dani_d Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Salutari tuturor! Ce solutii exista pentru a curata un rezervor, in afara de zdranganit cu lantul? Am inteles ca ar exista o solutie care se numeste Whitespirt si care se foloseste in asemenea cazuri. Voi ce stiti despre asta? Salutari si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 (editat) ma intereseaza ceva care sa distruga rugina. Am inteles ca soda caustica ar ataca si tabla, nu numai rugina. Cu lant, benzina am incercat si nu a dat rezultate. Ca ultima solutie o sa-l tai cu flexul, il curat apoi il sudez. Editat Mai 11, 2007 de dani_d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 decat sa il tai si sa te chinui hai ca iti vand io unu original de mz fara rugina. si eu am aceeasi problema la rezervoru meu(de ij) si am incercat cu deruginol da tot a mai ramas ceva rugina mai ales in partea de sus...am pus si filtru da orice as face particulele foarte mici tot trec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 (editat) zici ca a ramas rugina in partea de sus dar in partea de jos si-a facut treaba Deruginolul? vreau sa incerc sa bag o solutie mai puternica in el iar daca nu merge il cumpar pe al tau. asa ca va intreb: ce solutie stiti ca da rezultate? Am avut si eu filtre de Dacie dar se imbaxesc repede datorita uleiului din amestec si nici nu retin toata mizeria. La mine in partea de jos se vad pete de rugina cu diametrul de aproximativ 1-2 cm; in rest se vede tabla curata. In partea de sus e alta treaba: e plina de rugina. Editat Mai 11, 2007 de dani_d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 (editat) merge sa-l cureti cu soda dar in nici un caz caustica.ia soda de rufe.mare atentie pentru ca daca folosesti soda caustica sigur o sa-l gaureasca! subliniez:neaparat soda de rufe,e mai slaba decat cea caustica,dar suficienta pentru rugina.alte solutii nu mai cunosc,nici nu am experimentat...numai bine! Editat Mai 11, 2007 de lucyfire_legion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 12, 2007 Share Postat Mai 12, 2007 Mie mi-a recomandat cineva sa folosesc fosfat. Nu stiu cat de eficienta ar fi metoda, dar peste lant oare nu ar merge bagate si vreo doua maini de cuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiuro Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 AM avut aceeasi probl cu motorul meu. Deruginolul m-a ajutat pt petele mari insa in final cu un litru de carburosolv (asta am avut la dispozitie) pt lubrifiere si un pumn bun de saibe si piulite-le bagi pe toate in rezervor- te apuci sa agiti bine rezervorul. Pt a scapa de toate mizeriile ce au ramas de urma abraziunii il speli bine apoi cu apa calda si un detergent puternic -de mai multe ori. In final il scurgi bine si il usuci cu vreun aparat de uscat parul ca sa nu prinda iarasi rugina. Apoi pui benzina cu o concentratie un pic mai mare de ulei si-l dai pe toate laturiele. Asa am facut eu. Acum daca or fi si alte metode mai bune..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 N-am mai facut de mult operatia asta. Ultima data am folosit lant. Stau si ma intreb: "N-o fi mai bun nisipul?" Un nisip grunjos, nu foarte fin, cam asa cum e cel pentru sablat, agitat bine in rezervor si apoi continuarea cum au zis si ceilalti cu spalatul si uscatul de rigoare... Spor la treaba! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 (editat) Maine il dau jos si bag soda de rufe. Va anunt ce rezultate va da, apoi urmeaza deruginolul si carbusolv. Daca tot mai iese mizerie din el o sa bag saibe, nisip tot ce prind Editat Mai 16, 2007 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 (editat) Soda de rufe nu a dat rezultate. Am cumparat Solvofer fiindca nu am gasit Deruginol. Costa 130.000 o jumatate de litru si e foarte bun. Isi face treaba in 20 de minute. A curatat rezervorul in proportie de 80%. Au ramas doar cateva pete de rugina. Ramane de vazut cum se va comporta zilele viitoare... Editat Mai 19, 2007 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Soda de rufe nu a dat rezultate. Am cumparat Solvofer fiindca nu am gasit Deruginol. Costa 130.000 o jumatate de litru si e foarte bun. Isi face treaba in 20 de minute. A curatat rezervorul in proportie de 80%. Au ramas doar cateva pete de rugina. Ramane de vazut cum se va comporta zilele viitoare... ma nene, da cum ti-ai dat seama?ai bagat webcamu in el te pomeni.... deci, uite cum am facut eu cu una bucata de minimobra metrom scoasa dupa 2 ani din subsolul unui bloc, care daca puneai benz in ea iesea neagra, si a carui pornit dimineata era o aventura... m-am enervat rau de tot si am scos carbu, logic, l-am curatat si degresat cu alcool izopropilic(99,6%)....apoi, am luat frumos una bucata rezervor, ca pe atunci ma speriam ca nu merge motoreta bine si ba nu porneste ba imi moare, si, am turnat ceva motorina in el....caneaua am lasat-o asa, desi trebuia scoasa, dar avea probleme si daca o desfaceam dracu o mai punea la loc...deci, am bagat motorina in el, am agitat bine doar cu motorina...neavand lant, m-am dus cu el afara, am bagat (acu veselie pt cicloburu care recomanda sablarea la interior ) un pumnd de...pietre, si am agitat de i-au sarit capacele am bagat iar motorina, si tot asa, apoi, am clatit, tot cu motorina...am lasat apoi sa se evapore(nestiind eu ca motorina aia se evapora mai greu ca benzina si tine ala naclaiat) dupa care am montat rezerv, am pus filtru, si aici mentionez, nu acele filtre de dacie cu saculetu din plastic, ci, PE HARTIE, si am turnat benzina pana la refuz...automat, la toata benzina aia nu s-a simtit motorina, si chiar nu a avut nicio treaba, iar, de atunci, motoreta aia nu a mai avut probleme niciodata cu infundatul carbului, cu benzina, cu mizeria in benz, etc... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 M-am inselat. Solvoferul a facut o treaba de nimic. Probabil ca este bun daca rugina este superficiala. Astazi am taiat rezervorul si am gasit in interior multa rugina adica un strat gros in tot rezervorul+rugina desprinsa care ar fi plutit in benzina si ar fi ajuns in carburator. Am bagat peria de sarma iar acum e bun de sudat si de scos pe strada. Daca nu vreti sa taiati rezervorul va dau o idee care nu-mi apartine: Consider ca aveti teava aia mica la cana(cea care face diferenta intre pozitia Normal si Rezerva), cumparati din targ sau de unde gasiti sita fina sau foarte fina de alama, apoi ii dati forma unui prezervativ, baza lipindu-se deasupra filetului robinetului de benzina. Pentru a lipi, puteti folosi Poxipol dar aveti grija sa nu puneti prea mult si sa frece la infiletare ca apoi se poate rupe lipitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 deci singura solutie e sal tai ca si eu am aceias problema salutari cu faru' asfalt uscat sub roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 O sa iau in considerare metodele de curatare a rezervorului.Am si eu o intrebare legat de rezervor.In timpul reconditionarii simsonului meu dupa ce am vopsit rezervorul si lam pus am descoperit k imi picura(nu exagerat o picatura la juma de minut)chiar langa robinet.Cum as putea sa astup porul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 O sa iau in considerare metodele de curatare a rezervorului.Am si eu o intrebare legat de rezervor.In timpul reconditionarii simsonului meu dupa ce am vopsit rezervorul si lam pus am descoperit k imi picura(nu exagerat o picatura la juma de minut)chiar langa robinet.Cum as putea sa astup porul? alamire --- Mesaj completat în 11 Aug 2007 00:27 ------------- deci singura solutie e sal tai ca si eu am aceias problema salutari cu faru' asfalt uscat sub roti ai altele la indemana...vezi mai sus si daca il tai, tre sa il pui si la loc, frumos, deci, mai bine alegi ceva mai simplu, si pui si un filtru de benzina...eu nu mai am problemele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 alamire Mr ORL multam fain de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 nu alamire mai bine dak poru' e mic de tot dai cu kit de masina nu de fibra kit normal si eu am facut la fel si e ca si nou salutari cu faru' daca merge asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 nu alamire mai bine dak poru' e mic de tot dai cu kit de masina nu de fibra kit normal si eu am facut la fel si e ca si nou salutari cu faru' daca merge asfalt uscat nu tine kit-ul frate,..... se inmoaie si cade ca vacalsul de pe casa !!! mai bine alamire.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 omule dak nu ai cu ce sa il alamesti ii pui kit si il lasi 15 min sa se uste si dupa dai cu vopsea peste sa nu arate urat parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Ar fi usoara varianta cu chit dar ceea ce ma ingrijoreaza este k ar putea suferi modificari la contactul cu benzina eu stiu.Porul e fix langa filetul pt robinet deci ii destul de greu sa nimeresc cu chit exact zona respectiva.O sa incerc varianta asta prima k momentan am alt rezervor vopsit si facut care ii pe motor.Rezervorul cu problema lam facut fara sa il verific k ma grabeam sa termin recontitionarea sa ajung la intrunirea de la pecica.Multzam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Black Wolf cel mai bine e sa faci asa:1Cureti zona cu smirghel.2.Prepari chitul.3Sergi sa nu fie ud unde pui chitul.4Il pui.5Il lasi vro 15 min sa se uste.6Si dai cu vopsea acolo unde ai dat cu chit. Numai bine!!!Asfalt uscat Salutari cu faru' daca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Black Wolf cel mai bine e sa faci asa:1Cureti zona cu smirghel.2.Prepari chitul.3Sergi sa nu fie ud unde pui chitul.4Il pui.5Il lasi vro 15 min sa se uste.6Si dai cu vopsea acolo unde ai dat cu chit. Numai bine!!!Asfalt uscat Salutari cu faru' daca merge Multumesc din nou .Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.