Uleiul se schimba conform manualului, tip ulei, cantitate, interval de schimb (anual sau numar de km). Vad ca putoline GP80 ar fi un ulei in regula, care e problema cu el?
Ajunge si aceasta capacitate, depinde cat de repede vrei sa mergi. De-a lungul timpului am observat ca e mult mai placut sa mergi cu maxim 100km/h la drum decat sa tragi continuu de mobra ca sa mergi repede chiar daca e puternica.
Schimbarile astea cam sunt cu batai de cap. Din ce imi dau seama din imaginile de mai sus motorul de 110cmc ar fi un upgrade ca sa treci de 50 la 110cmc, deci ar trebui sa se potriveasca. Problema e ca o sa ai bataie mare de cap cu faptul ca mobra ta e pe injectie iar asta e pe carburator. Parerea mea e sa nu faci modificarea daca nu te pricepi, intre 50 si 110cmc este diferenta dar nu te gandi ca o sa sara in sus pe o roata...
Pui mana pe schimbator si misti sus-jos schimband treptele si urmaresti cu atentie daca axul este fix sau nu cu pedala de schimbator. Poti verifica si daca surubul pedalei e strans.
Este lucru stiut deja dar de-a lungul timpului am observat in urma reparatiilor facute la diverse masinarii ca la cele la care a fost schimbat uleiul inainte de termen in mod regulat uzurile erau minime la momentul reparatiei plus ca numarul de km la care interveneau reparatiile era mult mai mare fata de troacele care schimbau uleiul la interval sau dupa.
Nu fi asa sensibil, exista un sambure de adevar in ceea ce spune Cavaleri si Eneos. Exista un numar destul de mare de persoane care dupa ce strica motocicleta pentru ca au lucrat ei la ea in loc sa o duca la mecanic intra pe acest forum si cer sfaturi la niste probleme pe care e cam greu sa le rezolvi pe forum.
Ideal ar fi sa verifici cu mare atentie fiecare componenta pe care ai desfacut-o cand ai umblat la motocicleta, este foarte posibil sa fi gresit undeva si din acest motiv sa-ti faca probleme. Daca nu gasesti ce are o duci la mecanic.