Sari la conținut

Ktm Lc4 Adventure Vs Bmw F650 Dakar


Postări Recomandate

Salut la toata lumea!

Daca imi poate da cineva un sfat: sunt in momentul in care vreau sa trec de la cruiser pe enduro (soft-enduro), nu stiu foarte multe despre enduro si m-am oprit la 2 motociclete - BMW F650 Dakar si KTM Lc4 Adventure; imi plac amandoua foarte mult, insa neluand in calcul preturile lor, nu stiu la care dintre ele sa ma hotarasc, iar parerile am vazut ca sunt destul de impartite.

Probabil ca voi face drumuri in tara mai lungi cu motocicleta si ca o voi supune si la trasee de soft-enduro.

Ma poate sfatui cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multzam frumos !!!!!

Ei, asta nu reusisem sa citesc :lol::). Destul de concludenta discutia de acolo.

Cred ca voi putea sa scriu un eseu despre cele doua dupa ce voi reusi sa citesc tot ce e scris ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea!

Daca imi poate da cineva un sfat: sunt in momentul in care vreau sa trec de la cruiser pe enduro (soft-enduro), nu stiu foarte multe despre enduro si m-am oprit la 2 motociclete - BMW F650 Dakar si KTM Lc4 Adventure; imi plac amandoua foarte mult, insa neluand in calcul preturile lor, nu stiu la care dintre ele sa ma hotarasc, iar parerile am vazut ca sunt destul de impartite.

Probabil ca voi face drumuri in tara mai lungi cu motocicleta si ca o voi supune si la trasee de soft-enduro.

Ma poate sfatui cineva ?

 

 

SALUT !

 

AM AVUT KTM SI CE SPUN NEMTII E ADEVARAT (KEINE TAUSEND METER/NICI MACAR 1000 DE METRII SAU KTM-KICK TEN MINUTES) E ADEVARAT.

ACUM AM O APRILIA PEGASO 650 CU ACELASI MOTOR CA BMW F 650. NICI NU SUPORTA COMPARATIE ! NU STA PE GINDURI. BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

PASCU MOTOCICLISTU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT !

 

AM AVUT KTM SI CE SPUN NEMTII E ADEVARAT (KEINE TAUSEND METER/NICI MACAR 1000 DE METRII SAU KTM-KICK TEN MINUTES) E ADEVARAT.

ACUM AM O APRILIA PEGASO 650 CU ACELASI MOTOR CA BMW F 650. NICI NU SUPORTA COMPARATIE ! NU STA PE GINDURI. BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

PASCU MOTOCICLISTU

 

 

Bai Ghitza tu nu stii ca Adventure-ul are pornire la buton?

Parerea ta nu face doi bani. Ai demonstrat ca nici macar nu cunosti motocicleta despre care

iti dai cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea!

Daca imi poate da cineva un sfat: sunt in momentul in care vreau sa trec de la cruiser pe enduro (soft-enduro), nu stiu foarte multe despre enduro si m-am oprit la 2 motociclete - BMW F650 Dakar si KTM Lc4 Adventure; imi plac amandoua foarte mult, insa neluand in calcul preturile lor, nu stiu la care dintre ele sa ma hotarasc, iar parerile am vazut ca sunt destul de impartite.

Probabil ca voi face drumuri in tara mai lungi cu motocicleta si ca o voi supune si la trasee de soft-enduro.

Ma poate sfatui cineva ?

S-a mai discutat asta. Din ceea ce am citit, amandoua sunt motoare foarte bune.

KTM e mai usoara, are autonomie mai mare, pornire electro+kick, selector pentru tipul de benzina, deci, e mai utila pentru calatorii lungi in zone cu relief greu.

BMW are tot motor Rotax, e mai potrivita pentru sosea decat cealalta, asta nu inseamna ca nu face fata off-road. Poate nu asa bine ca cealalta, insa parerile sunt impartite.

Daca vrei mai multa sosea, multi kilometri, putin off-road, atunci e mai util un maxi-enduro, putin mai vechi.

Sunt aici BMW R...GS, KTM LC 8 Adv., Triumph Tiger, Varadero, s.a.m.d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT !

 

AM AVUT KTM SI CE SPUN NEMTII E ADEVARAT (KEINE TAUSEND METER/NICI MACAR 1000 DE METRII SAU KTM-KICK TEN MINUTES) E ADEVARAT.

ACUM AM O APRILIA PEGASO 650 CU ACELASI MOTOR CA BMW F 650. NICI NU SUPORTA COMPARATIE ! NU STA PE GINDURI. BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

PASCU MOTOCICLISTU

 

... la BMW Dakar ma gandesc din ce in ce mai mult. Ca daca imi intra in sange "viermele enduro" si nu mai face fata e destul de usor vandabil si imi iau o capra mai tare (functie de cat de repede vreau sa-mi rup capu' :lol::)). Apoi se spune ca F-u e scump la piese si revizii (ma rog, iar pareri impartite) dar ca e mult mai fiabil decat ktm-u. Si ca un necunoscator cum sunt, imi pun intrebarea: daca ma lasa. Aici ai putea sa-mi spui mai multe despre ktm-u, probabil.

Multzam !

 

S-a mai discutat asta. Din ceea ce am citit, amandoua sunt motoare foarte bune.

KTM e mai usoara, are autonomie mai mare, pornire electro+kick, selector pentru tipul de benzina, deci, e mai utila pentru calatorii lungi in zone cu relief greu.

BMW are tot motor Rotax, e mai potrivita pentru sosea decat cealalta, asta nu inseamna ca nu face fata off-road. Poate nu asa bine ca cealalta, insa parerile sunt impartite.

Daca vrei mai multa sosea, multi kilometri, putin off-road, atunci e mai util un maxi-enduro, putin mai vechi.

Sunt aici BMW R...GS, KTM LC 8 Adv., Triumph Tiger, Varadero, s.a.m.d.

 

Am cochetat cu ideea de R 1150GS... dar sunt convins ca o sa imi placa si o sa ma manance pielea sa merg off-road destul de mult, iar R-u e ... cam greoi pentru cele shaij'de kile ale mele ;).

E clar ca daca vreau enduro ... tre sa-mi iau gandu' de la BMW si sa ma gandesc serios la KTM.

Adevaru' e ca si cu ............. si cu sufletu'n rai nu se poate :banana::)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT !

 

AM AVUT KTM SI CE SPUN NEMTII E ADEVARAT (KEINE TAUSEND METER/NICI MACAR 1000 DE METRII SAU KTM-KICK TEN MINUTES) E ADEVARAT.

ACUM AM O APRILIA PEGASO 650 CU ACELASI MOTOR CA BMW F 650. NICI NU SUPORTA COMPARATIE ! NU STA PE GINDURI. BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

PASCU MOTOCICLISTU

 

Eu am avut Pegaso 650 si acum am KTM LC4... si ai dreptate, nici nu suporta comparatie - dar in celalalt sens :lol:

 

KTM kicks ass! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut aceeasi dilema

lc4 adv VS 650 dakar

si am optat pt KTM.

 

uite si motivele (pt modelele noi, in cazul meu)

 

KTM este cu cel putin 2000 E mai ieftin (de nou) depinzand de dotari

ktm este cu 30+kg mai usor

ktm este mai rezistent la cazaturi

ktm vibreaza, dar te obisnuiesti (iar mie a inceput sa-mi placa)

ktm are o superbitate de suspensie WP (daca ai rabdare sa citesti cartea)

 

 

bmw este mai comod

bmw consuma mai putin

(si cam astea sunt singurele avantaje ale)

 

pentru mine comoditatea si consumul merita schimbate pt o mai mare siguranta in rulare pe teren, si implicit mai mult fun.

 

PS: KTM merge pt enduro touring perfect. am facut 1000km pe zi fara probleme!

bmw vibreaza mai putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, pai tu ce vrei pana la urma?

 

ktm are inclinatii mai mari spre enduro

bmw are ....... nu-mi place si nu mai zic :banana: nici nu ma gandesc :lol:

 

 

;):) De-asta spuneam ca nu se poate cu toate odata... Ca daca erau banutzi imi pastram linistit Drag Star -ul si imi luam un KTM mai sprinten... Dar, cand vrei sa impaci si "capra" si ... "soseaua" faci compromisuri.

Editat de sensv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM the best, BMW ok, Aprilia sucks. Uni zic ca dintre motoarele echipate cu rotax BMW ar fi cele mai fiabile, eu zic ca o data ce te-ai urcat pe Adventure nu iti vine sa te mai dai jos din sa. Daca ai grija de fieru tau nu cred ca se pune problema sa te lase in drum. KTM Rules pentru ca e simplu si performant. Suspensiile sunt intradevar superbe. Franele sunt brembo. De fugit fuge. Pe coclauri nu il prinde nimeni. Consumul e ok. Piesele nu sunt scumpe, se gasesc repede.Merge bine si cu pasager si bagaje. Pentru enduro-touring Adventure e cel mai potrivit, daca vrei touring -enduro ia BMW, dar votul meu final se duce la KTM.

Editat de jumbo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii dau dreptate lui Shownomercy in ceea ce priveste comparatia asta imposibila. Imposibila cel putin aici. Pentru ca aici omu' ce are KTM are cea mai tare motoreta iar posesorul de BMW este calare pe cea mai tare masinarie ever made. Mi-am luat BMW, recunosc, mai mult pt. asfalt. Adica pentru ca sunt un fan al ideii ca mergi pana poti si daca se termina drumul mergi mai departe. Si merg. Intr-ale enduro-ului sunt incepator, dar in acelasi timp pot spune ca BMW-ul nu m-a dezamagit pe nici o poteca ce-am urmat-o. A, si la mine a fost mult mai simplu ;). La mine figura conteaza mai mult decat performantele, stiti voi - 90-60-90 & stuff, si animalu' asta numit Dakar mie mi-a placut mai mult decat mult. Si-atunci? L-am luat. Nici n-am luat in calcul KTM. Bine, am si-o mandra de plimbat :banana: ,si parca-i mai mishto shaua asta. Acum, intreb pt. ca nu ma pricep: pe advrider.com de ce mama ma-sii au aia numa' BMWuri, sau ma rog, majoritatea? Nu de alta, dar la ultima iesire mai off-road, adica macadam, cu amicul Zigzag (LC4 Enduro), la un obstacol mai strong asa, mi-am pleznit ambele simeringuri de mi-a curs tot uleiul din furca in 20km, prin amabilitatea fiabilitatii BMW :banana: . Deci?

 

 

P.S. Mie-mi plac cam toate motocicletele in general, sa mor io. :lol: La Virago v-ati gandit? Ca io am, si rupe!

Editat de bizoo_n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca aia au destui bani sa-si inlocuiasca partzurile de amortizoare stas de pe GSD cu Wilbers-uri.

 

Si-atunci brusc in comparatia asta filozofica Dakarul devine superior, sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, sunt ele mai multe probleme de ambele parti, si nu uita sistemul de referinta, care nu prea exista in cazul compararii celor doua, vorba ta - parerea mea. Pe mine la cel mai sincer mod, fara a fi partinitor niciuneia dintre parti, cum am spus si mai sus, ma tot urmareste intrebarea asta cu advrider. Atata tot. Bine, cum spuneam, aia de-acolo oricum nu prea stiu ei multe din moment ce niciunul n-are Virago :lol: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de intarzierea cu care raspund, dar nu prea reusesc sa intru f. des pe forum de la serviciu, iar acasa nu am net.

MULTUMESC MULT pentru toate detaliile date de catre voi si sper sa am ocazia sa ies si io cu voi incepand de dupa iarna asta, calare pe oricare dintre ele.

Sincer, intr-ale enduro-ului sunt mai putin decat incepator si din prisma timpului o sa ma dau mai mult prin oras, poate chiar sa ma duc la serviciu cu dihania si pentru treaba asta cred ca Dakaru' se incadreaza mai bine, iar kg in plus pe care le are Dakaru' le suplinesc linistit (io am 61kg) :burnout: .

In acelasi timp, din cate citesc de la voi, aud de la prieteni si vad prin diverse imagini siiiiiiiiiiiiiiiigur o sa mi se puna pata pe enduro si o sa am (sper io) un ktm-eu pana la sfarsitul verii/toamnei viitoare.

Oricum ABIA ASTEPT sa ma urc in primavara pe orice pe doo rotzi...

Salutari la toata lumea !!!

Editat de sensv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Admin

KTM LC4 Adventure nu se vinde in USA

 

Comparatia LC4 Adventure vs BMW Dakar are sens doar daca se dau si datele initiale:

 

- pentru categoria "incepator care vrea sa se plimbe la munte, aventual cu partenera" BMW e mai bun, pentru aia a fost facut. Acelasi incepator pe KTM va merge la fel ce incet si prudent, degeaba motorul ar putea mai mult. Dimpotriva, devine deranjat de vibratii sau inaltime. Aici practic poti avea orice motor soft-enduro-touring, mare branza oricum nu faci cu el, atata vreme cat ti-e frica sa mergi in picioare nu poti avea pretentii de la motor.

 

- pentru categoria "avansati / endurist serios in cautarea aventurii" BMW reprezinta o limitare si omul va lua motorul si va da cu el in prima prapastie. KTM Adventure revine aici in elementului si cu un raider bun va putea sa dea tot ce poate. Aici intervin elemente de finete gen garda la sol, greutate, suspensie, plastice dure, etc ... care daca nu te dai la modul serios degeaba le ai, pentru ca nu le utilizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca te referi la acest topic :P

 

http://www.advrider.com/forums/poll.php?do...amp;pollid=2173

 

Nope, buna-ncercare, da' n-ai nimerit. Citez: "Voters: 667" iar pe pag principala "Inmates: 33,348". Deci nu, nu la ala ma refeream. :lol:

 

 

KTM LC4 Adventure nu se vinde in USA

Asta chiar habar n-aveam, imi retrag cuvintele.

 

Comparatia LC4 Adventure vs BMW Dakar are sens doar daca se dau si datele initiale:

 

- pentru categoria "incepator care vrea sa se plimbe la munte, aventual cu partenera" BMW e mai bun, pentru aia a fost facut. Acelasi incepator pe KTM va merge la fel ce incet si prudent, degeaba motorul ar putea mai mult. Dimpotriva, devine deranjat de vibratii sau inaltime. Aici practic poti avea orice motor soft-enduro-touring, mare branza oricum nu faci cu el, atata vreme cat ti-e frica sa mergi in picioare nu poti avea pretentii de la motor.

 

- pentru categoria "avansati / endurist serios in cautarea aventurii" BMW reprezinta o limitare si omul va lua motorul si va da cu el in prima prapastie. KTM Adventure revine aici in elementului si cu un raider bun va putea sa dea tot ce poate. Aici intervin elemente de finete gen garda la sol, greutate, suspensie, plastice dure, etc ... care daca nu te dai la modul serios degeaba le ai, pentru ca nu le utilizezi.

 

Da, :crack: , dar nu-l credeti, ca are H :moron: NDA.

Editat de bizoo_n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope, buna-ncercare, da' n-ai nimerit. Citez: "Voters: 667" iar pe pag principala "Inmates: 33,348". Deci nu, nu la ala ma refeream. :crack:

 

Pai da bre, aia 667 sunt cei care au votat pentru monocilindre. Noi despre asta discutam, nu? Stiu topicul la care faci tu referire, dar cei care au votat BMW-ul acolo cred ca s-au gandit mai mult la modelul boxer, modelul traditional BMW.....iar in acest caz nu stiu cata relevanta are.

Una peste alta, ambele sunt motociclete misto :P Diferenta intre ele este ca BMW-ul este mai bun pentru touring si KTM-ul e mai bun pe coclauri si supermoto. KTM-ul are inclinatii ceva mai sportive. BMW-ul pune accent mai mult pe confort si siguranta, este facut sa inghita mai multi km. in conditii placute :lol:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mai trebuie sa tinem cont si de traditia fiecarei firme. BMW-ul face de cand lumea motociclete touring iar KTM-ul motociclete enduro "ready to race". De curand, ambele firme s-au "aruncat" pe teritoriul celeilalte. BMW-ul a scos modelele HP 2 si G 650 iar KTM-ul se lauda cu 990-ul adventure, inzestrat cu ABS si injectie, model care pare sa aiba succes. Doar timpul ne va arata care firma este mai "tare" la toate capitolele, la modul general, sau, cel mai bine ar fi sa "luam" fiecare motocicleta asa cum e, sa intelegem cu adevarat pentru ce a fost facuta si sa ne bucuram de ea, lasand la o parte "gurile rele" care vor avea intotdeauna "argumente" pentru care tu ar trebui sa-ti iei alta motocicleta :haha: :moron:

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...