Sari la conținut

MotoS Garage

Membru
  • Număr conținut

    432
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

3.367 citiri profil

MotoS Garage's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

  1. https://www.uberbearings.com/NU209EG-NAC?setCurrencyId=2&sku=NU209EG-NAC&srsltid=AfmBOor2wLSlUaTZYe7HQDguIdsFOUpBqCvGDGTegRZb1Y2Khuf33uvktDc tot pa, dar rezista la 150 de grade si n-are mizeria aia de toleranta c3, e abec 1... bine, tolranta mai mica e buna presupunand ca si gaurile sunt "pe aceeasi linie" :))
  2. in presa se scriu o groaza de cacaturi. eu prefer sa nu speculez nimic, va fi o ancheta, pana mea, om vedea.
  3. amandoi lucreaza in armata. ma rog, acum numai ea. ii cunosc personal pe amandoi, imi pare rau pentru ambii!
  4. eu l-as fi intrebat CUM a masurat nivelul!
  5. scuterele sunt pentru aia carora le place sa isi urce lutul la deal...
  6. ORICE vis urat precum pobeda aia sinistra ar trebui topit, nu refacut!!!! ORICE! mai da-va-n... de fermecati!
  7. n-o regret deloc! :)) sincer fiu il ajut pentru ca are niste catei faini care se joaca cu cateii mei, daca ar fi dupa mine as da foc acestor cosmaruri comuniste...
  8. m-am gandit si eu la asta, evident! :)) doar ca lenea... :))
  9. Am un vecin fermecat care pe langa o mobra si-a luat si un minsk. minskul in vreo 2 saci :))) imi poate spune cineva care sunt dimensiunile simeringrilor de la roti? ca au venit fara nici un fel de simering. rulmentii sunt, vreau sa dau comanda de unii noi si daca tot dau comanda as vrea sa dau si de simeringuri. bine, ma intereseaza de fapt grosimea lor, ca int-ext stiu deja. senchiuuuu!
  10. n-o sa mearga niciodata cum trebuie cu carburatoarele de pe r. rr-ul are alta cutie de viteze cu rapoartele mai apropiate si o volanta care este, culmea, mai grea! va merge ca dracu'! se gasesc kituri de reparatie, dar sunt ceva mai scumpe decat cele pentru carburatoarele normale, care oricum sunt undeva la 2500 de lei cu totul. asta nu e un motor pe care sa il faci cu 2 lei. e un motor rar, specializat si de care este pacat sa iti bati joc, mai bine il dai la fier vechi decat sa il tiganesti. distributia n-a cazut din cauza patinei din capacul de chiulasa, dar iti poti da seama ce "mecanic" a umblat in ea...
  11. asta a fost in Galati intr-o perioada, nu stiu daca de acolo l-ai si luat, da' proprietarul din gl a desfacut tot motorul aiurea acum 7-8 ani pentru ca nu pricepea ca n-o sa aiba vreodata un relanti stabil cu uzura din fcr-urile alea... evident ca l-a pus la loc si mergea si mai prost! :))
×
×
  • Creează nouă...