Sari la conținut

mobiletron

Super Membru
  • Număr conținut

    867
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ilfov
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    IMZ M72
  • Numar Moto
    IF23YMZ
  • Club
    -

Vizitatori Recenți Profil

3.176 citiri profil

mobiletron's Achievements

  1. Teoria, practica, capacitatea de intelegere a mecanismelor. Cum poti intretine si repara ceva daca nu stii cum functioneaza?
  2. Nu este necesara umplerea filtrului la schimbul de ulei.
  3. Scuterele de 125 si 150cc ajung destul de greu la 120km/h, unele nici nu ajung la viteza asta si nici nu este recomandat sa le tii la maxim. Orice scuter cu roti mici simte gropile. 3l/100km este un consum corect, cel mai mic consum pe care l-am scos cu scuter de 50cc a fost de 2.5l/100km.
  4. Am citit undeva ca FJR-ul are vibratia asta la 4000 de ture. https://www.fjrowners.com/threads/vibrations-in-handlebar.64969/
  5. S-a amanat sau anulat evenimentul 2 Roti Istorice, ca atare am avut timpul necesar sa mai fac cate ceva la M72. Schimburi de ulei la motor, cutie si grup: Ulei motor ALCO 20W50, o marca nemteasca banala, il tin 1000km. Pt transmisie am folosit 75W140. Curatat filtrul de aer, spalat cu motorina, clatit bine si uns cu ulei. Gume noi pentru scarite: Am pus si cablul de kilometraj, pana acum am mers fara kilometraj: Cablul este chinezesc dar este NOS, deci are un minim de calitate. Cand l-am cumparat am fost uimit sa aflu ca si chinezii au piese NOS. Am renuntat la robinetul de benzina original si am pus unul de Jawa 250 pt ca este mult mai accesibil si foarte usor de actionat. Cel de M72 desi inchide bine merge din ce in ce mai greu. Si o sa mai am de lucru, trebuie sa refac cablul de ambreiaj, sa revizionez furca care desi e noua (chinezeasca) a pierdut mult ulei, trebuie sa curat frana pe spate pt ca a inceput sa-i scada eficienta, frana fata nu franeaza suficient de bine.
  6. S-a amanat sau anulat evenimentul din cauza doliului national.
  7. 1600's = Newton publishes laws of gravity 2020's = "The earth is flat."
  8. Am avut o patanie urata la M72-ul meu, m-a lasat incarcarea desi dinamul se prezenta foarte bine cand l-am verificat. M-am trezit cu colectorul uzat foarte rapid si carbunii consumati iar asta undeva in maxim 3000km. Nu am o explicatie despre ce s-a intamplat si acum am teama ca s-ar putea intampla din nou acelasi lucru. Ideea e ca m-a lasat incarcarea iar cand am desfacut dinamul am gasit uzurile mentionate: Asa ca am corectat la strung colectorul: Am schimbat si carbunii cu unii aproape noi si am crezut ca treaba e rezolvata mai ales ca la banc dinamul se invartea cand il alimentam cu curent iar la masuratori cu aparatul de masura a iesit ca la manual. Si totusi nu voia sa incarce... dupa ce am mai verificat si altele am gasit rasina de la releul de incarcare impuscata desi acesta era nou si folosit doar in acesti aproximativ 3000km. Am pus releu de incarcare mecanic pe care il stiam bun, nu incarca nici cu asta desi cand l-am dat jos de pe o alta motocicleta pe care am avut-o functiona bine. Intre timp am comandat alt releu de incarcare electronic si l-am montat in seara aceasta, acum incarca bine: Pe scurt am avut asa: -dinam uzat la colector prematur -carbuni uzati prematur -releu de incarcare busit prematur Am verificat tot ce se putea verifica conform manual, totul este in regula.
  9. Un vis implinit! Stateam astazi la semafor la Baneasa si vad o cheie tubulara pe jos in intersectie. Am coborat de pe motocicleta sa iau tubulara si in timp ce ma indreptam spre ea chiar ma gandeam ca ce tare ar fi sa fie cheie de 10mm. Chiar de 10 era, am ras cu gandul la memeurile despre tubulara de 10mm.
  10. Asa este, am un prieten care repara scutere, drujbe si tot felul de utilaje cu motoare mici. Acum vreo doua luni mi-a zis ca renunta la scutere si drujbe si ca deja a inceput sa repare motociclete pentru ca castiga astfel mai multi bani.
  11. Daca furtunurile sunt puse bine inseamna ca robinetul de benzina e problema. Benzina ai in scuter? Ma refer cativa litri, nu juma' de litru. Asta pare sa fie robientul vacuumatic: https://www.generalmotor.ro/pompa-benzina-si-robineti-scuter/pompa-benzina-scuter-2t-piaggio-yamaha Stutul subtire de jos e vacuumul si stutul mai gros de sus este furtunul de benzina pentru carburator. Cand dai la automat vacuumul trage o membrana de cauciuc din robinet iar de acea membrana e atasata o piesa care inchide si deschide robinetul.
  12. Poti sa faci proba, scoti furtunul de benzina de la carburator si dai la automat sa vezi daca vine benzina cand invarte motorul.
  13. Cred ca ai incurcat ceva pe acolo, robinetul este vacuumatic si daca nu pui furtunurile corect nu se deschide robinetul si nu vine benzina.
  14. Sunt si eu interesat de o cafea aromata dar cu aciditate scazuta. Are aciditate scazuta?
×
×
  • Creează nouă...