda - intrare Mangalia Legatura: intrare Mangalia - port Turistic Mangalia Etapa 2 - 29 aprilie 2007 Legatura: port Turistic Mangalia – iesire Mangalia, Proba Speciala:: pe plaja, apoi prin Dobrogea - intrare Mangalia Legatura: intrare Mangalia - port Turistic Mangalia Etapa 3 - 30 aprilie 2007 Legatura: port Turistic Mangalia –iesire Mangalia Proba Speciala: Mangalia - bac Ostrov Legatura: bac Ostrov – Calarasi Proba Speciala: Calarasi - extravilan Bucuresti Legatura: intrare Bucure[ti - Romexpo Finisul official al Raliului – Romexpo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Aprilie 25, 2007 Autor Share Postat Aprilie 25, 2007 pentru cei care din diverse motive nu pot veni la cursa, in premiera ne-am dat peste cap sa oferim http://www.live.trofeulcapitalei.ro/ pentru a fi prezenti macar cibernetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 1 Campionatul Na]ional de Raliuri Tot Teren Etapa 1, sezon 2007 28 -30 aprilie, Bucure[ti-Mangalia Smbata 28 aprilie se va da startul in Trofeul Capitalei UTI, primul raid romanesc care beneficiaza de sisteme de monitorizare asemanatoare celor de la Dakar. Sezonul 2007 al Campionatului National de Raliuri Tot Teren (Rally-raid) va debuta sambata 28 aprilie o data cu startul in etapa numita Trofeul Capitalei UTI. Raliul care aduce datorita parteneriatului cu UTI, o premiera in sportul cu motor din Romania se desfasoara in perioada 28 aprilie – 30 aprilie pe ruta Bucuresti – Mangalia si beneficiaza de sistemul de monitorizare GPS, KTrack. Startul oficial se va da pe 28 aprilie la ora 11 :00 in Complexul Expozitional Romexpo (zona pavilioanelor 14-15) chiar inainte de inaugurarea editiei 2007 a Salonului de Motociclete Accesorii si Echipamente Bucuresti. Dupa start, concurentii (atat de la auto cat si de la categoria moto si atv) vor porni catre iesirea din Bucuresti de unde vor parcurge off-road cele doua probe speciale ale primei zile. Sambata se va face practic transferul din Bucuresti catre Mangalia, unde vor avea loc probele speciale ale zilei a doua. in apropiere de Mangalia, duminica 29 aprilie se va concura si intr-o proba speciala pe plaja. Aceasta etapa va permite spectatorilor sa vada ce pot masinile, motocicletele si atv-urile din campionatul national. Luni 30 aprilie concurentii vor ajunge la Ostrov, unde se vor imbarca pe un bac pentru a fi transportati la Calarasi. Din acest oras se va da startul intr-o proba dificila care va avea ca punct de finis Bucurestiul. Festivitatea de premiere va avea loc luni 30 aprilie la ora 19 :00, in incinta Salonului de Motociclete Accesorii si Echipamente Bucuresti care se desfasoara la Romexpo. Sistemul de monitorizare GPS. Mai cunoscut sub denumirea “Iritrack”, sistemul s-a dovedit extrem de util in ultimile trei editii ale Dakar-ului (cel mai dificil rally-raid din lume), iar acum vine in Romania pentru a ajuta la dezvoltarea rally-raid-ului. Practic, datorita acestui sitem orice fan al motorsportului poate privi de acasa desfasurarea unui raid. Cu ajutorul monitorizari, pe o pagina web exista in permanenta date despre pozitia fiecarui concurent. Numit KTrack de UTI, sistemul de monitorizare GPS vine atat in ajutorul sportivilor cat si al organizatorilor: Avantajele utilizarii KTrack - Localizare precisă Âşi timp câÂştigat în intervenția pentru urgenț ele medicale Âşi tehnice, - Îmbunătățirea arbitrajului prin verificarea exact ă a traseului parcurs de concurenți Âşi a regimului de viteză pe porțiuni ale traseelor; - Planificarea mai bună a organizării logistice: puncte de prim ajutor, puncte de presă - Este disponibilă o hartă detaliată a traseului Succesul acestui sistem este de necontestat si atunci cand vine vorba de informarea publicului larg depsre evolutia concurentilor. Disponibil atat pentru masina cat si pentru motocicleta, KTrack este puntea de legatura intre fani si piloti. La trofeul capitalei, veti putea urmari evolutia echipajelor de la auto si a pilotilor de la moto accesand www.trofeulcapitalei.ro. Parcurs Trofeul Capitalei UTI Etapa 1 - 28 aprilie 2007 Start : Romexpo ora 11 :00 Legatura: Romexpo – iesire Bucuresti Proba Speciala: Bucuresti - intrare Fetesti Legatura: iesire Fetesti - pod Dunare Cernavoda Proba Speciala: pod Dunare Cernavoda - intrare Mangalia Legatura: intrare Mangalia - port Turistic Mangalia 3 Etapa 2 - 29 aprilie 2007 Legatura: port Turistic Mangalia – iesire Mangalia Proba Speciala:: pe plaja, apoi prin Dobrogea - intrare Mangalia Legatura: intrare Mangalia - port Turistic Mangalia Etapa 3 - 30 aprilie 2007 Legatura: port Turistic Mangalia –iesire Mangalia Proba Speciala: Mangalia - bac Ostrov Legatura: bac Ostrov – Calarasi Proba Speciala: Calarasi - extravilan Bucuresti Legatura: intrare Bucuresti - Romexpo Finisul official al Raliului – Romexpo ora 19 :00. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 Primele poze: AICI Salutam singurul motociclist care a terminat probele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 Primele poze: AICI Salutam singurul motociclist care a terminat probele!!! Foarte misto pozele. Mai baga! Cine e motociclistul. Kuki cu BMW-ul? bravo lui!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Da, de Kuki e vorba. Se dovedeste ca mai putin conteaza tehnica si mai mult pasiunea si dorinta de a participa. Felicitari inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Felicitari Kuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Felicitari Kuki. Bravo lui! Mare izbanda, mai ales cu motocicleta aia a lui care e facuta pentru cu totul altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Bravo lui! Mare izbanda, mai ales cu motocicleta aia a lui care e facuta pentru cu totul altceva Parca au abandonat toti... nu? Incepand cu Trica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 ...toti ceilalti... as adauga eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free2000alex Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Felicitari Kuki. E bun si locul doi. Poate la anul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kuki Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 (editat) Va multumesc pentru felicitari si incurajari. Inca o data, s-a dovedit a fi o experienta "bestiala" multumita in mare parte Curcanului meu (iar m-a salvat de n'jpe mii de ori - inexplicabil) cat si baietilor adevarati care mergeau in fata (fiind pe KTM-uri si avand si derulatoare de road-book, tripmaster si alte scule d'astea navigatoare) dar care din pacate m-au lasat singurel dupa vreo 200 km din diverse motive (tabacirea kururilor pe seile alea imposibile, se apropia noaptea si un coleg n-avea far etc). Si iata-ma sambata seara in situatia ultimului mohican in Mangalia In superspeciala de duminica m-am invartit impreuna cu fratii atv-isti incercand sa scapam ne-mucifaliti de mastodontii care ne tot prindeau din urma. Ar fi fost tare sa ies pe locul doi, fiind singurul mobrist dar m-am descurcat exemplar si am urcat pe cea mai inalta treapta a podiumului (celelalte doua ramanand goale) Inca o data multumiri colegilor fara de care n-as fi ajuns nici pana in Fundulea si... caut derulator Editat Mai 2, 2007 de Kuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 felicitari Kuki, dar, totusi, pt. cei care nu au participat, povestiti si voi mai pe indelete cite moto au participat, de ce au abandonat toti, cum a fost traseul etc cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Kuki, ai reusit cu o motocicleta mai mult de strada decat de enduro ce n-au reusit altii cu KTM-uri si alte fitze. BRAVO OMULE!!!!!!!!!! FELICITARI!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Mai 7, 2007 Autor Share Postat Mai 7, 2007 KUKI, sa iei legatura cu mine sa-ti iei premiul. DIn motive regulamentare cursa la moto 2 roti a constat din doua zile de concurs, respectiv prima si a doua, parcurse in intregime exemplar de catre tine, si deci esti castigatorul la moto 2 roti, avand de altfel si punctele necesare, mai ales ca la tine clasa s-a constituit. Deci vino sa-ti iei premiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 (editat) KUKI, sa iei legatura cu mine sa-ti iei premiul. DIn motive regulamentare cursa la moto 2 roti a constat din doua zile de concurs, respectiv prima si a doua, parcurse in intregime exemplar de catre tine, si deci esti castigatorul la moto 2 roti, avand de altfel si punctele necesare, mai ales ca la tine clasa s-a constituit. Deci vino sa-ti iei premiul. Dane iar o sa zica lumea ca iese mal... Personal nu am stiut (si nici altii) ca nu conteaza decat primele 2 zile din 3. Noi am abandonat si fiindca nu vroiam sa ne intoarcem la Buc, dar a doua zi prin Mangalia ne-am fi dat...macar o parte dintre noi - respectiv subsemnatul, Edi, poate Vali si Bogdan...Si aveati si voi de un podium...Pacat, sincer pacat... Editat Mai 7, 2007 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Super-tare! Bravos Kuki! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kuki Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Domnilor...zarurile asa au vrut sa fie. Numai incredibilul concurs de imprejurari a facut ca eu (un profan desavarsit in ale coclaurilor, insotit de Curcanul cel Gras ) sa ma aflu pe prima (si singura) pozitie a podiumului. Mi-as dori foarte tare sa fac in asa fel incat 99,9 % din lauri sa ajunga pe "ghidoanele" gastii din C-ta (Adi, Edi & Co.) pentru ca fara ei, repet, n-as fi reusit sa fac nici 10 km. Si cu modestia care ma caracterizeaza va informez ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 Dane iar o sa zica lumea ca iese mal... Personal nu am stiut (si nici altii) ca nu conteaza decat primele 2 zile din 3. Noi am abandonat si fiindca nu vroiam sa ne intoarcem la Buc, dar a doua zi prin Mangalia ne-am fi dat...macar o parte dintre noi - respectiv subsemnatul, Edi, poate Vali si Bogdan...Si aveati si voi de un podium...Pacat, sincer pacat... Acesta masura a fost luata de conducerea cursei (atentie, nu eu sunt ala) ca urmare a analizei greutatii traseului de pana atunci si de atunci incolo. Este regulamentar, si mai ales, adu-ti aminte bde cat te-am rugat sa vii sa iei startul in ziua a treia.....exact la festivitatea de la Mangalia. Traseul a fost intradevar de speriat, cifra de 800 km reusind sa faca separatia intre unii si altii. Se pare ca inca mobristul roman nu este pregatit pentru astfel de sacrificii. Oricum este de apreciat toata gruparea de la Constanta, si replica vostra este de asteptat la Trofeul Dobrogei, ultima etapa a CN de Rally Raid, si ultima etapa din Camp. Balcanic de Rally Raid, care se va juca "la voi acasa". Nu stiu insa, sincer, cum sa zic ca o sa va comportati la Transcarpatic, care umbla zvonul ca va brazda tara in zig-zag si va insuma intre 2600-3000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 E greu, e foarte greu mai ales pe caldura din august. Oricum si-a luat si Edi derulator si tripmaster pe HP2 asa ca sunt sanse sa venim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B&S MOTORS Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Haideti prieteni ca 800 de km nu sunt atat de multi, nu stiu cum a fost traseul dar daca nu au fost noroaie nu cred ca ar putea fi o cursa mai usoara, ganditi va la cei 600 de km ai lu Dracula Raid care este un concurs dificil, sau la transcarpatic cu cei 2200 in care am avut de la nisip pana la urcari pe drumuri cu ditamai cataroaiele. Faptul ca unii au abandonat pentru ca nu au vrut sa mai continue nu este frumos, mai ales ca altii stiau ca or sa abandoneze de cand au plecat. Dar este si asta o strategie. E greu, e foarte greu mai ales pe caldura din august. Oricum si-a luat si Edi derulator si tripmaster pe HP2 asa ca sunt sanse sa venim. in munti nu e asa cald, dimineata la 7-8 cand se da startul e chiar frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.