Sari la conținut

Solutii Pentru Curatarea Rezervorului


dani_d
 Share

Postări Recomandate

Salutari tuturor!

Ce solutii exista pentru a curata un rezervor, in afara de zdranganit cu lantul? Am inteles ca ar exista o solutie care se numeste Whitespirt si care se foloseste in asemenea cazuri. Voi ce stiti despre asta?

Salutari si asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza ceva care sa distruga rugina. Am inteles ca soda caustica ar ataca si tabla, nu numai rugina. Cu lant, benzina am incercat si nu a dat rezultate. Ca ultima solutie o sa-l tai cu flexul, il curat apoi il sudez.

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decat sa il tai si sa te chinui hai ca iti vand io unu original de mz fara rugina. si eu

am aceeasi problema la rezervoru meu(de ij) si am incercat cu deruginol da tot a mai ramas ceva rugina mai ales in partea de sus...am pus si filtru da orice as face particulele foarte mici tot trec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zici ca a ramas rugina in partea de sus dar in partea de jos si-a facut treaba Deruginolul? vreau sa incerc sa bag o solutie mai puternica in el iar daca nu merge il cumpar pe al tau. asa ca va intreb: ce solutie stiti ca da rezultate?

 

Am avut si eu filtre de Dacie dar se imbaxesc repede datorita uleiului din amestec si nici nu retin toata mizeria. La mine in partea de jos se vad pete de rugina cu diametrul de aproximativ 1-2 cm; in rest se vede tabla curata. In partea de sus e alta treaba: e plina de rugina.

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge sa-l cureti cu soda dar in nici un caz caustica.ia soda de rufe.mare atentie pentru ca daca folosesti soda caustica sigur o sa-l gaureasca!

subliniez:neaparat soda de rufe,e mai slaba decat cea caustica,dar suficienta pentru rugina.alte solutii nu mai cunosc,nici nu am experimentat...numai bine!

Editat de lucyfire_legion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM avut aceeasi probl cu motorul meu. Deruginolul m-a ajutat pt petele mari insa in final cu un litru de carburosolv (asta am avut la dispozitie) pt lubrifiere si un pumn bun de saibe si piulite-le bagi pe toate in rezervor- te apuci sa agiti bine rezervorul. Pt a scapa de toate mizeriile ce au ramas de urma abraziunii il speli bine apoi cu apa calda si un detergent puternic -de mai multe ori. In final il scurgi bine si il usuci cu vreun aparat de uscat parul ca sa nu prinda iarasi rugina. Apoi pui benzina cu o concentratie un pic mai mare de ulei si-l dai pe toate laturiele.

Asa am facut eu. Acum daca or fi si alte metode mai bune..... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai facut de mult operatia asta. Ultima data am folosit lant. Stau si ma intreb: :bounce: "N-o fi mai bun nisipul?" :angry: Un nisip grunjos, nu foarte fin, cam asa cum e cel pentru sablat, agitat bine in rezervor si apoi continuarea cum au zis si ceilalti cu spalatul si uscatul de rigoare... Spor la treaba!

 

Toate bune! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soda de rufe nu a dat rezultate. Am cumparat Solvofer fiindca nu am gasit Deruginol. Costa 130.000 o jumatate de litru si e foarte bun. Isi face treaba in 20 de minute. A curatat rezervorul in proportie de 80%. Au ramas doar cateva pete de rugina. Ramane de vazut cum se va comporta zilele viitoare...

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soda de rufe nu a dat rezultate. Am cumparat Solvofer fiindca nu am gasit Deruginol. Costa 130.000 o jumatate de litru si e foarte bun. Isi face treaba in 20 de minute. A curatat rezervorul in proportie de 80%. Au ramas doar cateva pete de rugina. Ramane de vazut cum se va comporta zilele viitoare...

ma nene, da cum ti-ai dat seama?ai bagat webcamu in el te pomeni....

 

deci, uite cum am facut eu cu una bucata de minimobra metrom scoasa dupa 2 ani din subsolul unui bloc, care daca puneai benz in ea iesea neagra, si a carui pornit dimineata era o aventura...

 

m-am enervat rau de tot si am scos carbu, logic, l-am curatat si degresat cu alcool izopropilic(99,6%)....apoi, am luat frumos una bucata rezervor, ca pe atunci ma speriam ca nu merge motoreta bine si ba nu porneste ba imi moare, si, am turnat ceva motorina in el....caneaua am lasat-o asa, desi trebuia scoasa, dar avea probleme si daca o desfaceam dracu o mai punea la loc...deci, am bagat motorina in el, am agitat bine doar cu motorina...neavand lant, m-am dus cu el afara, am bagat (acu veselie pt cicloburu care recomanda sablarea la interior :clap: ) un pumnd de...pietre, si am agitat de i-au sarit capacele :wave: am bagat iar motorina, si tot asa, apoi, am clatit, tot cu motorina...am lasat apoi sa se evapore(nestiind eu ca motorina aia se evapora mai greu ca benzina si tine ala naclaiat) dupa care am montat rezerv, am pus filtru, si aici mentionez, nu acele filtre de dacie cu saculetu din plastic, ci, PE HARTIE, si am turnat benzina pana la refuz...automat, la toata benzina aia nu s-a simtit motorina, si chiar nu a avut nicio treaba, iar, de atunci, motoreta aia nu a mai avut probleme niciodata cu infundatul carbului, cu benzina, cu mizeria in benz, etc...

 

bafta :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

M-am inselat. Solvoferul a facut o treaba de nimic. Probabil ca este bun daca rugina este superficiala. Astazi am taiat rezervorul si am gasit in interior multa rugina adica un strat gros in tot rezervorul+rugina desprinsa care ar fi plutit in benzina si ar fi ajuns in carburator. Am bagat peria de sarma iar acum e bun de sudat si de scos pe strada.

 

Daca nu vreti sa taiati rezervorul va dau o idee care nu-mi apartine: Consider ca aveti teava aia mica la cana(cea care face diferenta intre pozitia Normal si Rezerva), cumparati din targ sau de unde gasiti sita fina sau foarte fina de alama, apoi ii dati forma unui prezervativ, baza lipindu-se deasupra filetului robinetului de benzina. Pentru a lipi, puteti folosi Poxipol dar aveti grija sa nu puneti prea mult si sa frece la infiletare ca apoi se poate rupe lipitura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

O sa iau in considerare metodele de curatare a rezervorului.Am si eu o intrebare legat de rezervor.In timpul reconditionarii simsonului meu dupa ce am vopsit rezervorul si lam pus am descoperit k imi picura(nu exagerat o picatura la juma de minut)chiar langa robinet.Cum as putea sa astup porul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iau in considerare metodele de curatare a rezervorului.Am si eu o intrebare legat de rezervor.In timpul reconditionarii simsonului meu dupa ce am vopsit rezervorul si lam pus am descoperit k imi picura(nu exagerat o picatura la juma de minut)chiar langa robinet.Cum as putea sa astup porul?

alamire :lol:

 

--- Mesaj completat în 11 Aug 2007 00:27 -------------

deci singura solutie e sal tai ca si eu am aceias problema salutari cu faru' asfalt uscat sub roti

ai altele la indemana...vezi mai sus :) si daca il tai, tre sa il pui si la loc, frumos, deci, mai bine alegi ceva mai simplu, si pui si un filtru de benzina...eu nu mai am problemele astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu alamire mai bine dak poru' e mic de tot dai cu kit de masina nu de fibra kit normal si eu am facut la fel si e ca si nou :cheers: :o :sick: :-L :lol: salutari cu faru' daca merge :rock: :D asfalt uscat

nu tine kit-ul frate,..... se inmoaie si cade ca vacalsul de pe casa :P !!!

mai bine alamire.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi usoara varianta cu chit dar ceea ce ma ingrijoreaza este k ar putea suferi modificari la contactul cu benzina eu stiu.Porul e fix langa filetul pt robinet deci ii destul de greu sa nimeresc cu chit exact zona respectiva.O sa incerc varianta asta prima k momentan am alt rezervor vopsit si facut care ii pe motor.Rezervorul cu problema lam facut fara sa il verific k ma grabeam sa termin recontitionarea sa ajung la intrunirea de la pecica.Multzam fain :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Black Wolf cel mai bine e sa faci asa:1Cureti zona cu smirghel.2.Prepari chitul.3Sergi sa nu fie ud unde pui chitul.4Il pui.5Il lasi vro 15 min sa se uste.6Si dai cu vopsea acolo unde ai dat cu chit. :o Numai bine!!!Asfalt uscat :cheers: Salutari cu faru' daca merge :lol: :-L :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Black Wolf cel mai bine e sa faci asa:1Cureti zona cu smirghel.2.Prepari chitul.3Sergi sa nu fie ud unde pui chitul.4Il pui.5Il lasi vro 15 min sa se uste.6Si dai cu vopsea acolo unde ai dat cu chit. :smoke: Numai bine!!!Asfalt uscat :agree: Salutari cu faru' daca merge :ok: :) :P

Multumesc din nou .Asfalt uscat :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...