Sari la conținut

MotoS Garage

Membru
  • Număr conținut

    454
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

3.478 citiri profil

MotoS Garage's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Recent Badges

  1. sau poate pentru ca are un sfert de secol de acum si mananca si ea ulei ca orice vechitura. asteapta caldura si vezi atunci. caldura inseamna minim 25 de grade afara...
  2. nici nu folosesti aerisitoarele si nu faci decat un capac din ce metal vrei tu si pui o garnitura facuta dintr-un covoras de silicon. toate rezervoarele au suprafete de etansare drepte. doua supape, faci vacuum, inchizi supapa de vacuum si dai drumul la cea de lichid... p.s. aer intra fara sa vezi tu bule in lichid...
  3. orice furtun pentru vacuum din silicon... in alta ordine de idei aveti pompe de vacuum si le folositi aiurea, se face un capac cu garnitura pentru rezervor, se face vacuum in el si dupa aia se da drumul la lichid (si ala degazat in prealabil), evitand absolut orice urma de aer. numai aerul pe care-l bagi in lichid cand il torni chiar si cu cea mai mare grija in rezervor e destul cat sa te chinui sa dai la pompa dupa aia...
  4. cu mobra aia din '72 e vina ta, ca n-ai inmatriculat-o ca vehicul istoric! restul da, este o mizerie sinistra...
  5. decat a vazut cum scrii si s-a stricat. decat!
  6. facuta cum trebuie nu te injura nimeni! bineinteles cu spitele tensionate corect si nu cu silicon de cacastoare...
  7. si eu m-am drogat acum cativa ani si am vazut un strom de am zis ca e sport-touring... mai mult sport, asa...
  8. nu se chinuie sa faca tt degeaba, este vorba despre forma jantei, cele tt sunt facute ca sa stea camera intr-un anumit fel. in principiu gumele tl merg pe jantele tt, nu si invers. exista si exceptii, desigur dar sunt rare si e bataie prea mare de cap.
  9. eu din 2008 incoace imi schimb cauciucurile daca trec de 2 ani pe motor. si am 7. bine, doar cu 3 merg zi de zi, deci practic schimb la 3 mobre, restul sunt motoare in conservare si unul pentru circuit. nu stiu cum de n-am murit iarna pana acum sau pe vreo ploaie fara sa stiu clasa de ceakat la tava, aderenta vietii. ah, stiu cum am facut: am invatat sa conduc cotetele de sub mine...
  10. nu visez, stiu ce cacao mananc. intamplator mai si repar unele dintre gaozariile alea de bmw-uri de la ei. si ce fac ei in poligon cu balenele alea n-are nici o legatura cu ce fugeam noi cu niste basini de vitezane pe strada si ne intreceam care scapa de mai multi. si cu cat luam cate un radar.
  11. oricand, la orice ora. cu basinile alea de bmw-uri nu fac ei ce fac eu cu un cacao de r6,zx6, ce vrei tu din 1800 toamna. ba chiar si cu o lesinatura gen bmw f650. :)) sa ii vad ca sar bordurile ca mine :))
×
×
  • Creează nouă...