Sari la conținut

mobiletron

Super Membru
  • Număr conținut

    846
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ilfov
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    IMZ M72
  • Numar Moto
    IF23YMZ
  • Club
    -

Vizitatori Recenți Profil

3.107 citiri profil

mobiletron's Achievements

  1. Cine este in spatele masinilor electrice?
  2. A scris baietul ca are sase bari pe fiecare cilindru. Nu e de la garnitura, e o motocicleta veche, racita pe aer (se uzeaza mai repede) si cu kilometri multi. Pentru a vedea care este motivul pentru care nu mai ai compresie trebuie desfacut motorul, masurat cilindrii, pistoanele, uzura segmenti, daca mai inchid supapele, etc. Apoi in functie de acestea mecanicul decide ce se mai poate face iar costurile vor fi pe masura si cu rezultate discutabile. A venit vremea sa-i faci vant si sa cumperi o alta motocicleta.
  3. Daca erau supapele strambe aveai compresie zero, compresie de 6 bari e la limita de jos, adica motor uzat.
  4. Oamenii mai au si capacitatea de a filtra, de exemplu eu nu bag in seama orice iar cand vad ca cineva o ia pe aratura il las in plata domnului. Totusi, pe acel grup este activitate, mult mai multa fata de ce este aici pe forum.
  5. Pentru piese si ajutor/asistenta tehnica ai sanse mult mai mari sa gasesti aici pe aceasta pagina de facebook: https://www.facebook.com/groups/263904650708639 .
  6. Da, cunosc problema. La toate motoarele care mi-au trecut prin mana am facut aceasta verificare, ideea mi-a venit de la forma bielelor care nu-mi inspirau incredere. Ulterior am vazut schema intr-un manual de BMW, deci problema exista si la case mai mari. Pagina 47: https://www.bmwclassicmotorcycles.com/parts/wp-content/uploads/2014/10/Workshop-Manual-R51-3-and-R67-including-tools.pdf
  7. Este in regula, nu are joc si avea presare pe toate partile. Da, am gasit un pic de joc la o biela iar bucsile de bolt de piston nu au fost corect alezate, erau conice. Joc mare am gasit si la piesa rotativa de la epurator care e cu cel putin 1mm sub cota fata de capacul de distributie.
  8. Prima spalare a carterului, mi-a luat ceva timp dar l-am scos la lumina. Va mai urma o spalare la interior dupa ce termin de pregatit totul pentru montaj si testele aferente. L-am spalat cu motorina, am verificat canalele de presiune de ulei iar dupa aceea l-am spalat cu solutie de spalat motoare si jet de apa (wap). Nu voi sabla carterul ci il las asa cum a iesit din fabrica.
  9. A venit dracia, am luat varianta de 8kw care e mai scumpa cu 50lei : https://eur.vevor.com/diesel-heater-c_10321/vevor-diesel-air-heater-all-in-one-12v-8kw-lcd-remote-control-for-car-rv-indoors-p_010603672603 . Functioneaza foarte bine, a fost necesar doar sa bag motorina si sa cuplez accesoriile (evacuare si tubulatura filtru aer). Intr-o ora mi-a ridicat temperatura de la 5 grade la 11 grade in garaj care are 28mp si e plin de fiare care inca tin rece. Fiind un incalzitor gandit pentru masini si rulote are alimentare doar de 12/24V iar asta implica o baterie de minim 10-15 amperi care sa asigure curentul necesar pentru bujie. Eu voi folosi o baterie de 45Ah si un redresor, se pare ca e cea mai buna solutie. 20250208_160822.mp4 20250208_161543.mp4 Nivelul de zgomot este acceptabil, se aude ventilatorul iar pacanitul este de la pompa de alimentare care este pe impuls.
  10. Putin probabil dar daca e ceva te anunt. Nu e cu marsarier.
  11. Stiti ce ma tine pe mine in siguranta cand merg cu utilajul asta? Sa merg in limitele lui.
  12. Da, din fericire arata foarte bine carterul iar asta ma ajuta enorm. Acum dilema mea este daca sa bag piese NOS (ax cu came, pinioane distributie) pe care le am deja sau daca sa iau ax cu came Swiatek si pinioane Herzog. Ambielaj si set motor am in stare perfecta, eventual schimb pistoanele cu unele Almot.
  13. O sa dureze ceva timp, stau foarte prost cu timpul iar acum sunt intr-un proces de reorganizare in garaj. Sper sa nu dureze mai mult de sase luni reparatia motorului.
×
×
  • Creează nouă...