mmircea Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Asa cum ii sta bine motociclistului, an de an in concediu isi schimba uleiul, gumele, si cu un "doamne' ajuta" pleaca in turul Romaniei. o Noi, Marinel din Gaesti si Mircea din Tg Mures am facut intocmai si ne-am pregatit Dominatoarele pentru ce va fii o aventura in doi prieteni buni incercand sa cuprindem cat de mult din frumoasa noastra patrie, atat pe asfalt cat si enduro. Fara sa o mai lungim, suntem deja in 3-a zii de tura, la Suceava unde ne-am bucurat de un rasfat din partea prietenului nostru Yusuf (posesor al unui Kawa Ninja 636). Tura am inceput-o unde altundeva decat... la intalnirea moto de la Odorhei. Acolo ne-am incarcat bateriile cu un vin si un Gulas de la prietenii nostrii mureseni si am pornit la drum "crosetand" printre nori. Am pornit prin secuime, spre Miercurea Ciuc, Balan unde am facut o traversare foarte frumoasa spre Gheorgheni peste pasul COVACIPETER - 1243 m Din pacate, asa cum incurcate sunt caile internetului, am postat pozele fara explicatiile de rigoare, asa ca o sa continuam... Dupa pasul Covacipeter, am iesit in amonte de Ghorgheni, la iesirea spre Lacul Rosu, de unde cu ploaia deasupra noastra am bagat Lacul Rosu, Cheile Bicaz, Barajul Izvorul Muntelui. Noaptea ne-am petrecut-o la campingul Izvorul Muntelui, la poalele spectaculosului Ceahlau. Cum ii cade bine unui endurist, singura directie mai departe a fost... peste munte. Mai exact am facut traversarea Izvorul Muntelui - Durau, mai pe drum, mai pe langa, dar am fost rasplatiti din plin de privelisti... Dupa o ultima privire spre lacul Bicaz, am pornit pe directia Poiana Largului, Vatra Dornei, insa la Borca am facut ... dreapta, spre Cornul Luncii peste pasul Stanisoara - 1235m, unde am facut o endureala superba de vreo 50 km. Ajunsi la sosea, am bagat in directia Targu Neamt, si cum ii sta bine romanului, hop si noi la ceva manastiri (Neamt, Agapia). Azi suntem in a treia zi de tur si pornim in directia Obcinelor Bucovinene, Maramures si unde ne-o duce... motoarele. Revenim cu poze cand mai ajungem la un net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Super fain meseriasilor.... mai asteptam poze! Bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Foarte fain mai baieti.Duminica dimineata am sters-o devreme pt ca trebuia sa ajungem si la o nunta, asa ca va urez acuma drum bun in continuare fara evenimente neplacute si asteptam poze cat mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 Ziua a 6-a de tur, e zii de spalat, reparat motoare (carpit), spalat haine... Si asta s-a intamplat la Cluj, la prietenul nostru nostru Jiri (Ionut). Dar sa ne intoarcem cateva zile in spate... Din Suceava am pornit spre nordul Moldovei, convinsi de convoaiele de tiruri umanitare ca ne vom apropia de zonele calamitate. Si asa s-a si intamplat. Miscatoare imaginile dar defrisarile masive din zona, dau si un sens al fenomenelor. Obiectivul zilei era traversarea Obcinelor Bucovinene din Brodina pana in Carlibaba, un traseu offroad superb dar si solicitant de vreo 70 km cu traversare peste pasul Pohonus si pasul Carlibaba - 1225m Ajunsi la sosea, am pornit spre Borsa cu traversarea pasului Prislop, unde imbiati de priveliste si minunatul camping al cabanei Alpin am innoptat. Urmatoarea zi avea sa fie o zi de "asfalt" pentru recuperare, cu atingerea catorva obiective clasice ale Maramuresului (manastirea Barsana, Cimitirul Vesel si biserica din Sapanta) Coborarea din Maramures am facut-o pe la Seini, unde, am luat un drum negasit pe harta si surpriza a fost cand am ajuns la raul Somes si nu era ... pod. Cazarea - pe coclauri in zona Zalaului, in conditii de 5 stele cu porumb si fructe la discretie. Si asta pentru ca urma o noua zi. Ce mai grea! Traseul stabilit era superb: Ciucea - Valea Draganului cu lacul impresionant - Remeti - Lesu - Stana de Vale. Obiectivul final era Padis unde prietenii nostrii cercetasi din Arad ne asteptau. Ramanea doar de stabilit cum ajungeam in Padis. Coborand in Beius - Pietroasa sau ... incercand o trecere Stana de Vale - Padis. Am intrebat jandarmii montani despre traversarea aceasta si parerile au fost impartite. Si cum Dominatoarele cereau enduro, le-am dat enduro. Din ala HARD. Oookei.... Urcarea spre varful Poienii - 1627m pe un drum cu bolovanis si unghi de urcare considerabil dar am urcat relativ confortabil. Peisajul ne-a rasplatit efortul, dar nu stiam ce urmeaza. Gluma se ingrosa, asa cum crestea si panta si marimea bolovanilor. Eram deja obositi dupa o zi lunga si caniculara dar ne-am hotarat sa mergem inainte. Ultimul hop inainte de ajungerea in creasta a fost unul lung, care si-a luat tributul. O maneta de frana si juma de kil de ulei papat de motoarele incinse maxim... Asaltul final... Sus in creasta.. raiul. Cativa km de creasta minunata. Asta pana la urmatoarea maneta de frana pleznita si cautarea traseului de coborare... Am gasit coborarea! 18 grade panta cu bolovani ca pepenii. Dupa cateva incercari pe motor, ne-am lasat pagubasi. Nu mai eram in stare sa le coboram calare. Extenuarea din cauza caldurii si urcarii, gradul mare de dificultate (chiar daca pozele te fac sa zambesti), ne-a facut sa coboram motoarele unul cate unul pana sub creasta si pana unde le-am putut incaleca din nou. Muntele asta ne-a "facut", dar pana la urma am ajuns la drumul spre cabana Padis si implicit spre bere reeeceee... placinte cu afineeee... spre nani. Amu suntem in CJ, cum am spus mai devreme si in timp ce eu bag de zor la tastatura (ora este 3.30 noaptea), Marinica descopera misterele Poxipol-ului lipind manetele de frana... Vedem noi cat tin... Maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Vedem noi cat tin... Maine. eu am lipit una care se rupsese exact de la "balama" si mai tine si acuma; e drept ca nu am mai montat-o bravo baieti. Faina plimbare. Is comode tankbagurile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Bravo baieti! p.s.Da curba de la Lira??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 Bravo baieti! p.s.Da curba de la Lira??? Care Lira, Bachus? Aia sterlina? eu am lipit una care se rupsese exact de la "balama" si mai tine si acuma; e drept ca nu am mai montat-o bravo baieti. Faina plimbare. Is comode tankbagurile alea? Acum dimineata am facut o mica proba mecanica la lipitura POXIPOL, aplicata in 2 straturi la interval de 1h si ... arata bine. Sa speram ca n-o sa ramanem cu ele in mana in vreo coborare de pe coclauri sau mai rau, in trafic... Tankbag-ul e Moto Detail de la Luis si e destul de practic, fixat de carena cu 2 corzi elastice. Ideea e sa fie bine umlut, altfel face o cocoasa precum forma rezervorului. La banii aia, merita cu siguranta. No hai ca mergem ca am zabovit destul in oras. Obiectivele pe ziua de azi Valea Somesului Rece (intrare Gilau) - Fantanele pana in Albac - Brad - Hunedoara - Cioclovina - Sarmisegetusa si ... mai vedem. Coboram in S pana la Portile de fier, dupa, facem ..stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumi_meseriasu Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Foarte tare baieti. Bafta in continuare si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Poze superfaine,tura excelenta iar de "asaltul final" nici nu mai vorbesc ...bafta in continuare.....poze...filmulete.... RIDE SAFE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flory81 Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Super fratilor...tinetio tot asa , numai aveti grija de voi si de dominatoare ...drum bun in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dovlecel Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 No' frate Mirceo s-aveti drum bun si pietris uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat August 19, 2008 Autor Share Postat August 19, 2008 Ne-am intors! Urmeaza textul si pozele dupa ce le developam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Suuuper tare! Imi aduc aminte cu mare placere cum mai calaream si eu Dominatorul. Un motor extraordinar care este inca in familie (il calareste taica-miu)! Bafta! Editat August 19, 2008 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Felicitari, baieti! Acu' nu stiu daca ati vorbit despre plecare pe forum, dar tare rau imi pare ca nu v-am insotit! Super-tare inclusiv ideea cu tricourile Odihna placuta si apoi asteptam restul de detalii si fotografii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costasadrian Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 baga bre mirce si o poza cu JIRI ca de mult nu l-am mai vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_Dumitrescu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Masochisti ca ati bagat domi-urile pe bolovanii aia... Acum mi-a venit si mie pofta sa-l chinui pe al meu intr-un mod similar:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat August 20, 2008 Autor Share Postat August 20, 2008 Masochisti ca ati bagat domi-urile pe bolovanii aia... Acum mi-a venit si mie pofta sa-l chinui pe al meu intr-un mod similar:D Dane, au/am cerut-o si le-am dat-o! Foarte echilibrate Dominatoarele si sunt compromisul perfect pentru sosea si offroad (chiar dificil). Oricum, ce-am facut cu ele sus la Stana de Vale a fost cam HARD si pentru ele si pt noi. Au papat 600 ml de ulei in conditiile in care in 1000 km n-au consumat deloc. Eram si foarte grei, cu bagaje, echipamente... Oricum, in ultima parte al turului am fost mult mai blanzi cu ele si le-am protejat, altfel riscam sa terminam turul inainte de termen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dovlecel Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Ne-am intors! Urmeaza textul si pozele dupa ce le developam... Auzi frate Mirceo' da cat dureaza developatul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinel31 Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Salut fratilor, gata cu developatul pozelor si "adapatul" cailor si o curatire cum se cuvine si a noastra dar si a motoarelor. Dupa 10 zile intr-o companie selecta 2 prieteni buni si 2 Dominatoare de nadejde si multe vazute si ne mai vazute am ajuns cu bine acasa eu la Gaesti (acolo unde se fac frigidere) si FRATELE Mircea la Mures. Dupa cazarea deosebita la Jiri si Alexandra am plecat spre alte locuri deosebite....dar mai bine il las pe Mircea sa va povesteasca traseul in amanuntit el fiind omul si harta in acest tur. Au fost 10 zile petrecute prin toate regiunile muntoase si orasele importante din tara cu treceri enduro de peste 1600 alt si intalniri surprinzatoare cu cei care erau deja angajati in alte ture prin tara (un alt Dominatorist Raul din Costanta, un alt nebun pe Dominator) un tur unde n-am facut prieteni si am vizitat prieteni vechi vazut locuri importante din tara cum ar fi Sarmisegetuza, Portile de Fier, Cimitirul Vesel si altele ... ... dar si stat linistit la un pahar de bere cu sprite in locurile de campare pentru a profita si admira locurile prin care treceam, pana la urma si acesta a fost obiectivul nostru, nu de a face un tur de forta la cati mai multi km si cat mai repede ci si sa profitam, descoperim si admira peisajele, oameni, si tot ce intalneam in calea noastra Si nu in ultimul rand acest tur este dedicat si a fost facut in memoria unui prieten drag MANU, un alt biker cum nu mai gasesti, daca va uitati bine pe tricourile noastre de tur pe maneca stanga este inscris "SFM" adica "Scouting for Manu" merci mult Mircea pentru tricou pentru tura si pentru momentele grele cum ar fii trecerea Stana de Vale catre Padis asa momente intaresc prieteni de calitate pe viata Pentru mine toate turele vor incepe de la Manu si se vor termina la el Asa cum spunea Manu "Traieste clipa si lasa ani sa treaca si atunci bucuria iti va fii mai mare" revenim cu momente din tura, povestind momentele interesante dar si cu invatamintele din aceasta tura pe curand..... "Clipele petrecute impreuna descopera si intaresc prietenii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kirk Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Frumoasa tura domnilor! Intruna din poze am recunoscut lacul Tarnita (de langa Cluj) care era in curs de golire....acum e aproape gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 Multumesc frate Marinica pentru poze si pentru minunatul tur care ni l-am oferit. Esti un prieten de nadejde si un motociclist de la care am invatat si invat multe. Multumesc si eu tuturor pe care i-am intalnit de-alungul turului si tuturor care ne-au ajutat. Nu stiu daca mai facem un rezumat al turului, dar ca o concluzie personala, Romania e mare si frumoasa. Si daca e mare, poti sa mergi pe drumuri si coclauri unde nu intalnesti oameni. Pt ca aici e problema majora cu tara asta. Cocalari si manelisti, mizerie si superficialitate, lipsa de educatie si respect pt cel de langa tine si pt natura. Bineinteles si oameni valorosi, simpli, frumosi dar care parca se pierd in jungla descrisa mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Au tinut manetele de frana lipite ad-hoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 Ma, un nou "articol" a intrat in trusa de scule (care deja e voluminoasa, ca nu se stie cand iti trebuie tie sau altora de pe drum): POXIPOL. FUNCTIONEAZA!!!! A tras o lipitura beton si ne-a scos din belea. E drept ca prind maneta tot in zona lipiturii (adica mult sus), dar mie unul mi-a dat incredere. Si cred ca suntem de acord ca o maneta rupta poate sabota o tura, nu mai vb ce greu gasesti de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Ma, un nou "articol" a intrat in trusa de scule (care deja e voluminoasa, ca nu se stie cand iti trebuie tie sau altora de pe drum): POXIPOL. FUNCTIONEAZA!!!! A tras o lipitura beton si ne-a scos din belea. E drept ca prind maneta tot in zona lipiturii (adica mult sus), dar mie unul mi-a dat incredere. Si cred ca suntem de acord ca o maneta rupta poate sabota o tura, nu mai vb ce greu gasesti de schimb. Corect! Iata ca am mai invatat ceva! Oricum, Domi e o motocicleta fiabila, am dreptate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 frumoasa tura, domnilor. va invidiez ! ma trage si pe mine ata spre apuseni, locuri dragi si oameni cumsecade ("sange din sangele meu") dar cu bubulina mea nu cred a putea razbate p-acolo. poate pana pe vladeasa, eventual. numai succese ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.