Sari la conținut

Trofeul Capitalei Bucuresti - Mangalia - Bucuresti


Postări Recomandate

fisele de inscriere auto si moto pot fi descarcate

 

http://www.trofeulcapitalei.ro/scm/meniu/inscrieri.mbs

 

acesta este link-ul de unde luati formularele de inscriere

 

a fost infiintat un cont bancar special numai pentru aceste competitii sportive. Folositi-l cu incredere. Se numeste Campionatul National de Rally Raid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1

 

Campionatul National de Raliuri Tot Teren

Etapa 1, sezon 2007

28 -30 aprilie, Bucuresti-Mangalia

Primul raid romanesc care beneficiaza de sisteme de

monitorizare asemanatoare celor de la Dakar.

MTH Tehnosport si Clubul Transcarpatic, organizeaza in perioada 28 -30 aprilie

cea de a doua editie a rally-raid-ului numit, Trofeul Capitalei. Editia din acest

sezon aduce o premiera nationala. Datorita parteneriatului cu UTi, Trofeul

Capitalei beneficiaza de sistemul de monitorizare GPS, KTrack.

Mai cunoscut sub denumirea “Iritrack”, sistemul s-a dovedit extrem de util in

ultimile trei editii ale Dakar-ului (cel mai dificil rally-raid din lume), iar acum vine in

Romania pentru a ajuta la dezvoltarea rally-raid-ului.

Practic, datorita acestui sistem orice fan al motorsportului poate privi de acasa

desfasurarea unui raid. Cu ajutorul monitorizari, pe o pagina web exista in

permanenta date despre poziaia fiecarui concurent.

Numit KTrack de cei de la UTi, sistemul de monitorizare GPS vine atat in ajutorul

sportivilor cat si al organizatorilor:

Avantajele utilizarii KTrack

- Localizare precisă Âşi timp câÂştigat în intervenția pentru urgențele medicale Âşi

tehnice,

- Îmbunătățirea arbitrajului prin verificarea exactă a traseului parcurs de

concurenți Âşi a regimului de viteză pe porțiuni ale traseelor;

- Planificarea mai bună a organizării logistice: puncte de prim ajutor, puncte de

presă

- Este disponibilă o hartă detaliată a traseului

 

Succesul acestui sistem este de necontestat si atunci cand vine vorba de

informarea publicului larg depsre evolutia concurentilor. Disponibil atat pentru

masina cat si pentru motocicleta, KTrack este puntea de legatura intre fani si

piloti.

La trofeul capitalei, veti putea urmari evolutia echipajelor de la auto si a pilotilor

de la moto accesand www.trofeulcapitalei.ro.

Debutul oficial al lui KTrack in competitiile romanesti se va inregistra samata 28

aprilie, cand la Romexpo se va da startul in Trofeul Capitalei, primul rally-raid din

sezonul 2007. Evenimentul va incepe la ora 11:00 exact in locul unde se va

desfasura Salonul de Motociclete Accesorii si Echipamente, concurentii urmand

sa ajunga la finalul primei zile in Mangalia.

Parcurs Trofeul Capitalei UTi

 

Etapa 1 - 28 aprilie 2007

Legatura: Romexpo – iesire Bucuresti

Proba Speciala: Bucuresti - intrare Fetesti

Legatura: iesire Fetesti - pod Dunare Cernavoda

Proba Speciala: pod Dunare Cernavoda - intrare Mangalia

Legatura: intrare Mangalia - port Turistic Mangalia

 

Etapa 2 - 29 aprilie 2007

Legatura: port Turistic Mangalia – iesire Mangalia,

Proba Speciala:: pe plaja, apoi prin Dobrogea - intrare Mangalia

Legatura: intrare Mangalia - port Turistic Mangalia

 

Etapa 3 - 30 aprilie 2007

Legatura: port Turistic Mangalia –iesire Mangalia

Proba Speciala: Mangalia - bac Ostrov

Legatura: bac Ostrov – Calarasi

Proba Speciala: Calarasi - extravilan Bucuresti

Legatura: intrare Bucure[ti - Romexpo

Finisul official al Raliului – Romexpo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1

 

Campionatul Na]ional de Raliuri Tot Teren

Etapa 1, sezon 2007

28 -30 aprilie, Bucure[ti-Mangalia

Smbata 28 aprilie se va da startul in Trofeul Capitalei UTI,

primul raid romanesc care beneficiaza de sisteme de

monitorizare asemanatoare celor de la Dakar.

Sezonul 2007 al Campionatului National de Raliuri Tot Teren (Rally-raid) va

debuta sambata 28 aprilie o data cu startul in etapa numita Trofeul Capitalei UTI.

Raliul care aduce datorita parteneriatului cu UTI, o premiera in sportul cu motor

din Romania se desfasoara in perioada 28 aprilie – 30 aprilie pe ruta Bucuresti –

Mangalia si beneficiaza de sistemul de monitorizare GPS, KTrack.

Startul oficial se va da pe 28 aprilie la ora 11 :00 in Complexul Expozitional

Romexpo (zona pavilioanelor 14-15) chiar inainte de inaugurarea editiei 2007 a

Salonului de Motociclete Accesorii si Echipamente Bucuresti. Dupa start,

concurentii (atat de la auto cat si de la categoria moto si atv) vor porni catre

iesirea din Bucuresti de unde vor parcurge off-road cele doua probe speciale ale

primei zile. Sambata se va face practic transferul din Bucuresti catre Mangalia,

unde vor avea loc probele speciale ale zilei a doua. in apropiere de Mangalia,

duminica 29 aprilie se va concura si intr-o proba speciala pe plaja. Aceasta etapa

va permite spectatorilor sa vada ce pot masinile, motocicletele si atv-urile din

campionatul national.

Luni 30 aprilie concurentii vor ajunge la Ostrov, unde se vor imbarca pe un bac

pentru a fi transportati la Calarasi. Din acest oras se va da startul intr-o proba

dificila care va avea ca punct de finis Bucurestiul. Festivitatea de premiere va

avea loc luni 30 aprilie la ora 19 :00, in incinta Salonului de Motociclete Accesorii

si Echipamente Bucuresti care se desfasoara la Romexpo.

Sistemul de monitorizare GPS.

Mai cunoscut sub denumirea “Iritrack”, sistemul s-a dovedit extrem de util in

ultimile trei editii ale Dakar-ului (cel mai dificil rally-raid din lume), iar acum vine in

Romania pentru a ajuta la dezvoltarea rally-raid-ului.

 

Practic, datorita acestui sitem orice fan al motorsportului poate privi de acasa

desfasurarea unui raid. Cu ajutorul monitorizari, pe o pagina web exista in

permanenta date despre pozitia fiecarui concurent.

Numit KTrack de UTI, sistemul de monitorizare GPS vine atat in ajutorul

sportivilor cat si al organizatorilor:

Avantajele utilizarii KTrack

- Localizare precisă Âşi timp câÂştigat în intervenția pentru urgenț ele medicale Âşi

tehnice,

- Îmbunătățirea arbitrajului prin verificarea exact ă a traseului parcurs de

concurenți Âşi a regimului de viteză pe porțiuni ale traseelor;

- Planificarea mai bună a organizării logistice: puncte de prim ajutor, puncte de

presă

- Este disponibilă o hartă detaliată a traseului

Succesul acestui sistem este de necontestat si atunci cand vine vorba de

informarea publicului larg depsre evolutia concurentilor. Disponibil atat pentru

masina cat si pentru motocicleta, KTrack este puntea de legatura intre fani si

piloti.

La trofeul capitalei, veti putea urmari evolutia echipajelor de la auto si a pilotilor

de la moto accesand www.trofeulcapitalei.ro.

Parcurs Trofeul Capitalei UTI

Etapa 1 - 28 aprilie 2007

Start : Romexpo ora 11 :00

Legatura: Romexpo – iesire Bucuresti

Proba Speciala: Bucuresti - intrare Fetesti

Legatura: iesire Fetesti - pod Dunare Cernavoda

Proba Speciala: pod Dunare Cernavoda - intrare Mangalia

Legatura: intrare Mangalia - port Turistic Mangalia

 

3

 

Etapa 2 - 29 aprilie 2007

Legatura: port Turistic Mangalia – iesire Mangalia

Proba Speciala:: pe plaja, apoi prin Dobrogea - intrare Mangalia

Legatura: intrare Mangalia - port Turistic Mangalia

Etapa 3 - 30 aprilie 2007

Legatura: port Turistic Mangalia –iesire Mangalia

Proba Speciala: Mangalia - bac Ostrov

Legatura: bac Ostrov – Calarasi

Proba Speciala: Calarasi - extravilan Bucuresti

Legatura: intrare Bucuresti - Romexpo

Finisul official al Raliului – Romexpo ora 19 :00.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo lui! Mare izbanda, mai ales cu motocicleta aia a lui care e facuta pentru cu totul altceva

Parca au abandonat toti... nu? Incepand cu Trica :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:duel:

 

Va multumesc pentru felicitari si incurajari.

Inca o data, s-a dovedit a fi o experienta "bestiala" multumita in mare parte Curcanului meu (iar m-a salvat de n'jpe mii de ori :blbl: - inexplicabil) cat si baietilor adevarati care mergeau in fata (fiind pe KTM-uri si avand si derulatoare de road-book, tripmaster si alte scule d'astea navigatoare) dar care din pacate m-au lasat singurel dupa vreo 200 km din diverse motive (tabacirea kururilor pe seile alea imposibile, se apropia noaptea si un coleg n-avea far etc). Si iata-ma sambata seara in situatia ultimului mohican in Mangalia :wave:

In superspeciala de duminica m-am invartit impreuna cu fratii atv-isti incercand sa scapam ne-mucifaliti de mastodontii care ne tot prindeau din urma. Ar fi fost tare sa ies pe locul doi, fiind singurul mobrist dar m-am descurcat exemplar si am urcat pe cea mai inalta treapta a podiumului (celelalte doua ramanand goale) :rock:

Inca o data multumiri colegilor fara de care n-as fi ajuns nici pana in Fundulea si... caut derulator :ok:

 

:ok:

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari Kuki,

 

dar, totusi, pt. cei care nu au participat, povestiti si voi mai pe indelete cite moto au participat, de ce au abandonat toti, cum a fost traseul etc

 

 

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KUKI, sa iei legatura cu mine sa-ti iei premiul. DIn motive regulamentare cursa la moto 2 roti a constat din doua zile de concurs, respectiv prima si a doua, parcurse in intregime exemplar de catre tine, si deci esti castigatorul la moto 2 roti, avand de altfel si punctele necesare, mai ales ca la tine clasa s-a constituit.

Deci vino sa-ti iei premiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KUKI, sa iei legatura cu mine sa-ti iei premiul. DIn motive regulamentare cursa la moto 2 roti a constat din doua zile de concurs, respectiv prima si a doua, parcurse in intregime exemplar de catre tine, si deci esti castigatorul la moto 2 roti, avand de altfel si punctele necesare, mai ales ca la tine clasa s-a constituit.

Deci vino sa-ti iei premiul.

 

Dane iar o sa zica lumea ca iese mal...

Personal nu am stiut (si nici altii) ca nu conteaza decat primele 2 zile din 3. Noi am abandonat si fiindca nu vroiam sa ne intoarcem la Buc, dar a doua zi prin Mangalia ne-am fi dat...macar o parte dintre noi - respectiv subsemnatul, Edi, poate Vali si Bogdan...Si aveati si voi de un podium...Pacat, sincer pacat...

Editat de univet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

Domnilor...zarurile asa au vrut sa fie.

Numai incredibilul concurs de imprejurari a facut ca eu (un profan desavarsit in ale coclaurilor, insotit de Curcanul cel Gras :rock: ) sa ma aflu pe prima (si singura) pozitie a podiumului.

 

Mi-as dori foarte tare sa fac in asa fel incat 99,9 % din lauri sa ajunga pe "ghidoanele" gastii din C-ta (Adi, Edi & Co.) :moto: pentru ca fara ei, repet, n-as fi reusit sa fac nici 10 km.

 

Si cu modestia care ma caracterizeaza va informez ca....

:rock:

 

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dane iar o sa zica lumea ca iese mal...

Personal nu am stiut (si nici altii) ca nu conteaza decat primele 2 zile din 3. Noi am abandonat si fiindca nu vroiam sa ne intoarcem la Buc, dar a doua zi prin Mangalia ne-am fi dat...macar o parte dintre noi - respectiv subsemnatul, Edi, poate Vali si Bogdan...Si aveati si voi de un podium...Pacat, sincer pacat...

 

Acesta masura a fost luata de conducerea cursei (atentie, nu eu sunt ala) ca urmare a analizei greutatii traseului de pana atunci si de atunci incolo. Este regulamentar, si mai ales, adu-ti aminte bde cat te-am rugat sa vii sa iei startul in ziua a treia.....exact la festivitatea de la Mangalia.

Traseul a fost intradevar de speriat, cifra de 800 km reusind sa faca separatia intre unii si altii.

Se pare ca inca mobristul roman nu este pregatit pentru astfel de sacrificii.

Oricum este de apreciat toata gruparea de la Constanta, si replica vostra este de asteptat la Trofeul Dobrogei, ultima etapa a CN de Rally Raid, si ultima etapa din Camp. Balcanic de Rally Raid, care se va juca "la voi acasa".

Nu stiu insa, sincer, cum sa zic ca o sa va comportati la Transcarpatic, care umbla zvonul ca va brazda tara in zig-zag si va insuma intre 2600-3000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu, e foarte greu mai ales pe caldura din august. Oricum si-a luat si Edi derulator si tripmaster pe HP2 asa ca sunt sanse sa venim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti prieteni ca 800 de km nu sunt atat de multi, nu stiu cum a fost traseul dar daca nu au fost noroaie nu cred ca ar putea fi o cursa mai usoara, ganditi va la cei 600 de km ai lu Dracula Raid care este un concurs dificil, sau la transcarpatic cu cei 2200 in care am avut de la nisip pana la urcari pe drumuri cu ditamai cataroaiele.

Faptul ca unii au abandonat pentru ca nu au vrut sa mai continue nu este frumos, mai ales ca altii stiau ca or sa abandoneze de cand au plecat.

 

Dar este si asta o strategie.

 

E greu, e foarte greu mai ales pe caldura din august. Oricum si-a luat si Edi derulator si tripmaster pe HP2 asa ca sunt sanse sa venim.

 

 

in munti nu e asa cald, dimineata la 7-8 cand se da startul e chiar frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...