UltraDM Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 produs in fabricile suzuky.... asa ca mai documentati-va dreaq... si nu mai vorbiti aiurea... uneori imi vine sa imi iau campii cand va aud...las-o in (cuvant urat) de treaba... suzuki, mai documentează-te dreq .... 14-71 Ðr3q (4mp11 p4n4 £4 $(04£4 pr1m4r4 $1 1nv474 $4 $(r11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 auzi ? da nu mai bine iti iei tu o motocicleta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Pustiulica, ia-ti ce vrea inimioara ta si tu sa fi fericit asta e cel ma important, nu inteleg de ce ai mai facut topicul asta daca noi iti spunem de alte variante mult mai bune iar tu incepi sa te certi/contrazici cu noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 (editat) Pustiulica, ia-ti ce vrea inimioara ta si tu sa fi fericit asta e cel ma important, nu inteleg de ce ai mai facut topicul asta daca noi iti spunem de alte variante mult mai bune iar tu incepi sa te certi/contrazici cu noi Bine punctat! Dac-o fi sa ma las vreodata de meseria de jurnalist moto, din cauza unora ca mishulik aka "suzuky" o s-o fac (clar apartinator generatiei "de teflon" - aia de care nu se prinde mai nimic) P.S. Niste ingineri de la "suzuky" au contribuit, intr-adevar, la proiectarea motoarelor V2 Hyosung (copiate de fapt dupa SV-ul de 650, mai ales), dar nici vorba ca Hyosung ar fi FABRICAT in Japonia, baiete! Daca opinia mea "nedocumentata dreaku' privitoare la cele 182 kg cu care cei 14 CP ai GTR-ului Hyosung 125 trebuie sa se screama are valoare zero, uite ca nu ma mai abtin (chiar daca se supara importatorul ATS al lui Tariceanu) si vin cu ultima stire de la testerii nemti Motorrad care sint in curs de probare pe 25.000 km a "micutului coreean" - fiindca s-au gindit ca uzualii 50.000 km ai testelor de anduranta ar fi prea multi pentru motorasul ala turat. La putin peste 8.000 km, o biela indoita a facut praf micul V2. Punct. Nu-i vorba, a fost reparat in garantie, in plus asa ceva s-a intimplat si la case mai mari (MV Agusta F4, de exemplu), nu trebuie generalizat, dar inseamna cumva ceva, nu credeti???... Succes la trasu' de fiare, Mishulik! (nu de alta, dar o sa-ti foloseasca la ridicarea celor 182 kg...) Editat Iunie 6, 2007 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Cate kg are mai exact GTR-ul cu toate lichidele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Cate kg are mai exact GTR-ul cu toate lichidele? Pe net scria ca are 166 kg parca la GOL...adica cat are si al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Iunie 6, 2007 Share Postat Iunie 6, 2007 Plus benzina,antigel,ulei motor,lichid de frana.......Pfooo,saracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 Fix 182 kg, CINTARITE de testerii de la MOTORRAD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 o mai avea si el vreo 100 kg, fuge vreo 90-100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 100 km/h cu vintul din spate si toate pinzele sus! Serios acum, viteza maxima n-are vreo legatura cu greutatea ansamblului pilot-motocicleta (GTR-ul de 125 prinde tot vreo 115 cronometrati, adica 130 indicati la bord, ca si CBR_ul 125 R, de ex), ci doar cu aerodinamica (la naked mai ales, conteaza de ex. daca ai 1,65 sau 1,95 m inaltime). Acceleratiile si reprizele insa sint afectate serios de greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 nu am nici o parere despre motor, dar pot sa spun ca eu am mers pe un rs de 80 un an si o luna si nu m-am plictisit (cel putin nu foare tare) de el. Si nici un incident, deci 125 cmc o sa iti ajunga pana la 18 ani daca ai minte. Eu de abia acum, dupa 1 an si 2 luni de rs m-am hotarat sa trec pe ceva de 400. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Iunie 7, 2007 Share Postat Iunie 7, 2007 Fix 182 kg, CINTARITE de testerii de la MOTORRAD. Multi domne,mult in partea celalta era mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulik_4u Postat Iunie 7, 2007 Autor Share Postat Iunie 7, 2007 (editat) nu contest nimic din ce spuneti voi... toate lucrurile pe care el spuneti sunt reale.. da stiti cum e.. la 16 ani vezi lumea altfel decat ceilalti trecuti prin viata.. scuze ca nu am demonstrat ca am 7 ani de acasa... faptul ca nu mi-am loat motor si pun intrebari aici pe forum este pentru ca nu vreau sa fac o alegere gresita... vreau sa am bucur de motocicleta si nu vreau sa intru in clubul reiserilor cu rs 125... singurul lucru la care ma gandeam cand spuneam ca o sa aleg hyosung a fost faptul ca viitoare motocicleta de 600 de la 19-20 de ani.. o sa aiba 180 kg.... daca mi-as lua hyosung m-as obisnui cu greutatea.... in concluzie.... inca oscilez... inbre Honda CBR si Hyosung.. cum am mai spus-o... dar astept sa termin scoala... si sa fac cat mai multi km cu scooterul prin bucuresti.... in rest imi cer scuze pentru ca am raspuns si m-am purtat prosteste, dar ce sa te faci cu hormonii:)) daca mai aveti ceva de spus nu ezitati pentru ca eu chiar vreau sa fiu ajutat... salutare si sa auzim de bine apropo "cataaa" am 1.71 si 62 de kg.. asa ca la faza asta te-ai inselet=)) Editat Iunie 7, 2007 de misulik_4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 nu contest nimic din ce spuneti voi... toate lucrurile pe care el spuneti sunt reale.. da stiti cum e.. la 16 ani vezi lumea altfel decat ceilalti trecuti prin viata.. scuze ca nu am demonstrat ca am 7 ani de acasa... faptul ca nu mi-am loat motor si pun intrebari aici pe forum este pentru ca nu vreau sa fac o alegere gresita... vreau sa am bucur de motocicleta si nu vreau sa intru in clubul reiserilor cu rs 125... singurul lucru la care ma gandeam cand spuneam ca o sa aleg hyosung a fost faptul ca viitoare motocicleta de 600 de la 19-20 de ani.. o sa aiba 180 kg.... daca mi-as lua hyosung m-as obisnui cu greutatea.... in concluzie.... inca oscilez... inbre Honda CBR si Hyosung.. cum am mai spus-o... dar astept sa termin scoala... si sa fac cat mai multi km cu scooterul prin bucuresti.... in rest imi cer scuze pentru ca am raspuns si m-am purtat prosteste, dar ce sa te faci cu hormonii:)) daca mai aveti ceva de spus nu ezitati pentru ca eu chiar vreau sa fiu ajutat... salutare si sa auzim de bine apropo "cataaa" am 1.71 si 62 de kg.. asa ca la faza asta te-ai inselet=)) Degeaba faci multi km cu scuteru in bucuresti, nu este acelasi lucru ca si cu motorul. De cand am permis si am mai mers pe moto este mult mai greu in oras. Azi este ziua cea mare ) , de maine plimbari non-stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 in concluzie.... inca oscilez... inbre Honda CBR si Hyosung.. cum am mai spus-o... dar astept sa termin scoala... si sa fac cat mai multi km cu scooterul prin bucuresti.... Salut,si eu am deschis un topic asemanator cu al tau si m-am hotarat cbr 125 r 2007 o sa-mi iau deoarece hyosung nu e hoonda si mai intervine greutatea......pff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adydum Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 (editat) Si eu am ales hyosung, ce-i drept la mine nu e vorba de 125, dar pana la urma e acelasi cadru. Bord electronic, furca inversata, lupe-n faruri, aerodinamica ok, ciclistica ok, construita cu frija la detaliu si materiale. Am cumparat-o de mai putin de 2 luni si am 3 000 km. Sper ca aceasta satisfactie sa se resimta si la 30 000. Lasa parerile celor care confunda coreea cu china, ca doar hyundai sau kia nu e acelasi lucru cu Geely sau Chery Editat Aprilie 25, 2008 de Adydum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Si eu am Hyosung,doar ca versiunea naked.Nu puteam fi mai multumit.Ma distreaza faptul ca sunt cativa care sunt impotriva marcii Hyosung,doar ca defapt nu au pus mana sau macar vazut unul in realitate.Motorasul V2(momentan al meu e desfacut,are 20000 km,vreau sa verific tot) e absolut IMPRESIONANT,ma refer la modul lui de constructie,toate piesele sunt de buna calitate,nimic facut "ieftinici".Confort 120%.Va garantez ca in cativa ani MAXIM!!! Hyosung o sa fie o marca ca si Yamaha,Suzuki,etc... NUMAI BINE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shinakpas Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Salut, Si eu sunt nou posesor de Hyosung, SM-ul de 125cmc. Am luat-o special pentru oras, sunt inca in rodaj si pot sa afirm ca isi face bine treaba deocamdata. In cazul meu cred ca balanta calitate/pret este ok cu toate ca nu se ridica la nivelul unei marci de renume, deci mai inchid ochii cand este vorba de finisaje cat despre performanta astept sa ies din rodaj. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 si eu astept primavara sa dau de carnet si sa imi iau un hyosung... cred ca e cea mai buna alegere deoarece nu iti iei un 125 pentru viteza...si arata cel mai bine....(spunea cineva ca un necunoscator il confunda cu unu de 600 cand il vede) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_slim Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Salut, am si eu un Hyosung(GF125) si ar trebui sa mi schimb uleiul(am 2500de km) , pan acum i am pus hexol dar as vrea ceva mai specific marcii. Voi ce mi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin1012 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 eu as pune motul 300v 15w 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 eu as pune motul 300v 15w 50 daca pui 300v dupa vreo 3000km tre' sa il dai afara. e un ulei facut mai mult pentru forja dar care trebuie schimbat ceva mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin1012 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) asta asa e...ramasesem cu impresia ca este vorba de un hyo gt125r Editat Iunie 30, 2009 de cosmin1012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.