Sari la conținut

Mihai Daniliuc

Membru
  • Număr conținut

    147
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2020
  • Motocicleta
    450MT / Medley 155

Informații profil

  • Motociclete detinute
    450MT /Medley 155/ F4i / 2X VFR800 VTEC/ Hornet PC41

Vizitatori Recenți Profil

1.976 citiri profil

Mihai Daniliuc's Achievements

  1. Ești conștient ca nivelul uleiului se verifică și la anumite intervale de timp, nu doar după schimb? Sau ca unele scutere consumă ulei între schimburi? Sau ca la schimb nu se scurge absolut tot uleiul?
  2. La Piaggio Medley trebuie înșurubată joia pentru măsurare corectă, scrie și în manual.
  3. Consoarta s-a plâns de șaua incomodă, fapt pe care îl aprob categoric.
  4. Poate e placebo dar mersul motorului e mai lin, schimbarea treptelor la fel. E normal fiind ulei nou, cel scos din motor era cam murdar, dar banuiesc ca e normal pentru uleiul de rodaj. Quad Armada in incinta AXXA Europa (pe Splaiul Unirii)
  5. Da, comparatia de preturi la ulei si filtre e irelevanta, in conditiile in care ei iau en-gros. Ora de manopera e 250 LEI Am stat langa ei, a durat o ora, au folosit spray de curatat lantul si un alt spray pentru ungere. Si eu mi le fac singur, dar stampila nu pot sa-mi pun in carnetul de service. Garantia... 2.5L de ulei in 450MT
  6. Gata si prima revizie, la AXXA, 1025KM pe bord. Cost 600 LEI, cu ulei Motul 7100 10w40, filtru ulei Hiflo HF 682, curatat si uns lant, reglat cabluri acceleratie. Pare ca "smuceala" s-a mai domolit dupa reglaj, vedem in zilele care urmeaza. La diagnoza au gasit si o eroare stocata, fara check engine aprins, ceva pe calitate benzina.
  7. In astea 10 luni, ai mers pe 2 roti? Macar cu scuterul..
  8. Nu cred ca m-am făcut înțeles. Nu sugeram sa își ia 155, având B. Spuneam ca se poate bucura de aceleași caracteristici și la 125cm. @Kagemusha Categoric Doar ca scuterul il folosesc in oraș, fără geci grele, ghete și altele, asumat. Automat, nici rucsacul nu vreau sa îl car in spate, in special vara, în București. Până una alta, inițiatorul topicului ne-a lăsat să discutăm între noi, informațiile de la el se lasă așteptate. Mentenanța la 5000km mă enervează și la CF-ul pe care îl am. Dar na, prețul ăla trebuie justificat cumva. Recuperează pe consumabile.
  9. Între Medley 125 și 155 diferă capacitatea cilindrică dar caroseria, ergonomia și “dotările” sunt aceleași. De-asta am împărtășit experiența cu al meu. Referitor la rucsac, ca motociclist, DETEST să car rucsacul în spate. În Medley încape sub şa sau în topcase, dacă jos e altceva.
  10. Si-a luat recent un vecin pe cea de 500 si era incantat de alegere. Acum depinde de pe ce vii si ce asteptari ai...
  11. Fiind incepator, n-ar fi mai usor sa incepi pe un Rebel de la Honda?
  12. Am Medley 155 si pot spune ca bifeaza cu succes tot ce cautati la celelalte variante: spatiu imens sub sa + depozitare in zona din fata, inchisa cu cheie pozitie confortabila, sa confortabila inclusiv pentru sotie (iesirea de wk la cafea) putere confort peste sine de tramvai/ gropi, etc (roata fata 16) tunel median mic, spatiu suficient pentru purtatorii de 45+ usurinta in servisare, eu o fac singur acasa, piesele le poti cumpara de la BikeHub daca e nevoie, sau aftermarket al meu are si topcase in care incape o casca full face sau un rucsac cu tot cu laptop de 15.6 parbrizul actual e suficient pentru un rider cu inaltime de 1.85 M-am urcat pe Nmax dar nu ma pot intelege cu tunelul ala median si faptul ca genunchii vin in ghidoane... Il folosesc pentru drumul zilnic spre munca si invers, cu un plin fac undeva la 220-230km (mers full gaz majoritatea timpului). Uleiul e ceva mai scumpicel, fiind 0w30 (deh, start&stop) Al meu e 2019, daca nu e musai sa fie nou, cred ca gasesti in bugetul propus. Nu am putut da edit...
×
×
  • Creează nouă...