B.B. Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 As vrea sa-mi cumpar peste o luna si ceva o moto noua si mi-a atras tare de tot atentia o CBR1000F. Cine mai are sau a mai avut asa ceva sa vina cu sfaturi.. Aia pe care as putea sa o iau este din 93 si are 60000 km la vreo 2100e. Merita sa cumperi asa ceva? +uri si -uri. thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Eu am mers pe o Honda CBR 1000 F.Ca prima impresie,mi s-a parut foarte grea si deloc manevrabila,dar cum am pus-o in miscare,situatia se schimba,simti ca plutesti cu ea.Pe curbe e putin greoaie,deh,are deltabox din fier,nu e aluminiu. Chiar daca nu are amortizor de ghidon,se tine bine de tot de sosea,daca nu incerci sa pui genunchiul pe jos,nu pt asa ceva e facuta.Cutia e foarte flexibila si precisa,ajutata si de ambreiajul foarte fin.Putere are destula,136 cp,iar cuplu are la greu,trage porcesc din orice treapta de viteza la orice turatie. Motorul e foarte fiabil,cea cu care am mers eu are 55 000 km si motorul nu scotea nici un sunet nici de la transmisie,nici din cutie,absolut nimic,doar zgomotul plin si impunator al celor doua tobe.Daca intentionezi sa o folesesti mai mult la drumuri lungi,e foarte comoda,atat pentru pilot cat si pt pasager.Rezervorul de 23 de litri iti asigura o autonomie de durata,mai ales la un consum de 6,5-7 l/100 km.Si daca zici ca ai gasit-o la pretul asta,eu nu asi mai sta pe ganduri. Uite si un link cu date despre ea: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=3052 Uite-o si pe cea cu care am mers eu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 21, 2007 Autor Share Postat Aprilie 21, 2007 merci de raspuns, sunt incantat de ce aud. Azi m-am urcat si eu pe ea in show-room si intr-adevar mi s-a parut grea tare, dar asta pentru ca nu m-am urcat pe moto de 2 luni aproape (am mers cu bicicleta, iti dai seama ) la fel ma gandeam si eu, ca in mers e cu totul altceva. Uite asta e cea pe care vreau sa o iau, daca o mai fi cand oi avea eu banii adica pe 16-17 iunie, daca nu caut alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Dupa parerea mea si experienta pe destule motoare, cbr 1000f e unul din acele mobre care deja face istorie. Eu am una de 6 luni si am facut cam 17.000 km. pozitive: 1. E un sport tourer extraordinar. Mergi foarte confortabil pana la 220km/h in pozitie normala daca ai parbriz touring 2. E foarte confortabila atat pentru pilot cat si pasger. Multi zic ca e mai confortabila decat un 1100XX (succesorul ei) 3. pt un motor de acei ani si 136 cai consumul de 7-8 % (in cazul meu) la viteze de croaziera de 160-180km/h e mai mult decat bun. Din pacate niciodata nu am mers cu un plin mai in "economic mode" adica max 4.000 rpm sa vad cat face. 4. Suspensia spate e full ajustabila (proload si rebounce) si reglajele se fac in 1 min fara a avea nevoie de cine stie ce chei speciale (o tubulara de 8 si o surubelnita plata) 5. Structural e foarte bine gandita.... e HONDA nu?! ca mecanic ai mai mare placerea de a lucra la ea. 6. Cu o intretinere meticuloasa te va duce lejer peste 120.000 km fara sa-i faci mai nik substantial. 7. are sistemul de franare CBS (combined braking system) adica: pe fata ai doua etriere a cate 3 pistonase fiecare, iar pe spate ai un etrier cu 3 pistonase. Cand franezi cu fata ti se franeaza 4 pistonase din fata (2 pe fiecare etrier) si un pistonas spate. Cand franezi cu spatele lucreaza 2 pistonase spate si 2 pe fata. Avantajele sistemului este ca iti ofera o forta de franare bine distribuita indiferent de situatie iar blocarea rotilor este greu de realizat. Dezavantajele ar fi ca daca vrei sa-i schimbi furtunele cu unele racing... pleci in lumea ta la pretul la care ajungi.... negative 1. Lantul de distributie sau mai ales intinzatorul acestuia nu au fost printre cele mai bune dezvoltate de Honda. Chiar si motoarele noi de peste 5-6000 km fac un zgomot dimineata cand is reci. Zgomot asemanator cu a unui sarpe cu clopotei. Ce e important e ca daca zgomotul dispare dupa ce motorul atinge temperatura de functionare totul e ok, e perfect normal. Daca persista trebuie schimbate cele doua componente sus mentionate =» desfacut mootrul. De obicei cam la 65.000 se schimba. De aia iti recomand cautarea unuia cu mai putini km . Sunt multi care mascheaza acest zgomot cu un ulei mai gros, dar nu e deloc sanatos pentru motor. 2. daca esti tu cel care face revizia, sa stii ca ajustatul supapelor iti manaca nervii si rabdare, pe langa ca trebuie sa-ti cumperi / sa-ti faci 2 scule. Ajustarea lor se face cam la 15-20.000 km 3. Intradevar este grea dar are un avantaj mare si anume la viteze mari e super stabila. 4. Piesele originale is destul de scumpe cel putin asta e parerea mea. Aici in portugalia un set placute frana ii 35 eur, un filtru aer tot atat, o oglinda 65 eur, garnitura capac chiuloasa 39 eur, intinzator lant distributie cam 140 eur lantul cam tot atat, iar lantul final si pinioanele cam 230 eur (toate piese originale) etc etc. 5. Cel putin in cazul meu (nu fac tampenii gen wheelie) rulmentii fata au rezistat doar 30.000 km. recomandari: 1. cauciucurile cu care am avut cele mai bune rezultate au fost Metzeler z6 roadtech iar pe locul 2 Bridgestone BT 020. 2. E unul din acele motoare care e bine sa-l incalzesti dimineata te va rasplati mai tarziu. Eu am cumparat-o la 26.000 km si acum am 43.000. Ii pun ulei fuch 10w40 full sintetic, il schimb la 5.000 km si pot spune ca imi consuma doar 250 grame! 3. Cum ziceau si altii or vei iubi sistemul de franare ori il detesti, nu e cale de mijloc. 4. Un forum doar cu posesori de asa ceva si plin de informatii bune ii http://www.cbrforum.com/forumid_36/tt.htm Legat de ce spunea cineva mai sus, cadrul nu e deltabox ci doar cadru din teava de fier dreprunghiulara. Daca ai cauciucuri si "cohones" mergi linistit cu genunchiul pe jos. Eu unul ti-l recomand din toata inima, cu siguranta nu vei regreta daca vei cumpara unul. DAca imi mai aduc aminte de cate ceva iti zic bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 23, 2007 Autor Share Postat Aprilie 23, 2007 multumesc mult, se pare ca nu sunt chiar asa prost cum credeam.. ... adica m-am orientat bine... pe masura ce citesc devin tot mai nerabdator sa aflu toate astea pe propria mea piele... si cu propria motocicleta.... Mai am putin... numar zilele... .... si 90% va fi o CBR1000F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 27, 2007 Autor Share Postat Aprilie 27, 2007 cine mai are CBR1000F? Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Hai sa dau un UP la topicul asta Sunt si eu posesorul unui cbr 1000F din 1992,o motocicleta foarte bine construita la vremea ei,am schimbat decat kitul de lant ,ulei si filtre ,in rest ...benzina si drumuri lungi. Daca s-a mai dotat careva cu asa ceva mai dati o barfa pe aici. Sa va bucurati de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor- Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 mai bine iei un Yamaha Thunderace de 1000, is mult mai manevrabile si arata superb. intreaba la sectiunea de thundercat/thunderace cine are de vanzare ca este unu f fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Deja am ales CBR,ideea era sa mai spunem o vorba ,doua despre modelul asta. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 cui il recomanzi? belbody are de ani buni transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Cam multi bani pe criza asta, .....mai pui vo 1000-1200(daca ai) si iei de pe mobile si 1100xx in stare buna.....un prieten incearca sa vanda una d-asta la 1500E din vara fara succes.......da nah in Cehia probabil nu e asa de criza ca aici.Km par reali(4000/sezon e credibil si pt un sport-tourer).....Oricum se stie ca, la un motor cel mai mult conteaza starea, mai mult decat anul as zice, deci daca e in stare super merita negresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.