Sari la conținut

DKWraith

Super Membru
  • Număr conținut

    2.024
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    greseala
  • Motocicleta
    Yamaheart
  • Numar Moto
    NAZ
  • Club
    #

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha

Vizitatori Recenți Profil

3.403 citiri profil

DKWraith's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Recomand, am avut cateva colaborari si cateva motoare reparate la ei.
  2. Omu' cat traieste invata... Si-apoi, nu poti sa-i dai la masa? Ce este asa complicat? La una din troace aveam o fisa intrerupta si tot nu s-a ars CDI-ul. La VX-ul meu am niste simptome asemanatoare, numai ca la al meu e pompa de benzina pe duca si nu mai duce benzina pana la carburatorul din fata decat daca este turat.
  3. Numa' asa se poate verifica?
  4. Este pardoseala industriala de trafic intens, rezistenta la diversi factori chimici, mecanici, etc. In mod normal trebuie sa contina si un fel de nisip sau fibra care o face mai aderenta daca pe jos este apa, ulei, antigel, etc, dar banuiesc ca au optat pentru varianta cea mai ieftina de pardoseala.
  5. In anumite conditii nu faci mare lucru daca nu are tractiune si la roata de la atas.
  6. Asta nu e facut in China ( in mare parte) doar calitatea unor repere combinata cu o servisare mai neglijenta. La fel de ingrozitor ca si la (multe) alte marci.
  7. Motocicleta a fost luata de noua in 2007, 0 km, de la B&S Motors.
  8. Intruderul a fost servisat partial, pentru ca s-au gasit mai multe bube la el. Pe scurt: furca avea "mici" probleme, nivel de ulei cam inegal in jambe, o saiba dintr-o jamba lipsa,directia cam moale, carburatorul baga cam multa benzina, joc in supape mai ales la cilindrul din spate si nu inchideau bine pe admisie. Furca a fost refacuta, i s-au pus si compensatoare, roluita janta fata (avea o indoitura), facuta carburatia corect, reglat ambreiajul sa fie mai aproape de realitate. Dupa ce s-a facut si reglajul supapelor motocicleta deja merge mult mai bine si, culmea, nu mai este atat de suparatoare faza cu schimbatul vitezelor. Placile de ambreiaj vor fi schimbate la anu'.
  9. Tail light refacut, urmeaza sa refac prinderea suplimentara a aripii de cadru si sa retapitez saua. Update, trebuie rearanjata cablaraia din far, de montat noul bloc pt sigurante, de pus banda termoizolanta pe galerii si de modificat pozitia actuala a tobelor, iar la anu' va primi 2 discuri de frana pe fata si 1 pe spate + roata de 16 pe spate. Scaritele vor fi mutate cu 5 cm mai in fata si vreau s-o cobor de fata vreo 3 cm.
  10. Ducatistii, care aveti de "aruncat" o sa mai veche si ponosita de Monster, cat de cat intreaga? Daca-i moka 'eftina, e si mai convenabil.
×
×
  • Creează nouă...