Sari la conținut

Honda Transalp my first bike


TheSaint
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am revenit cu noi incercari, sper ca de data asta sa-mi iasa :pics:

 

 

 

In urma cu putin timp am intrat si eu in randul oamenilor si am devenit motociclist, cum inaintea motocicletei a fost virusul detalingului prima curatare a trebuit sa fie una ca la carte.

 

Desi fostul propietar a avut destula grija de ea pentru mine avea multe "defecte optice"

 

Sper sa nu va plictiseasca numarul pozelor, sunt muuulte, asa imi place mie bff

 

Luata de la fostul propietar si cu inca 5-6 sute de km facuti de mine motoreta arata asa:

 

 

dscn4539j.jpg

 

dscn4540r.jpg

 

dscn4542t.jpg

 

dscn4543l.jpg

 

dscn4545a.jpg

 

dscn4547s.jpg

 

dscn4548n.jpg

 

dscn4557f.jpg

 

 

cea mai murdara parte a motocicletei...

 

dscn4558r.jpg

 

dscn4564i.jpg

 

dscn4565a.jpg

 

dscn4567j.jpg

 

dscn4577o.jpg

dscn4580a.jpg

 

 

dscn4590c.jpg

 

dscn4605y.jpg

 

dscn4606a.jpg

 

 

la montarea parbrizului a fost folosit muuuuult silicon sanitarbanghead foarte greu de indepartat

 

dscn4608v.jpg

 

Emblema fata incepuse sa se desprinda

 

dscn4610k.jpg

 

silicon ...

 

dscn4611g.jpg

 

 

iar silicon...

 

dscn4612g.jpg

 

 

 

Am scos de pe ea tot ce am putut scoate pentru a facilita accesul ustensilelor peste tot

 

dscn4621t.jpg

 

dscn4623e.jpg

 

 

a fost scos si rezervorul ulterior

 

dscn4624m.jpg

 

 

aliniate si atent asezate

 

dscn4632a.jpg

 

 

 

 

 

va urma :peace:

 

L.e.

 

cred ca am nevoie de peply pentru a posta urmatorul set de poze, ma ajuta cineva?

Editat de TheSaint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un reply ?!?!

 

Multumesc, doar asa ma lasa sa mai postez inca 25 de poze

 

Din ce an e ? Cât te a costat şi de unde ai luat o?

 

Este di 99, a costat 2.200 euro (in pretul asta a mai intrat si ceva echipament si maruntisuri) si a fost cumparata de la un baiat Dan din Grozavesti

 

In sfarsit, te-ai hotarat sa o prezinti !

Sa ai multi Km sanataosi cu ea !

Si acum .... hai cu continuarea!

 

 

P.S: Stati pe receptie ... va asigur ca merita !

 

Bun gasit Claudiu

 

 

Partea a doua:

 

 

 

am inceput cu zona cea mai murdara

 

dscn4633o.jpg

 

dscn4634pt.jpg

 

dscn4642mq.jpg

 

 

Nu avea sens sa consum foarte multe solutii speciale pt indepartarea acelei mizerii asa ca am aplelat la clasica ... motorina

 

dscn4644.jpg

 

Pregatirea pt prespalare ...

 

dscn4648.jpg

 

am izaolat cu pungi cele mai sensibile zone in care nu trebuia sa ajunga apa

 

claxonul:

 

dscn4649h.jpg

 

 

furtunele care intrau in robinetul rezervorului de benzina si care au ramas libere dupa indepartarea acestuia

 

dscn4650t.jpg

 

 

becul farului, in prima faza nu am reusit sa-l scot si a fost izolat

 

dscn4769.jpg

 

 

 

zonele unde am dat cu motorina curatate intai cu jet de apa

 

dscn4654p.jpg

 

dscn4655.jpg

 

dscn4659i.jpg

 

dscn4671p.jpg

 

 

cam acesta este locul meu de joaca cloud9

 

dscn4686j.jpg

 

 

Prespalarea a fost facuta cu un mix din Magifoam, Supermafrasol si sampon Maxi Suds

 

dscn4688i.jpg

 

dscn4691p.jpg

 

dscn4694f.jpg

 

dscn4696j.jpg

 

 

spuma a rezistat cam 8-10 min, timp in care si-a facut treaba foarte bine

 

dscn4705na.jpg

 

dscn4707m.jpg

 

 

zonele mai pretentioase au fost agitate cu pensula

 

dscn4708y.jpg

 

dscn4709t.jpg

 

dscn4710.jpg

 

 

clatirea

 

dscn4712.jpg

 

dscn4714o.jpg

 

 

 

 

 

inca un reply si continui, platforma forumului nu permite mai mult de 25 de poze intr-un post :-L

Editat de TheSaint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare greseală e să-i bagi smacuri d-alea în toate încheieturile. O să vezi în timp cum se pătează aluminiul si cum toate suruburile ruginesc sau coclesc pe la filete.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare greseală e să-i bagi smacuri d-alea în toate încheieturile. O să vezi în timp cum se pătează aluminiul si cum toate suruburile ruginesc sau coclesc pe la filete.

 

Toate solutiile sunt special concepute sa nu atace aluminiu, cromul, plasticul, cauciucul... ceea ce spui tu este valabil in cazul solutiilor folosite de spalatorii, la ei "spuma activa" este pe baza de soda si ataca ABSOLUT ORICE SUPRAFATA, tot ce folosesc eu sunt produse profesionale pentru detailing, toate cu Ph neutru.

 

 

Dupa spalarea asta ,,draconica'' iti recomand sa verifici ungerea la articulatiile mobile - in special bascula spate / sa nu te trezesti cand rulezi, cu tot felul de scartaituri du ,,buci''

 

fac treaba asta de fiecare data, multumesc de sfat.

 

 

 

 

 

uscarea a fost facuta cu jet de aer comprimat in zonele greu accesibile

 

dscn4715r.jpg

 

dscn4717r.jpg

 

 

dscn4719q.jpg

 

 

pe motor si zonele aferente a fost aplicat 1Z Motor-Schutz-Lack

 

dscn4720.jpg

 

 

rezultatul:

 

dscn4735c.jpg

 

dscn4737.jpg

 

dscn4739k.jpg

 

dscn4741s.jpg

 

dscn4745i.jpg

 

dscn4749y.jpg

 

dscn4752a.jpg

 

dscn4753a.jpg

 

 

Partea interioara a rezervorului a fost si ea curatata cu motorina

 

inainte:

 

dscn4757.jpg

 

 

dscn4759h.jpg

 

 

agitat bine cu pensula

 

dscn4761j.jpg

 

dscn4762i.jpg

 

 

dupa ce am clatit cu jet de apa motorina, am mai efectuat o curatare cu Deterjet Rapido ca rezultatul sa fie:

 

dscn4763j.jpg

 

dscn4765z.jpg

 

dscn4767k.jpg

 

 

Plasticele au fost curatate cu Meguiar`s APC

 

dscn4727.jpg

 

 

si in final aplicat dressingul PB Natural Look

 

dscn4730s.jpg

 

dscn4731bj.jpg

 

 

50/50 partea dreapta curatata si aplicat dressing

 

dscn4732w.jpg

 

 

Burdufele, unul curatat altul nu

 

dscn4773w.jpg

 

dscn4775v.jpg

 

va urma dupa primul reply :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar dupa ce trece timpul de "edit" si apare primul "reply"

 

 

 

amandoua curatate si tratate cu dressing

 

dscn4777p.jpg

 

 

Parbrizul a fost dat jos pt polish

 

iarasi siliconul ala groaznic

 

dscn4781m.jpg

 

dscn4783.jpg

 

dscn4787c.jpg

 

 

 

 

Am trecut la curatarea jantelor si a cauciucurilor, la inceput aratau asa:

 

dscn4789s.jpg

 

dscn4790z.jpg

 

dscn4792y.jpg

 

dscn4796y.jpg

 

dscn4799s.jpg

 

 

pentru aceasta misiune am apelat la urmatoarele solutii, de la stanga la dreapta:

 

- Acysol

- Deterjet Rapido

- Meguiar`s APC

- Wolf Chemicals Gel Wheel Cleaner - The Brake Duster - Deironizer Decon Gel

- Sonax Full Efect

- diferite perii si pensule dedicate acestei operatiuni

 

 

Am aplicat Sonax Full Efect pe janta spate

 

dscn4801d.jpg

 

dscn4802e.jpg

 

 

dupa cateva secunde a inceput sa se inroseasca, semn ca a inceput dizolvarea particulelor de fier si praful placutelor de frana

 

dscn4804m.jpg

 

dscn4805g.jpg

 

dscn4806g.jpg

 

 

Am agitat cu pensula pe toata suprafata

 

dscn4808l.jpg

 

 

Cauciucul a fost curatat cu Meguiar`s APC si peria dedicata

 

dscn4809v.jpg

 

 

dupa clatire cu jet de apa aratau cam asa

 

dscn4817jq.jpg

 

 

Spalarea propiu-zisa a fost facuta prin metoda celor doua galeti (2BM) impreuna cu samponul Meguiar's Gold Class si manusa Sonus Ultimate Oval Wool Wash Mitt

 

dscn4822.jpg

 

dscn4824s.jpg

 

dscn4826a.jpg

 

 

uscarea facuta cu un prosop de microfibra pentru zonele accesibile, pentru zona motorului am folosit tot aer comprimat

 

dscn4827d.jpg

 

dscn4829d.jpg

 

 

Dupa toate aceste etape am trecut in revista defectele ce trebuie rezolvate

 

Carena fata, panza de paianjen

 

dscn4830d.jpg

 

 

Rezervorul, panza de paianjen, diverse matuiri si multe RDS-uri

 

dscn4832m.jpg

 

dscn4834k.jpg

 

Va urma dupa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe rezervor a aparut aceasta matuire pt ca fostul propietar tinea o plasa de bagaje intinsa pe tot rezervorul, de la vibratii au aparut acste dungi.

 

dscn4837.jpg

 

dscn4841q.jpg

 

 

Aripa fata

 

dscn4843g.jpg

 

dscn4845l.jpg

 

 

Parbrizul

 

dscn4850i.jpg

 

 

siliconuuuuuuuul

 

dscn4851l.jpg

 

dscn4852m.jpg

 

dscn4854z.jpg

 

 

 

Carena dreapta fata,

 

dscn4858.jpg

 

dscn4859z.jpg

 

 

rezervorul, partea de sub sa

 

dscn4864p.jpg

 

 

Pregatirea pentru polish a inceput prin indepartarea tuturor elementelor care ma impedicau in acesta etapa sau acelea care erau inutil lipite pe motociceta.

 

dscn4870c.jpg

 

 

Carena dreapta spate a fost revopsita si s-a lipit un autocolant care era o copie nereusita a autocolantului original, asa ca a fost indepartat si acesta. Sper sa gasesc unul original.

 

dscn4872dq.jpg

 

 

adezivul ramas...

 

dscn4874t.jpg

 

 

a fost indepartat rapid cu Deca Flash

 

dscn4875c.jpg

 

 

Emblema fata indepartata si ea

 

dscn4876d.jpg

 

dscn4893e.jpg

 

 

Urmatoarea etapa a fost decontaminarea cu ajutorul argilei.

Dupa intreaga motocicleta am scos cam atat

 

dscn4877b.jpg

 

dscn4878rk.jpg

 

Sincer ma asteptam la mult mai mult...

 

 

 

 

Masca fata a trecut si ea printr-un proces de revopsire, din pacate a intrat pe mana unui novice.. in poza de mai jos se vede un contur in relief... acela a fost parte din fosta emblema din autocolant, a fost vopsit si lacuit peste aceasta headhurts

 

dscn4880.jpg

 

dscn4882d.jpg

 

dscn4883z.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claudiule, jos palaria !

La inceput cand am vaz. cum l-ai demontat si ai pun ,,coktailurile'' alea de solutii(pe care nu le cunosc ) pe bietul motor motor am zis ca esti nebun

Dar am vazut si pozele de ,,dupa'' - nota 11 !

Ai facut o treaba grozava, si m-ai convins ca stii ce faci

Fii bun si detaliaza putin cum ai scapat de usoarea din partea jos-zona cricului central, eventual o poza, doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Remedierea acestei probleme a fost facuta prin smirgheluire cu diverse granulatii apoi polish

 

Etapele si materialele folosite au fost:

- smirghel Meguiar`s cu granulatie 1.500

- smirghel Meguiar`s cu granulatie 2.000

- smirghel Meguiar`s cu granulatie 3.000

- Meguiar`s Sanding Backing Pad

 

dupa smirgheluirea cu cele trei granulatii a iesit cam asa:

 

dscn4890t.jpg

 

 

Am izolat plasticele cu banda de mascare 3M

 

dscn4892cz.jpg

 

 

 

Etapa de polish a fost facuta cu urmatoarele materiale si masini

 

- Menzerna FG500

- Menzerna SF4000

- Masina de polish EP 800

- Diversi bureti de polish

 

 

pe carena fata un 50/50 partea stanga polishata, parte dreapta nu

 

dscn4895m.jpg

 

dscn4896o.jpg

 

 

carena dreapta pregatirea de polish

 

dscn4897d.jpg

 

 

 

partea stanga polishata partea dreapta nu

 

dscn4899t.jpg

 

 

50/50 partea stanga polishata

 

dscn4902k.jpg

 

 

rezervorul, partea stanga nepolishata

 

dscn4908c.jpg

 

 

 

Stopul a fost si el polishat

inainte:

 

dscn4949w.jpg

 

 

partea inferioara poishata, restul nu

 

dscn4953.jpg

 

Intr-un final, noaptea tarziu a mai primit o baita cu Magifoam pentru indepartarea prafului aparut in timpul polishului

 

dscn4918o.jpg

 

dscn4922p.jpg

 

 

Urmatoarea zi a inceput prin pregatirea vopselei pentru protectia finala, ceara.

 

Pentru aceasta etapa am ales Lusso Revitalizing Creme aplicata cu masina de polish Das6 pro si un burete de finish.

 

dscn4924w.jpg

 

 

 

Ghidonul, furtunele, plasticele au fost tratate cu Meguiar's Hyper Dressing

 

dscn4927y.jpg

 

 

pe ghidon, jumatatea dreapta aplicat dressing

 

dscn4928a.jpg

 

 

capacul de sigurante, jumatatea superioara tratata

 

dscn4930q.jpg

 

 

plasticul bordului, partea stanga aplicat dressing

 

dscn4934v.jpg

 

 

semnalizatorul spate ...

 

dscn4937j.jpg

 

 

topcase, aplicat dressing doar pe partea stanga

 

dscn4964q.jpg

 

 

 

 

Pe cauciucuri a fost aplicat Optimum Opti-Bond Tire Gel

 

dscn4960o.jpg

 

 

Aplicat doar pe partea de jos

 

dscn4961.jpg

 

dscn4962r.jpg

 

Protectia finala pentru vopsea a fost asigurata de collinite 476s, in doua straturi

 

dscn4938i.jpg

 

dscn4943r.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma lasa inima sa dau reply pana nu ma uit la tot :P

 

Multumesc de ajutor

 

 

Aceasta este ultima parte cupozele de final.

 

 

 

 

In final am polishat si parbrizul, zgarieturile se pot vedea cu ochiul liber, nefiind nevoie de o sursa de lumina pentru asta.

 

Bucatica de banda de mascare este acolo doar pt a ajuta aparatul sa focalizeze.

 

Inainte:

 

dscn4965c.jpg

 

dscn4966f.jpg

 

dscn4967j.jpg

 

 

rezultatul final

 

dscn4969.jpg

 

dscn4970b.jpg

 

 

 

 

 

Etape ce au fost facute si nu am fotografii

 

- lantul curatat cu Deterjet Rapido si apoi uns cu LUBRIMAX

- sistemul de franare curatat si el cu Deterjet Rapido

- Toate mufele au fost curatate cu Oilsilic

- Parbrizul tratat cu Gtechniq C2

- Aplicat pe jante Chemical Guys JetSeal 109

- saua inlocuita cu una custom-made

 

 

 

 

 

In final a iesit asa:

poze detaliu

 

dscn4990p.jpg

 

 

dscn4993j.jpg

 

 

dscn5002j.jpg

 

 

reflexie in carena fata

 

dscn5003v.jpg

 

 

dscn5007.jpg

 

dscn5008c.jpg

 

dscn5010s.jpg

 

dscn4994e.jpg

 

 

dscn4989cg.jpg

 

dscn4991f.jpg

 

dscn4996gq.jpg

 

dscn4998r.jpg

 

dscn5000j.jpg

 

 

dscn5012z.jpg

 

dscn5014w.jpg

 

dscn5016t.jpg

 

 

dscn5021u.jpg

 

dscn5022.jpg

 

dscn5024v.jpg

 

dscn5026.jpg

 

 

Acum astept cu nerabdare o plimbare pe un drum forestier pe timp de ploaie.

 

Orice comentariu este binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te prinde microbul detailingului nu mai conteaza, oricum pentru ce am eu in posesie am muuult prea multe :pow:

 

Tot ce am cumparat folosesc pe masina personala si din cand in cand pe masinile prietenilor, pentru mine este un hobby. Dupa ce am postat prezentarea motocicletei pe forumul Transalp am facut si primii bani din detailing, am fost solicitat de doi colegi sa le fac si lor motoretele, :rock: o sa prezint in zilele urmatoare si acele lucrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...