DCSAN20 Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 BTW, sa nu pui DURALUBE in motor DE CE ???? CE VA E ATATA FRICA DURALUBE POA` SA PUNA SA NU PUNA ALTCEVA. Eu in XT am pus si merge mult mai bine schimba mai bine,consuma mai putin,nu mai "clantane" la rece si nici nu se mai incalzeste asa tare vara. MAXIMA SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 12, 2004 Share Postat Noiembrie 12, 2004 duralube e super ! insa nu pt ambreiaj umed ... dr-ul are carter comun motor-cutie si pelicula de duralube va face discurile de ambreiaj sa patineze. in atentia adminilor: in curand o sa termin de scanat cartea de reparatii pt suzuki dr, sunt pe la pagina 100 (cartea are peste 300) si merge destul de greu ca nu prea e timp, sper in 1-2 saptamani sa fiu gata. as vrea sa stiu cum o putem pune aici, deoarece arhiva va fi MARE ! cartea contine multe imagini si scanez la rezolutie maricica (pana acum, 100 de pagini = 23 Mb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 12, 2004 Share Postat Noiembrie 12, 2004 MensSana .. cartea aia e si pt DR 650 SE (dupa 96`) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 12, 2004 Share Postat Noiembrie 12, 2004 in curand o sa termin de scanat cartea de reparatii pt suzuki dr... astept bucuros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 12, 2004 Share Postat Noiembrie 12, 2004 duralube e super ! insa nu pt ambreiaj umed ... dr-ul are carter comun motor-cutie si pelicula de duralube va face discurile de ambreiaj sa patineze. Pai cam asa este la mai toate ,ambreiajul patineaza oricum cu sau fara DURA daca este dus sau reglat necorespunzator sau arcuri decalite etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 13, 2004 Share Postat Noiembrie 13, 2004 cartea e pt dr650r si/sau dr650s din '91 pana in '96. insa are capitole dedicate si celorlalte modele (tot '91 - '96, diferente intre modelul de baza si versiune). ps: (calitatea scanarii este MULT mai buna, insa aceasta pagina am redimensionat-o pentru a cantari mai putin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 13, 2004 Share Postat Noiembrie 13, 2004 mda... al meu nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 Incearca la http://banditmotorcycles.com/v-web/bulleti...ewforum.php?f=6 Eu am dat jos manualul in format pdf si e pt modelele noi (sau mai noi de '96) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 mersi MensSana Soso: da acolo la pedala si taci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 Oameni buni nu mai necajiti OMUL vedeti ca pana la urma sa descurcat.Sa va vad in traseu care cine ce si cum. Nici o iesire? MAXIMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 DCSAN20 da ce tot vrei sa vezi tu in traseu ? Ai mai scris si in alte posturi... Io incep sa cred ca tu te crezi mare campion si vrei sa ne provoci pe noi astia care ne dam doar de placere Apropo .. mai ai motoru ala misto de 125 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 Pai bine mai Pit io-ti iau apararea si tu ma ataci! Doamne fereste sa ma cred ca omu cat traieste`nvata si orice NAS isi are NASUL. Da il mai am numa ca tre` sa-i pun gume de cross ca astea care le are sunt de enduro si-s cam duse iar apoi mai am de facut o operatie sa-mi scoata sarmele din cot la anul poate daca ma mai ia Dragos cu el cu remorca sa ne vedem pe coclauri. MAXIMA SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 da ce ai patit la cot ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NikonXR Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 (editat) Hai ca deja ati facut rubrica conducatorilor de camioane ca numa de la 155 kg in sus mai vb si ca merg alea la hard enduro. . Cum drecu ma , aveti troliu cu voi si asa urcati pe chestii hard ? Sau cum ca nu`mi prea vad nimica cum sa urci singur asa usor cum ziceti voi ca este. Editat Noiembrie 23, 2004 de NikonXR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NikonXR Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 Daca ajungeti pe aici ce faceti ? Le legati sus de copac si cu troliu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 da ce ai patit la cot ? Nu m-a vazut un dobitoc ca i-a fost lene sa intoarca si capu sa uitat numa-n oglinda ,a taiat trei benzi ca vazuse el un loc pe partea cealalta de parcare. A postat Dobrescu la accidente "Dcsan probleme la cot". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 Hai ca deja ati facut rubrica conducatorilor de camioane ca numa de la 155 kg in sus mai vb si ca merg alea la hard enduro. . Cum drecu ma , aveti troliu cu voi si asa urcati pe chestii hard ? Sau cum ca nu`mi prea vad nimica cum sa urci singur asa usor cum ziceti voi ca este. Pai la urcat nu sunt probleme urca chiar mai bine ca oricare la coborare este problema ,dar dupa cum vad aceleasi probleme le au si protagonistii din poza.Oricum felicitari pentru traseu sau poate ati patit cum am patit eu cu Dragos cand am gresit traseul si nu am putut sa ma intorc si am dat si noi intro rapa ca asta Cred ca daca aveam gume de cros nu aveam nici eu probleme si nici nu eram asa de obosit. Oricum diferente dintre mine(XT 600) siDragos (KTM 450) este ca el are moto in leasing si este asigurat iar a mea e cu banu jos si am dat o carucioara de bani pe ea si e fara asigurare. MAXIMA SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NikonXR Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 Nu am fost eu pe acolo sa`mi rup gatu e poza de la raliu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 Deci pe langa faptul ca sunt "CAMIONAGIU" sunt sensei si la moto . DCSAN MAXIMA SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 (editat) tare rau poza aia xr ule.nici nu vreau sa ma gandesc ce mai ajunge jos daca scapi vaca de coarne Nu pateste nimica am vazut eu cum se face la Dragos ca a dat-o de X ori cu capul de pietre si nu a avut nimica. E super tare moto in cauza la trante. MAXIMA Editat Noiembrie 23, 2004 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 buei xr`ule da nu a zis nimeni ca se baga cu +155kg la competitie Si nust dece comentezi daca zici ca nici tu nu ai fost pe acolo ( drumu din poza ) ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Noiembrie 23, 2004 Share Postat Noiembrie 23, 2004 tare rau poza aia xr ule.nici nu vreau sa ma gandesc ce mai ajunge jos daca scapi vaca de coarne Dal draq de fier... mai nasol e sa scapi tu cu k**u pe bolovani pana jos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Decembrie 10, 2004 Share Postat Decembrie 10, 2004 Salut! Vreau sa-mi schimb si eu motorul. Am gasit un DR 650 R din 1994. Ce parere aveti de acest motor? E fiabil? Se preteaza pentru hard enduro? Am prieteni care au asa ceva, sunt multumiti, dar as mai vrea ceva pareri. Ce altceva mi-ati recomanda in 2.000 euro? ADI am eu dr 650r. este extraordinar ! combinatia perfecta de touring si enduro. dar nu hard enduro ! prietenii tai poate fac confuzie intre enduro si hard enduro. este bun pe macadam si padure si chestii enduro medii, dar cand ajungi la noroi si la pante grele este cam greu. iar suspensiile nu sunt chiar cele mai bune. daca vrei ceva perfect ia un ktm ! apoi, la 2000 euro nu iti vei lua sigur unul ca lumea ! eu il vand la 3300 ! 1992 perfecta stare tehnica ! am si unul la 2500 euro, de 350 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 Salutare tovarasi In ultima vreme am tot cautat un DR bun pe bugetul meu sau un Dominator...inca mai caut. Revin cu o alta dilema: Lantul de distributie la DR 650, e normal sa trebuiasca schimbat la fiecare 20.000. km ? In general, un motor utilizat normal, dupa cati km facuti e gata de RK ? Apreciez si alte indicatii privind probleme clasice/cronice dupa care sa ma uit... THX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 sal!! da cine ti-a zis tie ca un land de distrubutie tine 20mii de km.....doar daca iti bati joc de motor in ultimul hal si tot mai merge 10 - 20 mii..problema la astea e ca manca ulei si garniturile de chiuloasa se cam duc si se prelinge ulei pe acolo (la cele racite pe aer).... iar un RK la enduro cred ca la un 80 mii de km acu depinde tot asa cum a fost utilizat si ce s-a pus in el hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.