Sari la conținut

_popa_

Membru
  • Număr conținut

    83
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    1100

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra :D

Vizitatori Recenți Profil

627 citiri profil

_popa_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. _popa_

    Yamaha Dragstar

    Exact! Asa cum spunea si DStar, economie (ce-i aia? hahahahahahahahaaaa) nu faci! Nu la asta ma refeream! Ma refer la faptul ca imi doresc sa am o autonomie mare. Adica, daca o tai prin Europa, sa n-am la mine 300 de valute, numai ca sa pot alimenta prin fiecare tara. Daca stii care ti-e autonomia (relativa) iti poti face niste calcule, si poti sa pleci doar cu 150 de valute dupa tine... Iar referitor la parbriz, am intrebat pentru ca sunt un om caruia ii place confortul (cui nu-i place?!)... daca stiu clar de exemplu ca nu ma influenteaza negativ cu nimic (consum, bicicleta, etc), de ce sa nu pun? Vorba celui care spunea ca la un momentdat fumezi si o tigara pe mobra... Cam de-asta intrebam ce si cum...
  2. _popa_

    Yamaha Dragstar

    cine naiba iti imprumuta un parbriz cu tot cu suporti ca sa testezi?
  3. _popa_

    Yamaha Dragstar

    da nenea, la asta ma refeream si eu. nu mai iei aerul in piept si "te comporti" ca o parasuta, ci aerul se duce pe langa tine.. Asadar exista si un sambure de adevar in toata chestia asta cu parbrizul... era imposibil sa mareasca consumul din moment ce tu, ca si rider, nu mai "franezi" motorul prin aerul care te loveste fix in bot si in piept.. asteptam si alte opinii...
  4. _popa_

    Yamaha Dragstar

    dar tot nu inteleg care-i logica. cu parbriz ar trebui sa fie mai aerodinamic... mama ma-sii...
  5. _popa_

    Yamaha Dragstar

    vorbesti din experienta sau din auzite? sunt curios sa stiu de la cineva care a avut pe 1100 parbriz
  6. _popa_

    Yamaha Dragstar

    Domnilor, intentionez sa-mi pun parbriz la dragstar si ma tot contrazic cu amicii in aceasta privinta. Eu zic asa: daca pui parbriz, avand in vedere unghiul pe care-l are, ar trebui sa-ti faca mobra mai aerodinamica, asta in contrast cu motoreta originala, fara parbriz, care, iti "ofera" tot vantul in piept (si mai ales tinand cont de faptul ca stai cocosat, va dati si voi seama cata aerodinamicitate ai pe mobra). Amu, problema este in felul urmator: eu am zis ca iti micsoreaza consumul la mobra si iti mareste confortul, amicii imi spun ca iti mareste categoric consumul si imbunatatiri nu prea sunt deloc.
  7. _popa_

    Yamaha Dragstar

    Domnilor, intentionez sa-mi pun parbriz la dragstar si ma tot contrazic cu amicii in aceasta privinta. Eu zic asa: daca pui parbriz, avand in vedere unghiul pe care-l are, ar trebui sa-ti faca mobra mai aerodinamica, asta in contrast cu motoreta originala, fara parbriz, care, iti "ofera" tot vantul in piept (si mai ales tinand cont de faptul ca stai cocosat, va dati si voi seama cata aerodinamicitate ai pe mobra). Amu, problema este in felul urmator: eu am zis ca iti micsoreaza consumul la mobra si iti mareste confortul, amicii imi spun ca iti mareste categoric consumul si imbunatatiri nu prea sunt deloc.
  8. _popa_

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Problema mare domnilor! Am un xv750 din 1994, am intrat pe louis, am dat pe bike database, mi-a dat la motoreta mea un tip de placute de frana, le-am comandat si ghici surpriza: sunt mici... Le-am desfaciut acum sa le schimb si am observat ca ale mele alea vechi sunt mai lungi. Rog posesorii de virago xv 750 sa imi dea un link de unde imi pot lua placute care sa se potriveasca. Multam!
  9. _popa_

    Yamaha Dragstar

    Da, asa am facut pana acum cu cealalta motoreta, dar, de exemplu, ma pot da in afara cu chopperu' cu 128km/h (viteza legala daca ma dau pe drum european) si apoi cineva imi zice de exemplu ca virgulica consumul se face extraurban la 90/h nu la 130/h. De-asta intreb...
  10. _popa_

    Yamaha Dragstar

    Domnilor, mai am o intrebare: cum se "face" consumul? In primul rand la ce viteza de mers (ma refer pt un chopper) si in al doilea rand daca vorbim de mixt sau extraurban? S-ar putea sa nu fiu pe aceeasi lungime de unda cu voi. In alta ordine de idei, am mentionat in primul post un mers oarecum balbaiti (cand tragea inainte, cand ma dadea in nas) care s-a rezolvat de la sine (poate din rulaj, poate din benzina, nu stiu) apoi am scris ca mi-a iesit un consum de aproape 7,5. Aparent si asta s-a rezolvat de la sine. Acum haide sa va deraliez: Am rezervorul de aprox 17.5-18l. Am facut plinul, m-am dat cu 60-100km/h (in localitati 60-80k/h iar in afara 80-100k/h - de la 100 in sus nu ma mai pot tine de ea, imi vine tot aerul in piept). Bun, deci am mers si la campie si la deal cu serpentine (cred ca are o important destul de mare si asta). Am mai trecut cat de cat si prin localitati unde m-am oprit la semafoare, etc, dar cu toate astea nu cred ca pot consodera asta a fiind un consum mixt (decat daca serpentinele au o pondere foarte mare). Pana la gol-golit am facut FIX 400km. Facand impartirea => 4,5l/100km. Deci mie mi se pare bun. Acum spuneti-mi voi cum trebuoe FACUT consumul. Multumesc anticipat! (va rog NU luati in considerare greselile de "tastatura" pt ca scriu de pe telefon si nu ma uit sa corectez)
  11. _popa_

    Yamaha Dragstar

    Esti sigur ca asta nu e cumva o problema? Totusi, sunt 400cmc... Intreaba pe-aci un avizat, poate o aduci la un consum "uman"...
  12. _popa_

    Yamaha Dragstar

    Aha, multam pt info. Revin dupa ce ma intorc de la meserias
  13. _popa_

    Yamaha Dragstar

    Domnilor, sunt proaspatul posesor al unui xvs1100 din 1999 si as dori sa va intreb cateva lucruri care imi stau deocamdata pe cap: 1. Rezervorul este de aprox 17,5 litri iar eu am avut o autonomie de aproximatv 240-250 km pe un plin. Facand socoteala vine undeva la 7l/100km consumul. Nu e cam mult? Nici fostul virago 750 nu imi consuma asa, orce i-as fi facut. Eu am auzit pe toti posesorii de dragsrar 1100 ca au consum de 5. Chiar sunt curios sa va aud si pe voi ce parere aveti. 2. Am pe el tobe SilverTail (am avut bulan sa-l cumpar asa; si pe virago tot SilverTail am avut si mi-au placut tare) dar sunt curios sa-mi zica unul din voi (care aveti tot silvertail pe xvs1100) daca sunt tevi goale sau cu "de toate in ele". Am o impresie ciudata totusi ca sunt "incomplete", "golite", "dezbracate". Motorul totusi se aude demential, nu am ce sa zic, insa datorita faptului ca tobele sunt goale "bese" vaca la frana de motor/ scos mana din gaz la ture medii-mari, etc. de zici ca trage cineva cu tunu'. Imi place sa duduie, dar parca nici chiar atat de mult. Am citit pe-aci pe forum despre problema rateurilor si am vazut ca unii sustin ca ii din relanti (si chiar fostul proprietar a umblat la surubul de relanti inainte sa plec cu ea, iar apoi alt tip mi-a "reglat-o" cica dar tot bubuie tare si multicel. As vrea totusi sa stiu ce parere aveti in cazul acestei probleme. Inca o chestie ar fi ca are momente cand moare motoru, si asta sigur e de la relanti (mai ales cand nu e incins bine) 3. La inceput mi-a mers in hopuri. Acum vad ca nu prea mai face (facea asta la mers constant); de la ce sa fie si asta? 4. Frana pe fata scartaie in draci. Care sunt cauzele? 5. Ce pot face sa ajung si eu la consumul ala de-l lauda toata lumea la xvs1100 de 5l/100km? Cam atata deocamdata. Merci anticipat!
  14. Merci pentru precizare (in legatura cu K & N)
  15. Merci mult. O sa-mi iau si eu unul si apoi anunt daca simt diferente. Inc-odata precizez: motorul meu are 32mii reali, nu il iau pentru "uzura". Il iau pentru prezumtiva reducere al consumului de CARBURANT. Si totodata voi inlocui si filtrul de aer cu unul K & N, ca si ei precizeaza o imbunatatire a performantei + scaderea consumului de carburant.
×
×
  • Creează nouă...