Sari la conținut

Heeeeeeeeelppppppppp


Postări Recomandate

De o saptamana motorul meu se comporta mai mult decat ciudat:

 

in ture <~5000 merge impecabil. Sta la relanti. Etc.

 

Cum trec de ~5000-6000 imi da in nas: zici ca raman in 2 cilindrii. Scade puterea cu 90%. Imediat cum am revenit sub ~5000 rpm, iar merge impecabil.

 

Filtrul de aer e nou si nu e obturat cu nimic.

 

Aseara am desfacut carburatoarele cu wolf4mwolf si curatat. Am gasit ceva mizerie de pe fundul rezervorului.

 

Azi dimineata a mers impecabil cu 8000-9000rpm vreo 2 km. Dupa aia .. iar :cheers:

 

 

Eu suspectez asa:

 

1. bobinele ca dupa ce se incing sa nu lucreze in frecventa aia

2. bujiile care sunt luate acum 2 saptamani sa fie nasoale

3. (mai putin probabil) ca in aia 2 km sa fi supt iar jeg?

 

CE POATE SA FIE CA MA DISPERA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi s-a intampat asa la o masina.

era de la filtru de benzina.

era plin de mizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobina se incinge sau devine calda? Adica 60-70 de grade sau vreo 30-40? Ca n-ar trebui sa se incinga.

 

Nu am pus niciodata mana pe ele imediat dupa ce am oprit motorul ca trebuie dat rezervorul jos mai intai.

 

Sunt calde. Nu mi se pare sa fi fost la 70 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu schimbi bujiile mai intai, sa vezi daca se mai intampla? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca sunt bobinele...daca sunt incinse ar trebui sa iti faca la fel si sub 5000 ture

-verifica bujiile...da-le jos si vezi in ce stare sunt

-ar mai putea fi de la cdi...verifica-l si pe ala( macar uita-te pe la mufe/imbinari sa nu fie un contact imperfect)

- incearca sa cureti filtrul de benzina( sau sa il schimbi)- pt ca poate trage iar jeg si in 200 m

Editat de adip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot spune ce a patit un amic de-al meu.

Supapa de vacuum din busonul de rezervor se blocase si nu mai ajungea benzina suficienta in carburatoare.

Nu stiu daca si la tine poate fi aceeiasi situatie dar totusi verifica.

 

:cheers:

Editat de KATANA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..am pățit-o anu' trecut la IaÂşi: până în 100-110 Km-OK, forță, după....mumu....MOTIV: filtru benzină colmatat, nu mai făcea față la necesar, intra în regim de amestec sărac, cu supraîncălzire bujii, autoaprindere...KKO. Schimbat filtru...ia ture cât am sânge să-i dau....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot spune ce a patit un amic de-al meu.

Supapa de vacuum din busonul de rezervor se blocase si nu mai ajungea benzina suficienta in carburatoare.

Nu stiu daca si la tine poate fi aceeiasi situatie dar totusi verifica.

 

:cheers:

 

Aia am verificat-o prima :ok: . E ok. Face la fel si daca il pun pe PRI (Vacuum override)

 

..am pățit-o anu' trecut la IaÂşi: până în 100-110 Km-OK, forță, după....mumu....MOTIV: filtru benzină colmatat, nu mai făcea față la necesar, intra în regim de amestec sărac, cu supraîncălzire bujii, autoaprindere...KKO. Schimbat filtru...ia ture cât am sânge să-i dau....

 

Io nu am filtru de benzina. Azi ii cumpar unul. Suza asta nu a avut niciodata filtru

 

--------------

 

 

Sindromul e urmatorul: fix pe la 5000-5500 ai impresia ca ramai in 2 cilindrii din 4. Cum revii in ture, zbang merg si ei. De zici ca nu a avut nimic.

 

Diseara schimb bobinele cu unele de imprumut si pun bujiile vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage putin shokul la 5000 de ture si vei afla daca este din cauza proastei alimentari cu benzina (ar trebui sa mearga )

bafta

 

Idee buna. Diseara la 18:30 cand plec de la munca fac asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai incearca o treaba: scoti busonul de la rezervor si ii dai gaz. Daca peste 5000 rpm nu mai face urat, e posibil sa fie bulita supapa din buson si ti se creeaza depresiune prea mare in rezervor, si bezina vine mai tiptil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai incearca o treaba: scoti busonul de la rezervor si ii dai gaz. Daca peste 5000 rpm nu mai face urat, e posibil sa fie bulita supapa din buson si ti se creeaza depresiune prea mare in rezervor, si bezina vine mai tiptil.

 

M-am gandit la asta si am desfacut robinetul. Merge lux. Curge cu debit bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trage putin shokul la 5000 de ture si vei afla daca este din cauza proastei alimentari cu benzina (ar trebui sa mearga )

bafta

 

A MERS!!! Deci iar le desfac. Am luat filtru de benzina acu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
astept bujiile sa le pui si sa vedem daca nu facem proba cu cdi

 

:lol: :D si in final care a fost buba ca urmarii cu interes topicul,dara fara happy-end.Astept...desi e cam vechi curios sant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...