Sari la conținut

S3RJ

Super Membru
  • Număr conținut

    610
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    sesbiker

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    XRV750, 1200GSA
  • Numar Moto
    B782VFR
  • Club
    R4F v?

Informații profil

  • Motociclete detinute
    dnepr(91:D), 2x cbr 600 (95, 98), 2x vfr 800 (02, 08), xrv750, (14) 1200gsa, (16) 1200GS, (16) F800GS, (16) F700GS

Vizitatori Recenți Profil

1.157 citiri profil

S3RJ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Asta e valabil la transcriere. Am facut asigurare acum 2 saptamani pentru vehicul nou cumparat, in vederea inmatricularii, si nu mi-au cerut sa fie inregistrata la primarie (nici in momentul asta nu e inregistrata; am numere provizorii).
  2. Urmezi pasii de la Vehicul achizitionat din Romania sau dintr-un alt stat UE care nu a fost niciodata inmatriculat RCA-ul se face intr-adevar in vederea inmatricularii.
  3. Se pare ca modelele RC24 (G/H) fabricate '86, '87 aveau roti pe 16" respectiv 18". Daca al tau e intr-adevar model '89, te duci la RAR sa-ti treaca corect datele despre cauciucuri in carte (CIV). Cealalta solutie e sa schimbi rotile.
  4. Wunderlich poti cumpara de la moto-hub.ro, touratech de la Automobile Bavaria sau iti faci cont direct la ei pe site (wunderlich si touratech) si iti comanzi.
  5. In Turcia nu, testat personal. In alte tari (Ucraina, Moldova, Serbia), merge cu procura la notar (in cazul in care proprietarul e persoana fizica) sau imputernicire/delegatie normala (in cazul in care proprietar e o persoana juridica).
  6. Daca e cu HISS (adica ai cheie cu cip), trebuie si CDI-ul din ce stiu eu, pt ca sunt imperecheate.
  7. Am facut cu un 1200GS drumul de la Zizin, prin Dalghiu pana la punctul A al traseului din harta ta. Nu pot sa adaug nimic la harta ta (probabil la setari ai bifat doar View only, fara posibilitate de editare).
  8. Toate manualele masinilor si motocicletelor pe care le-am detinut sau le detin inca, recomanda schimbul antigelului la 2 ani. Ai vreun argument pentru schimbat la 4 ani?
  9. Se poate face, am vazut cel putin pentru 1200 mai multe discutii pe forumuri de afara (advrider.com etc). Poti folosi janta de 1200 HP2 si ai o janta tubeless sau spitezi cu un cerc oarecare, dar aici trebuie sa studiezi daca se potriveste cercul cu butucul de BMW. Adica ar trebui sa gasesti un cerc cu 40 de gauri (parca atatea spite are GS-ul) si gaurile pentru spite in cerc sa fie date pe unghiurile spitelor, asa cum vin ele din butuc. Oricum ai face, nu iese foarte ieftin. Singurul atelier pe care-l stiu ca face lucrari dintr-astea e in state: https://woodyswheelworks.com/collections/select-your-make/products/bmw-r100-r1100-r1150gs
  10. Ai aici niste informatii despre toate tarile pomenite: http://www.transeurotrail.org/ Pentru Bosnia, desi ai zis ca vrei doar o zi, mai poti folosi ghidul de la C2WG, cum a zis si colegul mai sus. Bafta!
  11. Donez anvelope moto, uzate 12000-14000km Metzeler Anakee 3 110/80/19 Metzeler Anakee 3 120/70/19 Metzeler Tourance NEXT 120/70/19 Metzeler Tourance EXP 150/70/19 Metzeler Anakee 3 170/70/17 Metzeler Tourance NEXT 170/70/17 As prefera predare in Bucuresti, contact pe PM
  12. Am probat eu pe 800GS si 1200GS. Mie mi se par foarte OK pe asfalt si drumuri pietruite, in noroaie mai fuge fata/spatele si mi se pare ca se descarca destul de repede de noroi. Partea proasta e ca nu am nici un termen de comparatie cu alte modele de cauciucuri cramponate, deci parerea mea nu are prea mare relevanta.
  13. Mergi sau suna la mymoto.ro, ei sunt importatori Nolan si e posibil sa te poata ajuta.
  14. I-a cazut ralantiul in baia de ulei. Scoate uleiul, gaseste ralantiul si pune-l inapoi.
×
×
  • Creează nouă...