ubord Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 sper sa nu uit si va multumesc. o sa mai scriu cand o aduc acasa. ...vezi ca, cu zacuska nu-i de glumit!Si cand sta mai multisor are obiceiul sa se separe...asa ca ,cel putin o data pe zi trebuie sa iti faci vreme sa o hîțîni! ...de asemenea ar cam trebui sa te apuci de fumat...Ajuta foarte mult in momentele de panica sau cadere psihica...Plus ca folosirea scrumului de țigara pe bujiile care refuza sa scanteieze este salutara! ...si ar mai fi si alte chestii, dar mai intai sa le asimilezi pe astea de inceput.... ...cu timpul piciorul drept va fi vizibil mai dezvoltat decat stangul(la stangul gamba si predilectia de a sta pe varfuri... ) .... nu ca acum nu ar fi foarte promitator dezvoltate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 nu uita....e lege...caneaua inchisa cand torni uleiu si apoi benzina...o deschizi dupa agitare, cand cokteilu e gata de servit eu am uitat-o deschisa odata si m-am trezit cu ulei garla pretudindeni, apoi, ia tata desfa si spala Nu e tocmai asa. Doar atunci cind nu mai ai deloc benzina in rezervor (si nici in carburator) e valabila legea. Daca mai ai ceva benzina in rezervor, poti linistit sa pui uleiul fara sa mai inchizi nici un robinet. Apoi benzina, iar presiunea cu care curge din pompa e suficienta pentru a se face bine amestecul. Daca se foloseste ulei 2T cit de cit bun, nu se separa de benzina oricit ar sta moto pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Daca se foloseste ulei 2T cit de cit bun, nu se separa de benzina oricit ar sta moto pe dreapta Dar se strica benzina. Ulei care se poate folosi la 2T este defapt orice ulei de motor auto si legendarul ulei pentru lagare L150. In manualul Mobrei apare M30,in manualul Ijului P5 sunt trecute o gramada de uleiuri de motor auto, universale de lagare, de motoare de aviatie... Desigur uleiul special dezvoltat pentru 2T este de preferat, in cantitatea recomandata, dar la nevoie tineti minte ca merge si altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 Dar se strica benzina. Ulei care se poate folosi la 2T este defapt orice ulei de motor auto si legendarul ulei pentru lagare L150. In manualul Mobrei apare M30,in manualul Ijului P5 sunt trecute o gramada de uleiuri de motor auto, universale de lagare, de motoare de aviatie... Desigur uleiul special dezvoltat pentru 2T este de preferat, in cantitatea recomandata, dar la nevoie tineti minte ca merge si altceva... poate ptr. rablele comuniste,maestre!dar atunci sa nu ne mai miram ca schimbam ambielaje,rulmenti si cilindri intr-o veselie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 pentru orice "rabla" era valabil, acum zeci de ani nu exista ulei special de 2T (adica aditivii respectivi , fiindca baza este aceeasi). Uleiurile erau cunoscute dupa niste cifre de vascozitate. Si cum zici tu se stricau mai repede. Cel mai important este sa pastrezi raportul ulei-benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 pentru orice "rabla" era valabil, acum zeci de ani nu exista ulei special de 2T (adica aditivii respectivi , fiindca baza este aceeasi). Uleiurile erau cunoscute dupa niste cifre de vascozitate. Si cum zici tu se stricau mai repede. Cel mai important este sa pastrezi raportul ulei-benzina. da,adevarat.dar acum cateva zeci de ani nu existau nici motoare asa performante ca cele de azi.ia incearca sa bagi M30 la o Yamaha YZ 125 sa vezi cat te duce[chiar daca respecti raportul]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 SUntem off-topic, aici e coltul comunistelor, nu vorbesc de TZR-uri, YZ-uri, RS-uri, Mito si alte de-astea. Si sunt convins ca amestecat uleiul ala M30 duce pana la prima benzinarie mai dotata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 ...de asemenea ar cam trebui sa te apuci de fumat...Ajuta foarte mult in momentele de panica sau cadere psihica...Plus ca folosirea scrumului de țigara pe bujiile care refuza sa scanteieze este salutara! yey, un motiv pentru a ma apuca de fumat! da' vorbesti serios cu scrumul si bujiile? aleko, imi ziceai intr-un post ca robinetul pentru rezervor e 25 ron la gaspar. am cautat pe forum, am vazut ca omul e din botosani? si ca e posibil sa iti trimita altceva decat ai comandat pentru ca nu se pricepe? hm, deci tu zici sa-l sun sa-i zic sa-mi trimita un robinet de asta sau ma pricopsesc cu altceva? am incredere-n tine. mersi! asa, si drobule, daca tot nu faci nimic cu cz-ul ala si ai oglinzi, semnalizatoare si claxon la el, vinde-mi-le mie, te rog! multam. --- Mesaj completat în 08 Nov 2007 18:23 -------------sau daca are altcineva ce-mi trebuie mie, astept pm. danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 ma io nu stiu siigur ca se potriveste robinetul ruesec, dar asa imi inchipui, sa zicem 90% posibilitate, voi astia cu CZ ce stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 ma io nu stiu siigur ca se potriveste robinetul ruesec, dar asa imi inchipui, sa zicem 90% posibilitate, voi astia cu CZ ce stiti? nu se potriveste! Are reductie cu filete pe ambele sensuri! deci nici macar 1% Maine pot sa spun precis, dar stiu ca astea de IJ/Nipru nu merg! --- Mesaj completat în 08 Nov 2007 23:10 ------------- yey, un motiv pentru a ma apuca de fumat! da' vorbesti serios cu scrumul si bujiile? aleko, imi ziceai intr-un post ca robinetul pentru rezervor e 25 ron la gaspar. am cautat pe forum, am vazut ca omul e din botosani? si ca e posibil sa iti trimita altceva decat ai comandat pentru ca nu se pricepe? hm, deci tu zici sa-l sun sa-i zic sa-mi trimita un robinet de asta sau ma pricopsesc cu altceva? am incredere-n tine. mersi! asa, si drobule, daca tot nu faci nimic cu cz-ul ala si ai oglinzi, semnalizatoare si claxon la el, vinde-mi-le mie, te rog! multam. <small>--- Mesaj completat în 08 Nov 2007 18:23 -------------</small><br/>sau daca are altcineva ce-mi trebuie mie, astept pm. danke! semnalizarile sant rusesti pe el, si sant putin triste...deci Gaspar pentru unele vesele... Claxon nu are...Tot la Gaspar, unul de 6 volti... Si de vandut , eu ti l-as da pe tot , free, numa sa-l duci , dar face parte din psihoza proprietarului garajului unde sant si eu tolerat...si la psihopupu e greu de umblat...Adica ar trebui sa beau zile in sir cu omul , si e diferenta mare de de categorie intre noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 ...vezi ca, cu zacuska nu-i de glumit!Si cand sta mai multisor are obiceiul sa se separe...asa ca ,cel putin o data pe zi trebuie sa iti faci vreme sa o hîțîni! ...de asemenea ar cam trebui sa te apuci de fumat...Ajuta foarte mult in momentele de panica sau cadere psihica...Plus ca folosirea scrumului de țigara pe bujiile care refuza sa scanteieze este salutara! ...si ar mai fi si alte chestii, dar mai intai sa le asimilezi pe astea de inceput.... ...cu timpul piciorul drept va fi vizibil mai dezvoltat decat stangul(la stangul gamba si predilectia de a sta pe varfuri... ) .... nu ca acum nu ar fi foarte promitator dezvoltate... mhmmm partea cu scrumu pe bujii e valabila!! o cunuosc prea bine !!cand ma duc sa ma dau cu moto ,primul lucru e sa-mi aprind o tigara in caz de .. oricum apuc sa o fumez pana sa porneasca aaa partea cu picioru drept nu-s de acord eu is stangaci asa ca se mai aseamana scuzati de off topic cand te cam plictisesti te cam manabnca stiti voi unde ,,,,, scuze din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 mhmmm partea cu scrumu pe bujii e valabila!! o cunuosc prea bine !!cand ma duc sa ma dau cu moto ,primul lucru e sa-mi aprind o tigara in caz de .. oricum apuc sa o fumez pana sa porneasca aaa partea cu picioru drept nu-s de acord eu is stangaci asa ca se mai aseamana scuzati de off topic cand te cam plictisesti te cam manabnca stiti voi unde ,,,,, scuze din nou Dezorientezi fata! ...acuma chiar nu mai stie ce sa creada din toate tromboanele pe care i le debitez... ...si nu trebuie sa-ti ceri scuze, aici este un topic de "help, help", asa ca putem chiar, sa-i cantam si un cantec... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Noiembrie 10, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2007 (editat) ce ma fac cu voi? chiar ca-s in ceata. in fine, urmatoarea intrebare isi asteapta raspunsul ASAP (adica as soon as possible, adica cat mai curand posibil):: pentru un motor radiat de ceva vreme (daca am inteles corect radiat inseamna sters cu radiera din... de peste tot? altfel spus nu exista, nu e pe nicaieri, e un fel de bibelou in garaj?) deci pentru o astfel de motocicleta, cand o cumperi ce tre' sa primesti de la cine ti-o vinde ca sa poti sa o inmatriculezi? numai cartea de identitate a motorului? iti trebuie si contract de vanzare cumparare? daca da, e bun asta pe care-l atasez mai jos (prima parte din fisier)? daca e bun, trebuie doar completat de vanzator-cumparator, nu tre' sa fie un notar de fata (sau asa ceva)? mai trebuie ceva de la vanzator (in afara de mobra)? sau mai e nevoie de vanzator pentru ceva? va multumesc din inima, pana ma trezesc sper sa-mi raspunda cineva. p.s.: stiu ca nu stiu nimic dar la mine in familie (mama, tata, sora) nimeni n-a avut vreodata un automobil deci eu de unde sa stiu? ca nu m-au interesat chestiile astea. Editat Noiembrie 10, 2007 de fannyflint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 ce ma fac cu voi? chiar ca-s in ceata. in fine, urmatoarea intrebare isi asteapta raspunsul ASAP (adica as soon as possible, adica cat mai curand posibil):: pentru un motor radiat de ceva vreme (daca am inteles corect radiat inseamna sters cu radiera din... de peste tot? altfel spus nu exista, nu e pe nicaieri, e un fel de bibelou in garaj?) deci pentru o astfel de motocicleta, cand o cumperi ce tre' sa primesti de la cine ti-o vinde ca sa poti sa o inmatriculezi? numai cartea de identitate a motorului? iti trebuie si contract de vanzare cumparare? daca da, e bun asta pe care-l atasez mai jos (prima parte din fisier)? daca e bun, trebuie doar completat de vanzator-cumparator, nu tre' sa fie un notar de fata (sau asa ceva)? mai trebuie ceva de la vanzator (in afara de mobra)? sau mai e nevoie de vanzator pentru ceva? va multumesc din inima, pana ma trezesc sper sa-mi raspunda cineva. p.s.: stiu ca nu stiu nimic dar la mine in familie (mama, tata, sora) nimeni n-a avut vreodata un automobil deci eu de unde sa stiu? ca nu m-au interesat chestiile astea. Pai scrie pe anexa contractului de vanzare/ cumparare cam ce ai de facut... nu e nevoie de notar , daca vehicolul a fost radiat si ai dovada radierii.... dovada radierii daca a fost radiat... cartea de identitate a autovehicolului... contract de vanzare cumparare...intre tine si vanzator... Dar cel mai simplu , te duci cu actele pe care le ai de la motor, la o firma care se ocupa cu inmatriculari si ii rogi sa iti spuna de ce mai ai nevoie...si cu un drum vei afla si cam cat te costa... Fany mamă, ai inceput o varianta lunga spre statutul de motociclista! ...piese , inmatriculari.... Vezi ca acum , la schimbarea proprietarului nu se mai radiaza autovehicolul , si scapi de o parte din probele sportive... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Noiembrie 11, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2007 bai, dar idioata sunt! asa e, scrie acolo. mersi de raspuns! nu stiam ca exista firme care se ocupa cu inmatriculari. o sa caut, dar n-o sa platesc sa umble cineva cu actele cand am eu timp sa fac asta. motorul in cauza e radiat deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 aoleu sa dea dracii cate tampenii si fitze pe fiecare pagina. @fannyflint - vrei motor care sa iti dea satisfactie si nu ai bani, nu ai cunostinte de mecanica? ia minsk, voshod, daca esti nitel mai solida poate si un ij monopiston. Restul sunt fie prea grele fie prea vechi, fie consuma prea mult. costa 3,4ron l de benzina. ai 300mii sa dai pe o plimbare de 100km cu nepra sau uralu ? Esti din bucuresti - gasesti tu pe careva sa mearga cu tine dupa mobra MZ etz sunt deja scumpe. Daca gasesti la bani putini bagi mult in piese casunt varza JAWA e ok, dar e scumpa la piese, mai tre sa mai faci ceva reglaje la ea. Ij jupiter e un (cuvant urat) monumental prin conceptia interna a motorului. CZ 250 sport (ala din 74 in 2 pistoane) e cam la fel ca jawa dar nu ai piese la el. In rest e super motoreta. La fel si cz 175, si cz-urile monopiston mai vechi. NU cumpara nici una din ele. nu ai piese sa la faci bune de mers. @stress - mah. taci dreaq in legatura cu minsku si cu magnetourile. as fi dat orice sa am unul la 16 ani (merge cu a1) si nici in primu an de permis nu mi-ar fi displecut. e foarte fiabil. Magnetourile sint extraordinare prin ce ofera. multe motoare japoneze folosesc magnetou pentru aprindere, desi au si alternator pt incarcat bateria si lumini. Constructia de la minsk si voshod e superba si seamana mult cu ceade la japonezele din anumite clase. Am pe ij magnetou de minsk si a mers superb ceva ani !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Salut. Nu va suparati fratilor, asta e. Direct si la obiect. Tot respectul ZIDU-le ai pus semnele de punctuatie la locul lor. Multa sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 asa... deci am renuntat la cz cu cateva zile inainte de a-i da si restul de bani. l-am intrebat pe prietenul meu daca cumva lu' taica-su' nu-i convine sa-mi dea mie moto si el a zis ca asa e. am zis k, atunci n-o cumpar, sa pastreze banii, asa cum i-am zis., si cumpar uralul lui unchi-miu. totusi mi-a dat banii inapoi. of. mai intai m-am stresat cu bateria. sambata dimineata, cand trebuia sa plec, m-am trezit cu jumatate de ora mai tarziu si cum bineinteles ca nu aveam totul gata de cu seara, da-i si cauta hartia pe care scrisesem ce tre' sa-l intreb pe unchi-miu. de releul de incarcare? regulator de tensiune? mda, probabil mi-au trecut cuvintele astea prin fata ochilor, caci ceea ce trebuia sa-l intreb e daca merge generatorul de curent si releul regulator. nu am gasit foaia. asa ca plecam indoita de acasa. imi da maica-mea bani de taxi sa nu pierd autocarul si-mi zice s-o sun cand ma urc in microbuzul din adjud. ajung la autogara, ma urc in autocar si vreau s-o sun sa-i zic c-am prins masina din bucuresti. da-i si cauta, n-am mobilul la mine... ajung aproape de ramnicu sarat, stiam ca tre' sa facem un popas si ma gandesc sa nu-mi las banii in autocar. guess what, uitasem cele 5 milioane acasa asa ca evident ma duceam degeaba la tara. in fine ajung, ii zic lu' unchi-miu ca am uitat banii acasa dar ca macar sa-i fac poze motocicletei (ca de probat no can do, erau niste noroaie pe acolo dumnezeu cu mila asa ca bineinteles unchi-miu nici nu se uitase la moto intre timp). moto bineinteles intr-o stare jalnica dar o sa se vada asta cand o sa scot pozele (nici n-aveam loc sa-i fac poze asa ca am facut doar vreo 3-4, daca or iesi si alea). mi-a dat o carte, manualul mecanicului auto-moto si mi-a pus semn la un m-72 (cica asta e uralul lui). am vrut sa-i vad cartea de identitate si a zis ca i-au oprit-o cand a radiat-o. hm? macar are certificat de radiere dar nu l-am vazut, am vrut sa semneze contractul de vanzare-cumparare dar nu avea copie dupa buletin desi il sunasem inainte si-i zisesem sa-si faca; cica nu tine minte sa-i fi zis de copie. whatever. a zis ca atunci cand fac contractul sa nu scrie aia 5 milioane acolo ci mai putin, 250 lei, de exemplu, ca nu stiu ce impozit tre' sa platesc. asa sa fac? de releu a zis ca merge. in fine, plec de la el, ma duc la bunica-mea, de acolo plec la o matusa si intre timp imi dau seama ca uitasem aparatul foto la bunica-mea. deci ori nu tre' sa cumpar uralul ori nu stiu... da' prea nu merge nimic struna. oricum, uralul e MARE. crede cineva ca as putea sa-l conduc fara atas? vin si pozele cand oi developa filmul. i'm old-skull. daca am uitat ceva poate imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 daca nu are acte shi nici nu functioneaza eu zic sa nu te complici. Daca totushi eshti hotarata, sa shtii ca o sa ai foarte mult de alergat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 M72-ul e stramosul URalului, el ti-a zis sa te uiti la M72 ca ala e descris binisor in Manual, si seamana. Citeste TOATA cartea aia ca e de aur, dar tine minte ca ai internetul plin cu informatii despre motocicleta ta. Certificatul de radiere iti ajunge ca sa poti sa o inmatriculezi. Zi-i sa fie mai serios, ca tu bati drumul degeaba pentru fierul lui pe care nimeni altcineva nu i-l mai cumpara. NU poti sa-l conduci fara atas. Ai face un sacrilegiu. Nu e buna de motocicleta de solo. Nu e nici un impozit la vanzare-cumparare, asa ca poti sa treci orice suma. CVC-ul nu se face de mana. Da print la urmatoarele: Trebuie sa il iei de aripa pe unchi si sa va duceti la cel mai apropiat birou de inmatriculari de pe langa Politie (probabil in orasul resedinta de judet). Acolo cu buletinele se bat la masina datele in CVC si in Fisa de Inmatriculare. Apoi te duci cu unchiul la primaria din localitatea lui unde el isi plateste impozitul restant si amenzile restante ca sa ii dea primaria un certificat special ca nu are datorii si sa-ti puna tie pe fisa de inmatriculare o stampila. Tu cu fisa de inmatriculare, CVC-ul si certificatul ala special te duci la tine unde locuiesti si il inregistrezi la Taxe si Impozite Locale pe numele tau. Impozitul este mic (10-20 Ron pe an). Asta o faci cat mai repede ca sa stii ca e al tau. Apoi dupa ce il aduci aici sa ti-l fac, si e ok, trebuie dus la ITP (stiu eu unde) apoi la RAR la identificare. Restul e floare la ureche (dar mai costa vreo 100 Ron). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Decembrie 15, 2007 Autor Share Postat Decembrie 15, 2007 (editat) am revenit. fara poze, tho'. rat jawa, pai se pare ca are acte, certificatul de radiere e tot ce-mi trebuie. de functionat eu sper ca unchi-miu vorbea serios si merge. aleko, m-am apucat de citit cartea dar inghit cam greu informatiile. cum sa citesc toata cartea? ma rog, acu' ma uit dupa masini si autocamioane ) pe strada si imi dau seama cum au pozitionate motoarele si cabinele fata de osia din fata). great! ca si cum ma interesa. ) ceea ce mi se pare un pic cam aiurea e faptul ca oamenii zic: ba, daca vrei sa conduci moto ia-ti japo, daca vrei sa inveti mecanica ia-ti comunista. ei o spun ca si cum ar fi ceva rau sa stii cum functioneaza si sa repari ceea ce conduci. macar sa invat eu mecanica! mi-e greu sa citesc pe net, mai ales in alta limba. mai, trebuie sa pot sa-l conduc fara atas! altfel renunt la el! nu vreau sa ma complic cu atasul care oricum n-are la ce sa-mi foloseasca. doar asa, sa fiu eu cool old-skull? of... adica inteleg sa ma plimb din cand in cand cu el dar rar. eu vreau moto solo. vedem... oricum, scaunul din atas era cam mancat de soricei, cred, la fel si saua, care btw nu e de aia mica, cred ca au schimbat-o ca e de aia lunga (mie-mi convine asa pana-mi zice cineva ca aia clasica(?) e mai buna). are 160 si ceva de mii de km pe bord. atasul are montat (nu stiu cu ce) un placaj acolo unde ar trebui sa fie spatiu gol (pe unde cica te urci). si in lateral, tot pe partea cu placajul, are o cutie metalica, parca, pe care unchi-miu zicea c-o da jos daca vreau, in care tinea bateria (daca era mai mare). am o mare problema cu banii (daca tre' sa investesc in moto) pentru ca: lucrez part-time si anul asta dau licenta. deci no time for work deci no money. asa ca-s un pic indoita. Editat Decembrie 15, 2007 de fannyflint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 la inceput m-am amuzat cand am citit postu cu banii si posibilitatea de a-ti lua motor, dar....dar tiind unde lucrezi, termina cu licenta si schimba dracu firma aia ca toti s-au plans de bani acolo si dat fiind ca te-am cunoscut, esti putin baietoaica(a se intelege xena) si cred ca te-ai descurca cu mainile infipte in uleiul si piesele de la ural...fara frica nu inveti sa conduci mergand numai pe japo...inveti mecanica facand uralu, si apoi ai sa conduci uralu chiar si solo, si cu atas, mai ales pe timp de ploaie, polei, zapada, cand altii isi tin motoarele la iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Decembrie 15, 2007 Autor Share Postat Decembrie 15, 2007 a! mai e ceva! nenea cu cz-ul il lauda ca vai ce motor simplu e, unchi-miu lauda uralul ca vai ce motor simplu e, are un singur nu stiu ce (stati c-am notat pe undeva, nu stiu pe unde), un nene pe alt topic zicea ca mz etz 250 e simplu... pai care mai e complicat, mai, daca toate-s asa simple? si de ce n-apare niprul in cartea aia, mai, aleko? orl, sa zicem ca poti sa conduci motorul pe frig, ca e el tare. da' noi tot frigurosi ramanem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Aleko, crapa-i in doua motorul in fata ei cand l-o aduce, si pune-o sa caste ochii, apoi da-i sa-l asambleze ea, oferindu-i explicatiile de rigoare, sa vedem daca i se mai par complicate Eu asa am invatat, si prima data a fost greu, ca ala muncea si eu beam, iar cand m-a pus sa-l fac, abia vedeam ce si unde pun nu te mai speria ca nu ai de ce...totul se invata, iar practica e sfanta in domeniul asta...din cartile alea incearca sa inveti principii de functionare, ce?, cum?, de ce?, si alte lucruri pt a intelege cum merge un motor cu ardere interna si atunci o sa intelegi ca acele principii se aplica la toate motocicletele, ele diferind intre 2 si 4 timpi... iti recomand si cartea de pe www.samuraiders.org de la seciunea files center sau pdf(cum i-o zice) care e foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 a! mai e ceva! nenea cu cz-ul il lauda ca vai ce motor simplu e, unchi-miu lauda uralul ca vai ce motor simplu e, are un singur nu stiu ce (stati c-am notat pe undeva, nu stiu pe unde), un nene pe alt topic zicea ca mz etz 250 e simplu... pai care mai e complicat, mai, daca toate-s asa simple? si de ce n-apare niprul in cartea aia, mai, aleko? orl, sa zicem ca poti sa conduci motorul pe frig, ca e el tare. da' noi tot frigurosi ramanem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.