Sari la conținut

Daelma Mea


alias
 Share

Postări Recomandate

Totul a inceput prin mai 2005, era vara si foarte cald afara, eu nu stiu cu ce treburi eram prin Carrfour Colentina, daca mai tin bine minte m-am dus la cumparaturi + sa vad un scuter electric care imi placea mult, doar ca sa constat ca acesta fusese "vandut" inapoi la furnizor. Ce dezamagire pe capul meu, eu care traiam cu speranta ca intr-o buna zi o sa reusesc sa mi-l iau... :D , dar tot raul spre bine deoarece astfel am avut ocazia sa o intalnesc pe ea. A fost dragoste la prima vedere! Statea cuminte intre doua surioare, una mai mica (Cordi 49cc) si una mai mare ( Hystory 125cc). De cand am vazut-o am indragit-o :P . In perioada urmatoare ne-am intalnit destul de des deoarece Carrfour Colentina devenise oficial locul nostru (al meu si al iubitei mele) de cumparaturi. Ne obisnuisem unul cu celalalt, ba chiar am reusit pe furis sa-i fac si cateva poze pe care evident ca le-am ratacit prin te miri ce locuri... :lol:

Azi asa, maine asa, pana cand intr-o zi mi-am dat seama ca sunt tanar, doar o viata am si ca vreau sa o traiesc alaturi de ea, simteam ca eram facuti unul pentru celalalt si atunci am facut pasul...

Prima data cand am scos-o in "oras" si ne-am plimbat impreuna a fost extraordinar (evident am stat eu deasupra :P ), in parcare la Carrfour Colentina :D

Cand am luat-o, cei de la Carrfour sustineau ca nu necesita permis sau inmatriculare, dar eu care tocmai rasfoisem legislatia ma bateam cu pumnii in piept sustinand ca trebuie permis A1 deoarece nu are pedale ca sa poata "fi pusa in miscare si cu ajutorul pedalelor". Abia dupa cateva zile cand au fost gata actele am vazut in cartea tehnica inregistrarea ca si "moped" solo, capacitatea cilindrica 49cmc si viteza maxima 45 de km/h. M-am linistit cand am vazut omologarea individuala la RAR, care face ca legea care prevede un "tip" de vehicul sa nu se aplice. Intr-adevar daca as fi avut omologare tip ar fi trebuit permis A1 si sa o inmatriculez. Fiind posesor de cat. B cunosc legislatia si normele de conduita preventiva.

Cea mai mare problema, dupa ce m-am trezit din acel vis minunat devenit intre timp realitate, a fost ca nestiind nimik despre tipul de omologare (dupa cum am zis actele au fost gata dupa cateva zile) eram disperat cum sa o duc la mine acasa - din Colentina pana in Balta Alba, aproape 11km, fara permis, fara numar si doar cu vreo 2 km de mers pe ea prin parcare :cheers:

Ajunsi in cele din urma acasa, dupa un drum lung si anevoios dar intr-o companie placuta, nu ne puteam desparti, astfel ca in prima zi am facut 87 de km mersi doar pe stradute mai "dosnice", ceea ce reprezinta dupa mine foarte mult daca stam sa ne gandim la faptul ca am mers doar printre blokuri si prin parcuri de ma alergau gardienii publici :laugh:

Primii 700 si ceva de km i-am parcurs impreuna doar pe acele stradute "dosnice", restul pana la 1200 ( aproape) cat am in prezent, am mers pana la serviciu (lucrez in Pipera) sau pana la bunica mea in Iancului.

 

Datele tehnice:

 

post-9269-1143122795_thumb.jpgpost-9269-1143122810_thumb.jpgpost-9269-1143122820_thumb.jpgpost-9269-1143122836_thumb.jpgpost-9269-1143122848_thumb.jpgpost-9269-1143122856_thumb.jpgpost-9269-1143122866_thumb.jpgpost-9269-1143122880_thumb.jpg

 

Cateva poze cu DaelMa:

 

post-9269-1143123015_thumb.jpgpost-9269-1143123029_thumb.jpgpost-9269-1143123040_thumb.jpgpost-9269-1143123050_thumb.jpgpost-9269-1143123094_thumb.jpgpost-9269-1143123118_thumb.jpgpost-9269-1143123136_thumb.jpgpost-9269-1143123149_thumb.jpgpost-9269-1143123168_thumb.jpgpost-9269-1143123185_thumb.jpgpost-9269-1143123211_thumb.jpgpost-9269-1143123224_thumb.jpgpost-9269-1143123241_thumb.jpgpost-9269-1143123257_thumb.jpgpost-9269-1143123303_thumb.jpgpost-9269-1143123325_thumb.jpgpost-9269-1143123351_thumb.jpgpost-9269-1143123367_thumb.jpgpost-9269-1143123385_thumb.jpgpost-9269-1143123400_thumb.jpgpost-9269-1143123413_thumb.jpgpost-9269-1143123432_thumb.jpgpost-9269-1143123453_thumb.jpgpost-9269-1143123472_thumb.jpgpost-9269-1143123494_thumb.jpgpost-9269-1143123505_thumb.jpgpost-9269-1143123523_thumb.jpgpost-9269-1143123535_thumb.jpg

 

Pazea ca vin:

 

post-9269-1143123592_thumb.jpg

post-9269-1143123605_thumb.jpg

 

Dupa o saptamana si ceva de mers prin ploaie am descoperit o problema, sper sa nu fie grava:

 

post-9269-1143123692_thumb.jpgpost-9269-1143123802_thumb.jpgpost-9269-1143123816_thumb.jpg

post-9269-1143123924_thumb.jpgpost-9269-1143123945_thumb.jpgpost-9269-1143123959_thumb.jpg

 

Daca stie cineva cum sau cu ce pot sa tratez galeria si toba ca sa nu mai rugineasca, deoarece evacuarea se incinge extrem de mult (mai ales galeria, si toba dar mai putin), dupa cum se poate vedea din poze, as aprecia orice solutie sau idee constructiva din partea oricui. Multumesc anticipat si astept parerile voastre referitoare la DaelMa mea.

 

Cu putin noroc poate mai are cineva un scuter S-Five prin Bucuresti sau macar prin Romania, pentru schimb de pareri, idei si alte subiecte referitoare la Daelim in general si la S-Five in particular ;)

 

Sa ne intalnim sanatosi in trafic, fara "picior" de conservar. Drum uscat :laugh:

post-9269-1143123853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic...nu pot decat sa te felicit si sa-ti urez "casa" de piatra cand te vad asa entuziasmat :laugh:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:cheers: dar, totusi.... nu pricep cum poate cineva sa dea bani aia pe asa ceva ???? exista muuuulte bazdaganii pe 2 roti pe care le poti lua SH care sa fie mai bune la orice capitol inclusiv fiabilitate. Nu ai intrebat si tu inainte prieteni,necunoscuti, motociclisti, scuteristi, un FORUM intreg din cele 3 ? Ti se pare normal ca un "ceva" sa rugineasca de nou la prima ploaie? Din pacate nu cred ca mai scoti rugina aia, poti sa dai cu tot soiul de vopsele termorezistente, tot pana la prima ploaie tine.

 

Acuma ce sa-ti mai faci sange rau, fii fericit cu scuterita cu care te-ai insurat .... Nu-i ridica nimeni fustele sa vada daca a ruginit pe dedesupt :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca a iesit un post nashpa si neavand drepturi de edit rog cu acest prilej un admin mai milostiv sa-mi editeze postul si sa lase doar 4 poze pe rand ca sa nu iasa prea mare latimea. Va multumesc si imi cer scuze de incomveniente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult :D

 

Credeti ca daca dau galeria si toba la cromat rezista la temperaturi intre 350-550 grade celsius fara sa mai rugineasca?

 

 

:cheers: dar, totusi.... nu pricep cum poate cineva sa dea bani aia pe asa ceva ???? exista muuuulte bazdaganii pe 2 roti pe care le poti lua SH care sa fie mai bune la orice capitol inclusiv fiabilitate. Nu ai intrebat si tu inainte prieteni,necunoscuti, motociclisti, scuteristi, un FORUM intreg din cele 3 ? Ti se pare normal ca un "ceva" sa rugineasca de nou la prima ploaie? Din pacate nu cred ca mai scoti rugina aia, poti sa dai cu tot soiul de vopsele termorezistente, tot pana la prima ploaie tine.

 

De felul meu intotdeauna inainte sa cumpar un produs, ma documentez f bine inainte. Astfel ca inainte cu cel putin 1 luna de a o lua pe DaelMa stiam f. bine ce poate, am cautat si am luat manualul de service, l-am studiat, una peste alta, nu am facut pasul in necunostinta de cauza. M-am fript si eu la timpul meu si am invatat din propriile greseli :laugh:

 

Arata-mi tu mie un scuter care sa mearga prin ploaie si balti cat am mers eu in sapt aia la regim normal de functionare (adica in viteza cu motorul turat si cu galeria incinsa de-i sareau capacele, cand treceam prin balti ieseau ca la o locomotiva cu aburi) si care sa nu rugineasca, poate nu asa de mult. Un calcul simplu 14kmx2 inmultit cu 9 ` undeva in jur de 250 de km, ca n-or fi fost toti prin ploaie, dar 200 tot au fost :lol:

 

Nu zic ca nu sunt scutere mai frumoase si poate la fel de fiabile dar iti spun ca m-am mai suit si eu pe cateva scutere si sincer iti spun ca nu sunt multe modele care sa fie la fel de comfortabile si sa aiba aceeasi manevrabilitate, chiar fiind mult mai mici si mai usoare ;) de stabilitate nu mai zic, zici ca mergi pe 4 roti :D

 

Din cate am mai citit pare a fi OK sa rugineasca galeria, dar totusi chiar nu se poate evita acest lucru in conditii normale (adica sa stau eu deasupra cand ne :laugh: )?

 

Multumesc mult tuturor. Drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aveti grija unu de altu fara incidente....o idee ar fi sa ti pui o toba sport...si ti-ar mai da o oarecare putere in plus (1 cp max)

 

 

 

 

 

Numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna foarte cunoscut povestea ta ... si eu tot pe o jucarie electrica am pus prima data ochii intr-un centru comercial. Cateva zile mai tarziu am vizitat un magazin de scutere si moto si l-am vazut pe "actualul". L-am luat pe considerentul ca nu are nevoie de permis si inmatriculare (si nu primeam "finantari" decat pentru ceva nou, SH era exclus). Pana la urma am dat si de A1 si l-am si inmatriculat.

Cu toba la fel ... si a mea a inceput sa rugineasca ... doar ca la mine procesul a inceput pe la 4000km; solutie caut si eu, pana o sa strang bani de o toba sport (pe care mi-o doresc de vreun an si ceva).

 

Felicitari pentru achizitie si numai bine sa aveti impreuna! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult tuturor pentru sfaturi :laugh:

 

O sa ma gandesc la o solutie pentru o toba sport, din pacate singurele modele care s-ar potrivi (din cate stiu eu) sunt de la Tecnigas ...

 

http://www.scooter-center.com/catalog/defa...c4c7aefc9662928

 

... si nu am vazut asa ceva pe la noi :cheers: .

 

Daca stie cineva si alte modele de la alti producatori care s-ar potrivi, sau daca a vazut cineva la noi pe la vreun magazin modelele de la Tecnigas. Multumesc anticipat :laugh:

 

Drum uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba de/pe cineva care poate aduce din afara, poate te ajuta.

 

 

merci de sfat asa voi face, dar mai intai sa-mi strang ceva bani, asta dupa ce-mi rezolv alte probleme de maxima urgenta.

 

drum uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Restrictie la toba de esapament! Daca o scot castig sau pierd ceva? Ce am sesizat eu este ca face mai putin zgomot, daca astup iesirea de la atenuatorul de zgomot... Revin cu poze pentru mai multe detaliate :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prezentarea ta seamana cu ecranizarea "o iubire de-o vara"(parca)...suna languros, dar este un subiect mai mult social....sa trecem peste asta...in schimb la tine "vad" o "prea mare pasiune" fatza de ceva asha de "mic"... :moto: ...jesus, get a "real hooker"! not a teenie-weenie-poppie!... get a dish-washer...get ...bla-bla-bla...

 

e titi jucaria, dar mai vb dupa ce o sa incaleci pe ceva mare shi puternic :moto: :moto: , atunci vei conshtientiza ca marimea conteza, ca nu inseamna zoofilie atunci cand un barbat incaleca o "vaka nebuna"...

 

 

mai vb prin iunie...acum ca te-ai "imbolnavit" este doar o chestiune de timp...o foarte scurta de chestiune de timp!

 

pun pariu ca unul din urmatorele posturi va fi pe la "motocicleta mea" shi va fi o noua poveste gen cum e sa simtzi "fiorul" :moto: :moto:

 

 

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prezentarea ta seamana cu ecranizarea "o iubire de-o vara"(parca)...suna languros, dar este un subiect mai mult social....sa trecem peste asta...in schimb la tine "vad" o "prea mare pasiune" fatza de ceva asha de "mic"... :moto: ...jesus, get a "real hooker"! not a teenie-weenie-poppie!... get a dish-washer...get ...bla-bla-bla...

 

e titi jucaria, dar mai vb dupa ce o sa incaleci pe ceva mare shi puternic :moto: :moto: , atunci vei conshtientiza ca marimea conteza, ca nu inseamna zoofilie atunci cand un barbat incaleca o "vaka nebuna"...

mai vb prin iunie...acum ca te-ai "imbolnavit" este doar o chestiune de timp...o foarte scurta de chestiune de timp!

 

pun pariu ca unul din urmatorele posturi va fi pe la "motocicleta mea" shi va fi o noua poveste gen cum e sa simtzi "fiorul" :kali: :moto:

:moto:

 

De 8 luni de cand am scuterul, crezi ca nu ma imbolnaveam?

Stai linistit ca pentru Bucuresti este exact ce-mi trebuie, nu-s genul care sa vreau mai mult, 50km/h imi ajung in oras (cu toate ca o sa zici ca suna cunoscut, pentru ca asa au mai zis alte cateva zeci de indivizi, inainte sa se suie pe ceva mai mare), sa merg pana la serviciu cu el este o placere, mai ales atunci cand toata lumea sta la cozile kilometrice de la semafor, asa "evit" aglomeratia si cu toate ca nu ma bag ca "idiotu' " fara sa gandesc, reusesc sa scurtez timpul de mers panala/de la serviciu, de la 90-120 de min. la 20-25 de min si asta din Balta Alba pana in Pipera, cine sta prin D-na Ghica, Lacul Tei sau Petricani intelege ce zic :puke:

 

Mi-e frica sa incalec ceva mai mare :kick:

 

Drum uscat :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Totul a inceput prin mai 2005, era vara si foarte cald afara, eu nu stiu cu ce treburi eram prin Carrfour Colentina, daca mai tin bine minte m-am dus la cumparaturi + sa vad un scuter electric care imi placea mult, doar ca sa constat ca acesta fusese "vandut" inapoi la furnizor. Ce dezamagire pe capul meu, eu care traiam cu speranta ca intr-o buna zi o sa reusesc sa mi-l iau... :10: , dar tot raul spre bine deoarece astfel am avut ocazia sa o intalnesc pe ea. A fost dragoste la prima vedere! Statea cuminte intre doua surioare, una mai mica (Cordi 49cc) si una mai mare ( Hystory 125cc). De cand am vazut-o am indragit-o :D . In perioada urmatoare ne-am intalnit destul de des deoarece Carrfour Colentina devenise oficial locul nostru (al meu si al iubitei mele) de cumparaturi. Ne obisnuisem unul cu celalalt, ba chiar am reusit pe furis sa-i fac si cateva poze pe care evident ca le-am ratacit prin te miri ce locuri... ;)

Azi asa, maine asa, pana cand intr-o zi mi-am dat seama ca sunt tanar, doar o viata am si ca vreau sa o traiesc alaturi de ea, simteam ca eram facuti unul pentru celalalt si atunci am facut pasul...

Prima data cand am scos-o in "oras" si ne-am plimbat impreuna a fost extraordinar (evident am stat eu deasupra :D ), in parcare la Carrfour Colentina :)

Cand am luat-o, cei de la Carrfour sustineau ca nu necesita permis sau inmatriculare, dar eu care tocmai rasfoisem legislatia ma bateam cu pumnii in piept sustinand ca trebuie permis A1 deoarece nu are pedale ca sa poata "fi pusa in miscare si cu ajutorul pedalelor". Abia dupa cateva zile cand au fost gata actele am vazut in cartea tehnica inregistrarea ca si "moped" solo, capacitatea cilindrica 49cmc si viteza maxima 45 de km/h. M-am linistit cand am vazut omologarea individuala la RAR, care face ca legea care prevede un "tip" de vehicul sa nu se aplice. Intr-adevar daca as fi avut omologare tip ar fi trebuit permis A1 si sa o inmatriculez. Fiind posesor de cat. B cunosc legislatia si normele de conduita preventiva.

Cea mai mare problema, dupa ce m-am trezit din acel vis minunat devenit intre timp realitate, a fost ca nestiind nimik despre tipul de omologare (dupa cum am zis actele au fost gata dupa cateva zile) eram disperat cum sa o duc la mine acasa - din Colentina pana in Balta Alba, aproape 11km, fara permis, fara numar si doar cu vreo 2 km de mers pe ea prin parcare :moto:

Ajunsi in cele din urma acasa, dupa un drum lung si anevoios dar intr-o companie placuta, nu ne puteam desparti, astfel ca in prima zi am facut 87 de km mersi doar pe stradute mai "dosnice", ceea ce reprezinta dupa mine foarte mult daca stam sa ne gandim la faptul ca am mers doar printre blokuri si prin parcuri de ma alergau gardienii publici :lol:

Primii 700 si ceva de km i-am parcurs impreuna doar pe acele stradute "dosnice", restul pana la 1200 ( aproape) cat am in prezent, am mers pana la serviciu (lucrez in Pipera) sau pana la bunica mea in Iancului.

 

Datele tehnice:

 

post-9269-1143122795_thumb.jpgpost-9269-1143122810_thumb.jpgpost-9269-1143122820_thumb.jpgpost-9269-1143122836_thumb.jpgpost-9269-1143122848_thumb.jpgpost-9269-1143122856_thumb.jpgpost-9269-1143122866_thumb.jpgpost-9269-1143122880_thumb.jpg

 

Cateva poze cu DaelMa:

 

post-9269-1143123015_thumb.jpgpost-9269-1143123029_thumb.jpgpost-9269-1143123040_thumb.jpgpost-9269-1143123050_thumb.jpgpost-9269-1143123094_thumb.jpgpost-9269-1143123118_thumb.jpgpost-9269-1143123136_thumb.jpgpost-9269-1143123149_thumb.jpgpost-9269-1143123168_thumb.jpgpost-9269-1143123185_thumb.jpgpost-9269-1143123211_thumb.jpgpost-9269-1143123224_thumb.jpgpost-9269-1143123241_thumb.jpgpost-9269-1143123257_thumb.jpgpost-9269-1143123303_thumb.jpgpost-9269-1143123325_thumb.jpgpost-9269-1143123351_thumb.jpgpost-9269-1143123367_thumb.jpgpost-9269-1143123385_thumb.jpgpost-9269-1143123400_thumb.jpgpost-9269-1143123413_thumb.jpgpost-9269-1143123432_thumb.jpgpost-9269-1143123453_thumb.jpgpost-9269-1143123472_thumb.jpgpost-9269-1143123494_thumb.jpgpost-9269-1143123505_thumb.jpgpost-9269-1143123523_thumb.jpgpost-9269-1143123535_thumb.jpg

 

Pazea ca vin:

 

post-9269-1143123592_thumb.jpg

post-9269-1143123605_thumb.jpg

 

Dupa o saptamana si ceva de mers prin ploaie am descoperit o problema, sper sa nu fie grava:

 

post-9269-1143123692_thumb.jpgpost-9269-1143123802_thumb.jpgpost-9269-1143123816_thumb.jpg

post-9269-1143123924_thumb.jpgpost-9269-1143123945_thumb.jpgpost-9269-1143123959_thumb.jpg

 

Daca stie cineva cum sau cu ce pot sa tratez galeria si toba ca sa nu mai rugineasca, deoarece evacuarea se incinge extrem de mult (mai ales galeria, si toba dar mai putin), dupa cum se poate vedea din poze, as aprecia orice solutie sau idee constructiva din partea oricui. Multumesc anticipat si astept parerile voastre referitoare la DaelMa mea.

 

Cu putin noroc poate mai are cineva un scuter S-Five prin Bucuresti sau macar prin Romania, pentru schimb de pareri, idei si alte subiecte referitoare la Daelim in general si la S-Five in particular :D

 

Sa ne intalnim sanatosi in trafic, fara "picior" de conservar. Drum uscat :lol:

 

frumos.......bafta si asfalt uscat :cheers: :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Domnilor experti, tin sa va anunt ca la capitotul fiabilitate cel putin nu cred ca as fi putut sa fac o alegere mai buna, sincer. Dupa aproape 3 ani, 21.000+ Km si 2 accidente, inca se misca si destul de sprintenuta, adica exact la fel ca acum 2 ani si 20.000 de Km, si asta cu setul motor original - atentie e motor in 2T!!!

 

In afara de benzina (Agip si Petrom, fara Pb de 95) si ulei de amestec pentru motor 2T ( MOL Moto Daemon 2T, mai nou Dynamic, 1l la 1400 de km, full sintetic) n-am bagat in ea in 3 ani decat:

- 3 becuri (3x12RON)

- 1 l ulei transmisie Mobil1 (15RON)

- variator schimbat la 12.500Km (35RON)

- curea transmisie schimabta la 15.500Km (100RON)

- arcuri ambreaj schimbate la 20.500Km , free datorita lui Brick (Multumesc man, normal ar fi fost cam 100RON)

 

si cam atat, daca am uitat ceva o sa revin cu detalii suplimentare. Sa ne vedem sanatosi la 25.000 ;)

 

Dupa aproape 3 ani nu am trecut la moto, deci se poate si cu scuterul. Vreau insa sa imi iau un maxiscuter Aprilia Atlantic 500 (2002-2004). De ce raman la maxiscuter si nu vreau moto? Pai, daca la primul accident ( in care am fost izbit de o masina in partea stanga, avea cam 40Km/h) eram cu o moto, astazi nu mai aveam piciorul stang - aviz expertilor si amatorilor :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol ;) dar daca erai cu o moto si aveai 55-60km/h si treceai de punctul "X" poate nu mai aveai nici accident...la asta te-ai gandit ? :bow: :bow:

Editat de Xaiffer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...