Sari la conținut

Consum Prea Mare De Banzina?


Vizitator iuiu
 Share

Postări Recomandate

mie imi ia cam 3,5-4 la 100km. Mi se pare destul de mult, avand in vedere ca o masina (tico, matiz) mananca vreo 5-6, dar distractia se plateste :scratch: , deh....asta inseamna motor in 2 timpi. Pe toba mai elimina si gaze nearse.

Editat de nightmare_cristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma totusi.... e ceva neinregula la carburator(reglaje etc). In mers normal 50-60 mai mult de 3-3.5% nu e normal sa-ti ia. Cum zici tu 1l la 20 km ar venii un consum de 5% :) . E super mult :) gandindu-te k nu ai decat o toba sport pe el. Cum a mai zis cineva... consumul asta se preteaza la o masina. Cu toate k e 2T si nu e asa eficient totusi 5% e mult pt 50cc. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mna bine... ziceti voi ca se plange unu altu de consum da sa fim realisti, 5 % pt un scuter cu toate piesele stock sau o toba sport peacolo i f mult. 5% ia scuteru de 70cc si mere cu 100-110 lejer.

Al meu consuma 3,5 -4 % dal tin tot in blana cand pornesc din loc cami place sa simt sprintu si asta creca le place la toti.

Deci dak consuma 5% 6% si asa mai departe pt un motor de 49 eu zic ca tre facut niste reglaje acolo chestii trestii ca ceva nu-i in regula... sau ma insel :lol: ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si a meu are kit 80 si alea alea .... da tot mi se pare ca consuma foarte mult .... da`l in masa. .... bag picioru ... imi iau si io` unu in 4t si nu mai modific nimik` :lol: .... oricum daca ne place viteza si senzatiile tari vom continua sa bagam benzina ca prostii :lol: ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai alby cu ce medie ai terminat la mate? :lol:

Dak ia 1L la 20km atunci scuteru are un consum de 5% nu 4% cum ti-a dat tie dupa calculele facute de tine :lol:

Deci 5% pt o partaitoare care ajunge la 80 asa cu chiu cu vai i mult...

Hai Cius si Salutari cu farul!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai alby cu ce medie ai terminat la mate? :lol:

Dak ia 1L la 20km atunci scuteru are un consum de 5% nu 4% cum ti-a dat tie dupa calculele facute de tine :lol:

Deci 5% pt o partaitoare care ajunge la 80 asa cu chiu cu vai i mult...

Hai Cius si Salutari cu farul!!! :lol:

Vroiam sa scriu invers scz...

Deci consumu tat ramane mult ...un scuter aprilia sr 50 pe carburator stock care are motor cu compresie buna si tot OK consuma in medie 3,5 deci tot cei peste sau sub i HIBA!!!

Bye BYe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sunt preocupat de problematica consumului redus. Este excelent ca o masina cu motor Diesel a ajuns sa consume si sub 6L / 100Km (ma refer la consum urban).

Eu cred ca motoarele de scootere au randamente mici din moment ce consuma atat de mult. Daca e sa comparam cu un automobil care are 1200 Kg si consuma 10L / 100Km (in oras, benzina) mi se pare ca un scooter care are sa zicem 160kg (cu tot cu pilot) si consuma 3L /100 Km este enorm. Daca ar fi sa facem echivalenta consumului in functie de greutate, ar iesi un consum echivalent automobilelor de cca 22.5 L /100 Km !!!

Invers, daca facem consumul echivalent scooterelor, un automobil ar consuma in oras aprox 1.33L / 100KM

 

Repet, calculele sunt facute in cazul in care un scooter consuma doar 3L / 100 Km.

 

O intrebare am pt cei ce si-au scos limitatoarele: ce influenta a avut scoaterea limitatorului asupra consumului??? Astept raspunsuri realiste si sincere, va rog mult, este important sa stim exact ce se intampla in cazul scoaterii limitarii.

Multumesc tuturor ce vor raspunde acestei intrebari!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt preocupat de problematica consumului redus. Este excelent ca o masina cu motor Diesel a ajuns sa consume si sub 6L / 100Km (ma refer la consum urban).

Eu cred ca motoarele de scootere au randamente mici din moment ce consuma atat de mult. Daca e sa comparam cu un automobil care are 1200 Kg si consuma 10L / 100Km (in oras, benzina) mi se pare ca un scooter care are sa zicem 160kg (cu tot cu pilot) si consuma 3L /100 Km este enorm. Daca ar fi sa facem echivalenta consumului in functie de greutate, ar iesi un consum echivalent automobilelor de cca 22.5 L /100 Km !!!

Invers, daca facem consumul echivalent scooterelor, un automobil ar consuma in oras aprox 1.33L / 100KM

 

Repet, calculele sunt facute in cazul in care un scooter consuma doar 3L / 100 Km.

 

O intrebare am pt cei ce si-au scos limitatoarele: ce influenta a avut scoaterea limitatorului asupra consumului??? Astept raspunsuri realiste si sincere, va rog mult, este important sa stim exact ce se intampla in cazul scoaterii limitarii.

Multumesc tuturor ce vor raspunde acestei intrebari!!!

 

 

Si eu sunt curios. Presupun ca creste consumu dar putin. Unde naiba sa mai creasca ca a meu papa 4% si eu nou noutz... ce naiba. Dar cred ca in schimb platesti cu motorul.. ca nu e facut pt asa viteze... Sa se exprime cei ce stiu mai bine va rugam. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de tipul limitari;

1 Daca este din CDI atunci consumul scade (aparent) adica tu inainte accelerai la blana si benzina era injectata mai mult decat era necesar turatiei de max 4500rpm (limitat de CDI adica nu aveai scanteie la turatii mai mari de 4500rpm) rezultand benzina nearsa adica prapadita degeaba, dupa delimitare CDI ai aprinderea functionala pana aproape de 8000 rpm si normal viteza mai mare si in consecinta deplasari mai lungi cu consumul identic, dar parcurgand o distanta mai mare, deci delimitarea din CDI ofera vorba vine un consum mai mic.

2 Delimitarea din variator ofera tot la fel un consum mai mic din acelasi motiv ca puteti parcurge distante mai mari cu acelasi consum de benzina.

Deci delimitarea la modelele de mai sus, sa spunem ca reduce consumul !!!!!!!!

La scuterele care sunt limitate din jigler, odata cu marirea lui va creste si consumul, deci delimitarea acestui tip de scuter, duce la cresterea consumului de carburant!!!!!!!!

Editat de trica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de tipul limitari;

1 Daca este din CDI atunci consumul scade (aparent) adica tu inainte accelerai la blana si benzina era injectata mai mult decat era necesar turatiei de max 4500rpm (limitat de CDI adica nu aveai scanteie la turatii mai mari de 4500rpm) rezultand benzina nearsa adica prapadita degeaba, dupa delimitare CDI ai aprinderea functionala pana aproape de 8000 rpm si normal viteza mai mare si in consecinta deplasari mai lungi cu consumul identic, dar parcurgand o distanta mai mare, deci delimitarea din CDI ofera vorba vine un consum mai mic.

2 Delimitarea din variator ofera tot la fel un consum mai mic din acelasi motiv ca puteti parcurge distante mai mari cu acelasi consum de benzina.

Deci delimitarea la modelele de mai sus, sa spunem ca reduce consumul !!!!!!!!

La scuterele care sunt limitate din jigler, odata cu marirea lui va creste si consumul, deci delimitarea acestui tip de scuter, duce la cresterea consumului de carburant!!!!!!!!

 

 

Tz-am mai zis:"Iesti ieczpert." :lol: Sa mor... cand viu la bukale ne vedem la o bere sa imi explici cu functioneaza un motor de asta de la cap la coad si iau si notite. :wave: :lol:

 

Ce-i CDI? Cum iti dai seama cum e limitat un scuter? (intrebari de prosti... puse de oameni destepti <asa ca sa ma scot>)

Editat de N3cks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi va plangeti ?...am facut un test.....la iesirea din orash am facut plinul,am mers 20 de km la blana si am alimentat.....1.7l.....asta inseamna cam 8l/100 am toba si filtru de aer sport......dar tot mi se pare exagerat de mult........deci astea cu 4-5.....gura ! :wave: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi va plangeti ?...am facut un test.....la iesirea din orash am facut plinul,am mers 20 de km la blana si am alimentat.....1.7l.....asta inseamna cam 8l/100 am toba si filtru de aer sport......dar tot mi se pare exagerat de mult........deci astea cu 4-5.....gura ! :lol: :lol:

 

 

Enorm!!! :wave: Cum naiba. Clar ceva nu e bine. Si eu ma tot gandesc la mine cum naiba sa il reduc de la 4 la un 3 %. CE stil de condus sa mai adopt.

Poate insa la tine exista o explicatie. Hai! Cunoscatorii sa se afirme!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai 8% este enorm pentru 50cc, nu cumva ai 80cc si carburator masluit, pentru ca atunci........ mai treaca mearga. Oameni buni ia incercati voi sa mergeti cu 40Km/h sa vedeti ca scoateti un consum de ~2%, e normal sa pape >3,5% cand e tinuta acceleratia la maxim sa prindem viteza luminii !!!!

Editat de trica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaha.... eu la peugeot jet force C-tech 50cc din 2006 am consum de 7% doar cu o toba sport.si l-am luat nou :wave: daca as avea si eu consum de 5 ar fi prea beton :lol:

 

LE:Mers in blana ce-i drept.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as sti ca scooterul va consuma peste 5... pai nu-mi mai iau frate! Este ENORM !!! Eu imi iau scooter tocami ca sa consume putin!! Pai dak consuma cat un automobil, imi iau Skoda Octavia Diesel si ies mai bine la consum!!! Si sunt boier!

 

Eu cred ca aceste consumuri exagerate sunt doar la cei ce au adus modificari (gen tobe si filtre sport, alezaje marite etc) . Acum, sa va spun ceva: un motor este conceput de niste ingineri care chiar stiu ce calculeaza! Ei proiecteaza motoarele pentru a functiona in parametrii optimi, cu un consum minim de combustibil. Daca tu te apuci si schimbi acei parametri, poate vei mari puterea cu 10-20%, dar in mod sigur arunci consumul in aer!!! Asa se ajunge ca o motopartza sa consume (echivalent greutate) de zece ori mai mult decat un tanc!!!

 

Am mai spus, fiecare face ce vrea, dar eu imi iau motoscooter tocmai pt a consuma putin. Nu am nevoie de figuri, nu vreau sa merg cu el pe o roata! Cine vrea viteza si sa mearga pe o roata (sa nu fiu inteles gresit: si mie-mi plac cei ce fac figuri si merg pe o roata, dar doar sa ma uit la ei) trebuie sa-si ia motocicleta, altminteri ... un scoooter tunat e ca o frectie la piciorul de lemn! Consuma cat un tractor forjat si alearga mai incet decat o batrana Dacie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce scuter consuma mai mult de 3,5% la 7500rpm are probleme cu carburatorul. Nu trebuie ca un scuter de 49cc sa consume mai mult de atat, verificati carburatorul !!!

 

 

Al meu e nou noutz si consuma max 4% E in rodaj pana la 1000 km si eu tot sper sa scada. Daca ma duc ok c u el, adica fara sa pornesc in tromba si alerg cu 35 kmh se pare ca ia mai putzin. Dar cum nu ma pot abtine si gonesc un pic mai tare... vine undeva la 3,7-3,9 % . Sa vad acu dupa rodaj cum va fi... cica ar trebui sa scada consumul.

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...