higheaven Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 (editat) Sunt disperat, toata lumea (service) zice ca motorul nu are nimic si merge bine dar dupa urmatoarele simptome eu inclin sa cred alceva: Motorul (CBR 6oo F3 PC 31) se tureaza dar nu depaseste viteza: aIa 80 km/h aIIa 120 km/h dupa o distanta relativ scurta 20 km se incalzeste; in special cutia, alternatorul, cadrul, furtunele au o temperatura foarta ridicata. apa ramane la normal si nu depaseste nivelul de jumatate am apa (antigel) la nivel normal, am lichid de frana, uleiul si filtrele au fost schimbate recent (1500 km), rotile nu se infraneaza, cutia de viteze nu are zgomote, nu caraie si nu sare din viteza, abreiajul nu patineaza si prinde bine. totusi la una din placutele (ferodo) de frana spate (schimbate de 1500 km) i s-a dus stratul de uzura si a trebuit sa le schimb din nou ... repet rotile nu sunt infranate (am verificat pe cric) poate a mai intalnit cineva aceste simptome si ma poate ajuta cu o sugestie sau sfat multumesc anticipat Editat Aprilie 29, 2007 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdiac Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Sunt disperat, toata lumea (service) zice ca motorul nu are nimic si merge bine dar dupa urmatoarele simptome eu inclin sa cred alceva: Motorul (CBR 6oo F3 PC 31) se tureaza dar nu depaseste viteza: aIa 80 km/h aIIa 120 km/h dupa o distanta relativ scurta 20 km se incalzeste; in special cutia, alternatorul, cadrul, furtunele au o temperatura foarta ridicata. apa ramane la normal si nu depaseste nivelul de jumatate am apa (antigel) la nivel normal, am lichid de frana, uleiul si filtrele au fost schimbate recent (1500 km), rotile nu se infraneaza, cutia de viteze nu are zgomote, nu caraie si nu sare din viteza, abreiajul nu patineaza si prinde bine. totusi la una din placutele (ferodo) de frana spate (schimbate de 1500 km) i s-a dus stratul de uzura si a trebuit sa le schimb din nou ... repet rotile nu sunt infranate (am verificat pe cric) poate a mai intalnit cineva aceste simptome si ma poate ajuta cu o sugestie sau sfat multumesc anticipat Si eu am un F3 PC31 iar la a-I-a la 10000 ture aveam 90 Km/h, la a-II-a am ajuns pana la 140 km/h (nu m-am uitat la ture ... urma o curba), ferodourile depinde din ce erau facute ... in rest apa dupa 5 km (atat am pana la servici) sare de linie iar in rest cand se incalzeste nu am verificat ce se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 Ai spus ca se incalzeste, dar ,apa ramine la normal.Intrebare: atunci de unde stii ca se incalzeste?pui mina pe motor?apropo,cam ce viteza ai vrea sa atingi in treapta 1 de viteza? Eu zic ca motorul tau nu are nimic,doar tu ii subapreciezi!totusi este un F3 nu un yk2!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 apropo,cam ce viteza ai vrea sa atingi in treapta 1 de viteza? Eu zic ca motorul tau nu are nimic,doar tu ii subapreciezi!totusi este un F3 nu un yk2!!! f3 trece de 100km/h in prima treapta de viteza. (probat) @higheaven: cum se comporta, sau mai bine zis cum o simti cand nu merge mai repede: pare a nu mai avea benzina, pare a se inneca, nu mai are putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 O posibila explicatie ar fi ca ai o foaie cu mai multi dinti pe spate. Ce turatie are motorul la viteza maxima in treapta I -a ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Mai 13, 2007 Autor Share Postat Mai 13, 2007 Ai spus ca se incalzeste, dar ,apa ramine la normal.Intrebare: atunci de unde stii ca se incalzeste?pui mina pe motor?apropo,cam ce viteza ai vrea sa atingi in treapta 1 de viteza? Eu zic ca motorul tau nu are nimic,doar tu ii subapreciezi!totusi este un F3 nu un yk2!!! nu pot sa nu observ inutilitatea postului tau, te rog sa iti pastrezi ironiile si bancurile la birt cu prietenii sau cu cine iti permite motorul mergea bine dar de pe la 4ooo ture in loc sa zboare statea sa se gandeasca am descoperit problema, era o priza de aer infundata, si pastilele de la supape uzate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.