performant Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 (editat) Am un malaguti f12phantom(aer) si de curand am zis sa fac si eu o modificare, am achizitionat o toba giannelli noua, compatibila si cu malaguti! Am montato si nu mai trage ca inainte, prinde viteza mai mare dar nu are acelasi demaraj(e un demaraj mai intarziat)! DE CE? Am incercat si role mai usoare 4gr, dar e si mai nasol! Azi mi-am luat role de 7,5 gr e mai bine dar tot nu e ca inainte! Sa imi iau si mai grele?Are standard 6,5gr. Dar sunt curios de ce nu are acelasi demaraj, e toba sport totusi.. giannelli! poza cu toba Editat Aprilie 15, 2007 de performant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario_b Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Daca prinzi viteza mai mare, dar nu mai are acceleratie ca inainte, inseamna ca ti-a crescut puterea si a scazut cuplul motor... Asta nu e o regula generala, dar de obicei asa e la masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Asa am patit si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Aprilie 15, 2007 Autor Share Postat Aprilie 15, 2007 Asa am patit si eu. Pai si ce ai facut? Sau ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 daca ai carburator .. acesta trebuie reglat din nou.... asta , cel putin in teorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarbutm Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Am un malaguti f12phantom(aer) si de curand am zis sa fac si eu o modificare, am achizitionat o toba giannelli noua, compatibila si cu malaguti! Am montato si nu mai trage ca inainte, prinde viteza mai mare dar nu are acelasi demaraj(e un demaraj mai intarziat)! DE CE? si eu mi-am pus toba giannelli si la fel ....... imi mergea mai tare cu vre-o 10 la ora dar pleca foarte foarte rau de pe loc si i-am pus toba lui inapoi . ai avea o solutzie sa modifici toba sa ii faci iesirile mai mari si sa ii rupi niste chestii din silencer ....... si atunci o sa iti mearga mai bine dar face zgoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 eu nu stiu de unde sa imi cumpar role , nu stiu nici unde trebe montate .. si toba mea face urat k draq .... pleaca mai rau scuteru .. adik dak nu ii dau blana.. .se tureaza sta vreo 2 sec turat si dup aia isi face cuplu cu roata si se misca asa mai greoi nu pleaca direct cand accelerez ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Aprilie 15, 2007 Autor Share Postat Aprilie 15, 2007 Inseamna ca mi-am luat teapa! sa ma risc sa pun si un carburator sport? Credeti ca rezolv problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Inseamna ca mi-am luat teapa! sa ma risc sa pun si un carburator sport? Credeti ca rezolv problema? risca-te intai sa cureti carburatorul.... si incerca sa ii dai mai mult gaz din carburator.... ceea ce zice mario_b se explica la modificari ale transmisiei da nu la ale carburatorului, ale tobei si ale setului motor vezi incerca sa muti cuiul de la carburator mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario_b Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Carburatoru se regleaza doar cu analizorul de gaze, altfel risti sa-l dereglezi grav. Daca omu zice ca imediat dupa ce a schimbat toba i s-a schimbat si mersul scuterului, inseamna ca toba e de vina. Incearca intai benzina mai buna, ceva aditiv daca se poate... Eu as prefera o viteza mai mare in detrimentul acceleratiei. Cine stie, poate te obisnuiesti cum merge scuterul si n-o sa mai vrei sa-l modifici... iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Aprilie 15, 2007 Autor Share Postat Aprilie 15, 2007 Acum prinde 90kmh cred, dar eu prefer sa manance asfaltul si sa prinda 60 - 70! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Regula e cand modifici ceva trebuie sa modifici tot. Ai pus toba sport trebuie si alt filtru, carburator mai mare si eventual moto mai mare. Toba sport permite motorului sa dezvolte putere mai mare la turatii mai mari. De asta trebuie sa astepti un pic cand accelerezi -pt. ca motorul tau nu mai trage deloc la turatii mici si trebuie sa urce in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Acum prinde 90kmh cred, dar eu prefer sa manance asfaltul si sa prinda 60 - 70! ai grija sa nu mananci tu asfaltu n-ai si tu un service de scootere pe la tine pe acolo?ca p-aici isi dau toti cu parerea in toate domeniile da` nu stie nimeni nimic concret si ai putine sanse sa-l repari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 buna ideea lui Reverse dar mie mi se pare absurd totusi sa iti scada puterea la turatii mici... toba doar ii usureaza evacuarea in special la turatii mari in special si.... nu vad ce sa il faca sa nu se tureze(adica ii dai toba jos de tot si garantez eu ca raspunde mai prompt la gaz) asa ca daca ii pui o toba cu o evacuare mai usoara fata de cea stok clar trebuie sa raspunda mai usor la acceleratie da doar toba nu suge "sufletul din el" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 buna ideea lui Reverse dar mie mi se pare absurd totusi sa iti scada puterea la turatii mici... toba doar ii usureaza evacuarea in special la turatii mari in special si.... nu vad ce sa il faca sa nu se tureze(adica ii dai toba jos de tot si garantez eu ca raspunde mai prompt la gaz) asa ca daca ii pui o toba cu o evacuare mai usoara fata de cea stok clar trebuie sa raspunda mai usor la acceleratie da doar toba nu suge "sufletul din el" Ce spui tu e valabil la 4t. La 2t sunt si alte considerente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46Rossi Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Pai si ce ai facut? Sau ce e de facut? Salut......am o aprilia sr model 2006 si i-am pus exact aceasi toba...de fapt a mea e reverse dar nu e diferenta decat la prindere...Aveam exact aceeasi problema...am fost la service si mi-a marit avansu.. Acum merge perfect SUCCES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 Multumesc tuturor pt sugesti! Am schimbat carburatorul, am pus unul sport malossi si am rezolvat problema. Am pastrat rolele originale 6.5gr! Prinde aprox 100km.h, nu stiu exact pt ca am 80 in bord! dar se duce mult peste, si nu am avut unde sai dau! Astept in continuare sugesti pt un demaraj mai bun! (role, curea,reglaje,filtre de aer, etc.) Apropo, acum imi merge motorul si fara filtru de aer montat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Apropo, acum imi merge motorul si fara filtru de aer montat! oricand merge fara filtru... dar daca ai "norocul" sa mergi umpic prin praf(si prin praf mergi tot timpu, ca ce curate is orasele noastre...), se termina motoru (cilindru, segmenti) pt ca prafu' actioneaza ca un smirghel... deci daca nu mai ai filtru original, sau orice alt filtru, fa-i tu unu dintr-un burete si il dai cu ulei(ulei special pt filtre de aer, nu floriol ). ii mai bun decat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massab Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Am un malaguti f12phantom(aer) si de curand am zis sa fac si eu o modificare, am achizitionat o toba giannelli noua, compatibila si cu malaguti! Am montato si nu mai trage ca inainte, prinde viteza mai mare dar nu are acelasi demaraj(e un demaraj mai intarziat)! DE CE? Am incercat si role mai usoare 4gr, dar e si mai nasol! Azi mi-am luat role de 7,5 gr e mai bine dar tot nu e ca inainte! Sa imi iau si mai grele?Are standard 6,5gr. Dar sunt curios de ce nu are acelasi demaraj, e toba sport totusi.. giannelli! poza cu toba SalutARE Oameni buni daca vreti sa modificati ceva mai intai intrebati daca se poate si ce trebuie modificat la el ca sa functioneze cum trebuie Si sa incep sa iti raspund Evacuarea care o aveai inainte pe motor era socotita in functie de admisie oki poti sa schimbi evacuarea dar asta atrage dupa ea si admisia daca nu vrei sa modifici admisia si sa o rezolvi cred ca ti-ar trebui sa iti iei cam de 8,5 gr dar ii vei scadea viata motorului cu mult timp parerea mea e sa te duci la cineva sa iti socoteasca admisia in functie de evacuare si sa o modifici la parametri normali ACEASTA E PAREREA MEA SI O SUSTIN CINE ARE DE OBIECTAT CHIAR IL ROG EU AM PATIT ACEEASI PROBLEMA SI DE ASTA NU MAI RECOMAND SA O FACA DOAR DACA RESPECTA PASII NECESARI Numai bine si sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Aprilie 21, 2007 Autor Share Postat Aprilie 21, 2007 Dau role de 7,5gr noi, pe role de 5gr sau maxim 5,5gr! Si mai am si un carburator cu shok electric, in stare forte buna, e de pe scuterul meu malaguti f12, eu mi-am luat unul sport mallossi! Vb pe mess daca va intereseaza! id mess> aloje_marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S.T.F.N Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Inseamna ca mi-am luat teapa! sa ma risc sa pun si un carburator sport? Credeti ca rezolv problema? NU are nimic daface carburatorul cu toba trebe decat sa ii reglezi aerul si la relanti acolo pe la carburator nu ai dc sa iti cumperi carb mai mare ala il cumperi decata tunci cand iti cumperi un motor de 70 cmc si trebe sa ieie cumperi si un carb mai mare ca sa primeasca mai mult benzina ma rog ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyfrog Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 @performant: 1. Schimbarea tobei inseamna cuplu la o turatie mai mare, sub turatia aceea insa e mobra. 2. pt ca se schimba turatia de cuplu maxim trebuie sa pui rolele mai usoare. 3. trebuie sa desfaci ambreiajul centrifugal (din spate) si sa inlocuiesti arcurile (cele 3 mici nu cel mare central) cu unele mai tari. Asta va face ca ambreiajul sa cupleze la o turatie mai mare, cind motorul e deja in cuplu. Vei tisni de pe loc si apoi vei accelera constant in timp ce motorul va sta tot timpul la turatie superioara. 4. Nu trebuie sa umbli la carburator decit daca vrei putere mai mare la capat, adica mai mult de 70km/h. Nu are de a face carburatorul cu demarajul Pt. arcuri incearca scooter center de linga sincai (eu de acolo mi-am luat) sau unde vrei tu. Doar sa fie mai tari si nu tepe. (vezi ca alea racing sunt deobicei colorate, verde / albastru) Incearca si o sa fii multumit de rezultat. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 @performant: 1. Schimbarea tobei inseamna cuplu la o turatie mai mare, sub turatia aceea insa e mobra. 2. pt ca se schimba turatia de cuplu maxim trebuie sa pui rolele mai usoare. 3. trebuie sa desfaci ambreiajul centrifugal (din spate) si sa inlocuiesti arcurile (cele 3 mici nu cel mare central) cu unele mai tari. Asta va face ca ambreiajul sa cupleze la o turatie mai mare, cind motorul e deja in cuplu. Vei tisni de pe loc si apoi vei accelera constant in timp ce motorul va sta tot timpul la turatie superioara. 4. Nu trebuie sa umbli la carburator decit daca vrei putere mai mare la capat, adica mai mult de 70km/h. Nu are de a face carburatorul cu demarajul Pt. arcuri incearca scooter center de linga sincai (eu de acolo mi-am luat) sau unde vrei tu. Doar sa fie mai tari si nu tepe. (vezi ca alea racing sunt deobicei colorate, verde / albastru) Incearca si o sa fii multumit de rezultat. Bafta. eu mi am pus toba giannelli reverse,role de 7g si acum arcuri albe cu tot cu arcul mare alb...e buna combinatia sau sa incerc cu alte arcuri?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Aprilie 26, 2007 Autor Share Postat Aprilie 26, 2007 eu mi am pus toba giannelli reverse,role de 7g si acum arcuri albe cu tot cu arcul mare alb...e buna combinatia sau sa incerc cu alte arcuri?? Pai si nu trage greu cu role de 7gr? prinde 70km/h? Sa va spu ce am incercat eu: role: 4gr demaraj foarte intarziat, dar dupa 10-15 km/h demareaza foarte tare(constant) pana la aprox 80-90 km/h, dar va spun sincer cred ca omoara motorul rau de tot, dupa 30 de min de mers, se deregleaza relantiu, merge ciudat, si are demarajul si mai intarziat! 6.5gr demaraj mai mic decat cu toba originala, dar mai bun decat 4gr, pleaca tot incetut demareaza de la 15 la 35-40 km/h dupa care scade cuplu si creste mai greu pana la 80 km/h dar ajunge si pana la 90! 7.5gr demaraj asemanator cu 6.5gr poate mai mic, dar cuplu este foarte sacazut si nici 65km/h nu mai atinge! Din ce am vazut manualul de reparati, nu are decat un arc mare principal. Dar poate ma insel!? Si sunt curios cam la ce pret este un arc bun! Sa fie neaparat ceva de firma! Si daca chiar schimba in bine mersul scuterului! Astept sugesti in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Pai si nu trage greu cu role de 7gr? prinde 70km/h? Sa va spu ce am incercat eu: role: 4gr demaraj foarte intarziat, dar dupa 10-15 km/h demareaza foarte tare(constant) pana la aprox 80-90 km/h, dar va spun sincer cred ca omoara motorul rau de tot, dupa 30 de min de mers, se deregleaza relantiu, merge ciudat, si are demarajul si mai intarziat! 6.5gr demaraj mai mic decat cu toba originala, dar mai bun decat 4gr, pleaca tot incetut demareaza de la 15 la 35-40 km/h dupa care scade cuplu si creste mai greu pana la 80 km/h dar ajunge si pana la 90! 7.5gr demaraj asemanator cu 6.5gr poate mai mic, dar cuplu este foarte sacazut si nici 65km/h nu mai atinge! Din ce am vazut manualul de reparati, nu are decat un arc mare principal. Dar poate ma insel!? Si sunt curios cam la ce pret este un arc bun! Sa fie neaparat ceva de firma! Si daca chiar schimba in bine mersul scuterului! Astept sugesti in continuare! eu am dat pe arc mallossi alb parca 320 mii de la ciprian...incerc sa vad diferentele la role Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.