Baiazid Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 De o saptamana motorul meu se comporta mai mult decat ciudat: in ture <~5000 merge impecabil. Sta la relanti. Etc. Cum trec de ~5000-6000 imi da in nas: zici ca raman in 2 cilindrii. Scade puterea cu 90%. Imediat cum am revenit sub ~5000 rpm, iar merge impecabil. Filtrul de aer e nou si nu e obturat cu nimic. Aseara am desfacut carburatoarele cu wolf4mwolf si curatat. Am gasit ceva mizerie de pe fundul rezervorului. Azi dimineata a mers impecabil cu 8000-9000rpm vreo 2 km. Dupa aia .. iar Eu suspectez asa: 1. bobinele ca dupa ce se incing sa nu lucreze in frecventa aia 2. bujiile care sunt luate acum 2 saptamani sa fie nasoale 3. (mai putin probabil) ca in aia 2 km sa fi supt iar jeg? CE POATE SA FIE CA MA DISPERA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 mie mi s-a intampat asa la o masina. era de la filtru de benzina. era plin de mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tatabobu Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Bobina se incinge sau devine calda? Adica 60-70 de grade sau vreo 30-40? Ca n-ar trebui sa se incinga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 Bobina se incinge sau devine calda? Adica 60-70 de grade sau vreo 30-40? Ca n-ar trebui sa se incinga. Nu am pus niciodata mana pe ele imediat dupa ce am oprit motorul ca trebuie dat rezervorul jos mai intai. Sunt calde. Nu mi se pare sa fi fost la 70 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 De ce nu schimbi bujiile mai intai, sa vezi daca se mai intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 ... 3. (mai putin probabil) ca in aia 2 km sa fi supt iar jeg? ... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 (editat) nu cred ca sunt bobinele...daca sunt incinse ar trebui sa iti faca la fel si sub 5000 ture -verifica bujiile...da-le jos si vezi in ce stare sunt -ar mai putea fi de la cdi...verifica-l si pe ala( macar uita-te pe la mufe/imbinari sa nu fie un contact imperfect) - incearca sa cureti filtrul de benzina( sau sa il schimbi)- pt ca poate trage iar jeg si in 200 m Editat Mai 26, 2006 de adip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 (editat) Iti pot spune ce a patit un amic de-al meu. Supapa de vacuum din busonul de rezervor se blocase si nu mai ajungea benzina suficienta in carburatoare. Nu stiu daca si la tine poate fi aceeiasi situatie dar totusi verifica. Editat Mai 26, 2006 de KATANA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 ..am pățit-o anu' trecut la IaÂşi: până în 100-110 Km-OK, forță, după....mumu....MOTIV: filtru benzină colmatat, nu mai făcea față la necesar, intra în regim de amestec sărac, cu supraîncălzire bujii, autoaprindere...KKO. Schimbat filtru...ia ture cât am sânge să-i dau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 Iti pot spune ce a patit un amic de-al meu. Supapa de vacuum din busonul de rezervor se blocase si nu mai ajungea benzina suficienta in carburatoare. Nu stiu daca si la tine poate fi aceeiasi situatie dar totusi verifica. Aia am verificat-o prima . E ok. Face la fel si daca il pun pe PRI (Vacuum override) ..am pățit-o anu' trecut la IaÂşi: până în 100-110 Km-OK, forță, după....mumu....MOTIV: filtru benzină colmatat, nu mai făcea față la necesar, intra în regim de amestec sărac, cu supraîncălzire bujii, autoaprindere...KKO. Schimbat filtru...ia ture cât am sânge să-i dau.... Io nu am filtru de benzina. Azi ii cumpar unul. Suza asta nu a avut niciodata filtru -------------- Sindromul e urmatorul: fix pe la 5000-5500 ai impresia ca ramai in 2 cilindrii din 4. Cum revii in ture, zbang merg si ei. De zici ca nu a avut nimic. Diseara schimb bobinele cu unele de imprumut si pun bujiile vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 trage putin shokul la 5000 de ture si vei afla daca este din cauza proastei alimentari cu benzina (ar trebui sa mearga ) bafta Idee buna. Diseara la 18:30 cand plec de la munca fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tatabobu Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Si mai incearca o treaba: scoti busonul de la rezervor si ii dai gaz. Daca peste 5000 rpm nu mai face urat, e posibil sa fie bulita supapa din buson si ti se creeaza depresiune prea mare in rezervor, si bezina vine mai tiptil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 Si mai incearca o treaba: scoti busonul de la rezervor si ii dai gaz. Daca peste 5000 rpm nu mai face urat, e posibil sa fie bulita supapa din buson si ti se creeaza depresiune prea mare in rezervor, si bezina vine mai tiptil. M-am gandit la asta si am desfacut robinetul. Merge lux. Curge cu debit bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Verifica si flansele de prindere a carburilor pe cilindri sa nu aiba crapaturi . Poate trage aer fals in forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 trage putin shokul la 5000 de ture si vei afla daca este din cauza proastei alimentari cu benzina (ar trebui sa mearga ) bafta A MERS!!! Deci iar le desfac. Am luat filtru de benzina acu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 FOARTE BINE DACA MAI AI NEDUMERIRI SUNA-MA SI DISCUTAM bafta si ai grija de matale! Sa iau bujii si te sun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 astept bujiile sa le pui si sa vedem daca nu facem proba cu cdi si in final care a fost buba ca urmarii cu interes topicul,dara fara happy-end.Astept...desi e cam vechi curios sant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.