Sari la conținut

Campanie Anti-first Bike


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 231
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am auzit ca nu-s asa rele kymco-urile.....problema cu pretul cam piperat

Asa e.La 125cc quannonu e 2700E iar Cbr.u e 3000 :laugh: ar trebui sa fie cu mult mai mic pretul la quannon pentru ca la asemenea diferenta de pret nu vad cine s-ar uita la quannon :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici nu este vorba de kymko pentru care este o jignire sa fie asociat la acest topic ... nu inteleg cea fost in mintea voastra sa intrebati de el aici

 

kymko sunt super ok ... bineinteles fara sa avem pretentia sa il comparam cu honda

 

first bike in schimb incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios la o petitie mare de tot la Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului - este prea mare bataia de joc, cred ca aceste produse ar trebui interzise la comercializare sau date amenzi peste amenzi pana vor schimba standardele de calitate a materialelor si a constructiei. dupa revolutie atata minte am avut si noi sa facem made in romania o fabrica de produse mai proaste decat pirateriile chinezesti.

 

rusine patronilor first bike ... sunteti niste nenorociti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici nu este vorba de kymko pentru care este o jignire sa fie asociat la acest topic ... nu inteleg cea fost in mintea voastra sa intrebati de el aici

 

kymko sunt super ok ... bineinteles fara sa avem pretentia sa il comparam cu honda

 

first bike in schimb incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios la o petitie mare de tot la Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului - este prea mare bataia de joc, cred ca aceste produse ar trebui interzise la comercializare sau date amenzi peste amenzi pana vor schimba standardele de calitate a materialelor si a constructiei. dupa revolutie atata minte am avut si noi sa facem made in romania o fabrica de produse mai proaste decat pirateriile chinezesti.

 

rusine patronilor first bike ... sunteti niste nenorociti

Ce treaba au ei...banu sa iasa :laugh: prost e cel ce cumpara nu cel ce vinde :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu is chiar rele kymco, ma inteles ca sutn foarte bune , sunt facute parca in taywan sau cv de genu... si cand gasesc din nou istoricul am sa il postez...

il caut acuma...

 

ISTORIA KYMCO

 

Compania Kwang Yang Motor (cunoscuta din '92 sub numele de kymco), cu sediul în Kaohsiung, Taiwan, a fost înființată ca o ramura a companiei japoneze Honda Motor în anul 1963. Chiar de la început, KYMCO a acordat mereu prioritate calității produselor sale. De-a lungul existenței sale, a infintat fabrigi in mare parte din țările asiatice. Producția acumulată se ridică astăzi la peste 6 milioane de bucăți cu 2 Âşi 4 roți. Având în vedere aceste realizări remarcabile, se poate afirma cu certitudine că KYMCO a avut o contribuție însemnată la dezvoltarea industriei din Taiwan.

 

KYMCO se mândreÂşte cu o experiență de peste 35 de ani în producția de scutere, motociclete Âşi ATV-uri. Varietatea de modele include vehicule cu motoare de la 55 cm2 la 500 cm2. KYMCO produce cea mai mare gamă de modele de 50 cm2 existente pe piață în prezent. Nu este întâmplător faptul că KYMCO este considerată ca fiind unul dintre cei mai importanți producători mondiali de motociclete Âşi scutere.

 

"Mai bun decât cel mai bun" (calitatea nu este întâmplătoare), acest slogan reprezintă eforturile pe care KYMCO le investeÂşte în toate segmentele de construcție - începând cu Cercetarea Âşi Dezvoltarea Âşi incluzând Producția, Service-ul Âşi Vânzarile. KYMCO este certificată ISO 9001 Âşi ISO 13485, ceea ce garantează o permanentă calitate ridicată.

 

Producerea de noi modele are întotdeauna în vedere nevoile consumatorilor din întreaga lume. Ca urmare a orientării către client, vînzările în toată lumea au atins în 2005 cifra de 502.000 de vehicule. Fiind caracterizată de motivație Âşi inventivitate, KYMCO este pregătită pentru a oferi noi surprize pe piața viitorului, menținând cel mai bun raport calitate-preț, ceea ce o diferențiază de ceilalți competitori.

 

Deci acestea find spuse e o firma destul de buna (aceste informatii nu sunt ale mele ci luate de pe EuroMotor ... imi cer scuze daca am gresit cu ceva prin postarea lor )

 

 

 

dar ca sa revenim al first bike-uri de acord ca sunt de toata jena ...

Editat de zane94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Majoritatea producatorilor din China cumpara motoarele si diverse produse de la Lifan, dupa care le branduiesc cu numele lor. Unii producatori au incercat chiar sa construiasca replici ale produselor Lifan.

 

In China, Lifan este mai popular decit Honda. Motivul major pentru aceast lucru este calitatea si accesibilitatea.

 

Lifan Group China a dovedit la nivel mondial ca are ceea ce este necesar pentru a fi in top. Actualmente, Lifan a devenit un jucator major in foarte multe tari."

 

 

auzi aici duma de la lifan.com.ro

 

 

deci acu ca am vb despre fb, haideti sa vb si despre lifan....despre astia ce ziceti?

 

" In 2006, Lifan reached a sales income of RMB 10.395 billion Yuan, an engine sales volume of 2.54 million, a foreign exchange earning through exportation of US$311.74 million, and a patent ownership of 3807,"

Editat de shazz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, guys, aici e topic de first bike, veniti cu probe sa aratati cat de Ca_ca_t e first bikeul, eu am venit acum ceva vreme cu o poza.. o s-o pun si acum ca sa va mai ganditi de 2-3-4-5-6-7- ori inainte sa cumparati un asemenea MUC de motoreta

post-12743-1233518106_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, guys, aici e topic de first bike, veniti cu probe sa aratati cat de Ca_ca_t e first bikeul, eu am venit acum ceva vreme cu o poza.. o s-o pun si acum ca sa va mai ganditi de 2-3-4-5-6-7- ori inainte sa cumparati un asemenea MUC de motoreta

sa-mi bag... in ce hal e ala.

mi-am adus aminte ca am facut scoala de soferi pe un first bike formula... de 200cmc. in poligon statea mereu instructorul pe langa ea ca avea prosul obicei sa cada de pe cric :laugh:) cricul central era rupt. cel laterat nu statea joc mereu si se ridica... era in curs de rupere si ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da tot nu mi sa raspuns,De KYMCO ce parere aveti? repet:am kymco dink 125 cu 40.000 de km si merge de rupe!!! sunt bune de ceva? :laugh:

daca a ajuns la 40.000 inseamna ca e ceva de capu lui!daca esti multumit de el e foarte ok!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, guys, aici e topic de first bike, veniti cu probe sa aratati cat de Ca_ca_t e first bikeul, eu am venit acum ceva vreme cu o poza.. o s-o pun si acum ca sa va mai ganditi de 2-3-4-5-6-7- ori inainte sa cumparati un asemenea MUC de motoreta

Putin spus Muc de motoreta. Deseuri radioactive :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, guys, aici e topic de first bike, veniti cu probe sa aratati cat de Ca_ca_t e first bikeul, eu am venit acum ceva vreme cu o poza.. o s-o pun si acum ca sa va mai ganditi de 2-3-4-5-6-7- ori inainte sa cumparati un asemenea MUC de motoreta

 

 

dar nu am mai vazut modelul asta de fb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, guys, aici e topic de first bike, veniti cu probe sa aratati cat de Ca_ca_t e first bikeul, eu am venit acum ceva vreme cu o poza.. o s-o pun si acum ca sa va mai ganditi de 2-3-4-5-6-7- ori inainte sa cumparati un asemenea MUC de motoreta

Ce vrei sa demonstrezi cu poza aia?am vazut japoneze cu cadre rupte,asta inseamna ca sunt de rahat?cine stie in ce a intrat motoreta aia,si se vede ca a intrat in ceva serios.

Nu le iau apararea celor de la F-B,si eu cred ca sunt de rahat dar poza aia nu are nici un fel de relevanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, guys, aici e topic de first bike, veniti cu probe sa aratati cat de Ca_ca_t e first bikeul, eu am venit acum ceva vreme cu o poza.. o s-o pun si acum ca sa va mai ganditi de 2-3-4-5-6-7- ori inainte sa cumparati un asemenea MUC de motoreta

 

jentile alea arata de parca ar fi facute din cutii de bauturi racoritoare folosite, nici la biciclete nu prea se mai foloseste aluminiu ala usor sau ce pare (decat la First Bike desigur) :wink:)

 

spre rusinea mea, am scris first bike mai sus cu initiale mari :laugh:

:laugh: FIRST BIKE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa demonstrezi cu poza aia?am vazut japoneze cu cadre rupte,asta inseamna ca sunt de rahat?cine stie in ce a intrat motoreta aia,si se vede ca a intrat in ceva serios.

Nu le iau apararea celor de la F-B,si eu cred ca sunt de rahat dar poza aia nu are nici un fel de relevanta.

 

Ti se pare bun materialul din care e facuta roata daca sa facut asa ? Te asigur ca nu a luat un impact f mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-mi bag... in ce hal e ala.

mi-am adus aminte ca am facut scoala de soferi pe un first bike formula... de 200cmc. in poligon statea mereu instructorul pe langa ea ca avea prosul obicei sa cada de pe cric :laugh:) cricul central era rupt. cel laterat nu statea joc mereu si se ridica... era in curs de rupere si ala.

 

Da la pagina 11 tot pe topicul asta si afli si povestea lui. Avand iun vedere ca a intrat frontal intr-un SUV, cred ca e cam explicabila avaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la pagina 11 tot pe topicul asta si afli si povestea lui. Avand iun vedere ca a intrat frontal intr-un SUV, cred ca e cam explicabila avaria.

 

Frontal intr-un suv ?

 

Unde ai auzit tu ca a fost un SUV , si de unde stii tu viteza cu care a intrat in acea masina ? Nu mai vorbiti mai copii doar din povesti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frontal intr-un suv ?

 

Unde ai auzit tu ca a fost un SUV , si de unde stii tu viteza cu care a intrat in acea masina ? Nu mai vorbiti mai copii doar din povesti..

 

Posesorul mobrei din poza zice ca ia intors masina la 5 metri in fata si el a intrat frontal in ea (parca era vb. de o tiganca care i-a cumparat mobra pe loc).

Daca omul in cauza zice asta si tu ma contrazici atunci ori proprietarul minte ori tu esti neinformat. Avand in vedere ca sunteti amici, tu poti sa tragi concluziile mai corect decat mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neg ca i-a intors in fatza, dar ce viteza avea el la impact cand sa izbit, ai idee ? SI DE UNDE PANA UNDE AI SCRIS CA A FOST UN SUV ? Eu am fost prima persoana care a pus mana pe motoreta dupa accident, am vazut tot ce sa intamplat si tot eu am ridicat si motocicleta de acolo, impreuna cu un prieten cu duba, am avut timp s-o examinez, la un impact de ~20 km/h eu zic ca e prea MUCI FACUTA motoreta.

Tot acea motoreta sa dat pe la motorrock pe damburi si sa ales cu ghidonul stramb , a trebuit indreptata ca la bicicleta, so.. first bike sux big time

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...