Baiazid Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Caut surubelnita la 90 grade. Unde pot gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 uite aici http://www.carbtune.com/bevel.html stima PS da' nu-ti place cum au fost reglate carburatoarele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 uite aici http://www.carbtune.com/bevel.html stima PS da' nu-ti place cum au fost reglate carburatoarele ? Sal. As vrea sa imi ajustez Air Screw si e o pozitie nasoala. Nu vad exact cate ture sa dau. Ma tot gandesc la metode sa aflu amestecul optim (nu am sonda lambda). Color tuner cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 asta http://www.carbtune.com/colortune.html ar fi suficienta? daca vrei, vii intr-o dupa-amiaza (dupa ora 16.30) pe viitorului 123 si ti-o pot imprumuta sa faci o verificare stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 asta http://www.carbtune.com/colortune.html ar fi suficienta? daca vrei, vii intr-o dupa-amiaza (dupa ora 16.30) pe viitorului 123 si ti-o pot imprumuta sa faci o verificare stima O stiu pe a domnului Yoshi Kaore. E profi. Am vazut pe Amazon.com cu 80 dolari. O sa o cumpar pe asta din Anglia cred: http://www.carbtune.com/bevel.html Cealalta din SUA mi s-a parut mai profi. Dar nu livreaza in europa din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 io ziceam de bujie pt verificat amestecul PS are filetul de 10 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 io ziceam de bujie pt verificat amestecul PS are filetul de 10 mm E ok 10mm. Problema e ca nu stiu ce cifra termica are acea bujie cu cuartz. ZIDU are dreptate cand mi-a explicat ca si bujia colortune trebuie sa fie de aceeasi cifra termica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 poate asa este, dar presimt ca un analizor de gaze pt moto e cam greu de gasit pe la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 (editat) Problema cu analizorul de gaze pt auto e ca analizeaza o medie a gazelor arse in cilindrii. Colortune e OK , nu se pune problema cifrei termice deoarece functionarea e de scurta durata. Dupa ce ai reglat carburatoarele poti sa verifici cu analizorul de gaze. Cu colortune nu prea vei depasi 4,5 % CO iar daca mergi pe "lean to best" atunci depinde de motocicleta (cu sau fara aer secundar ,catalizator pasiv etc) poti obtine 2,5 -0,5 Editat Mai 5, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Colortune e OK , nu se pune problema cifrei termice deoarece functionarea e de scurta durata. Dupa ce ai reglat carburatoarele poti sa verifici cu analizorul de gaze. amestecul din cilindri il reglezi la temperatura nominala de functionare a motorului (cand e rece obligatoriu e mai bogat, etc.) Bujia isi schimba temperatura extrem de rapid si ea tre sa fie echivalenta cu bujia motorului, ca altfel nu ai regimul normal de lucru. In toata lumea amestecul se regleaza "citind" culoarea bujiei, lucru care poate oferi informatii despre calitatea amestecului in mai multeregimuri de turatie (ralanty, mid range, blana grava, accelerari, etc.) sunt tutoriale pe tot internetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 (editat) ZIDU face o confuzie: Colortune e o bujie transparenta care iti permite vizualizarea culorii flamei in cilindrii(galben=bogat /albastru bunsen=OK /albastru deschis pentru amestecuri sarace) si se utilizeaza doar pentru regimurile de relanti si sarcina mica eventual medie bujia neputand suporta sarcina maxima. In ceea ce priveste citirea culorii izolatorului unei bujii normale -metoda da de multe ori rezultate satisfacatoare dar mai mult pentru sarcini mari sau medii ,in relanti temperaturile fiind mai scazute .Aici ZIDU are dreptate:pentru citirea culorii - de fapt a temperaturii de lucru(temperatura depinzand de coeficientul lambda) deci a depunerilor pe izolatorul ceramic unei bujii normale bujia trebuie sa fie cu cifra termica prescrisa. Editat Mai 6, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho_vox Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) si pana la urma.... unde gasim surubelnita la 90 grade? LE. ceva mai ieftina, nu cea de 50E de pe louis Editat Decembrie 19, 2007 de psycho_vox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 http://www.bikebandit.com/product/1780 Va cuplati mai multi la transport,si la comanda transport 84$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Eu o folosesc cu succes pe cea din U.K. de la Morgan carbtune si nu am avut probleme cu ea . In afara de carb no3 CB750 seven fifty (unde nu exista scula care sa faca fata fiind spatiul prea mic) a fost de folos in toate situatiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Sal. As vrea sa imi ajustez Air Screw si e o pozitie nasoala. Nu vad exact cate ture sa dau. Ai sa fi surprins sa afli pana unde incape mana umana ... si nu e nevoie sa ai conformatie de ginecolog. Poti sa incerci si tinand un bit, numeri sesimile de gang... simti si tu placerea reglari amestecului! Auzi, surubelnita la 90 de grade!!! succes (marfa surubelnitele alea, trebuie sa recunosc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Ai sa fi surprins sa afli pana unde incape mana umana ... si nu e nevoie sa ai conformatie de ginecolog. Poti sa incerci si tinand un bit, numeri sesimile de gang... simti si tu placerea reglari amestecului! Auzi, surubelnita la 90 de grade!!! succes (marfa surubelnitele alea, trebuie sa recunosc) ti-a crescut piele de crocodil pe maini sau ai azbest in loc de piele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) Problema cu analizorul de gaze pt auto e ca analizeaza o medie a gazelor arse in cilindrii. Colortune e OK , nu se pune problema cifrei termice deoarece functionarea e de scurta durata. Dupa ce ai reglat carburatoarele poti sa verifici cu analizorul de gaze. Cu colortune nu prea vei depasi 4,5 % CO iar daca mergi pe "lean to best" atunci depinde de motocicleta (cu sau fara aer secundar ,catalizator pasiv etc) poti obtine 2,5 -0,5 pentru un reglaj profi, cea mai buna solutie zic eu, e un monitor de amestec, asa numitul AFR, air-fuel ratio monitor. kit-ul e cu sonda lambda ce se monteaza pe evacuare si ceasul se poate monta definitiv pe bord. varianta cu preincalzire e cea mai buna, practic, dupa 1 minut citirea este precisa . cel analog il am eu, l-am comandat anul trecut, si vreau sa-l montez pe nipru pentru a putea seta corect main-jet-urile din carburatorul ce va fi montat aspirat inaintea turbinei:P . banuiesc, ca cel digital e mult mai sensibil sau adecvat pentru motoarele de turatii mari, dar pretul e un pic mai mare. http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=598 http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1673 numai bine si vezi baiazide sa pui ceva unsoare pe surubelnita aia la 90 de grade sa nu rugineasca! Editat Decembrie 19, 2007 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 28, 2007 Autor Share Postat Decembrie 28, 2007 Am cumparat asta vara un set de surubelnite la 90 grade. Scumpe dar EXTRAORDINARE!!!! Nu a fost motor sa nu ajung sa ii fac amestecul (la multe fara sa mai dau carenele jos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Mda si eu am ajuns azi sa vreau sa dau jos aripa spate si-mi cam sta fix toba in cale . Tocmai cand ma pregateam de niscaiva deprinderi ginecologice dupa cum spunea cineva pe aici m-a parasit norocu. Era de parca pusese cineva bormasina pe surubu ala, asa ca pana la urma ar fi super niste astfel de scule. Se poate o audienta mai la vara pe tema asta!? Nu a fost motor sa nu ajung sa ii fac amestecul (la multe fara sa mai dau carenele jos). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.