Sari la conținut

MotoS Garage

Membru
  • Număr conținut

    469
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

3.599 citiri profil

MotoS Garage's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

  1. eu am renuntat la intercom tocmai ca sa nu-mi aud femeia absolut toata ziua si tu ti-o pui singur in cap...
  2. ai gasit 3 fire pentru ca schema nu e pentru ca nu e pentru 638, ce ai tu! cauta pe acelasi site ca o sa gasesti si 638-ul...
  3. aia mai batrani de obicei nu sunt mai priceputi, ci doar niste ciocanari care au invatat dupa ureche, cu mici exceptii. aia 150-200 de ml diferenta de nivel, chiar si sub minim, n-o sa strice motorul decat in ture si in sarcina. in manual de obicei iti spune sa incalzesti troaca si dupa aia sa o lasi 15 minute, de abia atunci verifici si modifici nivelul dupa caz... p.s. a incalzi troaca nu inseamna sa o lasi sa porneasca ventilatorul o data, ba unele manuale spun sa iei troaca la o plimbare moderata 15-20 de km...
  4. e acelasi motor de pe sv, la ce te asteptai? incearca liqui-moly 10w50 dintre cele "civile"
  5. omul fura curent, stai linistit! orice gunoi de hardley parkinson in afara de v-rod si panamerican este MULT sub goldwing, ORICE! 1100, 1200, 1500, 1800, TOATE sunt mult peste gunoi glide sau ce vrei tu!
  6. eu daca n-o sa mai pot sa merg pe motocicleta n-o sa-mi iau vreodata un wc din asta cu roti. ever. ma las de calarit si aia e...
  7. "made in japan" nu inseamna ca toate piesele sunt facute in "atelierele imparatului" :)))
  8. probabil esti diform, ca si mine! am 1,71 si pana acum n-am avut vreo problema cu inaltimea motoarelor. da, nu conduc nici de ieri si nici nu ajung cu ambele pe animalele mari. recunoaste: porti 32 cu 34 la blugi sau p-acolo... ai picioarele mai lungi decat multi de 1.7.5-180 practic mai e o chestie: uitati de arcuri! fata-spate! toata lumea incearca sa compenseze lipsa arcurilor corespunzatoare. indiferent daca e un cotet nou sau vechi. luati-va arcuri pentru ce folositi cotetele!!!!
  9. este 2t si da, are chiulasa si capac de chiulasa mtx-ul asta. si nu e singurul 2t cu solutia asta. mai intai suna la o reprezentanta honda si roaga-i sa caute codul asta: 12301-KE1-010, daca nu gasesc nimic sa caute si fara liniute. nu le spune pentru ce e codul decat daca vrei sa inceapa sa iti dea sfaturi de semidocti submediocri. daca nu gasesti in rromalezia suna si la o reprezentanta dintr-o tara cu apa calda. sudura in aluminiu este pretentioasa, in sensul ca aluminiul ala trebuie curatat ca la carte, nu cum fac majoritatea "sudorilor" care la randul lor sunt majoritar imbecili! iti pot spune cum se curata, ca sunt slabe sansele sa gasesti un sudor care sa respecte tot procedeul!
  10. la castile moto nu e vorba despre ignifugare. in cazul n86 este vorba despre lexan, care are 5 ani durata de viata. 5 ani garanteaza ei ca isi pastreaza nivelul de protectie. cand au lansat nolan primele casti cu garantie 5 ani era o mare chestie, pentru ca majoritatea aveau 2 ani, unele mai rasarite 3...
  11. casca aia e garantata doar 5 ani, poti sa te caci pe ea acum! nu mai ofera nici o protectie...
  12. stiu, de ani intregi incerc sa ma abtin sa spun treaba asta cu acumulatorii! :))) ieri n-am mai reusit :)))
  13. cand aud ca benzina se strica dupa 3 luni imi vine sa ma arunc pe geam... chiar azi am pornit doua motociclete (ale aceluiasi om care a fost plecat din tara) dupa 4 ani fara doua luni... un f650 pe injectie si un hornet din 2000. ambele lasate cu plinul, hornetul cu carburile golite din suruburi, nu lasata benzina in ele cum o lasa aia care le pornesc cu benzina oprita si cred ca se golesc de tot. fara stabilizator, fara nimic. la hornet am dat cu putin wd-40 ieri pe furtunul de benzina ca se mai usuca cele cuie "pointeaux". bateriile lasate pe un singur redresor din ala de lidl automat vechi legate in paralel si atat. la hornet am facut vacuum cu un pistol sa nu invart motorul 5 ani pana se umplu carburile (e robinet vacuumatic si canci pompa). cheie, amandoua au pornit in sub 10 secunde... si pun pariu ca vor merge ok cu benzina asta prin primavara cand le-o scoate omul pe strada. p.s. daca ati sti cat de mult scurtati viata acumulatorilor tinandu-i in casa ca sa nu raceasca n-ati mai face asta. ca idee, un acumulator la rece invarte mai greu pentru ca procesele chimice din el sunt incetinite, nu pentru ca se strica. dimpotriva, sulfatarea este drastic incetinita odata cu scaderea temperaturii.
  14. sau poate pentru ca are un sfert de secol de acum si mananca si ea ulei ca orice vechitura. asteapta caldura si vezi atunci. caldura inseamna minim 25 de grade afara...
×
×
  • Creează nouă...