Sari la conținut

marcelm

Membru
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Arad
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    VN 800A, Raider 1900, FZ1
  • Numar Moto
    AR 11 KOJ
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    JAWA 350, Virago 535

Vizitatori Recenți Profil

1.101 citiri profil

marcelm's Achievements

  1. marcelm

    Aripi custom

    Fain. Otel sau aluminiu ?
  2. Hello, Am fost plecat si nu am reusit sa vad cursa din wkend-ul trecut, Styria. Se poate vedea undeva pe net, exista inregistrarea undeva ? Multumesc Marcel
  3. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    Mersi pt raspuns. Da, teoretic asa este, scrie si in service manual. Totusi, prima data voi incerca fara sa dau jos chiulasa, insa la iarna, cand voi regla si jocul la supape. Am vazut pe net ca sunt 2 metode, cu aer comprimat sau folosind o sfoara. Nu stiu insa daca merge si la VN800, de asta am intrebat daca a facut cineva efectiv ..
  4. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    Hello, A schimbat cineva simeringurile la supape, la un VN800 ? As vrea sa stiu daca a demontat si chiulasa. Multumesc Marcel
  5. Oglinzi cromate, cu design retro, classic .... 200 lei + transport.
  6. Te pot ajuta eu, daca vrei, pana inveti cum sa faci singur intretinerea. Sunt din Arad si am un Raider care are acelasi motor, doar ca al tau are si filtru de ulei stock. Filtru de benzina nu are, filtrul de aer e identic cu cel de la Raider, Midnighstar, Roadliner ... etc.
  7. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    JUST4TNT => No hai .... ca-i vreme ...
  8. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    Nu trebuie sa-ti ceri scuze ... pentru asta este forumul, sa punem intrebari si sa discutam civilizat despre problemele pe care le are fiecare, sa invatam din experienta altora. Daca te-ai lamurit, inseamna ca forumul si-a atins obiectivul. Vad ca esti din TM, eu sunt din AR, daca ai drum incoace da-mi de stire sa stam la o poveste despre motoare Marcel
  9. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    Hello, Cu sau fara acele supape (reed valve), nu introduci gaze nearse inapoi in motor. Acestea sunt supape de sens, care permit trecerea aerului proaspat (oxigen) din filtrul de aer, prin "vacuum switch valve" (care se deschide cand e motorul pornit, prin vacuum), mai departe prin aceste reed valves, in esapament. Aici are loc arderea gazelor nearse. Motivele pt care am eliminat si eu acest sistem sunt : o temperatura mai scazuta a esapamentului (nemaiavand loc arderea gazelor) si un aspect mai "curat" al motorului fara "vacuum switch valve". In plus, ai si un motiv pt a mai "lucra" ceva pe la motor .... (daca nu cumva e cel mai important motiv ... ) Marcel
  10. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    Filtru K&N, nou, pt VN800. 150 lei + transport. PM sau 0724353406.
  11. Swingarm bag, din piele groasa de 3 - 4 mm. Am "purtat-o" aprox 2.000 km, insa arata ca noua. 50 EURO + transport. PM, sau 0724353406.
  12. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    +1 In fiecare an trebuia sa schimb bujiile ... Asta pana cand am pus la cilindrul spate CR6E, acum vreo 2 ani. Pana acum nici o problema. Am tobe Silver Tail 2 in 2 si filtrul de aer deschis.
  13. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    Daca nu gasesti, poti confectiona una dintr-o teava potrivita, o bujie veche si un ciocan nervos ... Sau ... eu am facut una dintr-o bucata de ghidon de un inch.
  14. marcelm

    Kawasaki Vulcan

    800_Valve_Adjustments.pdfUite aici un tutorial. Se descrie pas cu pas, ce ai de facut. Eu am folosit si manualul, in paralel, pt comparatie. Dar atentie,manualul este destul de sumar, plus ca lipseste o informatie foarte importanta si anume faptul ca roata de lant (de la axul cu came) are un marcaj (linie) care trebuie sa fie paralela cu planul de asezare a chiulasei !! In orice caz, in tutorial se descrie detaliat ce ai de facut. Daca ai cunostinte de baza, zic eu, de mecanica, te descurci. Succes !
×
×
  • Creează nouă...