Joon Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 motorul : ducati monster 600 am gasit pt acest model doar cele care se prind in suruburie de fixare a motorului pe cadru ( la acest model o cazatura banala ar butea distruge cadru inclusiv urechea in care se prinde motorul asa ca am adaptat un alt model pe care l-am intarit cu o bara metalica la mijloc adica ceva de genul si a iesit asta dupa ce slefuiesc si vopsesc placile de fixare am sa le montez si am sa expun rezultatul final aaaaa cel mai important , totul a costat 100 ron ( din care buloanele 60 ron ) ......... Mesaj completat cam astea sunt toate piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Eu am cumparat doua Role pentru portile automate din Hornbach le am dus la strungar sa imi faca surub pentru gaura care intra in cadru si tine motoru! acum astept sa imi vina (zilele astea) si sa le montez pe mobra! Mentionez ca treaba m-a costat 200 de mii! O alta alternativa am auzit la cineva cu bucsi(bucse) de dacie... !Oricum frumos lucrat! sa ne pui si noua o poza cu ele montate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 am si bucse de dacie dar are surub de 10 care nu cred ca tine deloc ......inainte sa cumpar buloanele cautam bara de polipropilena ceva de 6o-80 mm diametru ca sa mi le fac singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Cred ca cel mai important aspect la buloane homemade ii diametrul surubului si cat de greu/usor se indoaie/foarfeca in caz de impact; ma gandesc ca aia de la Rizoma sau cine le mai produce or facut cateva teste inainte sa le vanda: daca se rup usor, nu fac treaba, daca nu se rup, fuck cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Eu mi-am pus crash bar-uri cu bară filetată de 10, dar e foarte moale. La trâtit de pe loc ține destul de bine dar la viteză mai mare nu cred că mai rezistă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 Cred ca cel mai important aspect la buloane homemade ii diametrul surubului si cat de greu/usor se indoaie/foarfeca in caz de impact; ma gandesc ca aia de la Rizoma sau cine le mai produce or facut cateva teste inainte sa le vanda: daca se rup usor, nu fac treaba, daca nu se rup, fuck cadrul. perfect de acord .....de aceea am folosit patbanda mai subtire la suportul de fixare ( sa preia socul si sa se deformeze in loc sa deformeze cadrul ) si o bara filetata de 12 mm care e nici prea rigida nici prea moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Cumparati fratilor crash-pad-uri originale, costa ceva dar isi fac treaba. japonezu e prost si nu are nici role de porti si nici platbande !! si nici bani si conditii sa faca teste pe ele . alea originale sunt facute sa se toceasca de asfalt si sa se rupa eventual la o anumita sarcina, ( imi pare rau ca nu mai am unul de la Busa sa va arat cum se face cand se duce motorul pe asfalt) nu sunt doar colorate si frumoase ! in situatii extreme te pishi pe ele de protectii originale d-apai pe alea facute cu filiera in menghina. si in situatiile astea cred ca tre sa scapi tu, nu ..fierul ! parerea mea e ca va jucati cu Mr. Bricolage degeaba. ( + ca arata ca un coor ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 da, inventatorul crashpad-ului a luat premiul nobel pentru fizica.... e un sistem foarte sofisticat si se proiecteaza pe niste calculatoare speciale.... la fel ca si benzile alea de plastic de pe portierele masinilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 da, inventatorul crashpad-ului a luat premiul nobel pentru fizica.... e un sistem foarte sofisticat si se proiecteaza pe niste calculatoare speciale.... la fel ca si benzile alea de plastic de pe portierele masinilor ..............initial ma gandisem la niste plasturi lipiti lateral pe rezervor dar nu am avut bani de ceva de firma gen URGO ..........ca dupa cum zice cineva mai sus mai bine sa-i lasam de japonezi sa gandeasca pt. noi .............noi doar sa aratam frumos si sa scoatem banu' daaaa si cu crashcage cum ramane , alea nu se fac tot in garaj cu flexul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 ..............initial ma gandisem la niste plasturi lipiti lateral pe rezervor dar nu am avut bani de ceva de firma gen URGO ..........ca dupa cum zice cineva mai sus mai bine sa-i lasam de japonezi sa gandeasca pt. noi .............noi doar sa aratam frumos si sa scoatem banu' daaaa si cu crashcage cum ramane , alea nu se fac tot in garaj cu flexul ..... Vorbesti de 2 lucruri total diferite...dac tu crezi ca o carenata se preteaza la platbande si filiere...inseamna ca la enduroaice ii pui teava de 2''. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) eeehhhh si uite ca e gata si chiar mai teapana decat credeam ca va iesii , am bagat o vopsea acrylica cu uscare rapida si niste cauciuc adeziv pe interiorul suportului ca sa nu sara vopseaua de pe cadru si voila ...... am sa mai fac vreo 2 poze ca vad ca ce am facut au iesit in ceata ...... Editat Februarie 26, 2010 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Foarte reusita lucrarea si arata chiar bine. Prinderea este destul de solida. Cred ca va rezista la lovituri suficient de serioasa, dar cel mai bine sa nu afli niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 eeehhhh si uite ca e gata si chiar mai teapana decat credeam ca va iesii , am bagat o vopsea acrylica cu uscare rapida si niste cauciuc adeziv pe interiorul suportului ca sa nu sara vopseaua de pe cadru si voila ...... am sa mai fac vreo 2 poze ca vad ca ce am facut au iesit in ceata ...... Intr-adevar la Monster chiar se leaga, cadrul permite, eu vorbeam de carenate ! nu zici ca e improvizatie.bv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 mersii .........oricum sper ca sa nu il folosesc vreodata cred ca topicul se poate muta la PRODUSE AFTERMARKET ......... poate mai foloseste cuiva !!! Mesaj completat Intr-adevar la Monster chiar se leaga, cadrul permite, eu vorbeam de carenate ! nu zici ca e improvizatie.bv! la carenate sau la alte moto nu imi permit sa ma bag in discutie pt ca nu stiu .............. la monsterul meu m-am documentat inainte sa ma apuc de treaba !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.